پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

تصاویـــــــــــــــــــــــر متحرک دیدنــــــــــــــــــــــــی!

 

تصاویـــــــــــــــــــــــر متحرک دیدنــــــــــــــــــــــــی!

 

واسه تنوعه آخرین امتحانا

بخند دیگه!



آموزش برای آنهایی که معمولاً دیر به کلاس میرسن 



ادامه مطلب ...

11شعبان سالروز تولد حضرت علی اکبر شبیه ترین انسان ها به پیامبـر خیر و برکت بر شما تبریک و تهنیت باد

عاشقان را دلبری هست بی‌مثال
جمله‌اند شیدای آن حسن و کمال
عالمی دلخواه وصلش، کیست او
این بود آل محمد اکبر نیکو خصال

ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان مبارک باد

**********************************************************************

بهار عمر، جوانى است مغتنم دارش ***که این بهار ز پى، محنت خزان دارد
روز جوان مبارک


http://www.yasgroup.ir/wp-content/uploads/2013/06/hazrate-ali-akbar-yasgroup.jpg

تبریک میگم

پیروزی با شکوه و مقتدرانه ایران در مقابل کره جنوبی و صعود تیم ملی ایران به جام جهانی بر شما دانشجویان و همه هموطنان عزیز مبارک باد


قابل توجه اساتید محترم و بزرگوار

به خدا ما طاقتش رو داریم

اصلا مرگ یه بار شیون یه بار

من یکی که هر روز تا از خواب بیدار میشم با وضیتی که تو عکس پایین هست میام پشت کامپیوتر

http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRYoekVstp_W3A7LhmfExERxkib15YR38TfLO1K3pA5BPu1UzXj

ولی وقتی می بینم هیچ خبری نیس میخ میشم به صندلی و باز تا فردا صبر می کنم و فردا هم همینطور پیش میره

اساتید بزرگوار تورو خدا،التماستون می کنم یه بار برا همیشه راحتمون کنید و نمره ها رو هر چه سریع تر وار کنید

به خدا اشکمون رو در آوردین

http://images.seemorgh.com/iContent2/Files/60987.jpg

به خدا مردیم از استرس و دلهره

کمرمون زیر بار سنگین این امتحانا خم شد به خدا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


جالبه بخونید

نامه های دانشجویان در پایین برگه امتحانی


عکس هایی از نامه های عاجزانه دانشجویان زیر برگه امتحان


عکس هایی از نامه های عاجزانه دانشجویان زیر برگه امتحان


عکس هایی از نامه های عاجزانه دانشجویان زیر برگه امتحان



عکس هایی از نامه های عاجزانه دانشجویان زیر برگه امتحان


عکس هایی از نامه های عاجزانه دانشجویان زیر برگه امتحان


عکس هایی از نامه های عاجزانه دانشجویان زیر برگه امتحان

امان از دست این خانوما

سلام بچه ها عیداتون مبارک امید وارم خسته امتحانا نباشید والبته امتحانارو با موفقیت پشت سر بذارید این چند تا کلیپ فک کنم خنده داره واسه اینکه حال وهواتون عوض شه گذاشتم نبینم با دیدن اینا به خانوما تیکه بندازیدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

تا لود شدن کاملش یکم حوصله کنید.................................................................................

ادامه مطلب ...

نقطه پایان

   

نقطه پایان

  

تو رو کجا گمِت کردم بگو کجای این قصه
که حتی جوهر شعرم همینو از تو می پرسه
که چی شد اون همه رویا همون قصری که می ساختیم
دارم حس می کنم شاید ، من و تو عشقو نشناختیم
من و تو عشقو نشناختیم

میون قلبای امروزی ما نمی دونم چرا نمیشه پل بست
مثه دو ماهی افتاده بر خاک به دور از چشم دریا رفتیم از دست

به لطف و حرمت خاطره هامون نگو همیشه یاد من می مونی
که نه من مثل اون روزای دورم نه تو دیگه برای من همونی
بذار جز این سکوت سرد لبهات برام چیزی به یادگار نمونه
بذار تا نقطه ی پایان این عشق مثه اشکی بشینه روی گونه

میون قلبای امروزی ما نمی دونم چرا نمیشه پل بست
مثه دو ماهی افتاده بر خاک به دور از چشم دریا رفتیم از دست

تحمل می کنم غیبت ماهو می دونم نیمه ی همدیگه هستیم
نشد پیدا بشیم تو متن قصه به رسم عاشقی دردو شکستیم

میون قلبای امروزی ما نمی دونم چرا نمیشه پل بست
مثه دو ماهی افتاده بر خاک به دور از چشم دریا رفتیم از دست


شب امتحان

بی همگان بسر شود ، بی تو بسر نمیشود

این شب امتحان من چرا سحر نمیشود ؟!

مولوی او که سر زده ، دوش به خوابم آمده
گفت که با یکی دو شب ، درس به سر نمیشود !


استرس است و امتحان ، پیر شده ست این جوان
دوره آخر الزمان ، درس ثمر نمیشود !

مثل زمان مدرسه ، وضعیت افتضاح و سه
به زور جبر و هندسه ، گاو بشر نمیشود !

مهلت ترمیم گذشت ، کشتی ما به گل نشست
خواستمش حذف کنم ، وای دگر نمیشود !

هر چه بگی برای او ، خشم و غضب سزای او
چونکه به محضر پدر ، عذر پسر نمیشود

رفته ز بنده آبرو ، لیک ندانم از چه رو
این شب امتحان من ،دست بسر نمیشود؟

توپ شدم شوت شدم ، شاعر مشروط شدم

خنده کنی یا نکنی ، باز سحر نمیشود !!!

این مطلب برای فارماکولوژی آپ شده که اشک من یکی رو در آورده

با عرض خواهی تمام از تمامی اساتید

قصد توهین نیست فقط برای تغییر جو این مطلب آپ شده

با از اساتید بزرگوار به خاطر جسارتم عذر می خوام

خدایا

آخرین ورژن دعای آخرترم برای حل مشکلات:
الهی! باخاطری خسته، دل به کَرم تو بسته
دست از اساتید شسته و در انتظار نمرات نشسته ام.
پاس شوند کریمی
پاس نشوند حکیمی
نیفتم شاکرم، بیفتم صابرم
الهی خرج ها بالاست که میدانی ، وجیبم خالیست که میبینی
نه پای گریز از امتحان دارم ونه زبان ستیز با استاد،

الهی دانشجویی راچه شاید و از او چه باید!؟

قابل توجه اونایی که سر کلاس میگفتن کوووو تا آخر ترم : الان رسیدیم به همون “کوووو” ، پیاده بشید و از مناظر لدت ببرید !!!

توهمی که هیچوقت عملی نشد :
امروز از اینجا تا اینجا میخونم فردا بقیشو …
و دیگر هیچ !

.

.

.

همه با هم یک صدا بخونیم

ﺗﺎب ﺗﺎب ﻋﺒﺎﺳﯽ ، اﺳﺘﺎد ﻣﻨﻮ ﻧﻨﺪازی !

“جمعی از دانشجویان مشروط خُل و چِل”

.

.

.

دوستانی که فانتزیشون این بود که برن بزنن روی میز استاد و بگن برو از خدا بترس ، الا وقتشه که بزنن تو گوش خودشونو بگن برو از استاد بترس بدبخت مشروط !

.

.

.

دقت کردین آدم وقتی همه سوالای امتحانو بلده یه احساس دستپاچگی و هول شدن بهش دست میده ؟ اصن دستخط آدم از نستعلیق به میخی سومری تغییر حالت میده !
آدم دوست داره مثل قارچ خور از روی سوالا بپره و سریع پاسخنامه رو ببره بکوبه تو صورت مراقب !
حالا هیبت نفر اول بلند شدن و برگه رو تحویل دادن بماند …

.

.

.

دقت کردین که بعضی امتحانارو با اعتماد به نفس و سینه ستبر میرین برای نمره ۲۰ ولی وقتی سوالارو میخونین چک میکنین که تا ۱۰ میتونین بنویسین یا نه ؟؟؟

.

.

.

قت کردین وقتی داری درس میخونی و به یه صفحه عکس دار میرسی چه حالی میکنی که اون صفحه نصفست ؟ ولی اگر بیشتر دقت کنی میفهمی که کتابای دانشگاه عکس که نداره هیچ تازه فونتشم ریزتره !

.

.

.

همین الان حس درس خوندن بهم دست داد ولی من بهش دست ندادم ضایع شد بیچاره !
فک کنم دیگه هیچوقت بهم دست نده ، خیلی ناراحت شد !

.

.

.

بعضیا آبرو هرچی دانشجووئه بردن
نه مشروط میشن ، نه درسی رو می افتن ، حتی حذف هم نمیکنن
واقعا خجالت داره …

من و گنجشکای خونه

 

 من و گنجشکای خونه 

ای چراغ هر بهانه از تو روشن از تو روشن
ای که حرفهای قشنگت منو آشتی داده با من!


منو گنجیشکای خونه دیدنت عادتمونه
به هوای دیدن تو پرمیگیریم از تو لونه

تا بیای که مثل هر روز برامون دونه بپاشی
منو گنجیشکا میمیریم تو اگه خونه نباشی

همیشه اسم تو بوده ، اول و آخر حرفهام
بس که اسم تورو خوندم بوی تو داره نفسهام

عطر حرفهای قشنگت ، عطر یک صحرا شقایق
تو همون شرمی که از اون سرخه گونه های عاشق

شعر من رنگ چشاته رنگ پاک بی ریایی
بهترین رنگی که دیدم رنگ زرد کهربایی

من و گنجشیکای خونه دیدنت عادتمونه
به هوای دیدن تو پرمیگیزیم از تو لونه

تا بیای که مثل هر روز برامون دونه بپاشی
من و گنجیشکا میمیریم تو اگه خونه نباشی ...