پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

هفته 7

استاد هفته؟

شخصیت هفته؟

کلاس هفته؟

سوتی هفته؟

چرا اکثر دزدان دریایی یک چشم هستند !؟

یکی از سؤالات رایج که هنگام دیدن کارتون‌ها و فیلم‌های با موضوع دزدهای دریایی در ذهن هر کودک یا بزرگسالی ممکن است شکل بگیرد، این است که چرا تعداد زیادی از دزدان دریایی چشم‌بند می‌زدند؟! چرا اصولا میزان استفاده از چشم‌بند در دزدان دریایی آنقدر زیادی بود که این پوشش، یک پوشش روتین در آنها بود؟!



 

ادامه مطلب ...

just for laugh!!!!!!!!!!

چندتا ترول انگلیسی گذاشتم امیدوارم بپسندید و یه سورپرایز برای صادق جان

  ادامه مطلب ...

جوووووووووووووووووووووووووک

با جنبه هاش برن ادامه مطلب بی زحمت


آخ آخ یه کلیپس جدید شنیدم بذارم اینجا چون بچه ها که خوندن دیگه احتمالاً ادامه مطلب نمیرن

میگن تو روز عاشورا دختره تو عمار یاسر کلیپس داشته چادر هم پوشیده بوده 

یزیدی ها با خیمه های امام حسین اشتباهش گرفتن آتیشش زدن

الان میگن تو شهید بهشتی بستری شده باید کارآموزی رفتیم ببینیم واقعیت داشته یا نه

 

ادامه مطلب ...

ترول های کلاسی(سری اول)

امروز یه پستی گذاشتم که شاید به مزاج بعضی ها خوش نیاد باور کنید هیچ قصد و نیتی از این پست ندارم فقط خواستم یه تنوعی تو مطالب سایت داشته باشم که یکم جذاب هم باشه و بتونم افراد بیشتری رو به وب بکشونم.


من برای این ترول ها وقت زیادی گذاشتم چون ساخت و ایده ترول ها خیلی وقت گیر بود پس خواهش میکنم با نظراتون باعث دلگرمی ما باشین بهم پیشنهاد بدین یا ایده های مورد نظرتون رو شخصی بهم بگین ازم انتقاد کنید و..... راستی بیشتر مطالب این ترول ها واقعین و تو کلاس اتفاق افتادن..........


هر هفته یه سری از اونها رو میزارم.......


امروز اولین سری از ترول های کلاسی رو براتون میزارم امیدوارم لذت ببرید........

  ادامه مطلب ...

جواذ مقدم

شب تاسوعا ورزشگاه حیدریان بودم وای یه جو فوق العاده ای داشت مداحش جواد مقدم بود به خاطر همین حدود 20 تا 30 هزار نفر اومده بودن انصافا صدای جواد مقدم خیلی عالیه دو تا از بهترین مداحی های اونو که شب تاسوعا و عاشورا خوند رو براتون میزارم پیشنهاد میکنم حتما دانلود کنید.................


ای ساقی لب تشنگان مشکت چرا پاره شده      دانلود


تو دلخوشی زینبی حرف از جدایی ها نزن           دانلود

داستان عاشقانه سام خاین


هر کی میخواست یه زندگی انهاعانه رو مثال بزنه بی اختیار زندگی سام و مولی رو بیاد می آورد. یه زندگی پر از مهر و محبت. تو دانشگاه بصورت اتفاقی با هم آشنا شدن ،سلیقه های مشترکی داشتن ،هر دو زیبا ،باهوش و عاشق صداقت و پاکی بودن و خیلی زود زندگی شون رو تو کلیسا با قسم خوردن به اینکه که تا آخرین لحظه عمرشون در کنار هم بمونن تو شادی دوستان و خانواده هاشون آغاز کردن. همه چیشون رویایی بود و با هم قرار گذاشتن بودن یک دفترچه خاطرات مشترک داشته باشن تا وقتی پیر شدن اونا رو برای نوه هاشون بخونن و با یاد آوری خاطرات خوش هیچوقت لحظه های زیبای با هم بودن رو از یاد نبرن. واسه همین قبل از خواب همه چی رو توش مینوشتن. با اینکه ۵ سال از زندگیشون میگذشت هنوزم واسه دیدار هم بی تابی میکردند.

ادمه مطلب رو دنبال کنید . . .

  ادامه مطلب ...

سلام بر تو حسین جان

چند تا شعر گفتم براتون میذارم انشالله مورد قبول درگاه حق بشه

1-

خدا را بر به دشتی سر بریدند!     سرش را بر سر نیزه کشیدند!

ز چوب خیزران بر آن وزیدند!          ولی تنها ز سر قرآن شنیدند! 


2-

هل ناصراً ینصر مرا،یاری کند یاری مرا؟

بیگانه بر خواند مرا،حیدر مرا یاری مرا!

هل عاشقاً یعشق مرا،عاشق شود جانی مرا؟

دیوانه آتش زد مرا،فاضل مرا عاشق مرا!

هل سامعاً یسمع مرا،گوشی شود سامع مرا؟

نادیتنی دشمن مرا،زینب مرا سامع مرا!

هل ساقیاً یشرب مرا،جامی دهد ساقی مرا؟

بی مسکری شد حد مرا،زهرا مرا کوثر مرا!

زین مردمان شرمس مرا،از رویشان ننگس مرا!

الحکم لله حق مرا، اَلله مرا وَلله مرا!


مسکر:شراب      نادیتنی:صدا میزند مرا-به نام میخواند مرا

3-

اخوک عطشان لایشرب من الماء

رضیعک  یبکی  لا یوصل  عما

دموعک  یجری  و  نادیه  ربّا

انا مغروم  وجهک  یا  حُسَینا


ایراد گرامری(صرف و نحوی یا قواعدی زبان عرب ) نگیرید که فک کنم زیاد داره

رضیع:نوزاد-شیرخواره   وصل:رسیدن    دموع:اشکها   نادی:صدا زدن     مغروم:عاشق  عم:عمو


4-دیگه یه نوحه وار هم گفتم که خواهشاً یا نخونید یا درست به صورت نوحه و لالایی بخونید


لا   لا   لا   اصغر بابا

بخواب اینک در بر بابا

شدی پر پر نو گل بابا

علی جانم ای علی بابا

علی جانم ای علی بابا

زنم بوسه بر لبت بابا

مکن گریه ای علی بابا

شدش پر خون این دل بابا

چو شد پاره حنجرت بابا

علی جانم ای علی بابا



5-اینم شعر آخرم که خودم بیشتر از همه میپسندمش


هفتاد و دو پروانه و هفتاد و دو ملت به چه هستند؟

اینان ز خدا عاشق و آنان ز خدایان بگسستند!

این هفتاد و دو آزاده و مستانه و حقانه پرستند!

آن هفتاد و دو دیوانه و بیگانه و مصداق شب هستند!

این هفتاد و دو عشاق خدا و همگی جام به دستند!

آن هفتاد و دو مفتی شیاطین و همه زهد پرستند!

این هفتاد و دو دانی که چرا ملت هفتاد و سه هستند؟

چون هفتاد و دو ملت همه از مهر علی چشم ببستند!


هفتاد و دو ملت تلمیحی است از حدیث نبوی که مسلمان ها به هفتاد و سه دسته تقسیم میشوند و تنها دسته ای از آنان که مهر حضرت علی رو واقعاً دارند سربلند و مفتخر میشوند(60 دسته اهل تسنن و 13 دسته شیعه)

و همچنین تلمیح به شعر حافظ

هفتاد و دو ملت همه را عذر بنه   چون ندیدند حقیقت ره افسانه زدند


مفتی:فتوا دهنده-شیخ    


ممنون که شعرام رو تحمل کردید و یه صلوات رو هدیه به روح سالار شهدا و هفتاد و دو یار با وفایش بکنید تا بلکه ما هم جز ملت هفتاد و سوم قرار بگیریم

صندلی داغ 5

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

سید حسن و خانم روحانی تقدیم بر شما

سید حسن جان تقدیم با عشق

 

نشی  چون شیر  گرزه  بر  دل  من

نشی  اینک ز  خشمت  قاتل   من

بترسم  چون سگی از  هیبتت من

شبانی  باش  و  اما  بره   ات  من

نگو   خانم  تو   تیکه  بر   خل  من

میترسم  اژدهایی  شه  گل  من

غلط  کردم   بگفتم  شعرکی  من

همش بودش یه شوخی سید من

بشم  چون خاک  پایت ای مه من

لبی تر کن شوم من  چاکرت  من


سید جان میبخشید دیگه من از اسم حیوانات هم استفاده کردم تلمیح داره به اون روز که مارو تبدیل کردی به حیوانات باغ وحش(یه 10 تایی پسر بودیم با یه تعدادی خانم بچه ها داشتن به اصطلاح درس میخوندن ولی در واقع هی دلقک بازی در میاوردن میگفتن هیس هیس تا یکی از خانوما دقیق یادم نیس ولی فک کنم خانوم هاشمی بودن گفتن(ببخشید انگار اشتباه گفتم بچه ها میگن خانوم کشاورز بودن) اینجا مگه کتابخونه اس بعدش سیدم برداشت گفت نه پس باغ وحشه و همه مارو به حیوانات اون باغ تبدیل کرد) حالا خودت چوپان این گله پسرها میشی یا شیر میشی



خانوم روحانی میبخشید دیگه شرمنده


میگن  سوسکو  ببینی  میپرانی

به جون این و اون هی مینشانی

بگو بینم  چی  گفتش این زمانی

به  استادا   میخندید  در   نهانی

مگر  بیکار  و   علافی    روحانی

چقد  مشغول  حرفی  با  زمانی

برو  بنشین  دمی  با  آن  فلانی 

تا  ننشینی  با  ما فارما بخوانی


دیگه خانوم روحانی میبخشید اولاً اینکه من بدون اجازه شعر گفتم ولی تشخیص دادم بچه هایی که صندلی داغ رو داوطلب شدن حتمن جنبشو دارن من براشون شعر بگم

دوماً من کلمه خانوم رو تو شعرام فاکتور گرفتم میبخشید 

سوماً بعضی از بیتام هم از مضرات دیگه صندلی داغ بودش که خودتون گفته بودید و من الان تونستم ازش استفاده کنم

و چهارماً از خانوم زمانی هم معذرت میخام دیگه


راسی بچه ها یادم رف بگم نفری 5تومن میگرم شعر نگم درموردتون رضا جون برا شما 10 تومنه ها

یا میتونید 20تومن بدید شعر خوب بگم در موردتون توش گل و سنبل باشه

دانلود مداحی

یه چندتا مداحی فاخر برا  دوستانی که مثل من اهل هیئت و اینجور حرفا نیستید میذارم دانلود کنید(حجماشم براتون خیلی کم کردم)و انشالله تو این ایام مارو هم مشمول دعاهای خیر خودتون بفرمایید که سخت نیازمندیم

A-مداحی های چند زبانه

باسم کربلایی(عربی-فارسی)  ابوالفضل                            دانلود

نزار القطری(عربی-فارسی)   مظلوم حسین جانم               دانلود

نزار القطری(عربی-فارسی-ترکی)  شیر خواره اصغرم           دانلود

نزار القطری(عربی-فارسی)     انا مظلوم حسین                دانلود

صادق آهنگران و نزار القطری (عربی فارسی) کربلا یا کربلا    دانلود

 

B-مداحی های فارسی

عمه بابایم کجاست                      کویتی پور                              دانلود

عمو عباس                                 مجید بنی فاطمه                     دانلود

هفتاد و دو پروانه                          حسین فخری                          دانلود

میان خیمه ها زینب                      حسین فخری                          دانلود

تو نگات تب سرد سرابه                 مجید بنی فاطمه                     دانلود

در دل دارم تمنای کربلای حسین     سید جواد سید ذاکر                 دانلود   

علی اکبر                                    نزار القطری                            دانلود

اگه دیوونه ندید                             سید جواد سید ذاکر                دانلود


C-مداحی های عربی 

لیش تاخر عباس                          باسم کربلائی                        دانلود

حسینا حسین                            عباس یوسف                         دانلود

حسین یا حبیبی(کودکانه)             نزار القطری                            دانلود

ام البنین                                    اباذر الحلواجی                        دانلود


خب اگه مورد پسندتون بود یه صلوات رو هدیه به روح ابا عبدالله کنید

هفته6


شخصیت هفته؟

کلاس هفته؟

استاد هفته؟

سوتی هفته؟

السلام علیک یااباعبدلله


تا دل ز غم تو گشت بی تاب حسین

این چشم تهی نگشت از آب حسین

عمری است نیازمند این درگاهم

یک لحظه گدای خویش دریاب! حسین . . .



صندلی داغ 5

 

صندلی داغ این هفته 

 

                     خانم محرابی 

  

دوستان عزیز سوالات خودتون رو بپرسید..... 

این شما و این هم خانم محرابی.....