پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

بدون شرح

آیا وقتی به سختیهای زندگی برمیخوری شروع به نق زدن

میکنی؟!

تابحال فکر کردی زندگی بدون بالا و پایینها هیچ

معنی ای نداره؟



تا حالا تو عمرت شده از خدا تشکر کنی؟ یا همه اش در حال نق

نق کردن بودی که خدایا

چرا این رو به من ندادی، خدایا چرا اینطوری شد، خدایا چرا این

کار رو واسم نکردی؟

اصلا شده یک روز، فقط یک روز رو به آسمون نگاه کنی و بگی

خدایا ازت سپاسگزارم

بخاطر این زندگی که به من دادی؟

اصلا تا حالا به این جمله فکر کردی؟ یا دنیا رو همه اش از این دید

نگاه می کنی که خدا

چه اشتباه بزرگی کرده که من رو وارد زندگی کرده! اصلا من که

از خودم اراده ندارم!

کیفیت زندگی شما و داشتن خوشبختی فقط در نگاه شما

نسبت به جهان به دست

می یاد.

یه جورش اینه که از صبح تا شب نق بزنی، هی بگی : چرا این

اینجوریه، چرا اون

اینجوریه، چرا مملکت فلانش اینجوریه

نوعی دیگر هم هست که می شه شاکر باشی، به جای فکر

کردن به چیزهای منفی ،

به داشته هات نگاه کنی و از اونها لذت ببرسی

کار زیاد سختی نیست!

عمری با این نگاه زندگی کردی و نتیجه اش رو هم همین حالا

داری می بینی! یه چند

روزی هم با این دید به زندگی نگاه کن!

زندگی سرشار از لحظات خوش و ناخوش است ، آیا زندگی

همین لحظات

کوچک نیست؟ پس چرا از تک تک آنها به سبک خودمان لذت

نبریم؟

نظرات 10 + ارسال نظر
I'm UNKNOWN شنبه 9 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 10:59 ب.ظ

خوبه ...
سیاست و ورزش رو که کلا بهتره همه بی خیال بشن چون عامل خیلی مهم عصبانیت ها و آرامش نداشتن ها و اعصاب خوردی ها همینه ...
وقتی آرامش داشته باشی ، به آسمون و اطرافت که نگاه میکنی همش زیبایی میبینی
میشی مثل من ()، که وقتی به آسمون نگاه میکنم دلم نمیاد ازش نگاه بردارم ، چه آسمون ابری باشه چه آفتابی و بدون ابر ...
وقتی از دیدن اطرافت لذت ببری با میل و رغبت و پی در پی خدا رو شکر میکنی و از زندگی لذت میبری ...
چقدر عرفانی اخلاقی صحبت کردم . کفم برید ...

همین کارا رو کردی که از قوچان اخراجت کردن تبعید شدی اینجا دیگه

خ محمودی یکشنبه 10 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 10:13 ق.ظ

سلام
متن خیلی جالبی بود من که لذت بردم
راستش رو بخواید من تا یک ترم پیش دیدم نسبت به زندگی منفی بود ولی حالا خدا رو از صمیم قلب و فقط به خاطر خودش دوست دارم.
تحولی که در درونم اتفاق افتادرو مدیون این دانشگاهم...

سلام
واقعا این دانشگاه
میشه به ما هم بگین چطوری شاید یه تحولی هم رو ما اتفاق افتاد

morteza یکشنبه 10 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 10:15 ق.ظ

از وبلاگ نجفی دزدیدی اینو؟؟؟؟
اره خیلی برام پیش اوده که فکر بکنم و خدارو شکر کنم.در ضمن در مورد فونت و سایز مطالبت ی تجدید نظر بکن

نه به خدا از جای دیگه دزدیدم
قبول دارم فونتش خوب نیست انشاالله دفه ی بعد جبران میکنم

modest man یکشنبه 10 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 01:37 ب.ظ http://loveandfaith.blogsky.com/

هوی دزدی تو روز روشن
بیام بزنم نصفت کنم

ای وای راس میگی تو هم اینو گذاشته بودی
البته تو درباره ی عکس یه خط با زبان بیگانه انگلیسی! نوشته بودی که من تو حدود 10-15 خط ترجمش کردم
حالا نیوفتی دنبال پیگرد قانونی

modest man یکشنبه 10 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 01:40 ب.ظ http://loveandfaith.blogsky.com/

بعدشم من الان تو زندگیم اون پایینه گیر کردم بالا نمیام
میگن بالا و پایین داره اما ما فقط پایینشو دیدیم تو این چند وقت
هی خدا

آخی
تو دیگه چرا

morteza یکشنبه 10 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 05:14 ب.ظ

نجفی تو قدت بلنده اگه اون پایینم باشی سرت اون بالای قله هستش

javad یکشنبه 10 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 07:38 ب.ظ

نمیتونم عقیدمو خیلی صریح بگم
ولی در این حد میگم:
یکی میتونه در زندگیش خوشبخت بشه و یکی دیگه میتونه بدبخت بشه خدا به انسان عقل داده پس هرکسی مسئوله کاره خودشه.
به نظره من نه موقعی که در زندگی شکست خوردم و نه موقعی که در زندگی پیروز شدم نباید به خدا ربطش بدم.
اینکه من مشکلی دارم نتیجه ی افکاره خودمه ربطی ب خدا نداره پس نباید به خدا ربطش بدمو از خدا شکایت کنم.
به نظره من خدا برایه اینه که وقتی دچار مشکل شدی بهش فکر کنی تا با این کار آرامش بیاد سراغت اینکه تقصیرارو بندازم گردنه خدا و بگم که خدا تو اینکارو با من کردی حرفه انسان های ضعیفه. همچنین وقتی در زندگی پیروز شدم هم باید به خدا فکر کنم ولی نباید این پیروزی رو مدیون خدا بدونم و بگم که خدا این پیروزی رو مدیونه تو هستم چون عامله این پیروزی خودم بودم

عاشق که بودی کافر هم شدی
من با عقایدت موافق نیستم

Rohani یکشنبه 10 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 08:39 ب.ظ

خیلی متن قشنگی بود ممنون

خواهش میکنم

javad یکشنبه 10 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 09:17 ب.ظ

منو عشق؟؟؟
عقیدت محترمه
از این پستایی که هر کسی عقیدشو بیان میکنه رو بیشتر بزارید
پلییز

بله حتما

خ محمودی پنج‌شنبه 14 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 12:16 ب.ظ

با سلامی دوباره
اگه واقعا می خواید دیدتون نسبت به جهان زیبا بشه حتما طرح شهید بهشتی کلاس های حاج آقا امامی و کلاس هاس خداشناسی حاج آقا عظیمی رو شرکت کنین.
راستی توی اردوهای جهادی هم برید خیلی تاثیر گذاره.
توی بازدید از خانه سالمندان هم شرکت کنید.
بعضی ها فقط طرح شهید بهشتی براشون کافیه ولی بعضی ها باید همه ی این چیز هایی که گفتم رو شرکت کنن تا متحول بشن.
یاعلی...

من از خانه ی سالمندان دیدن کردم و متحول شدم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد