پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

تست هوش

این یک تست هوش بسیار جالب است. شما باید بتوانید در این تصویر صورت یک مرد را 

بیابید.پزشکان معتقدند اگر بتوانید در عکس زیر ظرف ۳ ثانیه صورت مردی را در میان دانه های

قهوه پیدا کنید، نیمکره راست مغز شما، بهتر از افراد دیگر پرورش یافته است. اگر بین ۳ ثانیه تا

یک دقیقه طول بکشد، نیم کره راست مغز شما به صورت عادی پرورش یافته است. اگه بین

یک دقیقه تا سه دقیقه طول بکشد، یعنی سمت راست مغز شما کند عمل می کند و باید

پروتئین بیشتری مصرف کنید. اگر هم بعد از سه دقیقه هنوز نتوانستید آن را پیدا

کنید،پیشنهادمی شود بیشتر به دنبال انجام اینگونه تست ها باشید تا آن بخش از مغزتان قوی تر شود.


برای مشاهده تصویر برین به ادامه مطلب

 

 

 

نظرات 12 + ارسال نظر
I'm UNKNOWN شنبه 9 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 11:07 ب.ظ

جمش کن بابا ...
3 دقیقه و خورده ای هست ذول زدم به صفحه مانیتور دارم دنبال یه صورت ترکیبی از قهوه ها می گردم ...
برو خودتو سیاه کن . میخوای چی رو ثابت کنی ؟ نیم کره راست من خیلی هم قویه ...
تو هم با این تستت . من تست هوشی رو که توش نمره پایین بگیرم رو به هیچ وجهی قبول ندارم ...
در ضمن مرده رو هم پیدا کردم ...

واقعا سه دقیقه به عکس نگاه کردی تا پیداش کنی؟
یه سر برو پیش روانشناس داری از دست میری
به خدا من ظرف 6 ثانیه پیداش کردم

REZAOMIDI4444 شنبه 9 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 11:55 ب.ظ

ببخشید رضا جان
حال ندارم برم نگا کنم
ایشالله اونی که میگی هس و هوش مام بالاس...
:)

پس حوصله داری روزی 10 ساعت فیس بوک باشی
شوخی کردم

نکنه تو هم پیدا نکردی کلک

abolfazl hosseini fard moghaddam یکشنبه 10 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 12:23 ق.ظ

این که خیلی کشک بود
یه ثانیه هم طول نکشید

آره خبر دارم تو 00/1 ثانیه پیداش کردی!

morteza یکشنبه 10 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 10:12 ق.ظ

صادق بیشتر از این ازت انتظار نیس زیاد زور نزن داداش کار میدی دست خودت
محودی بد نبود جالب بود قشنگ بود دستت درد بکنه مرسی

نوری خیلی داری شیطونی میکنیا
اصلا بگو ببینم خودت تو چند ثانیه ببخشید تو چند ساعت پیدا کردیش

محرابی یکشنبه 10 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 10:55 ق.ظ

واسه من یه 6-5 ساعتی طول کشید. فک کنم نیمکره ی راست مغزم دیگه پکید
ولی خیلی باحال بود بازم ازین تستا بذارین

نگران نباشید آقای نوری اصلا نتونست پیداش کنه
خواهش میکنم حتما از این به بعد بیشتر میزارم
البته دفه ی قبل یه تست هوش خوب گذاشته بودم که فقط 3 نفر شرکت کردن و منو از گذاشتن تست ناامید کرد

hossein یکشنبه 10 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 12:40 ب.ظ

به اینم میگن تست هوش یه ثانیه ای پیدا کردم نوری ام شاهده

حسین آقا شما هم مثل اولفه شدیا
در ضمن به روباه میگن شاهدت کیه میگه دمم یکی باید صلاحیت نوری رو برام تایید کنه

محرابی یکشنبه 10 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 01:27 ب.ظ

انصافا حرف پشت سرم در نیاریدا زیر یه دیقه پیدا کردمش ولی خیلی خوشم اومد

modest man یکشنبه 10 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 01:43 ب.ظ http://loveandfaith.blogsky.com/

زودی یافتمش
مرتضی فک کنم دو نیم کره ات تعطیله

منم موافقم

javad یکشنبه 10 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 02:00 ب.ظ

راستشو بگم 5 یا 6 ثانیه طول کشید
البته من فک کردم از کله این قهوه ها یه صورت ایجاد میشه
ولی بعده 5 ثانیه گرفتم نه با فقط یکی از قهوه ها صورته مرد بود
تعرف از خود نباشه تیز بینم
جالب بود مرسی

خوب شد راستشو گفتی جواد جان وگر نه یه فکر دیگه ای میکردم

morteza یکشنبه 10 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 05:12 ب.ظ

اقا صورت سوال اشکال داشت به من چه خب

نه بابا

s.a.m دوشنبه 11 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 03:41 ق.ظ

جااااااااااالب بوووووووووووود ( حرف این پزشک ها رو جدی نگیر در مورد نیمکره میمکره , تست iq من 124-120 بود یه سال پیش در حال حاضر زیر 110 هستش با این کاهش زیر 3 ثانیه پیداش کردم)


پس نتیجه میگیریم این حرفا چرتو پرته.....

آفلین

سعیدی سه‌شنبه 12 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 12:20 ب.ظ

2 ثانیه -----
جالب بود....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد