پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

یادش خیر اون وختـــــــــــــــــــــــــــا


اینو گذاشتم که سبک زندگی قدیمیا با جدیا روببینیم وهمچنین تفاوت ازدواجای قدیم با الان!

 










نظرات 8 + ارسال نظر
I'm UNKNOWN دوشنبه 11 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 08:37 ب.ظ

احسنت . آفرین خیلی قشنگ و پر مفهوم بود ...
واقعا این مردم های امروزی به این مشکل ها دچارند .
مخصوصا قسمت هایی مثل ازدواج و تحصیل و استفاده از زور و بازو ...
سعی کنیم حداقل ما اینطور نباشیم و خودمون رو درست کنیم ...
فقط اینکه اندازه کادر نبودن یه کم از زیبایی مطلب کم میکنه ...
بهتر لینک مطلب رو قرار میدادید تا دوستان بتونن به طور کامل عکس رو ببینند ...
دست شمام درد نکنه .

modest man دوشنبه 11 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 09:53 ب.ظ http://loveandfaith.blogsky.com/

احسنت واقعن زیبا بودش و جالب دس شما مرسی

قابلی نداشت

محرابی دوشنبه 11 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 10:26 ب.ظ

همشون خیلی قشنگ بود زینب جون
این روزا خیلی دلم میخواد تو قدیم زندگی میکردم
ما که اون صمیمیتای گذشته رو ندیدیم و فقط از دور شنیدیم انقدر زندگی واسمون مسخرست چه برسه به اون بزرگترایی که ازون دوران قشنگ اومدن به این روزگار تجملاتی و بیمزه

REZAOMIDI4444 سه‌شنبه 12 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 01:14 ق.ظ

بله یادش بخیر اون وقتا ...
حالا هم زمونه عوض شده هم آدما ...
عکسای جالبی بودن
تشکر
ولی بضیاشون فک کنم نیاز به ویرایش دارن از کادر بیرونن ...
:)

خواهش میکنم

سعیدی سه‌شنبه 12 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 12:07 ب.ظ

خیلی جالب بود ممنون....

خواهش

خ محمودی سه‌شنبه 12 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 03:20 ب.ظ

سلام
ممنون به خاطر این پست زیباتون .
خیلی تآثیر گذار بود.
امیدوارم درس بگیریم.
یاعلی...

سلام خواهش میکنم ایشالا

javad سه‌شنبه 12 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 09:23 ب.ظ

یاده بچگیام افتادمسی سال پیش زندگی اینطوری نبود که هر چی میدادن میکردیم تو تنمون
راست میگه خانوم محرابی کاش میشد برمیگشتیم به دوران قبل از میلاد مسیح
ولی دور از شوخی از زندگی ماشینی خوشم نمیاد صمیمت ها کمتر شده
ولی خب انسان های بزرگ انسان هایی هستند که بتونن خودشون رو با شرایط وفق بدن
ولی خانوم روحانی تو این عکسا اغراق کردیدا البته طبیعیه در طنز باید اغراق وجود داشته باشه

امین سه‌شنبه 19 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 01:02 ق.ظ

بچه ها من چند وقت پیش ی کامنت گذاشته بودم در رابطه با دوستی دختر و پسر که اشتباه کردم گفتم دخترا وقتی دلشون بزنی میگن برو گمشو،آقا غلط کردم این حرف زدم برام دعا کنید دارم قاطی میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد