پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

ترکیدید مارم حلال کنید این سری(فوتوشاپ2)

بازم از اون آشغالا ساختم اما دیگه این سری .........

با اینکه هیچ موقعه عادت ندارم از کارام تعریف کنم اما دو سه تا از کارام این سری فوق العاده شده

بی زحمت بریم ادامه مطلب

 آهان راستی ترول هست هم از آقایون هم از خانوما

 

با خانوما شروع میکنیم چون مقدم تر هستن

آشپزی!

خانم محرابی دیگه میبخشید خودتون گفتید فقط تخم مرغ بلدید درس کنید


سوسک!

خانم روحانی میبخشید شوخی بودش والا ما به شجاعت شما ایمان داریم


بانوی رویاها


اما حالا فوتوشاپ ها

چی توز در جام جهانی 2014


حالا این دوتا آخریا که واقعن روشون کار کردم


بالی خان


خلبانان ملوانان ....


نظرات 12 + ارسال نظر
I'm UNKNOWN یکشنبه 17 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 10:19 ب.ظ


یعنی خیلی خندیدم ...
اصلا آخریا یه چیز مجزایی هستن ...
خیلی خوب کار کردی . آفرین ...
واقعا این دفعه گل کاشتی . امین رو که دیدم خیلی خندم گرفت . عکس خودم رو که نگو ..
خیلی خوب درستم کردی ...
نمرت بیسته ...

عکست بیس بود داداش من
ما کاری نکردیم
اصن کلت فیت این کار بود خداییش

REZAOMIDI4444 یکشنبه 17 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 10:31 ب.ظ

نه بابا مث این که یه چیزایی بلدی



دمت گــــرم
کلی حال کردم
باحال بودن انصافا

پنپ فقط تو بلدی

سعیدی دوشنبه 18 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 08:24 ق.ظ


خیلی باحال بود...........

محرابی دوشنبه 18 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 01:18 ب.ظ


وااااااای خیلی باحال بود. مخصوصا اون دوتا اخریا رو که اصا هیچی ترکیدم از خنده
در مورد منم زدین تو هدف. یه بار سارا پیشم بود یهو همینجوری تصمیم گرفتیم کیک درست کنیم چشمتون روز بد نبینه اون ماده ای که اخرش درست شد به هر چیزی که فکرشو بکنین شباهت داشت جز کیک. اشپزخونرو که دیگه هیچی ترکونده بودیم. یه تیکه هاییشم فرداش اوردم دانشگاه به هر کی تارف میکردیم یه 5 دقیقه فقط نگاش میکرد ببینه این چیه اصا

استغفرالله نکند خواهر به حاج آقا های کلاس خندید
از شما بعید بود
شما را به خدا واگذار میکنیم
حالا اگر به بالی خان خندیده باشید شرعاً مشکلی ندارد ضمنن ثواب هم دارد
اجرکم عندالله(فتوا از آیت الله ناشناس)

خوب از هوشتون استفاده نکردید دیگه باید یه اسم خارجی میگذاشتید روش
بشون میگفتید بخورید تازه از اینترنت گرفتم طرز پختشو

morteza دوشنبه 18 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 03:45 ب.ظ

سید دمت گرم پسرم پیر شی الهی بی انصاف این چیه واسه من گذاشتی ادم زهرترک میشه چه دندونایی داره.فکر کنم امین این عکسو دیده چون سیبیل هاشو زده بود نبودی ببینی اصن تعادل نداشت
اون اخری هم که فقط

حبیب بش میگفت مخمل شما توجه نکردید
خب گربه سبیلاشو بزنه تعادلش بهم میخوره دیگه
قیافشو ول کن باباش پولداره

مصطفی دوشنبه 18 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 03:58 ب.ظ http://92nurse.blogfa.com

وبلاگ قشنگی دارید . به ما هم سری بزنید در صورت تمایل لینک کنید و بگید که با چه نامی کینکتون کنم

ok

امین دوشنبه 18 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 06:46 ب.ظ

سیدم دستت طلا
خیلی قشنگ بود مرسی
واقعا گل کاشتی

قربونت داداش
چون عاشق بچه هم بودی یکی باست گذاشتم صفا کنی

جابری دوشنبه 18 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 08:00 ب.ظ

برد مقتدرانه ۳برصفر تیم پرستاری ۹۱ مقابل تیم ستاره حیات را به جامعه ی پرستاری تبریک عرض میکنیم.
جا دارد از بازی بسیار فنی و زیبای اقای خلیلی و آقای موسوی تشکر کنیم
و ستاره ی تیم بدون شک آقای قربانی بود که با زدن ۲ گل و یک پاس گل سهم بسیار زیادی در این برد داشت.
و همچنین سنگر بان این تیم آقای نجفی که در این بازی واقعا خوب بود و در برابر حملات حریف جان بر کفانه مقابل شوت های حریف ایستادگی کرد.
بچه ها مچکریم


رو نمیکردی بی وجدان ریا میشه
دیگه کاری بود که از دستمون بر میومد داداش
یادت رفت بگی قربانی اخراج شد و دقایق پایانی رو 4نفره بازی کردیم اوج شاهکار اونجا بود داداش
تازه ستاره تیم حبیب هم مصدوم بود و به این بازی نرسید

REZAOMIDI4444 دوشنبه 18 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 09:31 ب.ظ

ایول بچــــــــه ها
دمتو گــــــــــــــــــــرم
بچــــــــــــه ها مچــــــــــکریم

خواهش میکنم

امین سه‌شنبه 19 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 12:59 ق.ظ

بچه ها من چند وقت پیش ی کامنت گذاشته بودم در رابطه با دوستی دختر و پسر که اشتباه کردم گفتم دخترا وقتی دلشون بزنی میگن برو گمشو،آقا غلط کردم این حرف زدم برام دعا کنید دارم قاطی میکنم

صادق میگه جمعش کن مسخره

سعادتمند سه‌شنبه 19 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 01:17 ب.ظ

پس عکس من کو؟

عزیزم از شما هم میذاریم صبر کنید

Rohani پنج‌شنبه 21 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 03:39 ب.ظ

خیلی جالب بود مخصوصا اخریش کلی خندیدم دستتون درد نکنه!

سلامت باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد