پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

شیکترین7

خداییش انگار من فقط توی این وب هستم

نویسندگان دیگر بیزحمت اساعدنی

فک کنم بچه ها اینقد از پستای من خوندن دیگه حالشون هم از من هم از پستام بهم میخوره

خب باز هم بریم سراغ سری بعدی شیکترین 

آقایون و خانومها این بار رفتم سراغ کاپشن ، پالتو و اورکت

اگه حالشو داشتید بیاید ببینیم چه خبر هست اینجا


 

 نمیدونم والا از بچگی بمون گفتن خانوما مقدم ترن 


1-


2-

3-

4-

5-

6-

7-

8-

9-

10-

11-

12-

13-

14-

15-

16-

17-

18-


مردانه

19-

20-

21-

22-

23-

24-

25-

26-

27-

28-

29-

30-

31-


خب سلیقه من رو هم که اونسری اون خانومه صفر بم داد

پس حالا اگر از این مدلای مزخرف چیزیو رو پسندید بی زحمت برام کامنت بذارید

باتشکر نویسنده تنها


نظرات 18 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 19 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 09:32 ب.ظ

۴-۸-۲۶
سلیقتم تازگیابهترشده(نمره حدود۵یا۶)!

عه چند وقته نبودید حوصله ام سررفته بود
حسابی دلشادمون کردید
نعه به خودم امیدوار شدم ولی لاقل یه ده میدادی پاس شیم
درسا رو که همینجور میفتیم اقلن تو سلیقه مردودمون نمیکردی
ولی به خودم امیدوار شدم حدسم درس از آب در اومد که خانوما احتمالن گزینه های 1 2 4 و8 رو بیشتر میپسندن
البته هنوز زوده باید نظر بقیه رو هم ببینم

I'm UNKNOWN سه‌شنبه 19 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 11:57 ب.ظ

اولا که جمش کن بابا با این پستات
سید این وبلاگو با این پستات خراب کردی رفت .
میخوای فیلترش کنن عایا ؟؟
خب حالا میخوای نظرم رو در مورد 19 تای اول بگم یا 12 تای دوم ؟؟
از 19 تای اول ، همشون رو خوشم اومد () ولی از 12 تای بعدی ، 26 به دلم نشست ...
امیدوارم در آینده شاهد عکسهای زیباتر() و رساتری () از این قبیل باشیم ...
یعنی واقعا اون عکسای اولی منو به فکر فرو برده !!!!
سید سالمی عایا ؟؟!!!!!

تاب دارم برادر
ضمنن خفه
خودم برات 26 رو میخرم فقط خفه باش

q چهارشنبه 20 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 12:10 ق.ظ

28

بعله دست شما مرسی

مهتاب چهارشنبه 20 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 12:34 ق.ظ

2,18,15,fبدک نیستند خیی هم دلچسب نیستند

ولی احتمالن قیمتهاشو بشنوید دلچسب میشن
چرا همش یقه شکاری(ارتشی) حالا

s.a.m چهارشنبه 20 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 12:57 ق.ظ

هاها...
.
.
.
لباس ها رو نمیدونم...
ولی از مانکن ها دومی و نهمی بدک نیستن !!!!

<<<<<<<<< راستی من نمیدونستم باید در مورد لباس نظر بدم یا مانکن ها>>>>>>>>

بی ادب
دهنت سلویس

REZAOMIDI4444 چهارشنبه 20 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 01:19 ب.ظ

در کل:

مهتاب چهارشنبه 20 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 07:26 ب.ظ

lماشا الله لا حول ولا قوه الا با اله فکر کنم تو خیاطی هم ماهرید که اسم یقه ها روهم میدونید!!

بعله از خیاطی هم سر در میارم
یقه های زنونه دیگه هم هستن
انگلیسی- آمریکایی- حلزونی- آرشال- دلبری(خشتی)- گرد- فرانسوی(فرنچی)- شکاری -ب ب -مردانه- دریکی- دراپه- ملوانی و....
حالا دامن ها
کلوش- نیم کلوش- لنگی- شلواری- ترک- فون(تقسیم میشه به جناغی نیلوفری و....)و.......
بس بود یا نه
میخای آستینها و جیبها رو هم بگم
توی این مغز پوک ما هرچیزی پیدا میشه
صلوات

[ بدون نام ] چهارشنبه 20 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 10:20 ب.ظ

خداییش زمینه ای وجودداره که شماتوش مهارت نداشته باشی برادر؟
چندتاازمهارتاتونومیخوام اسم ببرم(هرچندکه اسم بردن تخصص شماست):روانشناسی-شاعری-کاراگاهی-خیاطی-آشپزی-نویسندگی-فتوشاب و....
پست شیک ترین قشنگترین پست این وبلاگه امیدوارم ادامش بدی.

اسم بردن تخصص منه آره
بازم تیکه انداختیا
ولی چندتا از اصلی ترین تخصص هام رو نام نبردی
انشالله با اونا هم بعدن آشنا میشی
سعی میکنم ادامش بدم ولی زیر بار انتقادات از طرف آقایون وخانوما قرار گرفتم

غریبه پنج‌شنبه 21 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 01:15 ب.ظ

لطفا پست های دخترونه نزارین زشته برای اقایی مثل شما

زشتی فک نکنم داشته باشه
لابد من یک مرد نویسنده هستم باید حتمن پست مردونه بذارم
ما باید همه افرادی رو که میان تو وب مد نظر قرار بدیم
تازه پست مشترک هستش دخترونه نیست
شامل دوتا جنسیت میشه

محرابی پنج‌شنبه 21 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 03:36 ب.ظ

شماره 1-2-18
تو مردونه هام21و27
مارک اصلیاش که گرونه ایشالا خدا قسمت کنه مدل ایرانیشو میخریم

احسنت که به فکر تولید ملی هستید

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 21 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 07:09 ب.ظ

به نظرمن گذاشتن پست دخترونه توسط آقای نجفی نه تنهاکارزشتی نیست بلکه نشون دهنده اینه که ایشون درگیرجنسیت نیستن(درست برعکس یه نفرکه نمیخوام اسمشوببرم)

اولش اینکه دخترونه کامل نیست
بعدشم اگرم پستی رو بذارم که مخاطبش خانومها باشن فک کنم تا وقتی که از عرف خارج نشدم مشکلی نداره
بعدش هم اگه قرار باشه ما فقط جنس خودمون رو ببینیم که برگشتیم به صد سال پیش و زمان خان ها

کدوم یه نفرو میگی؟
یعنی من میشناسمشون
و در آخر متشکر

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 21 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 07:15 ب.ظ

فقط نظره من اضافی بود؟

عزیز من هر نظری اومده بنده آپ کردم خدا شاهده
شاید نظرتون ارسال نشده یک بار دیگه لطفاً بفرستید

mousavi پنج‌شنبه 21 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 09:49 ب.ظ

من هم میگم باید همه افرادی که میان تو وب مد نظر قرار بگیرن. حالا چه دختر چه پسر

احسنت دیگه وقتی سید میگه حجت تمومه

s.a.m جمعه 22 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 12:28 ق.ظ

سلامی به طراوت بوی اب روی کاه گل !!!!

محمد جون دفعه ی بعدی اگر پیج از لباس ها گذاشتی لطفا مانکن هاش مشهور باشن ... تا ما هم یه بهره ای ببریم (کج برداش نکن) منظورم از نوع سبک و استایلشون هست ...

ok?

tnx sir

و علیکم
اصن کج برداشت نکردم
استغفرالله فرمایش دیگه ای نبود میخای از ژورنال های عربی مثل فری الازیا بذارم یا از آمریکایی مثل نیویورک درس
خجالت بکش برادر

I'm UNKNOWN جمعه 22 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 03:24 ق.ظ

آقا من به ژورنال های آمریکایی رای میدم ...
نجفی دفعه بعد از اونا بذار بلکه به قول این برادر ، مستفیض شویم ...
البته خجالت هم چیز خوبیست ...

شما خفه
میذارم اما به جای کله شون کله تو رو با فوتوشاپ میذارم
خجالتم به گفته خودت خوب چیزیه
شما که باید ژورنال ایرانی کوک رو نگاه کنی برادر اونا معصیت داره
بعدشم بذار بگم بد برداشت نکنید
این قضیه دونستن مدل های لباس و ژورنالهای خیاطی به ساختن یک پاور پوینت توسط بنده برا یه بنده خدایی برمیگرده که طی اون این چیزا رو یاد گرفتم دیگه اینقد عکس و ژورنال از جاهای مختلف گرفتم اسم و شکل و مدل لباسها و اسم ژورنال ها و سایت های لباس رو حفظ شدم

خ محمودی شنبه 23 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 03:51 ب.ظ

سلام
عکس شماره ی ۱۸.
ولی یه چیزی می خواستم بگم... احساس میکنم که خودتون فهمیدید که چه مطلبی رو می خوام بگم پس بگذریم...

بعله
چیه مشکلی پیش اومده
فک نکنم مسئله ای باشه

خ محمودی یکشنبه 24 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 09:44 ق.ظ

با سلامی دوباره
اگه فکر می کنید مشکلی نیست لابد نیست.
ولی یه کم فکر کنید شاید مشکل رو فهمیدید...
یاعلی...

مشکل داخل پستی یا خارج پستی؟
به هر دو زمینه اش البته فکر کردم نمیدونم والا ولی فک نکنم مشکلی داشته باشه از هر دو لحاظ

یکی از خانومای کلاس بغلی! دوشنبه 25 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 09:35 ق.ظ

سلام،خیلی وب قشنگی دارید البته همه ی قشنگیش به خاطر پستای شماست،خدا قوت برادر!
می خواستم بگم اگه بتونید عکس مدل لباسایی رو پیدا کنید که بدون مانکن باشه خیلی بهتره،فکر کنم خ محمودی هم می خواسته همینو بگه.
بازم از زحمتتون تشکر می کنم .
یاعلی.

سلامت باشید
بعله درس میفرمایید
مد نظر خودم قرار میدم حتمن
اونوقت دقیقاً این کلاس بغلی کجاس؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد