پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

از چه پرستار شدم


من بی گنهم از چه پرستار شدم            یا از چه درین مکان گرفتار شدم!

از بینِ تمامِ رشته هایِ بد و خوب            فالی زدم و اسیرِ بیمار شدم!

یاران همه یار و همدمِ شادی و من          با درد و فلاکت و مرض یار شدم!

در رشته ما معجزه نُقل است و نبات        بنگر که به یک کفن سپیدار شدم!

من در عجبم که با چنین وضعِ مخوف        در شکلِ فرشته چون نمودار شدم!

ازبسکه به شیشه کرده ام خونِ مریض     هم محتمل است که بنده خونخوارشدم!

بچه ها این شعر فقط برای طنز بود همین..........



نظرات 9 + ارسال نظر
modest man جمعه 22 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 05:28 ب.ظ http://loveandfaith.blogsky.com/

نکنه کار خودت بوده محمودی
شعر قشنگی بودش

I'm UNKNOWN جمعه 22 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 07:14 ب.ظ


نه خوب بود . قوه شعر هم پس داری ...
بابا استعداد . فکر کنم وقتش رسیده برات آستین بالا بزنیما ...
ولی بهت اخطار میکنم مواظب باش مثل نجفی اینقدر شعرات لوس و بی مزه و خنک نشه . البته شما که خیلی از اون سر تری ...
این شعر فکر کنم به من بیشتر میخوره چون تنها کسی که یه دفه ای اومده تو پرستاری من بودم . نه ؟!!

عزیزم همه ی این شعر از من نبود

REZAOMIDI4444 جمعه 22 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 08:51 ب.ظ

خیلی هم عالی ....
به هرحال بهتر از **** شرای بضی از دوستان هس...

سعیدی شنبه 23 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 08:26 ق.ظ

جالب بود...............

javad شنبه 23 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 11:14 ق.ظ

رضا شعره خودت بود؟؟؟

نه کامل

خ محمودی شنبه 23 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 03:39 ب.ظ

سلام شعر زیبایی بود.
البته حواستون باشه که به پرستارای تعصبی این شعرو نشون ندین!
یاعلی...

من خودم تعصبی ام

abolfazl hosseini fard moghaddam شنبه 23 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 07:18 ب.ظ

آقای ناشناس یا هر کسه دیگه ای که فکر می کنه این رشته رو دوست نداره یا به زور و شانسی اومده و الان داره به زور تحمل می کنه خواهش می کنم لطف بکنه و کلاس رو خلوت بکنه
انصافا کلاس خیلی شلوغه یه نفر هم که بره خوبه

حسینی انگار خیلی دوس داری من برم آره
در ضمن من که آخر شعر گفتم فقط برای طنز

abolfazl hosseini fard moghaddam شنبه 23 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 09:36 ب.ظ

من نمی خوام تو بری من می گم هر کی راضی نیس بره تا کلاس خلوت بشه
چون دیدم نوشتی طنز هست اسمی از تو تو نظرم نبردم

I'm UNKNOWN شنبه 23 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 10:04 ب.ظ

داش همینه که هست ...
حالا که اینطور شد ، از این رشته افتضاحی که باید توش ..... مریض رو بشوری بدم میاد ولی به کوری چشم دشمنان اسلام ( ) عرصه ی کلاس رو خالی نخواهیم کرد ...
تا مشت محکمی باشد بر دهان زورگویان و استعمارگران پرستاری ...
اصلا میخوام ببینم کی جرات داره منو از کلاس بندازه بیرون ...

تکبیررررررررررررررررررررررررررررررررر!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد