پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

Lesson 1

خب میخام از امروز یه ذره با هم زبان کار کنیم 

قصد دارم هر سری حدود 15 تا از اصطلاحات انگلیسی رو بذارم تا با هم یاد بگیریم

البته اگه خوشتون بیاد

پس این سری رو تحمل کنید و اگر خوشتون اومد برام کامنت کنید که من بدونم آیا این طرح رو ادامه بدم شماها به اون میل و رغبتی دارید یا نه من الکی علافم


1-apple polisher

پاچه خوار

2-easy as pie

مثل آب خوردن

3-home boy/girl

بچه محل

4-hen pecked

زن ذلیل

5-get sick

مریض شدن

6-dress up

شیک کردن

7-by the way

ضمناً-راستی

8-book worm

خر خون

9-in view of

با توجه به

10-pull up

بالا زدن

11-shut up

خفه شو

12-fat cat

خر پول

13-willy nilly

بخای نخای

14-search me!

نمیدونم-از کجا بدونم

15-u make me sick

حالمو بهم میزنی


این آخریم باسه تو بود صادق



ممنونم و متشکر که  وقت گذاشتید و خوندید

نظرات 14 + ارسال نظر
رضا محمودی یکشنبه 24 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 09:25 ب.ظ

سید جان خیلی عالیه حتما ادامه بده

thx sir

that's might!

مهدی یکشنبه 24 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 10:07 ب.ظ httphttp://toosiscia.blogsky.com

با سلام و خسته نباشی خدمت شما و دوستان دیگرتون...گذری با وبلاگ شما اشنا شدم...خیلی خوشحال میشم با توجه به رشته و شغلتون به وبلاگ من سر بزنید و با کمال صبر و حوصله از اول تا اخر نوشتهای منو بخونید ...مطمئنم به کارتون میاد ..سپاس اگر قابل بود لینکم کنید.متشکرم

چشم حتمن به مدیریت وب اطلاع میدم تا لینکتون کنن
و وبتون رو هم دیدم و از همین جا درودی رو برشمای گرامی میفرستم که با معلولیت هنوز به استواری یک کوه ایستاده اید

REZAOMIDI4444 یکشنبه 24 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 10:40 ب.ظ


لدفن این اولین و اخرینش باشه
ممنون

خدا خیرت بده راحتمون کردی
البته شما که استادت قویه اینارو که بلدی بی وجدان
من بدبخت استادم ضعیفه دارم اینارو از تو کتابا و فیلما در میارم

q یکشنبه 24 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 11:51 ب.ظ

15

thx a lot baby

i love ur truth

غریبه دوشنبه 25 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 09:41 ق.ظ

سلام
وب قشنگی دارید واقعا می گم ها!
راستی با اینکه نمی دونم صادق کیه ولی دلم خیلی براش سوخت اذیتش نکنید گناه داره بنده خدا...
بازم ممنون.

نمیشناسیدش خب
اگه میدونستی کیه اینطور نمیگفتید

Bagheri دوشنبه 25 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 01:59 ب.ظ

سلام. خیلی هم خوبه لطفا ادامه بدید.
انشالله عازم کربلا هستم و نائب الزیاره همه همکلاسیام خواهم بود و در حد لیاقم دعاتون میکنم. فقط اینکه همگی حلالم کنید.

سلامت باشید
مگه سفری چیزی برید توی وب یه کامنت بذارید
والا ما و بچه ها حرف و رفتاری از شما تو کلاس ندیدیم که اصن بخواهیم ناراحت بشیم که حالا حلال کنیم
انشالله به سلامتی باشه
و من هم به نمایندگی از همه بچه ها تقاضا میکنم مشرف شدید سفارش مارو هم پیش اباعبدالله بکنید
التماس دعا

abolfazl hosseini fard moghaddam دوشنبه 25 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 03:41 ب.ظ

u make me sick
apple polisher
shut up

plz dont open my mouth
u know
im student of ahmad
got it

I'm UNKNOWN دوشنبه 25 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 07:03 ب.ظ

mmm ... u make me sick too
it's interesting
continue boy
oh . by the way ..
.
.
.
.
shut up

zip it up

رضا محمودی دوشنبه 25 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 08:15 ب.ظ

التماس دعا خانوم باقری

محمودی دوشنبه 25 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 08:18 ب.ظ

دهنت سلویس تو هم تو وب هستی
اینو آپ نکنی!

آله
آپ میکنم

محرابی دوشنبه 25 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 09:15 ب.ظ

فونت فارسیش واسه من نمیاد که فکر کنم مشکل از خود سیستممه ولی کپی کردم تو وورد خوندم. اصطلاحات جالبی گذاشتین انگیزه داشتم بخونم. وگرنه همینجوری اصا حس زبان خوندن ندارم
راستی وبلاگ اقا مهدی واسه من باز نمیشه. چرا؟ قضیه چیه؟

احسنت دست شما درد نکنه
این استاد پیشوند اچ تی تی پی شو دوبار نوشته
پاک کنید یکیشو میاد

abolfazl hosseini fard moghaddam دوشنبه 25 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 10:45 ب.ظ

مگه احمد کیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
احمد زیر دست من بزرگ شده و زبان یاد گرفته
خودت می دونی که من 5 تا احمد رو می ذارم جیبم جیگر

آره جون خودت
بچه جون خود احمد بعضی اوقات اصطلاحاتی که من میگفتم حالیش نمیشد با اون همه ابهتش

banoo سه‌شنبه 26 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 04:33 ب.ظ

continue please

yes
thx

modest man سه‌شنبه 26 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 05:06 ب.ظ http://loveandfaith.blogsky.com/

بعدش بچه ها شما که اینقد حالتون بهم خورد از این اصطلاحات چرا امروز اینقد اینارو تو سلف نثار من کردید؟
اگه اصطلاحات قشنگ هم بذارم بهم میگین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد