پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

فرهنگ ایرانی

نظرتون در مورد فرهنگ ایرانی چیه؟؟؟؟؟؟

 به نظر شما در حال حاضر فرهنگ ما فرهنگ غنی 2500 سالس یا

اون چیزی که ما الان تو سطح جامعه مشاهده می کنیم؟؟؟؟؟

چه عواملی باعث افت فرهنگ ایرانی شده؟؟؟؟؟

به نظر شما راه حل درمان این ناهنجاری های اجتماعی چیه؟؟؟؟



نظرات 10 + ارسال نظر
سعیدی سه‌شنبه 26 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 01:44 ب.ظ

یکی از دوستام که تو کانادا زندگی می کنه می گفت اینجا کسی حق نداره به کس دیگه فحش بده.یعنی قانون با کسیکه فحش بده برخورد می کنه.
تو خیابون کسی حق نداره آشغال بریزه.
اگه تصادف کنید حق ندارید بیایید پایین و دعوا کنید و خیلی چیزای دیگه.........

abolfazl hosseini fard moghaddam سه‌شنبه 26 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 01:49 ب.ظ

آقای سعیدی مدیر وب شما اگه نظر در مورد فرهنگمون می خوای چرا سوالای هدایت شده می پرسی؟
اگه می خوای بگی ما دچار افت فرهنگ شدیم پس دیگه به نظر ما چیکار داری خودت داری می گی افت فرهنگ پیدا کردیم

من فقط نظر خودمو گفتم.تو هم نظر خودتو بگو به من چى کار دارى...

I'm UNKNOWN سه‌شنبه 26 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 03:13 ب.ظ

برو این پستای لوس رو جمش کن ...
فرهنگ فقط فرهنگ خود ایران ، خیلی باحاله ...
کشور گل و بلبل همینه دیگه . دیگه بیشتر از این میخوای ... ؟
نه ولی دعوا کردنش اصلا خوب نیست مخصوصا اینکه سریع از ماشین پیاده میشنو میفتن یقه همو میگیرن ...

یکى تو رو باید جم کنه.

modest man سه‌شنبه 26 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 03:49 ب.ظ http://loveandfaith.blogsky.com/

آقا این یه پست مشترکه که من وسعیدی گذاشتیم
پس ابولفضل جان شما بیا من جوابتو میدم
اولاً سوالا هدایت شده نیس بلکه این بد اخلاقی ها و ناهنجاریهای فرهنگی رو شما میتونی تو سطح جامعه به وضوح ببینه
ولی شما به سوالا کاری نداشته باش شما کامنت خودت رو بده
ولی نظر من اینه که سطح فرهنگی کشور ما روز به روز داره کاهش پیدا میکنه و هی بدتر میشه و جلوی این تخریب رو نمیشه با گفتن اینکه فرهنگ ما 2500 ساله اس گرفت بلکه باید با راهکار فکر ترمیم این فرهنگ غنی خودمون باشیم

کاملا موافقم.

javad سه‌شنبه 26 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 08:47 ب.ظ

میدونم خیلی ها نمیخونن ولی حالا اونایی که براشون سوال شده چرا وضع اینطوری شده بخونن و تایید یا تکذیبش بکنن
اینکه چرا فرهنگمون اینطوری شده به یکی دوتا دلیل نمیشه محدودش کرد
اینم که بخوایم به فرهنگ غنی گذشتمون افتخار کنیم هم غلطه ما باید به داشته هامون افتخار کنیم نه به گذشته هامون
به نظره من دلیله اصلیه این دروغودقلی که الان در همه جا به ویژه در اداره ها و بازار میبینیم مشکل اقتصادی هستش کارمند میشناسم 7 ماهه حقوق نگرفته بعد در این شرایط بحرانی میان بزلوبخشش 400 ملیونی به مدیرعامل فلان جا میکنن این بزلو بخشش نتیجش چی میشه؟این میشه که به خودش میگه من دارم مثله بلانسبت سگ کار میکنم اینم وضعمه نتیجش چی میشه؟عدم توجه به مشتری این نتیجش چی میشه توسری خوردن و بی اعتمادی اینم نتیجش میشه شعاره مشهوری که میگن بخور تا خوردی نشی
دلیله دومی وجود داره فرهنگه که الحمدالله رب العالمین دولت در این هم ضعیف عمل کرده الان در تی وی چندتا فیلم وجود داره که بره داخل خونه ی مردمو ازشون فیلم بگیره همش یا طنزه یا اکشن
دلیله سومی هم که وجود داره و مهم هستش بی سوادیو عدم تعلیمو تربیت درست هستش
دلیله بعدی هم که وجود داره تنبلیه خودمونه(اصطلاح ادبیشو گفتما اصله کاری رو در یاب)که میدونیم امام حسین کی بوده میدونیم چیکار کرده ولی حاظر نیستیم در عملهامون نشون بدیم که حسینی هستیم فقط بلدیم خودمونو بزنیم
و هزارتا دلیل دیگه که طولانی میشه و نمیشه گفت
مرسی که خوندی!!!

درسته عزیزمن دلایل دیگه ای هم وجود داره اما دلایلی کهاوردی قانع کننده بود.....

جابری سه‌شنبه 26 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 09:05 ب.ظ

فرهنگ در حد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
منم یه رفیق دارم تو ایلام میگه همه چی آزاده.تو ایرانم که کلا فوش آزاده

abolfazl hosseini fard moghaddam سه‌شنبه 26 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 11:13 ب.ظ

آقای نجفی من فکر کردم این مطلب برای سعیدی هستش والا قرار بود دیگه برا مطالب شما نظر نذارم تا از شور به در نشه

نه مطلب مطلب منه.فقط ایدش مشترک بود......پس شما راحت کامنت بده.....

زمانی چهارشنبه 27 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 12:31 ب.ظ

آقامن به فرهنگ ایران کاری ندارم اماخواستم بگم من داوطلبم واسه صندلی داغ

اکی حتما......

خ محمودی پنج‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 11:20 ق.ظ

سلام.
به نظر بنده فرهنگ ایرانی هنوز غنی هست ولی گاهی اوقات انسان توی موقعیتی قرار میگیره که اصلا (خود عالی ) ش رو فراموش میکنه.
این توی هر فرهنگی رخ میده. البته به نظر بنده این طوریه.
یاعلی...

ali پنج‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 09:03 ب.ظ http://wikinote.blogsky.com

من هیچ کدوم نظرات رو نخوندم
ممکنه قبل از این کسی همچین کامنتی داده باشه
ولی به نظر من هر اجتماعی و حتی افراد اجتماع مثل بادکنک هستن
هرچی فشار روی بادکنک بیشتر بشه
احتمال ترکیدن ش بیشتره
پس فشار های مختلفی که جامعه ی ما داره تحمل می کنه پیامد هایی داره که حتی ما هم ندیدیم
من از شما می پرسم
چه کسی مسئول این فشار هاست؟
راستی ممکنه یکی بپرسه :«مثلا چه فشار هایی؟»
جواب این سوال رو به عهده ی خودتون می ذارم ولی یه مثال می زنم
مثلا من دوست ندارم نماز بخونم
حالا اگه بابام منو مجبور کنه
من می شم یه بادکنک که داره بهش فشار میاد
اون موقع اگه از این بادکنک گرون ها باشم یعنی ظرفیتم بالا باشه نمی ترکم ولی اگه از این ارزونا باشم منهدم خواهم شد
نتیجه گیری:
پس به نظرم سه عامل موجب میشه تا سطح فرهنگ مردم بالا بره یا پایین بیاد
1. فشار های تحمیلی از سوی سران حکومتی بر ملت
2. فشار ها مذهبی یا غیر مذهبی خانواده ها به فرزندان
3. ظرفیت افراد
راستی من دیگه بحثو ادامه نخواهم داد
ممنون

تا حدودى موافقم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد