پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

نظر سنجی خلیج همیشه فارس!

PERSIAN GULF    OR    ARABIAN GULF



چند وقته که شرکت گوگل یه نظرسنجی برای تعیین اسم این خلیج( که به حق برای ماست و جزعی از خاک ماست) گذاشته و از کاربرانش خواسته که تو این نظر سنجی شرکت کنن در ضمن اعلام کرده که بعد از رسیدن تعداد آرای مورد نظر اسمی که کمترین رای را آورده است را به طور کلی از گوگل پاک خواهد کرد البته مطمعن باشید اسم جعلی خلیج عربیه که پاک میشه انشاالله

       

               شما هم حتما در این رای گیری شرکت کنین


ورود به صفحه ی رای گیری       http://www.persianorarabiangulf.com/index.php


نتایج آرا تا این لحظه:

خلیج فارس:87.3%   خلیج عربی:12.7%


در ضمن داخل این سایت یه نقشه هست که میتونید باهاش هر جا که دلتون میخواد رو پیدا کنید حتی خونتون رو!!!

نظرات 41 + ارسال نظر
abolfazl hosseini fard moghaddam پنج‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 04:47 ب.ظ

من رفتم رای دادم ولی متاسفانه نمیشه اعتماد کرد آخه یه بار یه سایت با اینطور نظرنسنجی پول خوبی به دست آورد
آخه آمار بازدیدش رفته بود بالا و اونم از طریق تبلیغات سایتش پول خوبی به دست آورد

نه ابولفه این تو بمیری از اون تو بمیری ها نیست
سایت کاملا مطمعنیه و خود گوگل روش نظارت داره تازه خیلی هم سر صدا کرده

modest man پنج‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 05:16 ب.ظ http://loveandfaith.blogsky.com/

من به خلیج عربی رای میدم
چیه؟حرفیه؟
عشقست خلیج
اونم عربیش

ای وای
اون رگ عربیت آخر کار خودش رو کرد
شما مختارید و میتونید به اون مفت خور ها رای بدین

modest man پنج‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 05:32 ب.ظ http://loveandfaith.blogsky.com/

بچه ها راسی با نقشه اش برید خونه خودتون رو پیدا کنید ببینم بلدید یا نعه؟
البته از روی سربرگ مپ بیاید روی ست
بعدش برید رو قم و خونه تون رو پیدا کنید
جالبترین نکته پستت همین بود محمودی جون

به نکته ظریفی اشاره کردی

javad پنج‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 05:44 ب.ظ

دریایه خلیج فارس تا ابد خلیجه فارسه

احسنت
تبارک الله!

modest man پنج‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 11:30 ب.ظ http://loveandfaith.blogsky.com/

عزیز من بنده نه پدرم عربه نه مادرم
و تنها چیزی هم که اصن برام مهم نیس نژاد و قومیت هستش
ولی خب جد ما به اعراب برمیگرده مثل همه سادات دیگه
بعدش هم شما هیچ حقی نداری به هیچ قومیتی توهین کنی عزیز من
و من هم هیچ موقعه توی این نظرسنجی ها به هیچ طرف رای نمیدم چون بر مزخرف و عبث بودن موضوعیش مطمئن هستم
و هرموقع شما تونستید اسم خلیجتون رو درست بنویسید من دلایل خودم رو بیان خواهم کرد

مگه تو ایرانی نیستی پس چطور به این موضوع میگی مزخرف!!
منم شوخی کردم که گفتم عربی ما نوکر همه ی سادات هستیم حیف نیست به تو بگیم عرب!! در ضمن به هیچ وجه آدمی نیستم که به قومی یا مذهبی توهین کنم اما وقتی میبینم که با این همه مدارک موجود (مدارک چند هزار ساله که به زودی مدارک رو میزارم) این طور دارن زیاده خواهی میکنن نمیشه تحمل کرد در ضمن همه اعراب مد نظر من نیست که......
راستی بزارید اینم بگم زمانی که اون عرب های جاهل داشتن بچه های بیگناهشون رو زنده به گور میکردن ایرانیان تو علم فرهنگ و هنر بی همتا بود و به اینم فکر کنید که چرا خدا بیشتر پیامبرانش (اگه نگیم همه ی پیامبران)در میان اعراب قرار داد و جالبه که اونا خودشون رو برتر از ما میدونن و بحث عرب و عجم رو درست کردن.......
حالا ما منتظر دلایل زیبای شما هستیم سید جان!!
اولین بار بود که جواب طولانی دادم

javad جمعه 29 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 01:04 ب.ظ

نقشش جالبه خونمونو که تو رم بود رو پیدا کردم

modest man جمعه 29 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 01:36 ب.ظ http://loveandfaith.blogsky.com/

مزخرف دیگه اما به موقعه اش برات توضیح میدم
من اگر هم عرب هم بودم برام مشکلی نداشت و آزادانه میگفتم
وشما هیچ موقعه نمیتونی گذر تاریخ رو عامل برتری خودت بدونی
چون حدود 1000 سال پیش هم اعراب قدرمتند ترین امپراتوری جهان رو داشتند و از سطح فرهنگی واجتماعی بالایی هم برخوردار بودند
بعدشم این رو از کجات در آوردی که خداوند بیشتر پیامبرانش رو در بین اعراب قرار داده
بیشترین پیامبران خدا برای قوم بنی اسرائیل بوده که اونها هم عرب نبودن
پس لابد شما مصری ها و شامی ها رو هم عرب میدونی اما در حالی که سخت در اشتباهی بلکه این کشورها فقط فرهنگ و زبانشون به علت تحت تسلط بودن حکومت اعراب تغییر یافته فقط همین پس به عبارتی میشه گفت عرب خالص نیستن
خوبه من تقریباً دنبال همین جواب بودم که خودت به اون اشاره کردی اگر ماهم مثل اونا خودمون رو از اونا برتر بدونیم اونوقت چه فرقی باهم داریم؟
منتظر جوابهای زیبای شما هستم

درسته بالاخره هر کشوری یه فراز و نشیب هایی داره و منم اینو قبول دارم درباره پیامبران هم اعراب و عرب زبان ها مد نظر بوده.
قبلا هم گفتم منظور من تمام عرب ها یا عرب زبان ها نیست منظور اعراب تند رو هستند
مثلا اگه میدونستی همین عرب زبان های تند رو شام یا مصر چه فکر و نظری درباره ایران دارن و همونا هستن که این بحث ها رو بین جهان پخش میکنن این حرف رو نمیزدی و نمیگفتی مزخرفه
تازشم من نگفتم که از اونا برتریم یا پایین تر گفتم این که خودشونو از ما برتر میدونن اشتباهه همین.

modest man جمعه 29 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 05:58 ب.ظ http://loveandfaith.blogsky.com/


برادر جان آخرین پیامبر حضرت محمد بوده و عرب زبان و تا قبل اون هم اعراب نه شامات رو گرفته بودن نه مصر رو و قوم عرب پیامبر های زیادی رو به خودش ندیده بوده برادر
بذار برات توضیح بدم ما همیشه اگر بخواهیم به این قضایا مثل عوام نگاه کنیم ما هم میشیم جزئی از عوام پس نیازه از عوام بودن در بیایم
الان چه ما و اعراب بکوبیم تو سر و کله هم چه نه
و چه سازمان بین اللملی رای بده یا نعه مردم اونا میگن خلیج عرب و مردم مام میگن خلیج فارس
و من ترجیح میدم به جای اینکه در مورد این چیزا فکر کنم و اعصابمو خورد کنم
یک ساعت بیاندیشم تا بلکه یه اندیشه ای وارد این ذهن ناقص من بشه که هم تو این دنیا بدردم بخوره هم توی اون دنیا
من یاد گرفتم در مورد چیزایی که بدرم نمیخورن اصن وقت نذارم
همین

تکبیر!
با این حرفت موافق بودم

modest man جمعه 29 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 06:04 ب.ظ http://loveandfaith.blogsky.com/

و اما شما که اینقد میگید این اسم مهمه
پس اقلاً اسمش رو درس بیارید خلیج پارس نه فارس
زبان پارسی نه فارسی
گرفتی مطلبو دیگه
این لغات اصلی بود که من براتون نوشتم اما چون واژگان عرب حرف پ رو نداره اونها این رو تبدیل به ف کردن
پس شما که خودت داری بازهم به عربی اسم خلیج رو میاری چه فایده داره برادر پس همون به گفته من به خلیج عربی رای بدی بهتره

برادر جان خیلی از لغات ما برگرفته از زبان عربیه و اگه ما میگیم فارس اصلا دلیلی بر تبعیب از از اونا نیست
والسلام!

modest man جمعه 29 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 07:35 ب.ظ http://loveandfaith.blogsky.com/

صلوات برفس
اتفاقاً من خودم زبانمون رو که با عربی مخلوط شده بهتر میپسندم از زبان سلیسی که تاجیک ها وافغان ها صحبت میکنن

منم همین طور

سعیدی جمعه 29 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 08:51 ب.ظ

خدارو صدهزار مرتبه شکر که آذری هستم.حاضرم هرچیزی باشم غیر عرب.......

آفرین خیلی حال کردم باهات

I'm UNKNOWN جمعه 29 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 08:57 ب.ظ

بابا بی خیالش ...
بابا نجفی ، رضا ، خودتون رو حرص ندید الکی ...
من اعتقادی به این حرفا ندارم . خب بگن خلیج عربی ... ، زندگی ما در هم میره ؟؟ چاه های نفت دریا مال اونا میشه ؟؟
ولش کنین بابا . وقتی تاثیری نداره رو زندگیتون چرا بی خود بهش گیر میدید ؟!!
البته اینم بگم منم جو گرفتتم رفتم به خلیج فارس رای دادم ( ) ولی واسم فرقی نمیکنه که بگن عربیه یا ایرانی ...
برو جمش کن بابا ...

ای وطن فروش
اگه همه مثل تو فکر میکردن الان عرب ها داشتن برای ما تصمیم میگرفتن و فردا ادعای مالکیت کل ایران رو میکردن

javad شنبه 30 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 06:28 ب.ظ

اگه ما بچه شیعه هستیمو پیروه خطه امام حسین پس نباید تبعیض نژادی قائل شیم فرقی بینه سیاه پوستو سفید پوستو عرب و فارسو... وجود نداره
در مورده دریایه خلیجه فارس هم چون که ما ایرانی هستیم و غیرت ایرانی داریمو عاشق ایرانمون هستیم پس اسمشو خلیج فارس میدونیم تا وقتی هم که عرب وجود داره اسمشو میزاره خلیجه عرب
هیچوقت نتیجه ی این نظرسنجی صد در صد نمیشه ولی خب اکثریت با ماس

modest man شنبه 30 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 07:10 ب.ظ http://loveandfaith.blogsky.com/

وقتی یه سری افراد فقط از روی تعصب نظر سنجی میذارن همین میشه
هنوز هیچی هم نشده شروع به توهین به دیگر قومیت ها کردن
فقط من میدونم مهم انسان بودنه نه آذری یا عرب بودن

کی میگه من از روی تعصب این نظر سنجی رو گذاشتم
اصلا مگه من این سنجی رو گذاشتم من فقط شما رو هدایت کردم به صفحه ی نظر سنجی....این نظر سنجی توسط یه افراد بیطرف(شرکت گوگل)گذاشته شده که دلایلش رو خودت برو بخون
در ضمن برای خودم واجب میدونستم از کشورم حمایت کنم و به همین خاطر این پست رو گذاشتم لطفا جو نده به موضوع!!

رضا محمودی شنبه 30 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 07:55 ب.ظ

نجفی همه بحث ها بین من و تو شده. ای کاش بقیه هم تو این بحث شرکت میکردن ونظراتشون رو میگفتن

javad شنبه 30 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 11:37 ب.ظ

دمت گرم دیگه محمودی ما پشمکیم این وسط؟

آخ فدای تو!!
منظورم اینه که بیاد وسط میدون و دعوا راه بندازیم

سعیدی یکشنبه 1 دی‌ماه سال 1392 ساعت 11:39 ق.ظ

به نظر شما عربی که میاد تو حرم حضرت معصومه چرک پاشو می ریزه رو فرش آدمه نه شما بگید؟؟؟؟؟؟؟
در صورتی که وقتی یه روسی میاد تو حرم خیلی مرتب و تمیز و با شخصیت رفتار می کنه.
چه ترک باشی چه لر باشی چه بریتانیایی باشی باید آدم باشی فرقی نمی کنه.
مساله آدم بودنه....... .
یه سر به مسافرخونه هایی که عربا می رن بندازید انگار آشغال دونیه.....خوب این نشون دهنده ی فرهنگ اوناس..
حرف برای گفتن زیاده.....سرتونو درد نگیرم خودتون بهتر می دونید.

آره خوب منم قبول دارم اما این پست رو نزاشتم که بگیم عربا آدمن یا ن!
لطفا اصل مطلب رو دریابید

modest man یکشنبه 1 دی‌ماه سال 1392 ساعت 12:49 ب.ظ http://loveandfaith.blogsky.com/

خیلی جالبه بعضیا به جای عقلشون با چشممشون قضاوت میکنند در مورد افراد
اگر الان کسایی که از عراق پاکستان و افغانستان به ایران میان و تیپ وسر و وضعشون خوب نیست نشون دهنده وضع فلاکت بار کشوراشونه
و به نظر من شاید وضع اقتصادیشون باعث شده باشه سطح فرهنگیشون افت پیدا کنه ولی یقین دارم کسایی که با دیده حقارت به اونها نگاه میکنن مسلماً سطح فرهنگی خیلی پایین تری از اونا دارن
و شاید اونا50 سال سطح فرهنگشون عقب باشه اما بعضیا 1450 سال سطح فرهنگشون عقبه
فقط یادآور بتون میشم اون زمانی رو که محمد ص گفت این امیه با این لباس های زیباش انسان نیست بلکه بلال برده سیاه اون از پاکترین و مقدس ترین انسان هایی هست که دنیا به خودش دیده
والسلام

سعیدی یکشنبه 1 دی‌ماه سال 1392 ساعت 02:41 ب.ظ

از روی تعصب حرف نزن....
اون افغانی و پاکستانی فقیر و بدبخته اشکالی بهش نمی گیرم.اما عربا که همشون وضعشون توپه لا اقل از من و تو پولدارترن اما کثیفی تو ذاتشونه.
چرا نمی خوای واقعیتو قبول کنی.؟؟؟؟؟؟؟
خود حضرت محمد چقدر به پاکیزگی تاکید کرده.
پاک بودن به لباس گرون نیست به تمیز زندگی کردنه.....
در ضمن برای اینکه بتونی خوب فکر کنی باید خوب ببینی.

آخ جون دعوا
فکر کنم دارم ب اهدافم میرسم

javad یکشنبه 1 دی‌ماه سال 1392 ساعت 03:41 ب.ظ

بچه ها خواهشا به نژادی توهین نکنید یک نفر حق داره از یه نژادی خوشش نیاد ولی حق نداره بهش توهین بکنه
سعیدی جان اون چیزی هم که میگی رو منم دیدم ولی من عرب هایی رو هم دیدم که خیلی تروتمیزن.پارسال که عربستان بودم وقتی تو خیابوناش راه میرفتم از بس تمیز بودن واقعا کیف میکردم با این حال وقتی میرفتی دستشویی خیلی وضع خراب بود.متاسفانه نمیدونم چرا از لحاظه فرهنگی نظافتی در سطحه پایین تری قرار دارن دلیلشم واقعا نمیدونم.
یه نژادی مثه آذری ها بیشتر به نظافت دقت میکنن و بعضی از نژادها کمتر دقت میکنن این باعث نمیشه که بگیم ما برتریمو به انسانیتشون شک کنیم!!!
در کل
بنی آدم اعضایه یک گوهرند
که در آفرینش ز یک گوهرند
پس هممون برابریم
(در کل چی گفتم!!!)

ببخشید آقا جواد چرا شعر سعدی رو تحریف میکنی برادر من

modest man یکشنبه 1 دی‌ماه سال 1392 ساعت 03:47 ب.ظ http://loveandfaith.blogsky.com/

قضاوتش با بچه ها هستش که کی از روی تعصب حرف میزنه
نمیدونم شما شاید اطلاعاتت زیاد باشه ولی تاجایی که من میدونم عراقی ها وضعشون خوب نیس و بالاخره کشور جنگ زده ای هستن و خیلی ساله که کشورشون داره با وضع بدی اداره میشه
بعدشم شما کشورهای عربی دیگه رو رفتی تا ببینی چقد مردمش شیک میگردن و خوب زندگی میکنن حتی بسیار بهتر از ایرانیها
کافیه یه ذره چشاتو باز کنی و به دور ورت درست نگاه کنی
همین کشورهای حاشیه خلیج فارس یه نگاه بنداز یا همین کویت که این بغلمونه که چقد شیک میگردن

آقا صلوات بفرس
یه عرب بیاد این مطالب رو بخونه خوب نیستا

سعیدی یکشنبه 1 دی‌ماه سال 1392 ساعت 06:12 ب.ظ

بله عراق جنگ زدس...آیا عربستان هم جنگ زدس؟؟؟؟
والا ما یه همسایه ی عرب داشتیم از عربستان بود جلوی خونشون بوی گند می داد...بچه هاشون همشون کثیف و ناجور بودن کثافت از سر و صورتشون می بارید اما وضع مالیشون توپ بود....
چرا نمی خوای بفهمی پاکیزگی به ثروت نیست به ارزش های فرهنگیه....
اون عربی که تو حرم سیگار می کشه یا دماغشو می ماله به فرش حرم دلیل بر فقرشه؟؟؟؟؟؟
اون عربی که ناهار ماهی می خوره آشغالشو می ریزه تو کوچه فقیره؟؟؟؟؟
اون عربی که دستاش تا آرنج طلا داره فقیره؟؟؟؟
اون عربی که تو هتل اتاق کرایه می کنه فقیره؟؟؟؟
اون عربی که مرغ سوخاری با دستای کثیف می خوره تو خیابونای حرم فقیره؟؟؟؟؟
اون عربی که تو بازار می چرخه و 20 لباس واسه نوه هاش می خره فقیره؟؟؟؟؟؟
والا اینا وضع مالیشون از ما بهتره......
******مشکل اونا فقر فرهنگیه نه فقر اقتصادی******

آفرین
منم دقیقا شاهد این رفتارشون بودم و هستم
سعیدی شنیدی که ملخ هم میخورن

سعیدی یکشنبه 1 دی‌ماه سال 1392 ساعت 06:16 ب.ظ

یادآور می شم بنده هیچ تعصبی به هیچ قومیتی ندارم ولی باید واقعیت رو پذیرفت.
من نمی گم برتر از عربم.عرب و پارس و سیاه و ترک و لر و روسی و آلمانی و ..... همه و همه با هم برابریم.
اما هر قومی یه اشکالاتی داره دیگه...
در ضمن خیلی از عربا هم هستن که شیک و تمیز هستن مثل عربای قطر.

modest man یکشنبه 1 دی‌ماه سال 1392 ساعت 06:51 ب.ظ http://loveandfaith.blogsky.com/

محمودی شما خفه وقتی دوتا بزرگتر حرف میزنن یه بچه که نمیپره وسط هی قر بده
من نگفتم فرهنگشون خوبه فقط گفتم از روی تعصب بشون نگاه نکنید والا فرهنگ اونا مشکل داره همونطور که فرهنگ ماهم مشکل داره
ولی بیشتر منظورم این بود شما همه رو به یک چوب نرونید
و خیلی از کارایی رو هم که گفتی ایرانی هام انجام میدن
ایرانی تو حرم سیگار میکشه! ایرانی آشغالاشو اینور و اونور میریزه و.....
من نگفتم همشون فقیرن که این کارارو انجام میدن ولی ممکنه پولداری هم باشه و این کارارو انجام میده
ولی بازم میگم وضع فرهنگی با اقتصاد کامل مرتبطه
کسی که تو کوخ زندگی میکنه با کسی که توی کاخ فرق داره
و دوم وضع کارهم با وضع با فرهنگ مرتبطه
اگر کسی که کشاورز هستش و تو بیابون کار میکنه حتی اگر هم وضعش خیلی خوب باشه باز هم خیلی شیک نمیگرده
و سوم میزان تحصیلات هم مرتبطه پس کشورهایی که توشون جمعیت تحصیل کرده کمتری دارن باید تا حدودی هم وضع فرهنگیشون پایینتر باشه
من زیاد کار به این حرفا ندارم و بیشتر مقصودم اینه که ما حق توهین به هیچ نژادی رو نداریم

خوب مگه من چی گفتم سید
ببین نمیخواستم بگم که عربی اما مجبورم کردی
خوب بریم سراغ بحثمون سید سطح بهداشت بسیار پایین و همچین فرهنگ پایین ربطی به فقر نداره مگه بزرگان دینمون مثل پیامبر(ص) و امام علی علیه السلام به خواست خودشون تو فقر زندگی نکردن اما در عین حال از پاکیزه ترین مردم زمانشون بودن یا خیلی از آدمای دیگه.....
تو اگه فقیر باشی خونتون رو به گند میکشونی یا خیلی از کارای دیگه که اینجا نمی تونم بگم اصلا کلمه عرب برگرفت از عدم رعایت بهداشته!!!
در ضمن من که تا حالا عرب کشاورز ندیدم اکثر اونا انقدر.......اند که دست به کارای سخت نمیزنند
بازم اگه حرفی هست بگو

محمودی یکشنبه 1 دی‌ماه سال 1392 ساعت 09:56 ب.ظ

خدا فردوسی رو رحمت کنه از اون موقع تا حالا با عرب ها مشکل داشتیم!
چو بخت عرب بر عجم چیره گشت --------همه روز ایرانیان تیره گشت
جهان را دگرگونه شد رسم و راه---------- تو گوئی نتابد دگر مهر و ماه
ز مِی نشئه و نغمه از چنگ رفت ---------ز گل عطر و معنی ز فرهنگ رفت
ادب خوار گشت و هنر شد وَبال---------- ببستند اندیشه را پَر و بال
جهان پر شد از خوی اهریمنی -----------زبان مُهر ورزید و دل دشمنی
کنون بی‌غمان را چه حاجت به می-------- کران را چه سودی به آوای نی
که در بزم این هرزه گردان خام---------- گناه است در گردش آریم جام
بجائی که خشکیده باشد گیاه -------------هدر دادن آب باشد گناه
چو با تخت منبر برابر شود------------- همه نام بوبکر و عُمَر شود
ز شیر شتر خوردن و سوسمار---------- عرب را بجائی رسیده است کار
که تاج کیانی کند آرزو ----------------تُفو بر تو‌ای چرخ گردون تفو
دریغ است ایران که ویران شود---------- کنام پلنگان و شیران شود
711

محمودی یکشنبه 1 دی‌ماه سال 1392 ساعت 10:01 ب.ظ

اعراب به ما آموختند که آنچه را که میخوریم "غذا" بنامیم و حال آنکه در زبان عربی غذا به "پس آب شتر" گفته میشود.
اعراب به ما آموختند که برای شمارش جمعیّتمان کلمۀ "نفر" را استفاده کنیم و حال آنکه در زبان عربی حیوان را با این کلمه میشمارند و انسان را با کلمۀ "تن" میشمارند؟
شما ۵ تن آل عبا و ۷۲ تن صحرای کربلا را بخوبی میشناسید.
اعراب به ما آموختند که "صدای سگ" را"پارس" بگوئیم و حال آنکه این کلمه نام کشور عزیزمان میباشد؟
اعراب به ما آموختند که شاهنامه آخرش خوش است"
و حال آنکه فردوسی در انتهای شاهنامه از شکست ایرانیان سخن میگوید.
آیا بیشتر از این میشود به یک ملّت اهانت کرد و همین ملّت هنوز نمیفهمدکه به کسانی احترام میگذارد که به او نهایت حقارت را روا داشته اند و هنوز با استفادۀ همین کلمات به ریشش می خندد.
حد اقلّ بیائید با یک انقلاب فرهنگی این کلمات و این افکاررا کنار بگذاریم.
حالا سید تو داعما از اونا دفاع کن

REZAOMIDI4444 یکشنبه 1 دی‌ماه سال 1392 ساعت 10:08 ب.ظ

وای چقد کامنتاتون طولانی هس یکمی خلاصه بنویسید سواب داره!!!!
*صواب
*ثــواب

[ بدون نام ] یکشنبه 1 دی‌ماه سال 1392 ساعت 10:31 ب.ظ

آقای سعیدی درست میگن عرباخیلی تن پرورهستن واصلا به رعایت بهداشت توجهی ندارن. توی مکه به جای آب نوشابه میخورن وبطریهای نوشابه به کف خیابوناشون پرس شده.وقتی میخوان برن مسافرت به خاطر راحتی از ایزی لایف استفاده میکنن!و...پس اصلا با ایرانیا قابل مقایسه نیستن.

سعیدی یکشنبه 1 دی‌ماه سال 1392 ساعت 11:08 ب.ظ

ما هم توهین نکردیم که بیشتر از ویژگی های مثبتشون صحبت کردیم.....

خخخخ

modest man دوشنبه 2 دی‌ماه سال 1392 ساعت 02:17 ق.ظ http://loveandfaith.blogsky.com/

من دفاع میکنم بحث داغ بشه
و بازهم میگم من از هر قومیتی بودم برام مهم نبود الان تو بگی عربم برام یک ذره مهم نیس یا بگی افغانی هستم یا هر قومیت دیگه مطمئن باش یک ذره م برام مهم نیس
فقط این برام مهمه که شاد زندگی کنم دوست بدارم و دوست داشته بشم و پرستش کنم اونی رو وجودم به اون وابسته هستش
پس سعیدی جون من هم در یک پست از ویژگی های مثبت ترک ها خواهم گفت
البته من هیچ موقعه همچین کاریو نمیکنم چون این رو که به دیگر اقوام توهین کنم رو به هیچ عنوان از اصول خودم نمیدونم
محمودی جون این چیزی رو که تازه شما پیداش کردی وکامنت کردی من خیلی وقت پیش خوندم
و این تفکرتونم خیلی جالبه الان فک کنم اکثر بچه ها تو ذهنشون اینه که عربا همش تو خونشون خوابن یا مشغول خوردن و پول هم همینجوری براشون میاد،بابا یه کمم کارم میکنن وجدانن
این خانوم ..... که میاد همش مارو شاد میکنه خدا خیرش بده
ولی دشداشه لباس باحالیه ایزی لایف هم بپوشه طرف اصن پیدا نیس
شما سه چهار نفرید ولی من تک هستم باید یه هم تیمی پیدا کنم
ولی پیدا هم نشد مهم نیس یه تنه به راحتی حریفتونم
ولی بازهم عرض میکنم نه درگیر نژادتون باشید نه جنسیت چون فقط باعث عبث بودن زندگیتون میشه وبدونید به گفته ائمه تعصب عقل رو کور میکنه
و ملاک برتری شما نه زن و مرد بودن نه عرب و پارس بودن بلکه این اندیشه های شماست که ارزشتون رو مشخص میکنه پس سعی کنیم درست بیاندیشیم
دوستتون دارم و متشکر از همتون

امضا یادت رفت مرد حسابی مگه داری نامه مینویسی
من این پست رو گذاشتم حتما هم باید اینکارو میکردم اگه ما حرف نزنیم و رای نددیم حتما انتظار داری آمریکا و اسراعیل بیان به ایران رای بدن آره
اگه هزار نفر رو هم بیاری نمیتونی حریف ما بشی!!

modest man دوشنبه 2 دی‌ماه سال 1392 ساعت 12:08 ب.ظ http://loveandfaith.blogsky.com/

تو که جوجه ای من گنده تر از توهاشم حریفم

باشه پس بچرخ تا بچرخیم

REZAOMIDI4444 دوشنبه 2 دی‌ماه سال 1392 ساعت 12:58 ب.ظ

سید جان جو نگیرتت از بالا منبر بیا پایین تر خدا ...

سعیدى دوشنبه 2 دی‌ماه سال 1392 ساعت 01:52 ب.ظ

سیدجون من توهین نکردم فقط یه سرى از ویژگى هاشونو گفتم خوب واقعیت تلخه دیگه...در ضمن فکر نکنم تو بحٽ کردن حریف من بشى چون من همیشه از واقعیت صحبت مى کنم و براى حرفام مدرک دارم.

modest man دوشنبه 2 دی‌ماه سال 1392 ساعت 03:18 ب.ظ http://loveandfaith.blogsky.com/

نمیدونم والا
جناب آقای سعیدی من منطق شما رو از اون حرف چند روز پیشتون دریافتم
که ترک ها زیبا ترین نژاد روی زمین هستند!!!!!!!!!!!
من هنوز منتظر مدرک اون حرفتون هستم
ولی من کار به زیبا بودن یا نبودنشون ندارم فقط خواستم بتون یادآوری کنم که مدرک اون رو هم بیارید برام
ولی من هیچ موقعه نیومدم بگم فرهنگ اونا خوبه که شما میگید واقعیت تلخه من فقط گفتم حق توهین ندارید به اقوام دیگه
و البته توهین هم به نوعی فقر فرهنگی رو میرسونه
حالا جالبه میاید میگید توهین نکردیم
دیگه من نمیدونم اگه اینا توهین نیست پس چی توهین میتونه باشه
اگر پاسخی برای این توهیناتون داشتید من بحث رو ادامه میدم
1-کلمه عرب برگرفت از عدم رعایت بهداشته(معنیش میشه بادیه نشین )
2-اونا انقدر.......اند که دست به کارای سخت نمیزنند(به نظرت اگه ایرانیا این ویژگی رو ندارن پس چرا همه افغانی ها دارن مشاغل سختی مثل بنایی کوره پزی و ... رو تو ایران انجام میدن)
3-کثیفی تو ذاتشونه(اینم با مدرک بود ایشون ذات شناس هم شدن)
4-مفت خور ها(مال باباتونو که نخوردن کشورشون داره بشون پول میده این ما بدبختیم که دولتامون هیچی از این همه ثروت رو بمون نمیدن)
5-حاضرم هرچیزی باشم غیر عرب(هرچیزی یعنی شما حاضری حیوون هم باشی عرب نباشی خب به نظرت توهین نیس این جمله ات)
6-مسافرخونه هایی که عربا می رن بندازید انگار آشغال دونیه
و................
اگر دلیلی نسبت به توهیناتون داشتید بحث رو باهاتون ادامه میدم و الا من هیچ موقعه دوست ندارم با انسانهای متعصب بحث کنم
من نمیخام از عرب ها دفاع کنم بلکه هرکشور دیگه ای هم بود من ازش دفاع میکردم
چون این اندیشه منه و هر انسانی باید از اندیشه خودش دفاع کنه تا وجودیت خودش رو به اثبات برسونه
تمام

آفرین نجفی خوب شد گفتی نمیدونستم معنیش میشه بادیه نشین!!!عربی پیدا کردی که بهداشت رو کامل رعایت میکرد خوشحال میشم نشونم بدی
برادر من تموم شد زمانی که افغانی ها کارهای سخت رو تو ایران بر عهده داشتن الان اکثرا یا دلال شدن یا مدیر یا کارمند یا پزشک!!!!

-مفت خورند دیگه تازه فکر کردن که خلیج فارس هم مفتیه اون هم میخوان بخورن! در ضمن اگر کشور اینقدر ثروتش رو وارد کشور های عربی نکنه این پول ها به ما هم میرسه

morteza سه‌شنبه 3 دی‌ماه سال 1392 ساعت 07:30 ب.ظ

چند نفری رفتید بالا منبر اگه جا هست ما هم بیاییم؟؟؟؟بابا ی کم کامنت هارو کوتاه کنید لطفا
ببین قاتی کردما

شرمنده مرتضی جون تو این قسمت نمیشه کامنت کوتاه داد تو هم یکم ..........رو بزار کنار و بشین کامنت ها رو بخون بدردت میخوره

سعیدی سه‌شنبه 3 دی‌ماه سال 1392 ساعت 08:52 ب.ظ

آقای نجفی مشکل شما اینکه خوب به حرف طرفتون گوش نمی کنید.من نگفتم ترکها زیباترین نژاد روی کره ی خاکی هستن.....من گفتم آذری ها یکی از زیباترین نژادها هستن چون آذری ها نژادی بین اروپایی و خاورمیانه ای هستن.نژاد آذری به طور کلی از ترکها متفاوته...
---------------------
و اما در مورد اعراب
اقای نجفی الان شما فکر می کنی خیلی بافرهنگی؟؟؟؟تو این دنیا یه نفرو به من نشون بده پرفکت باشه.....
در ضمن من توهین نکردم من واقعیت رو گفتم شاید واقعیت خیلی وحشتناکه که شما می گید توهین.
این چیزایی که گفتی همشو من نگفتم اما برای اون چیزایی که گفتم خودم بهت جواب می دم.

3-کثیفی تو ذاتشونه.بله تو ذاتشونه چون حتی اونایی که چاه نفت هم دارن آدمای کثیفی هستن با اون لباس بلند سفید می رن دستشویی لباسشون می خوره کف توالت بعد پا می شن می رن حرم نماز می خونن.

5-حاضرم هرچیزی باشم غیر عرب.منظورم این بود هر نژادی غیر عرب

6-مسافرخونه هاشون آشغال دونیه.شما یه سر برو چهارمردون یه نگاهی به مسافرخونه هاشون بنداز.

در ضمن من متعصبم یا تو؟؟؟؟؟من حداقل از کشور خودم دفاع می کنم تو چی؟؟؟؟؟

***یادت نره این عربا بودن که بعد از تصرف ایران به میلیون ها زن ایرانی تجاوز کردن***

حالا برو از اون عربا دفاع کن.

modest man سه‌شنبه 3 دی‌ماه سال 1392 ساعت 09:22 ب.ظ http://loveandfaith.blogsky.com/

من دفاع از کشورم رو در توهین به دیگران نمیبینم
بلکه دوست دارم بر شیوه ای که حضرت علی داشته عمل البته اگر بتونم عمل کنم یعنی حتی اگر دشمنی هم داشتم با اون به زبان تحقیر صحبت نکنم
و ای کاش یکم به لباس های تاریخی همه کشورها نگاه میکردی و میدیدی تفاوت زیادی بین لباس های قدیمی ما اونا و حتی یونانی ها و مصری ها نبوده بلکه این جز ویژگی های مثبتشون هست که لباس تاریخی شون رو از تهاجم فرهنگی مصون داشتن حتی اگر هم زیبا نباشه
بعدش شما چند مرتبه با دشداشه رفتی دستشویی که میگی کف توالت کشیده میشه من نمیدونم
در ضمن ای کاش یه ذره مطالعت تاریخی داشتی بعد از تاریخ صحبت میکردی
من کار ندارم کدوم پادشاه یا خلیفه احمق چه فرمانی داده و چه کاری کرده
فقط یه چندتا سوال دارم ازت
میدونستی خشیارشاه چندین هزار از مردم کشور خودمون رو بیگناه گردن زده آیا من میتونم به هخامنشی ها توهین کنم و بگم کثیف بودن
آیا میدونستی آغا محمد خان چندین هزار چشم گرج ها رو پس از فتح در آورده آیا پس گرج ها میتونن بگن همه ایرانیها وحشی هستن
پس من هیچ موقع به تاریخ و رفتار بعضی افراد احمق کار ندارم و ضمنن میزان این حادثه رو هم برو از کتاباها یه مطالعه بکن و اینقد بزرگ نمایی الکی نکن
من دوست دارم اگر بحثی هم میشه بحث با بینه روشن باشه نه با بازی با کلمات و جو سازی و کاری هم به خشگل یا زشت بودن آذری ها ندارم فقط گفتم هر حرفی یک دلیل میخاد
من ادعای با فرهنگی ندارم ولی اگر شما منظورتونه که من فرهنگ ندارم این نظر شماست و برای من قابل احترامه

سعیدی چهارشنبه 4 دی‌ماه سال 1392 ساعت 02:49 ب.ظ

ای کاش تو تمام کارامون از امام علی پیروی کنیم.
چی تو لباسای تاریخیمون فرقی نیست؟؟؟؟؟
همین الانش تو کشور خودمون ایران لباسای محلی زمین تا آسمون با هم فرق می کنه....چه طور می گی فرقی نیست....
پس ما هم بریم به جای شلوار لی و پیرهن، بدنمونو با برگ درخت بپوشونیم که لباس اجدادمون بوده...
من از دشداشه متنفرم اما تو حرم دییدم وقتی عربا از دستشویی میان بیرون پایین لیاسشون خیسه.
از کجا می دونی من تاریخ رو مطالعه نکردم؟؟؟؟؟
بله درسته بیشتر پادشاه ها و خلیفه ها بعذ از تصرف سرزمینی مردم اونجا رو نابود می کردن....اما تجاوز به زنان و دختران اصلا قابل مقایسه نیست.....
در ضمن این تجاوز اونقدر بزرگ بوده که تو تاریخ ثبت شده...
من که اصلا نمی تونم نسبت به این قضیه بی تفاوت باشم و هنوز که هنوزه وقتی یاد این قضیه میفتم خونم به جوش میاد.
نمی دونم چه طور برای تو اصلا مهم نیست....

modest man چهارشنبه 4 دی‌ماه سال 1392 ساعت 07:03 ب.ظ http://loveandfaith.blogsky.com/

ولش کن ادامه بحث رو زیاد مفید نمیدونم چون طرز تفکرات ما دوتا با هم زیاد فرق داره
من منظورم بیشتر فرم لباس بود که جفتش بلند بود و به حالت امروزی پیراهن شلواری نبود
و لباس ما نعه به کوتاهی لباس افاغنه و پاکستانی ها بود نه به بلندی عربا و البته یه شلوار گشاد هم همیشه زیرش میپوشیدن
بعدشم ای کاش ماها که میگیم ایرانی هستیم یه ذره به لباسهای زیبامون اهمیت میدادیم
برای من تاریخ مهمه ولی حال و حوصله ی اعصاب خوردی رو نسبت بش ندارم
هر انسانی باید از گذشته ها عبرت بگیره تا اینکه توش خورد بشه و هی افسوسش رو بخوره

سعیدی پنج‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1392 ساعت 08:56 ق.ظ

منم فکر می کنم طرز نگاه ما به مسئله با هم فرق می کنه.راستی ما ایرانی ها هم لباسامونو فراموش نکردیم و تو جشنواره ها و نمایشگاه های مربوطه لباسهای محلیمونو می پوشیم که خیلی هم خوبه و من خودم خیلی علاقه دارم.
اما به نظر من اشتباهه که تو دنیای مدرن مثل اعراب با این لباس ها زندگی کنیم.

modest man پنج‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1392 ساعت 05:46 ب.ظ http://loveandfaith.blogsky.com/

وقتی لباسامون محدود به یک جشنواره میشه فقط من معنی فراموش شدن رو ازش میفهمم
درسته لباس مردای عرب ساده اس اما ولی لباسهای زنانه اصیل عرب بد نیست
ولی در کل لباسهای ایرانی طرح ونقش زیباتری دارن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد