پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

شعر داغ (عشق خری)

سلام عزیزانم با پررویی تمام بازم شعر میخام بذارم براتون

اول یه فاتحه برام قرائت کنید دوستان بعد شعر رو بخونید


افسار بیاور که خرت میگردم                       از پای به گوشِ آن لبت میگردم

گر بعله بگویی به من اینجا این دم                 از آن ته دل، من هم سرت میگردم 

گویم به تو که بعله بگویی بر من                   روزان و شبان چو هم دمت میگردم

اما خرم از پل که گذشتش اینبار                    بر سان خری سر خرت میگردم

دست از دل و از کار خودم بردارم                سر خانه ی داماد ننت میگردم

چون بچه کوته قدک وبیچاره                       آویز به جیب آن دَدَت میگردم

گر شام منم یکی دو ساعت دیر است             با دست خودم به صورتت میگردم

گر چایی صبحانه من یخ باشد                     با نعلبکیش به آن سرت میگردم

گر پول لباس و کیف و کفشک خواهی          هم چون سگکی به دامنت میگردم

گر گوش ندی حرف مرا ای خانم!               سابق ز به نام همسرت میگردم

اینها همه گفتم که بدانی مرد ام                     گرچه تو خری منم خرت میگردم

(سمن)


دیگه کمی ها و کاستیهاشم ببخشید عشق ما که خری شد انشا... عشق شما آدمیزادی باشه

ضمنن آقایون عزیز قبول دارم تو سه بیت اول گند زدم اما هفتونیم بیت بعد جبرانش کردم اما دیگه مصرع آخر رو نمیگفتم شهیدم میکردن این جماعت

دوستان عزیز این شعر تنها یک شوخی بود و بنده قصد توهین به هیچ جنسیت خاصی رو نداشتم

نمونه سوال روان

یا سلامی به طراوت و عطر گل به شما دوستان عزیزم

یه سری نمونه سوال روان میذارم براتون دانلود کنید شاید بدردتون بخوره

البته بیشتر برای آشنایی با سبک سوالهای روانشناسی هستش

فک کنم اگه به تمامی این سوالها پاسخ بدید 10 رو بتونید از استاد بگیرید چون استاد گفت این امتحانم مثل امتحان قبلی راحته

راستی همه این نمونه سوالات در جزوه استاد و صحبتهاشون هست ولی اگه احیاناً سوالی بود بنده تا جایی که در توانم باشه در خدمتتون هستم

دانلود

همیشه راهی وجود دارد...

سلام به دوستان وهمکلاسی های خوبم!

دوستان خسته نباشید خدا قوت !

یه چندتا جمله است من از خیلیاش چیزی یاد گرفتم دوست داشتید ادامه مطلبو بخونید,خالی از لطف نیست!

ادامه مطلب ...

ﺁﻫﻨﮕﻪ ﺳﺎﻣﯽ ﺑﯿﮕﯽ، ﻭﯾﮋﻩ ﺍﻣﺘﺤﺎﻧﺎﺕ :


ﺍﻣﺘﺤﺎﻧﺎﻣﻮﻥ ﻫﻤﺎﻫﻨﮕﻪ،
ﻧﮕﺎﻫﺎﻣﻮﻥ ﺗﻮﯼ ﺑﺮﮔﻪ،
ﺗﻨﺖ ﻣﺜﻪ ﺑﯿﺪ ﻣﯿﻠﺮﺯﻩ،
ﻫﻤﻮﻥ ﺣﺴﯽ ﮎ ﻣﯿﺨﻮﺍﻣﺶ،
ﺗﻮﺍﯾﻦ ﺩﻧﯿﺎ ﻭﺍﺳﻪ ﺩﺭﺳﺎﻡ،
ﺟﺰ ﮔﺎﻡ ﺏ ﮔﺎﻡ ﭘﻨﺎﻫﯽ ﻧﯿﺴﺖ،
ﺑﺎ ﺍﯾﻦ ﺣﺎﻟﯽ ﮎ ﻣﻦ ﺩﺍﺭﻡ،
ﺟﺰﺷﻬﺮﯾﻮﺭ ﺩﯾﮕﻪ ﻣﺎﻫﯽ ﻧﯿﺴﺖ،
ﻫﻤﯿﻨﺠﺎ ﮎ ﺩﺭﺳﺎ ﺍﻧﺒﺎﺭﻩ،
ﻧﻔﺲ ﺗﻮ ﺳﯿﻨﻪ ﻣﯿﮕﯿﺮﻩ،
ﺩﻟﻢ ﻭﺍﺳﻪ ﻧﻤﺮﻩ ﻣﯿﮑﻮﺑﻪ،
ﻣﻦ ﯾﻪ ﺧﺮﺧﻮﻧﻢ،
ﻭﻗﺘﺸﻪ ﺁﺩﻡ ﺷﻢ،
ﺗﺎ ﺗﻪ ﺧﻨﮕﯽ ﻣﻨﻢ ﺑﺎﯾﺪ ﺧﻨﮓ ﺷﻢ،
ﺧﻮﺩﻣﻮ ﮐﺸﺘﻢ ﺷﺎﮔﺮﺩ ﻣﻤﺘﺎﺯ ﺷﻢ،
ﻫﯿﭽﯽ ﻧﻤﯿﻔﻬﻤﻢ،ﻓﻘﻂ ﺑﺎﯾﺪ ﭘﺎﺱ ﺷﻢ (((:


دربی78



  استقلال ۰                           ۰ پرسپولیس



                                حیف نون!!!


مشروطیت

ما شکایت داریم، تا کی مشروطیت؟ این مشروطیت با ید براندازی شود. ما به قناعت کردن عادت کرده بودیم، اینها ما را به زیاده خواهی واداشتند. ما به معدل ده، به نمره ده، قانع بودیم، اینها مشروطی را روی معدل دوازده تمام گذاشتند. تا کی بازیچه دست این زیاده‌خواهان باشیم، کی مشروطیت و مشروطه و مشروطی قانونش برداشته شود خدا می داند.



در ضمن تو نظرات این مطلب هر چه می خواهد دل تنگتون بگین

از تورم و دقدقه های زندگی تا درس خوندنتون و امتحانای آسون دانشگاه و اساتید مهربان و لطف آنها به دانشجویان


خواهشا در آپ شدن نظرات شکیبا باشید!!!(ایام امتحاناس دیگه)

برکناری آقای محمودی

توجه توجه 

آقای رضا محمودی به علت ایجاد اختلال در محیط وب و  

دخالت در امور مدریت،از نویسندگی وبلاگ برکنار شد. 

نترس بابا شوخی کردم اما حواستو جمع کن دیگه از این کارا نکنی وگرنه می سپارمت دست بچه ها......

نترس جواب بده!

به نظرت اینا میرفتن سربازی،سربازی کجا باید میرف خداییش؟

  ادامه مطلب ...

امتــــــــــــــــــــــــــــــتحان!!!


 http://www.kocholo.org/img/images/09fj7fts0uqskw1kw0y.jpg


سلام دوستان خسته نباشید وخداقوت بابت درس هایــــــــــــــــــــــــــــــی که میخونید یه چندتا مطلب در مورد امتحان گذاشتم ببخشید اگه جالب نبود.

ادامه مطلب ...

ستاد بروبچ باحال

بچه ها و دوستان عزیز و درس نخونی که مثل من تو این وب می پلکید به سه سوال زیر پاسخ بدید!

1-به شب امتحان چقد اعتقاد دارید؟

2-از کدوم یکی از امتحانای این ترم خیلی میترسید؟

3-کدوم رو میخایید بیفتید باهم بخندیم؟


شعر داغ تقدیم به مرتضی عزیزم خخخخخ

تقدیم به مرتضای عزیزم

آقا قابل توجه علت اینکه زیاد داغش نکردم اینه که 10 تومان بم تقدیم کرد

دیگه امورات زندگی خوب نمیگرده


خرس ما را خوی حیوانی نبود                  نوریم  را  نور  نورانی  نبود!

مهربان بود و  تمیز و محترم                    او  رفیق  قوچ  قوچانی  نبود!

دل به خر میداد و خر میزد ولی                 هم چو ما خرباز میدانی نبود!

او ببود و صد هزاران جی افش                 اوکه چون ما عاشق جانی نبود!

صورتش زیبا و سیرت بس سیاه               او که چون ما شیخ ربانی نبود!

ای گوزل اغلان باغیشلایین کل امان           پخ یمن هم جمله ترکانی نبود؟

(سمن)

البته من خودمم ترکی بلد نیستم ولی امیدوارم جمله ای که گفتم دست باشه

یعنی ای بچه خشگل ببخشید امان بده و رحم کن   بیت دومم یعنی شکر نخور هم جمله ترکی هستش یا نه؟

آخ راستی یادم نبود صادق جان از شما هم....

چی خیال کردی فک کردی من از تو معذرت میخام نه دادا حقته


بر منکرش نعلت شعر زیر رو برا غیر از ابولفضل گفته باشم

بشمار

دوستت دارم ابولفضل جون

دیگه میبخشید عاشقانه اش زیاد شد


دلم مجنون نمی گشت و نگفتم دوستت دارم

زبانم  وا  نمی گشت و نگفتم دوستت دارم

اگر در سردی و سرما ، تو تک آغوش من بودی

به روز و شب در آغوشت ، نگفتم دوستت دارم

اگر بر اشک چشمانم ، تو دستی از خدا بودی

ولی با اشک چشمانت ، نگفتم دوستت دارم

هزاران صبح و صدها شب، بگفتی دوستم داری

ولی شرمنده یک بارم، نگفتم دوستت دارم

ولی اینک به تو گویم، عزیزم ،دوستت دارم

اگر تا این شب و این دم، نگفتم دوستت دارم

سمن

طرز تهیه خمیر پیتزا

این بار به درخواست دوست عزیزم سید حسن،طرز تهیه ی خمیر پیتزا رو براتون گذاشتم.

با این خمیر تقریبا یه پیتزا خانواده ی بزرگ می شه درس کرد.


مواد لازم

آرد سفید       500 گرم

تخم مرغ        1 عدد

شیر ولرم       1 پیمانه

روغن جامد     6 قاشق سوپخوری

نمک             1 قاشق چایخوری

شکر             1 قاشق سوپخوری

مایه خمیر      1 قاشق سوپخوری

  ادامه مطلب ...

مرده یا نامرده

نظرتون نسبت به مردی با شناسنامه زیر چی هست؟

همش سه تا زن داره با 20 تا بچه!یا؟

پیشنهادات


سلام به دوستان

تو نظر سنجی که آقای نجفی گذاشته بود اکثر شما نمره ی خوبی به صندلی داغ

داده بودید اما انتقاد کرده بودید که یه جورایی تکرارری شده.

*لطفا به من بگید چه تغییراتی تو صندلی داغ ایجاد کنم که جذاب تر بشه؟؟؟

*در ضمن هرگونه نظر،پیشنهاد و انتقاد در مورد وب،نویسنده ها و مطالب وبلاگ دارید بگید.....


مدیر وب

علی سعیدی