پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

تست روانشناسی


روزی پرنده ای آبی رنگ ناگهان از پنجره وارد اتاق شما میشود و در آنجا به دام می افتد.چیزی در این پرنده شما را به خود جذب میکند و تصمیم میگیرید آن را نگه دارید.اما روز بعد در عین شگفتی متوجه میشید رنگ پرنده از آبی به زرد تغییر کرده است. این پرنده استثنایی دوباره تغییر رنگ می دهد و در صبح روز سوم به رنگ قرمز روشن در می آید ودر روز چهارم سیاه رنگ است.

سوال؟

 اکنون روز پنجم است، وقتی از خواب برمی خیزید این پرنده چه رنگی است؟


1- پرنده تغییر رنگ نمی دهد و سیاه باقی می ماند.

2-پرنده به رنگ آبی که در ابتدا داشت باز میگردد.

3- پرنده سفید می شود.

4- پرنده طلایی می شود.


خب جواباتون رو برام بفرستید وتا دو روز آینده منتظر پاسخ باشید

با تشکر از تمامی دوستان گلم



 جواب تست پیوست شد بیزحمت ادامه مطلب برید ببینید تا چه کردید


 اما جواب تست

 

پرنده ای که در اتاق شما بدام افتاد، نماد خوشبختی است، اما ناگهان تغییر رنگ داد و در شما دلهره و اضطرابی نسبت به ناپایداری خوشی و شادمانی بوجود آورد. عکس العمل شما در این وضعیت نشان دهنده ی پاسخ شما به مشکلات و بلاتکلیفی ها در زندگی واقعی است.

اما بعد

دسته اول و افرادی که رنگ سیاه رو انتخاب کردند 

خب این دسته افراد بر این اعتقادند که رنگ سیاه رنگ مطلقی هست و هیچ هنگام تغییر نمیکند مگر در شرایط بسیار سخت و خاص

اما ویژگی های این دسته افراد

1-افرادی پارانوئید یا بدبین هستند

2-معمولاً منزوی اند

3-به سختی با افراد  دوست صمیمی میشوند 

4-احساس این افراد بیشتر در سایه عقلشان قرار دارد

5-همیشه به حوادث کامل و جامع نگاه میکنند

6-شاید در زندگی به پیروزهای بزرگ نرسند اما شکستهای کمی را نیز متحمل می شوند


افراد این دسته زیاد ناراحت نباشید چون ما کم افرادی رو داریم که سیاه رو به صورت مطلق انتخاب کنند و حتی خود من که این گزینه مشکی رو انتخاب کردم احساس شک و تردیدی رو در خودم داشتم که آبی رو بگم یا مشکی اما حالت درونیم بیشتر به سمت مشکی میل میکرد تا آبی


اما دسته دوم که پرنده آبی را انتخاب کردند بر این عقیده هستند که حتی اگر زندگی به اوضاع نامطلوبی نیز برسد باز میتواند به وضع طبیعی و قبلی  خود برگردد

اما افراد این دسته افرادی:

1-خوشبین هستند

2-عملگرا هستند

3-اکثراً زندگی خوبی دارند و به موفقیت میرسند اما نه موفقیت های بسیار بزرگ

4-از روابط اجتماعی خوبی برخوردارند

5-بدی های زندگی را نیز در کنار خوبیهایش می پذیرند

6-حوادث را خوب میسنجند اما هیچگاه دیدگاه منفی نسبت به آن ندارند

7-بیشتر با عقل خود سروکار دارند تا احساس


خب پس اگر این رنگ رو انتخاب کردید به خودتون امیدوار باشید تاحدودی


دسته سوم و افرادی که رنگ سپید را انتخاب کردند این افراد اعتقاد دارند وضعیت زندگی نه به حالت سیاهی میماند نه و نه به حالت اول بر میگردد بلکه میتوان آن را از وضع نامساعد به وضع ایده آل تبدیل کرد

اما ویژگی های این دسته افراد:

1-در برخورد با حوادث مصمم هستند

2-خونسرد اند

3-اکثراً دیدگاه مثبتی نسبت به دیگر افراد دارند

4-اکثراً به زندگی از یک دیدگاه متعالی نگاه میکنند

5-در غم و اندوه گرفتار نمیشوند

6-دست از هدف خود نمیکشند

7-حتی در وضعیت های بحرانی میتوانند عملکرد خوبی داشته باشند

8-از عقل واحساس خود در حد متعادلی بهره میبرند


شما هم اوضاع خوبی دارید


دسته چهارم یعنی دسته ای که پرنده طلایی را انتخاب کردند  شاید بر عقیده سه دسته دیگر این افراد هیچگونه منطقی برای انتخاب خود نداشته باشند اما شخصیت این افراد بر اساس همین بی منطقی شکل می پذیرد

افراد این دسته افرادی:

1-نترس و بی باک هستند

2-اعتماد بنفس بالایی دارند

3-همیشه و در سخت ترین شرایط دنبال فرصتها هستند

4- اکثراً افراد خاصی هستند و رفتارهای متمایز اجتماعی دارند

5-بیشتر رفتار های احساسی دارند تا عقلی

6-میتوانند به موفقیت های بسیار بزرگی در زندگی برسند اما احتمال شکست بالایی را نیز دارند 

7-در مرز بین شجاعت وحماقت قدم بر میدارند

خب اگه طلایی رو انتخاب کردید پس مطمئن باشید میتونید به موفقیت های در زندگیتون برسید که هیچ یک از دسته های دیگه نمیتونند برسند   میگن هیتلر- ناپلئون و چنگیز هم همین رنگ رو انتخاب کردند


آهان راستی حالا که جوابا رو دونستید بهترین رنگ به نظرتون کدوم رنگ هستش

نظرات 20 + ارسال نظر
morteza یکشنبه 1 دی‌ماه سال 1392 ساعت 06:27 ب.ظ

پرنده سفید میشه

حالا بذار بچه ها بگن با جواب در خدمتتون هستیم
راستی تست تقلبی هم نیستا هر جواب مختص به همون فرده
پس جواب خودتون رو بگید
این یه تست شخصیت شناسیه

سعیدی یکشنبه 1 دی‌ماه سال 1392 ساعت 06:34 ب.ظ

پرنده سفید می شه.....

javad یکشنبه 1 دی‌ماه سال 1392 ساعت 07:10 ب.ظ

اه دو ساعته دارم فکر میکنم که جوابو پیدا کنم بعد اومدم نجفی نوشته تست روانشناسیه و جواب منحصر به فردهخب اینو همون اول بگو تا مغزمون نپکه دیگه
من چون بچگی هام استقلالی بودم پس همون آبی رو عشقه

عجبا تو دیگه کی هستی

elham یکشنبه 1 دی‌ماه سال 1392 ساعت 07:25 ب.ظ

طلایی

[ بدون نام ] یکشنبه 1 دی‌ماه سال 1392 ساعت 07:25 ب.ظ

پرنده آبی میشه.

یعنی میشه بشه؟
خوبه اگه هرچی بچه ها زودتر جواباشونو بدن من هم زودتر جوابا رو میدم بهتون

محرابی یکشنبه 1 دی‌ماه سال 1392 ساعت 07:49 ب.ظ

پرنده سفید میشه

شاید

abolfazl hosseini fard moghaddam یکشنبه 1 دی‌ماه سال 1392 ساعت 08:24 ب.ظ

3 سفید میشه

رضا محمودی یکشنبه 1 دی‌ماه سال 1392 ساعت 08:48 ب.ظ

فکر کنم این پرنده تا روز ۵ عمر نکنه!!!
اما گزینه۳

نه نترس عمر میکنه

I'm UNKNOWN یکشنبه 1 دی‌ماه سال 1392 ساعت 09:31 ب.ظ

پرنده سفید میشه ...
حال کردی باهوشی رو ؟!

شخصیت شناسیه چه ربطی به هوش داره فیلسوف

REZAOMIDI4444 یکشنبه 1 دی‌ماه سال 1392 ساعت 10:16 ب.ظ

پرنده تغییر رنگ میده ولی ابیشو مطمئن نیستم!

گیر عجب فلاسفه ای افتادیما تست آی کیو نیست که یه جواب داشته باشه شخصیت شناسیه پس گزینه خودتو انتخاب کن

یه اتاق عملی 91 یکشنبه 1 دی‌ماه سال 1392 ساعت 11:33 ب.ظ

دوباره آبی میشه

اوهوم تا فردا شب جوابارو میذارم تا ببینیم چی میشه

ali دوشنبه 2 دی‌ماه سال 1392 ساعت 01:07 ق.ظ

گرفتی مارو
تابلوه
با این که جواب ها رو میدونم
می گم سیاه میشه
دقیقا هم می دونم برای رنگ سیاه چه جوابی هست
اما نمی گم که تا نظرات دوستان جذابیت بیشتری داشته باشه.
تا جایی که یادمه یه مدت پیش همین تست رو در وبلاگ یه بنده خدایی دیدم.

عه من خودمم سیاه بود رنگی که انتخاب کردم
ولی من اون جوابارو نمیدم علی جان
اون ناقص بودش داداش بنده کامل ترشو میرم
خیر سرم یه چیزایی از روان شناسی سر در میارم پس سعی میکنم جواب کامل تری رو ارائه بدم پس حتمن بخونش
قسمت دوم پیامت رو هم پاک کردم
چون شاید بچه ها رو تحت تاثیر قرار بده و به کتمان حقیقت بپردازن
یعنی کشتی منو با اون معکوس گرایی که توی پیامت داده بودی

REZAOMIDI4444 دوشنبه 2 دی‌ماه سال 1392 ساعت 12:56 ب.ظ


گوزینه 2

کتی دوشنبه 2 دی‌ماه سال 1392 ساعت 09:04 ب.ظ

سلام
بنظر من همون سیاه میمونه

احسنت مشکی ها سه تا شدیم
حالا فردا میذارم جوابارو ببینیم چی میشه

خ محمودی سه‌شنبه 3 دی‌ماه سال 1392 ساعت 10:02 ق.ظ

سلام.
پرنده سفید میشه به نظر بنده.
یاعلی...

javad سه‌شنبه 3 دی‌ماه سال 1392 ساعت 08:47 ب.ظ

تست روانشناسیت تو حلقم

I'm UNKNOWN سه‌شنبه 3 دی‌ماه سال 1392 ساعت 11:48 ب.ظ

من از اولشم دلم طرف سیاه بود ولی با خودم گفتم به خاطر ترتیب رنگ ها باید سفید در بیاد . اصلا توی این تست به اونی که دلم میخواد دقت نکردم ...
من خودم بین این رنگها از سیاه خوشم میاد . یکم با خصوصیاتم میخوره ، البته شاید به طور کامل اون طور نباشم ...
ولی دمت گرم . تست خیلی خوبی بود
بهتر از شعر های بی معنیت بود (البته شعر های مذهبیت جداست)

باشه دمم گرم
سیاه مطلق کمه برادر گفتم که
صادق از اون بیتای خشگلی که تو کلاس برات گفتم میسرایم میذارم توی وبا مواظب حرف زدنت باش
البته نمیذارم خالی بستم

REZAOMIDI4444 چهارشنبه 4 دی‌ماه سال 1392 ساعت 12:41 ب.ظ

خب جوابا کی میاد؟؟!!؟؟
:)

REZAOMIDI4444 چهارشنبه 4 دی‌ماه سال 1392 ساعت 12:45 ب.ظ

آخ آخ ببخشید ندیدم
همون پرنده آبی که گفتم بهترینه
ولی رو این تست خیلی نمیشه حساب کرد
به نظر من تست های تیپ شخصیتی مخصوصا انیگرام بهتر جواب میده
هم جواباش دقیقتره هم خیلی باحالتره...!!!!

احسنت برادر
نمیشه حساب کرد وجدانن
ببینم مگه تو به من نمیگفتی روانشناسی خوندی کثیف هستی پس چرا خودت داری مثل من میشی

REZAOMIDI4444 چهارشنبه 4 دی‌ماه سال 1392 ساعت 04:26 ب.ظ

عزیز من یخرده تحقیق بد نیس...!!!!
بدش هم موضوع مقاله ی من که قرار بود مقاله بشه یخرده اش تو روان شناسی بود
:)

بابا محقق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد