پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

اگر تا اربعین

خب با تسلیت اربعین حسینی به همه دوستان گلم

یک شعری رو گفتم امیدوارم مورد قبول درگاه ایزدی و همینطور شما دوستان قرار بگیره


به عاشورا  اگر گردن بریدند

ز خون عاشقان پیمانه چیدند

اگر با صدهزاران ظلم و پستی

به چادر ها ز سر چادر کشیدند

اگر  بر  خیمه های  بیت احمد

به جای  مرحمت آتش  گزیدند

اگر  در  کربلا  آن  بی  خدایان

گل و پروانه  را  آتش  کشیدند

ولی بر شام و در آن مسجد سبز

اگر  تا  اربعین  حق  را  ندیدند

چو زهرا خطبه از زینب شنیدند

عبا ها را به  سر  بهتر  بدیدند

(سمن)


نظرات 3 + ارسال نظر
I'm UNKNOWN دوشنبه 2 دی‌ماه سال 1392 ساعت 11:59 ق.ظ

احسنت پسر ...
آفرین . خیلی زیبا بود .
سعیت رو بذار برای این جور اشعار . ما هم حمایتت می کنیم ...

من خودم با شعر طنز حال میکنم
ولی اینقد بد باهام برخورد کردید دیگه شعر طنز براتون نمیذارم
دلمو شکوندید

رضا محمودی دوشنبه 2 دی‌ماه سال 1392 ساعت 12:16 ب.ظ

اصلا حسین جنس غمش فرق می کند
این راه عشق پیچ و خمش فرق می کند
شاعر شدم که شعر بگویم برایشان
این خانواده محتشمش فرق می کند
این جا گدا همیشه طلبکار می شود
اینجا که آمدی کرمش فرق می کند
مرده زنده می شود از ذکر یا حسین
عیسای اهل بیت دمش فرق می کند
از نوع ویژگی دعا زیر قبه اش
معلوم می شود حرمش فرق می کند
تنها نه جنس عزا و جنس ماتمش
بلکه سیاهی علمش فرق می کند
من از «حسین منّی» پیغمبر خدا
فهمیدم حسین همه اش فرق می کند

این شعر هم دسترنج استاد محمودی بوده فرستادن اجرکم عندالله
کاش یه شعر زیبا تر انتخاب میکردی و میگذاشتی
نمیگم خدایی نکرده قشنگ نیست ولی ما تو شعرای آئینیمون آثار از این زیبا تر هم زیاد داریم
بابا محمودی تو و محمد جابری قرار بود شعر بدید به من بذارم تو وب چی شد
شعرایی که گفته بودید بد نبودش
مثل من یه ذره اعتماد بنفس کاذبتون رو تقویت کنید
این همه شاعر تو کلاس داریم فقط من باید شعر بذارم چرا؟؟؟؟

Afz00n دوشنبه 2 دی‌ماه سال 1392 ساعت 09:05 ب.ظ http://www.muqnursing90.blogfa.com

السلام ای وادی کربلا
السلام ای سرزمین پر بلا
السلام ای جلوه گاه ذوالمنن
السلام ای کشته های بی کفن
اربعین حسینی برشما تسلیت باد
شعربسیارزیبایی بود.
اگردوست داشتید خوشحال میشیم لینک شویم.

برشما هم تسلیت باشه
متشکرم و از حسن توجهتون ممنونم
و باعرض معذرت فک کنم بیت اول شعرتون السلام ای وادی کرب و بلا باید باشه چون با اون صورت با وزن عروضی درست در میاد
چشم حتمن به مدیریت وب اطلاع خواهم داد و متشکر از حضورتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد