پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

بهترین استاد این ترم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

به نظر شما بهترین استاد این ترم کدوم استاد بود؟چرا؟ 

1- آقای عباسی 

2- آقای پرورش 

3- خانم قائدی 

4- خانم مومنیان 

5- خانم خرمی 

6- خانم رئیسی 

7- خانم حیدری 

7- خانم دیانتی

نظرات 9 + ارسال نظر
modest man پنج‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1392 ساعت 06:08 ب.ظ http://loveandfaith.blogsky.com/

استاد خانی رو فراموش کردی بابا نصف کلاس باهاش واحد داشتیم
استاد قائدی به نظر من بهترین توی این ترم بودن
حالا در کنار ایشون میشه از استاد پرورش عباسی و حیدری نیز نام برد

خوب شد گفتی یادم رفته بود...

I'm UNKNOWN پنج‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1392 ساعت 09:43 ب.ظ

فقط خانم حیدری ...
عنقدر باحال بود . خیلی هم مهلبون و ساکت بود ...
بنده خدا . یه جورایی خیلی مظلوم بود ...
اصلا خیلی دوسش داشتم ...

فکر کنم تنها استادی که می تونه تو رو تحمل کنه خانم حیدریه.بنده خدا در برابر تمام مسخره بازی هایی که می کردی فقط سکوت می کرد.

REZAOMIDI4444 پنج‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1392 ساعت 09:51 ب.ظ

یه گزینه یا چن تا انتخاب کنم؟؟!!؟؟

آزادی هر چندتا دوست داری.

morteza جمعه 6 دی‌ماه سال 1392 ساعت 02:44 ب.ظ

نجفی تو هم با این انتخابت
آقای پرورش و استاد حیدری بهترین بودن چون اصلا چیزی کم نذاشتن مخصوصا استاد حیدری

modest man جمعه 6 دی‌ماه سال 1392 ساعت 05:51 ب.ظ http://loveandfaith.blogsky.com/

به انتخاب دیگران همیشه احترام بذار مرتضی جان
درسته بین بنده و ایشون نیز مشکلاتی پیش اومد وبرای من نیز خیلی سخت بود پذیرش تفکری که ایشون نسبت به من پیدا کرده بودند
ولی استاد متفاوتی بودند در کل و تجربه جالبی بود کلاس داشتن با ایشون ولی همین یه بار کافی بود این تجربه، چون کل کلاس ایشون فقط استرس بود نه چیز دیگه ای
ولی سه استاد دیگه رو که نام بردم واقعن اساتید کامل و پرفکتی بودن
ولی پا روی حقیقت نذاریم استاد قائدی هم در بعضی زمینه ها واقعن خوب بودن اما نه همه زمینه ها

ستاره جمعه 6 دی‌ماه سال 1392 ساعت 08:10 ب.ظ

استاد پرورش عالی بودن

abolfazl hosseini fard moghaddam یکشنبه 8 دی‌ماه سال 1392 ساعت 07:23 ب.ظ

من رتبه بندی می کنم
3 اول
6 دوم
1 سوم
7 چهارم
2 پنجم
متاسفانه این ترم از بقیه اساتید این لیست بهره مند نشدم

modest man دوشنبه 9 دی‌ماه سال 1392 ساعت 01:04 ق.ظ http://loveandfaith.blogsky.com/

ابولفضل هم با من هم عقیده اس ایولا

زمانی سه‌شنبه 10 دی‌ماه سال 1392 ساعت 06:15 ب.ظ

فقط استادرییسی بخاطر شعوربالا وشخصیت جالبشون.خدایی خیلی پسرای کلاس روتحمل کردوصداشم درنیومد
ایشالا 120 ساله بشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد