پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

باهوش ترین فرد کلاس

بچه ها و دوستان عزیزم و البته گلم

بی زحمت به لینک زیر برید و IQ خودتون رو یه تستی بکنید ببینید چند در میاد؟

و البته با کمال اخلاص بیاید نتیجه حاصله تون رو  بگید تا ببینیم باهوش ترین فرد در کلاس ما کیه؟

و بی زحمت اگه در هنگام پاسخگویی مغزتون هنگ کرد یا سوت کشید بنده رو مورد تفقد قرار ندید لطفاً

تست هوش




نظرات 16 + ارسال نظر
REZAOMIDI4444 پنج‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1392 ساعت 09:52 ب.ظ

تستش استاندارد نیس
بیش از حد سخته!!!!

جواب بده سختی چیه
شاید تو هم مثل صادق ماورا طبیعه شدی

I'm UNKNOWN پنج‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1392 ساعت 10:02 ب.ظ

عجیبه . من خودم تعجب کردم ولی بهره هوشیم نمره 151 گرفت .
تو نتایجش گفت " بهره هوشی شما ماورا ی این کره خاکی است "
البته تستاش به نظرم یکم سخت بود ...

خخخخخخخخخخخخخخ
فک کنم الکی پروندی جوابا رو
از اولش حدس میزدم آدم فضایی باشی

javad جمعه 6 دی‌ماه سال 1392 ساعت 10:53 ق.ظ

ایییییییییییییشششششششش این اصول گرا ها چقد اعتماد به نفس دارن گندتون هم بیاد بهره ی هوشیش اصن منفی در میاد چه برسه به اینکه ماورای کره ی خاکی باشی
ولی ضریب هوشی بنده به عنوان یک اصلاح طلب شد198

گمشید مسخره ها
من مستقلم
پس مال من شدش 200
دمم گرم دیگه ترکوندم

I'm UNKNOWN جمعه 6 دی‌ماه سال 1392 ساعت 02:06 ب.ظ

همینید دیگه شما اصلاح طلبا ...
حسودیتون میشه که یه گروه دیگه توی همه چی از سیاست گرفته تا بهره هوشی از شما بهتره ... ؟!!
حالا من نخواستم عدد واقعی رو بگم بقیه رو نابود کنم ولی مال من 500 شده ...
خودت خواستی بگم . آقایون مخالف ، چه اصلاح طلب چه مستقل ، برید یه کم تغذیه تون رو بهتر کنید و تمرینات مربوط به ذهن رو انجام بدید شاید بتونید جلوی پایین تر اومدن عدد IQ تون رو بگیرید ...
ما اینیم دیگه ...

صادق جون داداش
با تو هستم صادق جون داداش

آدم فضایی راستشو گفتی یا نه؟
نکنه چندبار تستو انجام دادی
اما اگه نتیجه درست در اومده باشه بالاخره هر تستی یه خطا داره و خطای این تست هم خوب تو هستی دیگه

morteza جمعه 6 دی‌ماه سال 1392 ساعت 02:41 ب.ظ

آقا لطفا واقعیت رو بگید مال من شد 115 البته حواسمم نبود زمان داره

احسنت خیلی هم خوبه
کاش همه راستشو میگفتن

modest man جمعه 6 دی‌ماه سال 1392 ساعت 05:31 ب.ظ http://loveandfaith.blogsky.com/

بچه ها خواهشن راستش رو بگید مال خود من 135 در اومد
شمام بی زحمت راستش رو بفرمائید

javad جمعه 6 دی‌ماه سال 1392 ساعت 06:47 ب.ظ

اصول گرا حالا به دور از تعصب راستشو بگو
ماله من که شد157
ماله تو چن شد صادق جون؟

باریکلا آدم فضایی هامون دوتا شدن

javad جمعه 6 دی‌ماه سال 1392 ساعت 06:53 ب.ظ

راستی این اصول گرا ها کلا قاطی دارن تست نهایته امتیازش 200 هستش تو چطوری 500شدی؟
دیدی همه ی اطلاعاتتون دروغه

نعه جواد جان جدیدن با ابزارای دیگه تا بالاتر از 200 رو هم گفتن میخایم اندازه بگیریم
ولی سقف آزمونی که تاحالا هست 200 هستش

morteza جمعه 6 دی‌ماه سال 1392 ساعت 08:04 ب.ظ

سید این جواد و صادق رو به گینس معرفی کنیم فکر کنم IQ بالاتر از اینها نداشته باشیم
خدایا ببین حالشو اونا میبرن بعد این دوتا نشستن اینجا اصولگرا و اصلاح طلب میکنن.بابا جواب تست رو بدید با این حرفا چیکار دارید.بذار ی کم عصبانی شم

شایدم خالی نبسته باشن ولی بدون هیچ استدلالی به سوالا پاسخ داده باشن الکی درست در اومده
حالا شاید یه تست کامل کامل رو بعدن گذاشتم اینا برن جواب بدن ببینم چند میشن

ستاره جمعه 6 دی‌ماه سال 1392 ساعت 08:44 ب.ظ

121
تست سختی بودمخصوصا قسمت یاداوریش.خیلیاشم تااومدم جوابشوبزنم زمانم تموم شد .فکر خوبی بود بازم ازین تستا بذارید

آره یادآوریشاش خیلی سخت بود
ولی اتفاقاً شما خانوما باید تو اون زمینه قویتر باشید
چون ذهن یک خانوم توانایی تصویر برداری بهتری داره تا یک مرد
و آقایون هم باید بتونند اون قسمت تجسم فضایی رو بهتر انجام بدن

javad جمعه 6 دی‌ماه سال 1392 ساعت 09:57 ب.ظ

سخت بود ولی میشد حلش کرد به خصوص اون جورچیناش نسبتا راحت بود
بعدشم یکی نیس به این مستقل بگه آخه بینه پنج گزینه چژوری میشه شانسی انتخاب کرد آخه اگه شانس داشتیم که تو کنکور شانسی میزدیم پزشکیه تهران میخوندیم

ببخشیدا بعضیاشم دو گزینه ای بودا
حالا واقعن میگی 156 در اومدی

s. a.m جمعه 6 دی‌ماه سال 1392 ساعت 11:22 ب.ظ

سلام بچه ها

اگر واقعا میخواهید ببینید iq شما چیه باید تست دانمارکی iq رو بدید ...

چون خیلی از این تست های معمولی استاندارد نیستن

دانمارک تحریم کرده الان سید باید با داخلی بسازیم

javad شنبه 7 دی‌ماه سال 1392 ساعت 11:37 ق.ظ

سید یکیشو کم نکن 157 شدم
استغفرالله من گفتم ریا میشه ها این اصول گرا مجبورم کرد راستشو بگم الانم که خودش فرار کرده نمیگه چند شده

خدا زیادش کنه

I'm UNKNOWN شنبه 7 دی‌ماه سال 1392 ساعت 03:12 ب.ظ

به دور از تعصبات عرض میکنم
نمره بنده 151 شد ...
میدونم چون از حسادت دارین مبترکین نمیخواین باور کنین ، خب نکنین ، طلا که پاکه چه منتش به خاکه ...
نجفی جون ، کم آوردی به جای اینکه به در و دیوار بزنی ، سوت بزن ...
اصلاح طلبا به گوش ، برید کنار بذارید باد بیاد ...

خدا بیشترش کنه اگه تو علم غیب نداشتی من تعجب میکردم با اون ریشات

abolfazl hosseini fard moghaddam یکشنبه 8 دی‌ماه سال 1392 ساعت 01:08 ق.ظ

134
منم این تست رو انجام دادم ولی خیلی سخت بود
من وقت کم نمی آوردم حتی بعضی جاها حاضر بودم وقتم رو نصف بکنن ولی یه کم راهنمایی بکنن

احسنت برادر

haseli جمعه 14 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 04:31 ب.ظ

مکعباش سخت بوووود-چقد اینجا باهوش زیاااااده واس من شد 136

شاید زیاد باهوش نباشن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد