پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

یا امام رضا

دلم شکسته ، دلم را نمی خری آقا                    مرا به صحن بهشتت نمی بری آقا!؟

اگر چه غرق گناهم ولی خبر دارم                     تو آبروی کسی را نمی بری آقا

چقدر خوبی و دل رحم و مهربان ، عاشق            و در دقایق عمرم شناوری آقا

همیشه از حرمت بوی مهر می آید                    شبیه باغ پر از گل معطری آقا

تمام دفتر شعرم فدای چشمانت                         که از تمام غزل هایم بهتری آقا

ولی بدون تو این شعر ها چه دلتنگند                 بدون نام تو اصلا چه دفتری آقا

در اوج بی کسی ام در خیال من هستی                تویی که یاورترین یار یاوری آقا

      


یه کتاب هم درباره ی ولایت عهدی امام رضا (ع) گذاشتم امیدوارم خوشتون بیاد


کتاب اسرار نهفته در ولایت عهدی امام رضا     دانلود


نظرات 2 + ارسال نظر
modest man پنج‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1392 ساعت 07:24 ب.ظ http://loveandfaith.blogsky.com/

شعر قشنگی بود

I'm UNKNOWN جمعه 13 دی‌ماه سال 1392 ساعت 03:02 ق.ظ

آفرین پسر . شعر خوبی گفته بودی ...
احسنت داری بابا ...
کار خیلی قشنگی هم انجام دادی که همراه شعرت کتاب معرفی و واسه دانلود گذاشتی ...
اجرت با آقا ...

صادق باورم نمیشه واقعا با من بودی!
خواهش میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد