پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

طرز تهیه خمیر پیتزا

این بار به درخواست دوست عزیزم سید حسن،طرز تهیه ی خمیر پیتزا رو براتون گذاشتم.

با این خمیر تقریبا یه پیتزا خانواده ی بزرگ می شه درس کرد.


مواد لازم

آرد سفید       500 گرم

تخم مرغ        1 عدد

شیر ولرم       1 پیمانه

روغن جامد     6 قاشق سوپخوری

نمک             1 قاشق چایخوری

شکر             1 قاشق سوپخوری

مایه خمیر      1 قاشق سوپخوری

 

طرز تهیه خمیر

توی یه ظرف پلاستیکی شکر و مایه خمیر و شیر رو با هم مخلوط می کنیم و می زاریم 10 دقیقه استراحت کنه.

توی یه ظرف دیگه نمک و روغن و تخم مرغ رو مخلوط می کنیم.

حالا محتویات دو ظرف رو با هم مخلوط می کنیم.

آرد رو آروم آروم اضافه می کنیم و هم می زنیم که خمیر بشه.

روی سطح صاف آرد می ریزیم و خمیر رو حدود 5 تا 10 دقیقه ورز می دیدم تا صاف و براق بشه تا جایی که خمیر به دست نچسبه.

اگه خمیر هنوز چسبناک بود کمی آرد می زنیم و ورز می دیم.

حالا خمیر رو توی یه ظرفی که از قبل چرب کرده بودیم قرار می دیم و روشو با نایلون می پوشونیم و حدود 2 ساعت صبر می کنیم تا خمیر آماده بشه.

نظرات 7 + ارسال نظر
کلینیک اطفال شنبه 14 دی‌ماه سال 1392 ساعت 02:29 ب.ظ http://atfaal.blogsky.com

بااین خمیر کاملا موافقم. خیلی خوب درمیاد. امتحانش کرده ام. تازه میشه همین خمیر رو به صورت نون معمولی هم پخت و استفاده کرد. موفق باشید.

خیلی ممنون.

ali شنبه 14 دی‌ماه سال 1392 ساعت 05:35 ب.ظ http://wikinote.blogsky.com/

ای بابا من می خواستم عکساشو نگاه کنم
رفتم ادامه ی مطلب دیدم عکس نداره
به هرحال بی سواد هایی مث منم باید دلشون و به یه چیزی خوش کنن دیگه

این خمیرو حدودا یه هفته پیش برای پیتزا درس کرده بودم اما چون قصد نداشتم تو وب بزارم عکسی ازش نداشتم.

ali شنبه 14 دی‌ماه سال 1392 ساعت 08:59 ب.ظ

اون که فقط یه شوخی بود
اما یه چیزی
ببینم رفیق وقتی مارو می بینی با یه لحن طنز آمیز می گی:
به وب ما هم سر بزن

تو واقعا توقع داری من به وبت سر بزنم

بشمر ببین من چندتا کامنت تو وبت دارم

حالا بشمر ببین تو چند تا کامنت تو وب من داری


خوب چی کار کنم.

چشم از این به بعد بیشتر میام تو وبت.

q یکشنبه 15 دی‌ماه سال 1392 ساعت 03:01 ب.ظ

برنامه آشپزی تو وب پرستاری!!
خوبه
این روند رو حفظ کنید

اینجا همه چی درهمه....
هرچی بخوای هست آشپزی،مدل لباس،کلیپ کنسرت،نظرسنجی،ازدواج،طنز،شعر،خلاشه هرچی بخواید پیدا می شه.

[ بدون نام ] یکشنبه 15 دی‌ماه سال 1392 ساعت 07:37 ب.ظ

آقای مدیر لطفا برا کل بچه های کلاس به ترتیب لیست نویسندگی ایجاد کنید.به نظرم اینطوری دیگه وبلاگ میشه واسه همه بچه ها عدالت برقرار .مرسسسسسسسسسسسسسسسسسسسی

دوست عزیز هرکس که بخواد نویسنده بشه باید به من ایمیلشو بده تا من بتونم براش یوزر ایجاد کنم.خوشحال می شم نویسنده ی جدید داشته باشیم.

mousavi دوشنبه 16 دی‌ماه سال 1392 ساعت 09:28 ب.ظ

علی جان دستت درد نکنه. شرمنده که دیر اومدم. یه دلایلی داره که حتما بهت میگم

خواهش مى کنم عزیزمم درکت مى کنم.

فاطمه دوشنبه 30 دی‌ماه سال 1392 ساعت 07:13 ب.ظ http://ma2ta20.blogfa.com/

سلام.خسته نباشید.
ی سوالی داشتم.من کنکور 93 شرکت کردم. میخوام پرستاری قبولشم.ااااااااااارزومه.توروخدا کمکم کنید چکار کنم که قبولشم.اگه ریاضی و فیزیک تست نزنم ازاد قبولم؟

سلام تو وبتون پاسخ دادم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد