پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

نترس جواب بده!

به نظرت اینا میرفتن سربازی،سربازی کجا باید میرف خداییش؟

  

جنگ بشه که دیگه هیچی

البته چون خانوما مشغول درس هستن من جرات کردم از این پستا بذارما

فعلن 

نظرات 32 + ارسال نظر
I'm UNKNOWN پنج‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1392 ساعت 12:14 ق.ظ

سید جان ، تو که میدونی من بچه خیلی مثبتی هستم و به فکر مردمم ...
بگو اینا دقیقا کجا سربازی میرن بلکه ما هم بریم اونجا حتی شده تو پادگان طرح و سربازیمون رو بگذرونیم تا شاید بتونیم این جماعت رو یه جوری بالاخره به راه بیاریم و شناسناممون رو شبیه اون یارو توی قشم بکنیم ...
هدف خیره جان تو ...
فکر کنم هدف اصلی آموزش اینها گمراه کردن نیرو های دشمن از اهداف و مکان های مهم نظامیه . نه ؟؟
مثل بمب می مونن . گرفتید منظورو ...

بچه جون به اون آخریه میگم کله پوکتو نشونه بره ها اینقد چرتو پرت نگو

خ محمودی پنج‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1392 ساعت 08:16 ق.ظ

سلام.
دست شما درد نکنه!!!!!!!
موقع جزوه گرفتن و تقلب رسوندن و امتحان لغو کردن و هزار مورد دیگه خانما گلن و خوبن و ماهن و ...
اونوقت موقع ضایع کردنم ...

اما خداییش سربازی رو همه ی خانوما نه ولی بیشترشون دوست دارن.
آقایونن که قدرشو نمی دونن.

یاعلی...

یا حسین چه دل پری
همه موارد رو قبول دارم ولی خانوما تقلب کم میرسونن و امتحان هم لغو نمیکنن وجدانن
خانومام چون سربازی نمیرن فک میکنن جای خوبیه
وقتی یه پاس شب براشون بیفته تو سرمای 20 درجه زیر صفر و صدای زوزه گرگ به قشنگیاش پی میبرن

morteza پنج‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1392 ساعت 11:48 ق.ظ

صادق خیلی خطرناک شدیا از ترم بعد من غلط بکنم کنار تو بشینم بیچاره سعیدی ی چیز میگفت من باور نمیکردم
ولی خودمونیم عجب پادگانی میشه .فرمادشون برای تنبیه کفیه ی روز آرایش رو ممنوع کنه فکر کنم چندتا کشته بدن

خخخخخخخخخ
دهنت سرویس
تنبیه دسته جمعی میشد یک روز آرایش ممنوع

morteza پنج‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1392 ساعت 11:51 ق.ظ

سید اون عکسی دومی منو کشته مخصوصا کلیپس ها اون آب نباتش دهنم آب افتاد بده منم بخورم
اون عکس تانکه هم منشوریه خوب پشت سر اونی که رو لوله نشسته رو دقت کن

فرض کن دختره هنگام جنگ با کلیپس بخاد بره تو کانال
کلیپسه میمونه بیرون از کانال آبکش میشه
آخه خداییش چی چی پیداست که میگی منشوریه
صدا سیما هم این رو سانسور نمیکنه که من بخام سانسورش کنم

امین پنج‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1392 ساعت 12:08 ب.ظ

من سربازی میخوام......

محرابی پنج‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1392 ساعت 04:17 ب.ظ

بقیه خانوما نیستن من اینجا هستما
الان تو عکس سومیه دارن رقص تفنگ میرن؟
ولی خداییش سربازی خوش میگذره دور همی

خانم محرابی شما دو سه تا خانومم با همون اسمای چنگیز و اصغر و غلوم بیاید این چند وقته رو دیگه
من موندم این خانوما چه علاقه ای به سربازی دارن خداییش
آواز دهل شنیدن از دور خوش است

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1392 ساعت 08:43 ب.ظ

تانک صورتی؟!!!
خیلی جالب میشه ها.تو منطقه نظامی تانک صورتی چقد جیغه.سربازی واقعا بهترین جا برا پسراس.

واقعن راس میگه پسرا برید سربازی صفا کنید
تازه آشم میدن

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1392 ساعت 09:57 ب.ظ

یه سوال دارم وامیدوارم که باعث ناراحتی شما نشه
واقعامنظورتون ازگذاشتن این پستای بی محتواچیه؟

دلیل خاصی نداشتم
1-کمی شاد شدن بچه ها قبل از امتحان
2-نداشتن وقت کافی برای گذاشتن پستی پرمحتوا و پرکار
3-کمی احساس خوشمزه بودن پست
و دلایل مزخرف دیگه از این قبیل
آخه وجدانن من توی این وب موندم به چه ساز شما بچه ها برقصم
طنز میذاریم میگید بی محتوا
علمی میذاریم دونفر نمیخونیدش و نظرم نمیدید
شعر میذاریم میگید چرت نگو
فوتوشاپ میذاریم به یه سری بر میخوره
شیکترین میذارم میگن مثل دخترا پست میذاری
و ......
البته منظورم به شما نبودا بی شوخی میگم
من از دست این بچه ها خیلی کشیدم
با این که این همه وقت میذارم براشون ولی هیچ پاسخ مناسبی نشون بما نمیدن و بعضیاشونم که فقط میان مارو مورد لطف قرار میدن و به چیز بارمون میکنن و میرن
البته بازم میگما منظورم به شما نبود و اصن از حرفتون هم ناراحت نشدم بلکه باعث شد سر درد دل من فقط باز بشه
پس حالا فقط یه سوال دارم ازتون به نظرتون من چیکار کنم تو این وب شما بفرمایید من صددرصد همون روش رو پیگیری میکنم اگرم مثل برخی دوستان نظرتون اینه که من باید از این وب برم چشم به دیده منت حتمن اینکارو میکنم
بازم میگم ناراحت نشدم و امیدوارم شما هم بنده رو بابت رک گوییم ببخشید

morteza پنج‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1392 ساعت 10:42 ب.ظ

سید جون بیخیال بابا.چون با جنبه ای بچه ها دوس دارن اذیتت کنن مگرنه ما دوست داریم داداش

نعه بابا داداش این حرفا چیه

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1392 ساعت 10:49 ب.ظ

حالا چرااینقدرشماناراحت شدی؟من منظوری نداشتم
اگه آماربازدیدکننده هاخیلی بالاست به علت پستایی که شمامیذاری ومنم اصلابرام مهم نیست که شمانویسنده باشی یانباشی.

دلم شکسته
من سه بار گفتم ناراحت نشدم
اتفاقن من فقط جمله شما رو به مانند یک انتقاد میدونستم اما برخی از دوستانی که من ازشون ناراحتم دوست دارن آدم رو تخریب کنن و بعضی اوقات یه سری حرفای بی محتوا رو مطرح میکنن پشت سر آدم که واقعن برای من که اینجا وقت میذارم ناراحت کنندس و منظورم اصن به شما نبود و بتون هم گفتم شما فقط باعث شدید درد دل من آغاز شه اما شاید ناراحتی من از دیگر دوستان دامن شمای بی گناه روهم گرفت
اما دوست دارم وقتی ازم انتقاد میکنید منو هم یه راهنمایی بکنید تا بتونم به مدنظر شما برسم اما راستیتش من نسبت به جمله شما بر این عقیده هستم که طنز اونقدام محتوا نمیخاد و ماهم عادت گرفتیم به بی محتوایی طنز بخندیم
آخه شما رو که من باتون آشنایی دارم و میدونم به وب هم خیلی سرمیزنید و همیشه مارو مشمول لطفتون قرار میدید پس من اصلن این حقو برای خودم قائل نمیشم که از دست دوستانی مثل شما ناراحت بشم
و من هم قبول کردم پستم پست بی محتوایی و کمکار و دلیلامم آوردم که مهمترین دلیلش اینکه سرم خیلی شلوغه و یه سری مشکلات هم برام پیش اومده که حتی نرسیدم درسامم بخونم چه برسه تو وب پست بذارم
ولی برای خودم به عنوان نویسنده وظیفه میدونم به خاطر شما دوستانی که میایید به وب سرمیزنید پست بذارم
البته بازم نسبت به کم کاریم عذر میخام از همتون و باور داشته باشید اگر وقتش رو داشته باشم دوست دارم پست های خیلی قشنگ تری رو براتون بذارم اما سرم شلوغه میبخشید دیگه
و ازتون جدن عذر میخام چون اصلن لحن گفتار قبلم درست نبود و کمی تند بود
بازم از شما عذر میخام و امیدوارم منو ببخشیدو حلالم کنید و بر اشتباه خودم بدون هیچ ابای اقرار میکنم
وبازم ازتون عذر میخام تا اینم سه بار بشه

Rohani پنج‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1392 ساعت 11:41 ب.ظ

اون تانکه منو کشته خدایی!نه همون بهتر که پسرا برن سربازی نخواستیم بابا

خدا خیرتون بده پسرا برید سربازی حال کنید
منم دعا میکنم براتون

I'm UNKNOWN جمعه 20 دی‌ماه سال 1392 ساعت 12:30 ب.ظ

یعنی چی نجفی ، گند شو در آوردی با این پستای بی محتوا ...
یعنی چی برای پاسخ دادن به نظرات اینقدر از لحن تند و بی ادبانه استفاده میکنی ؟
یعنی چی این مسخره بازیا ؟ زود باش از من هم عذر خواهی کن به خاطر توهین هایی که بهم کردی و با لحن تند باهام صحبت کردی ...
همون بهتر که تو از این وبلاگ بری . بری و ما رو از این پستای بی محتوا و لوس و مسخره خلاص کنی...
مرتیکه منشوری ...
خودشیرین ...


از تو هم عذر میخام عسیسم
قربون شاخات برم
من از ایشون عذر خواستم چون اونروز کمی عصبی هم بودم و با لحن تند صحبت کردم اما تو که زبون آدمیزاد حالیت نمیشه بخام باهات مودبانه حرف بزنم
درمورد پستامم تنها کسی که حق انتقاد نداره شما هستی فهمیدی خشملم

سعیدی جمعه 20 دی‌ماه سال 1392 ساعت 01:30 ب.ظ

محمد جان زیاد ناراحت نشو.خودت که می دونی سلیقه ها با هم متفاوته و یکی از دلایل اینکه آمار وب بالاست به این علته که مطالب متنوعه.
درکت می کنم می دونم تو هم مثل من سرت شلوغه به هر حال این ترم خیلی سنگین بود برامون خدا کمکمون کنه این ترمو به خوب و خوشی قبول شیم.
انشالله از ترم بعد یه سری تغییرات کلی تو وب ایجاد می کنیم.

نه بابا اشتباه از من بود و بازم از ایشون عذر میخام
تو این چند وقته هیچی نتونستم بخونم خدا این ترم رو خودش به خیر بگذرونه
من اگه 20 تا رو پاس کنم یه شیرینی بتون میدم وجدانن

javad جمعه 20 دی‌ماه سال 1392 ساعت 02:02 ب.ظ

تو کلاس به نوری میگم بیا عقب بشین میگه چشام ضعیفه بعد میاد اینجا عکس منشوری ای رو که چشمه سالم هم نمیبینه رو میبینه میگن این چیزا چشمه دل میخواداقوربونه چشمه دلت شم نوری جون به ما هم بده
پست ها جالبن و باید متنوع باشن مرسی بابته زحمتی که میکشی سید جون
سید میای یه حرفی رو از سره غضب میزنی بعدش فرتوفرت عذر خواهی میکنی این یعنی چی؟؟؟یه بار عذر خواهی کنی بسته دیگه بابا اه اه اه
خودشیرین

نعه آخه من از دست یه سری افراد دیگه ناراحت بودم اما لحن گفتارم اشتباه بود و باعث شد ایشون به خودشون بگیرن

morteza جمعه 20 دی‌ماه سال 1392 ساعت 04:45 ب.ظ

هرکی اعتراض داره بیاد خودش نویسنده شه ببینیم خودش مثلا چه پستی میخواد بذاره که به اینا میگه بی محتوا

بچه ها خواهشن طوری رفتار نکنید که باعث دلخوری بشه
اصن مسئله ای نبوده که اینطور میگید
ایشون فقط عرض کردن که من از این پستتون خوشم نیومد همین
خب شما هم ممکنه مرتضی جان ممکنه از پست من خوشت نیاد اتفاقن بهم بگید خوشحال میشم
و اونروز هم اشتباه از من بود نه ایشون
چون ایشون فقط انتقاد کردند

javad جمعه 20 دی‌ماه سال 1392 ساعت 07:04 ب.ظ

به قوله یه بنده خدا نوریه مهربون شریف باش آقا شریف
تو عصبی شدنی من میترسم

رضا محمودی جمعه 20 دی‌ماه سال 1392 ساعت 09:27 ب.ظ

منم خوشم نیومد آخه این پست جاش اینجا نیست برادر من

نه بابا

خ آزمایشگاه ۹۱ جمعه 20 دی‌ماه سال 1392 ساعت 11:56 ب.ظ

سلام ممنون به نظر من طنز با محتوایی بود
چون نشون می ده واقعا سربازی غربیا چقدر بار نظامی داره!
خانوماشون که همش به خودشون می رسن نه خودشون چیزی یاد می گیرن نه می ذارند سربازای آقا حواسشون جمع باشه.
البته اگه هم آرایش نمی کردند همین اختلاط بازده آموزش نظامی شون رو پایین میاورد.
مثل بازده علمی و اخلاقی دانشگاه های مختلط.
دستتون درد نکنه.یا علی.

یعنی علت افت معدل پسرا در دانشگاه خانوما هستن
ولی به دلیل برخی مسائل امنیتی ترجیح میدم بحث نکنم

[ بدون نام ] یکشنبه 22 دی‌ماه سال 1392 ساعت 04:53 ب.ظ

میخوام یه چیزی بگم امیدوارم خیلی بهم نخندید
من تازه امروزادامه مطلبودیدم واقعاخیلی جالب وپرمحتوابود مخصوصا اون تانک صورتی!
زمان امتحانات چشمام درست کارنمیکنه.

خخخخخخخخخخخخخخخ
باز شما خوبه چشمات کار نمیکنه زمان امتحانا من چی بگم که عقلم کار نمیکنه
من به زور جلوی این طرفدارامو گرفتما
کلن بچه های با معرفتین چه مقصر من باشم چه دیگران میان طرف منو میگیرن
بازم عذر میخام ازتون
این جمله بازم عذر میخام لامصب خیلی باحاله یعنی کلی باهاش حال میکنم وقتی به کارش میبرم

ilia Mousavi پنج‌شنبه 26 دی‌ماه سال 1392 ساعت 04:20 ق.ظ

امین منم سربازی میخوام، بیا با هم بریم یکی از همین پادگان های منظور!!!

بی ادب

s.a.m جمعه 27 دی‌ماه سال 1392 ساعت 10:53 ب.ظ

یعنی اینایی که میرن سربازی همه بد ان.... وای چه بد .....

خ آزمایشگاه ۹۱ شنبه 28 دی‌ماه سال 1392 ساعت 07:18 ب.ظ

واقعا براتون متاسفم آقای نجفی!
کدوم مسائل امنیتی؟
مگه واسه اون پستی که در مورد توافق ژنو گذاشته بودید
کمیته ای شدید؟
مگه همکلاسی من که یه شعر طنز درمورد عملکرد دولت گذاشتند تو وب کمیته ای شدند؟
مگه واسه بچه های برد سیاسی بسیج که هر هفته کلی مطلب به برد میزنند اتفاقی افتاده؟
من فکر می کردم شما یه آقای شجاع و دغدغه مندید ولی با این جوابتون نشون دادید که اشتباه میکردم.
اصلا از آدم فرهنگی و فعالی مثل شما توقع نداشتم.
واقعا که!

یا حضرت مولود
شجاع هستم اما مصلحت اندیشی رو فعلن ترجیح میدم
بعدشم بسیج که ماشالله هر پستی بخاد میزنه
و این دولت رو هم که تو صدا سیمام میخان ضایعش کنن
میخاید الان من ناسزا هم به دولت بگم ولی هیچکی مطمئن باشید بم کار نداره
و من هم نه به سیاسیون کار دارم نه به مذهبیونی که الان هستن
من مسیرم کاملن متفاوته و به هیچ شخص و گروهی هیچ اهمیتی نمیدم و اون امنیتی هم که گفتم منظورم اندیشه های ناصحیح افراد بود نعه سیاستهای دانشگاه
من سعی کردم خودم رو فارغ از بت پرستی های مدرن که تو جامعه ما رواج پیدا کرده بار بیارم و بیاندیشم
و سعی هم دارم به غیر از کلام خدا و اندیشه ائمه از چیزی پیروی نکنم
و من نظرم رو به این دلیل نگفتم چون یقین دارم نظر من مورد اعتراض دو طرف آزادی خواه و مذهبیون قرار میگره چون در حال حاضر دین فقط بازیچه ای برای افراد به اصطلاح مذهبی ما شده و از لحاظ افراد به اصطلاح روشنفکر که متاسفانه بسیار هم کوتاه فکر هستند عامل تحجر
پس سکوت رو ترجیح میدم

خ آزمایشگاه ۹۱ دوشنبه 30 دی‌ماه سال 1392 ساعت 12:30 ق.ظ

البته اینجوری هم که شما میگید نیست!
خبر ندارید چند تا روزنامه که از دولت نقد می کردند توقیف شدند؟مثل یا لثارات؟
اینکه بسیج هر پستی میزنه به نظر شما خوبه یا بد؟
نظر شما محترمه ولی من فکر می کنم اینکه بعضی از سیاسیون راهشون غلطه نباید باعث بشه که شما خودتون رو از این مقوله ای که ائمه گفتند از دین جدا نیست کنار بکشید.
اگه هر کسی بخواد بگه دین امروز چه وضعیتی پیدا کرده و نمیشه کاری کرد که باید همه دست رو دست هم بذارند.
دوره ی آخرالزمانه و طبق فرموده ی یکی از ائمه(که الان اسمشون رو یادم نیست)دینداری مثل نگه داشتن آتیش کف دست می مونه.

اتفاقن خیلی خوشحال شدم روزنامه یالثارات و هفته نامه 9 دی توقیف شدن دس برادر جنتی درد نکنه
دیگه نمیدونم میخاستید چیکار بکنن کم مونده بود فقط تو رورزنامه هاشون بیان فحش علنی بدن
بسیج هر پستی رو نمیزنه فقط جهت دار پست میزنه و با منافع خودش البته مسئله طبیعی هستش
در دولت پیش این هم کوتاهی صورت گرفت بسیج یک قلم ضد دولت وقت اون زمان زد؟
اتفاقن همون ائمه گفتند بشینید کنار بهتره میتونید بک نگاه به احادیث پیغمبر وامام صادق بندازید و ببینید درمورد دوران ما چی گفتند!
ویک نکته سیاست با دیانت جمع پذیر نیست!
اگر کسی بخاد با دیانت سیاست کنه میشود مثل حضرت علی وحکومت از دستش درمیاد
پس این در طبیعت سیاست هستش که از دیانت ارتزاق کنه برای نگه داشتن حکومت
حدیث هم از پیامبر بوده اگر اشتباه نکنم

I'm UNKNOWN سه‌شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 12:11 ق.ظ

من نفهمیدم موضوع چی بوده ؟!!!
سریع یکی منو تفهیم کنه منم وارد بحث بشم ...
به نظر جالبه ...
ولی قبل از اون :
نجفی جون ، تکبییییییییییییییر ...
خواهشا واسه بچه ها از اون صحبت ها و منبر هایی که واسه من تو راه رفتی واسه بقیه نذار . من فقط و فقط به خاطر خودت میگم ...
بی خیالش داداش ، مثل من بشو یه آدم صالح و خوب که کاری به کار کسی نداره ، مگه مورچه تو لباست داری که میای بحث ، اونم از نوع ربط دار به سیاستش ، رو میکنی ؟!!!

صلوات
آره والا اصن چند وقتیه بحث سیاسی نمیکنم
سیاستو ولش من دیگه فقط بحث مذهبی میکنم
چه ربطی بابا الکی سیاسیش نکن بحثو
اگه تو آدمی من آدم نباشم بهتره صادق جون

خ آزمایشگاه ۹۱ چهارشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 11:19 ق.ظ

سلام.
ببینید ۶ تا روزنامه دارن از دولت حمایت میکنند حالا این دوتا هم که منتقدند باید توقیف بشند؟به این می گند آزادی بیان؟!
من تو دوره ی دولت قبل هم که ۹ دی رو می خوندم خیلی انتقاد می کرد خوب البته کمتر از الان و اینم طبیعیه تو هر دوره ای اشخاص مخالف هستند و اینم که کمی طنز و تمسخر به کار میبرند معنیش این نیست که بخواند دولتو تخریب کنند بلکه واسه اینه که وقتی می بینند اعتراضشون مورد بی توجهی قرار می گیره میان اونو به طنز و کاریکاتور همراه می کنند و این مسئله تو دنیای سیاست طبیعیه اگرچه که ادب بعضی وقتا رعایت نمیشه.
نقدتون در مورد بسیج رو هم قبول دارم و ایشالا قراره ترم بعد اصلاح بشه.
میشه یا متن کامل حدیث رو ذکر کنیدیا منبعشو بگید؟
ضمنا آقای نوشناس شما کتاب دانشجو نباید سیب زمینی باشد رو خوندید؟؟؟ فکر کنم بخونید نظرتو ن عوض میشه.
باتشکر
یاعلی...

و علیک
آزادی بیان یعنی کشک
اونوریام روزنامه دارند مثل قدس کیهان خراسان و....
باید توقیف میشدن اصلاً یکی از سرفصلاش این بود مطهری شیهه کشید
آخه این یعنی چی واقعن اصن جای دفاع داره و البته اصن کاری به حرفای مطهری ندارما
اصن توقیف یکیشون که سر توهین به علی لاریجانی بود و ربطی به دولت هم نداشت
زمان خاتمی هم روزنامه کیهان تیتر زد گوساله ها وارد مجلس شدند خب اگه افکارشون هم نمیخوره توهین که نباید کرد
والبته هر غلطی هم میخان بکنن به من ربطی نداره
چون نعه بسیجی ام نعه سبز و ترجیح میدم همین سیاه خودم بمونم تا تبدیل به این رنگهای این واون بشم
و بحث سیاسی هم دیگه نمیکنم اما مذهبی در خدمتتونم
احادیث هم یکی دوتا نیست و فک کنم حدیث تو بحار الانوار بود یه جستجویی خودتون بکنید پیدا میشه و البته حدیث های دیگه ای هم از امام صادق و باقر و حضرت علی هم هست
به طور مثال یه حدیثی از حضرت علی که در مستدرک الوسائل اومده اینه که زمانی میرسه که راه رستگاری در اون زمان ده بخشه،نه قسمت دوری از مردم و یک قسمت سکوت
علی یارتون........

خ محمودی چهارشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 11:51 ق.ظ

باسلام و خسته نباشید خدمت شما دانشجوی بزرگوار و منطقی

متن زیر رو لطفن بخونید تا کمی نسبت به بی تفاوت بودن درمورد موضوعات متفاوت نظرتون عوض بشه.


دشمن میخواهد این محاسبه را بر ذهن شما تحمیل کند؛ میخواهد من و شما به این نتیجه برسیم که صلاح نیست در مقابل آمریکا، در مقابل استکبار، در مقابل دستگاه‌هاى سیاسىِ تابع کارتلهاى گوناگون اقتصادى، خیلى هم بایستیم و خیلى هم مقاومت کنیم؛ از بعضى از حرفها باید دست بکشیم؛ کمااینکه گفتند دیگر. در یک برهه‌اى کسانى گفتند آقا ول کنید قضیه‌ى اسرائیل را، ول کنید قضیه‌ى فلسطین را، ول کنید قضیه‌ى عدالت در سطح جهانى و حمایت از ملتهاى عدالت‌خواه را، رها کنید این حرفها را؛ چه کار دارید؟ به خودتان بچسبید. این همان تغییر محاسبات است. دشمن این را میخواهد. در مقابل این، افسر جنگ نرم باید مقاومت کند.


بیانات در دیدار دانشجویان ۱۳۹۱/۰۵/۱۶


باتشکر یاعلی

و علیکم خانم محمودی منطقی تیکه بود آره
داشتیم......
آخه من چیکار به آمریکا و اسرائیل دارم
این نظر من هستش و به هیچ گروهی هم کار ندارم و ترجیح میدم وقتم رو به شعر-فلسفه-هنر و بحث و اندیشیدن بگذرونم تا سیاست

خ محمودی پنج‌شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 10:08 ق.ظ

با سلامی دوباره خدمت یک انسان کاملا منطقی (باور کنید که تیکه نیست یعنی خودتونم خودتون رو قبول ندارید؟؟؟)
بنده متوجه هستم که شما به آمریکا و اسرائیل کاری ندارید- بنده هم کاری ندارم.
بلکه منظورم این بود که شما نباید به خاطر خوشامد دیگران از بیان عقیده ی شخصی خودتون که به درستی ش اعتقاد دارید سر باز بزنید.
فکر کنم خودتونم به این موضوع معتقد باشید.
این که میگید به هیچ گروهی کار ندارید منافی عقاید دینی ماست . چون ما مسئول زندگی دیگران هم هستیم . احادیثی رو هم که بیان می فرمایید هر کدوم مطابق با یه شرایط خاص بیان شده نباید انسان از احادیث بدون شان بیانشون استفاده کنه خودتون برید بخونید متوجه خواهید شد.
فکر کنم توضیحاتم کافی باشه انشاءالله.

من خودم رو قبول دارم خانم محمودی اما من توی بحث بزرگ شدم و 99/9 درصد مواردی که از این کلمه توی بحث استفاده میشه به صورت نفی طرف مقابل هستش اما چون شما میگید منظورتون اون نبوده بنده قبول می کنم
من از عقیده شخصی خودم سر باز نمیزنم بلکه اون رو در لابلای کلمات پنهان می کنم
نه معتقد نیستم
اتفاقن دین ما گفته فقط به این گروه ها کار نداشته باشید چون همشون کمابیش فاقد صلاحیت کامل هستند و تنها افرادی که شما میتونید ازشون پیروی کنند تنها ائمه هستند
بعدشم این احادیث اصلاً احادیث شرایطی نیستند و هیچکدوم از اینها به زمان پیامبر یا ائمه ربطی نداره که به مقتضی زمانشون گفته شده باشه بلکه همشون به زمان آینده اشاره دارند نه زمان خاص با مقتضیات خاصی

خ آزمایشگاه ۹۱ پنج‌شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 10:22 ق.ظ

با سلام دوباره
من نمیدونم چرا همه از بحث سیاسی فرار میکنند!
فکر کنم واسه اینه که به قول خودتون توهین تو این زمینه زیاد میشه ولی خوب اگه چند نفر تو یه فضای محترمانه بحث کنندکه مشکلی پیش نمیاد؟!

رک میگم بتون من خیلی هم بحث سیاسی میکنم و همیشه هم کامل به اخبار دور و اطرافم آگاه هستم اما به سه دلیل اینجا بحث نمیکنم
1-محیط عمومی
2-شما رو نمیشناسم که کی هستید
3-حال و حوصله دردسر ندارم
من سیاست رو فدای دیانت نمی کنم
البته دیانت من با اندیشه من ساخته شده و هر لحظه به فکر بهبود اون هستم و اول راهی که انسان در اون موفق به کسب ایمان میشه دوری از اندیشه متعصبانه است
و من هیچ بتی توی ذهنم ندارم و سعی دارم بدون هیچ تعصبی به زندگی اطراف بگذرم و همین مطلب هستش که باعث پویایی ذهن هر فردی میشه

خ محمودی پنج‌شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 12:22 ب.ظ

یا رحمان و یا ودود
حرفتون درسته که فقط ائمه صلاحیت پیروی دارن.
ولی منظور بنده این بود که شما روی دیگران تاثیر بذارید وقتی می بینید چنین امکانی براتون هست.
اگر این احادیثی که شما میگید درست باشن دارید اساس امر به معروف و نهی از منکر رو زیر سوال می برید.
بنده فرصت تحقیق ندارم وگرنه حتما براتون اثبات میکردم که این احادیث وابسته به شرایط هستند...
اصلا جز اصول دین و حرام و حلال خدا بقیه ی اجزای دین میتونن توی شرایط مختلف حکمشون تغییر کنه.
امیدوارم قانع شده باشید.
یاقاضی...

من سکوت رو نمیگم بلکه نظرم رو تقیه هست من مطمئنن اگه کسی رو ببینم که بتونم بش کمک کنم این کار رو می کنم ولی به امر و نهی گروهی در این زمان معتقد نیستم
این رفتار در ائمه ماهم بود مثل رفتار حضرت علی بعد از سقیفه یا هزاران مورد دیگه شبیه این
و در ضمن امر به معروف ونهی منکر هم واجب است اما کامل به مقتضیات خودش وابسته هست و در هر شرایطی عملی نیست
همه احادیث شان بیان خاصی ندارند و این احادیثی که من بهتون گفتم مطالعه کنید اکثراً طی پرسش و پاسخ بین صحابه و پیروان از ائمه یا پیامبر نقل شده نه طی یک حادثه یا واقعه ای که شما به دنبال شان بیانش می گردید
بازم اگه مطلبی رو پیدا کردید در مورد احادیث بنده استقبال می کنم
و این احادیث هم در مورد یک روز خاص مثل جنگ صادر نشده که فرداش صلح بود تغییر کنه بلکه برای زمان آینده گفته شده و از مقتضیات زمان خارج میشه

خ آزمایشگاه ۹۱ شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 03:02 ب.ظ

سلام.
تقیه واسه شرایطی بود که افراد جونشون در خطر می افتاد نه الان!
میشه منظورتون رو از اندیشه ی متعصبانه بگید؟
من اگه تعصب داشتم که روی حرف خودم پافشاری می کردم و با شما بحث نمی کردم؟!
چند تا حدیث از امام خمینی راجع به سیاست پیدا کردم:
۱.اسلام دین سیاست است.
۲.اسلام یک حکومتی است که یک جنبه اش حکومت سیاسی است و یک جنبه اش حکومت معنوی.
۳.رسول الله پایه ی سیاست را در دیانت گذاشته است.
۴.علمای اعلام نباید کنار بنشینند تا مقدرات آنها در آمریکا تدوین بشود.
یا علی.

تقیه به هنگام ضرر هستش نعه مرگ
اولاً من جمله عمومی گفتم و منظورم به شما نبود
اندیشه متعصبانه یعنی این که انسان افکار خودش رو زنجیر کشی کنه با حرفا و رفتارهای این و اون و اجازه پرواز رو به پرنده فکرش نده

I'm UNKNOWN چهارشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 11:16 ب.ظ

بسم رب الشهدا و الصدیقین
نه . جالبه ...
یه خورده دیگه هم بحث کنید . ما که میخونیم از این همه شوق لذت میبریم ...
راستی ، بنده کتابش رو که نه ولی یه پمفلت بود که به دستم رسید درباره دانشجو نباید سیب زمینی باشد بود ؛ خوندمش و یه مقداری به نظرم جالب اومد البته به وضعیت من ربطی نداشت ...
بعدش هم مهم ترین عامل اینه که اینجا همدیگه رو نمیشناسیم به خاطر همین بهتره از بحث سیاسی "تو این فضا" خودداری کنیم ...
یا علی

علی یارت

ah پنج‌شنبه 20 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 02:04 ب.ظ

آزمایشگاه 91 جون خودت از این بحثا نکن دیگه اصاب ندارم میخای بحث کنی کرسی آزاداندیشی تو دانشگاه هست برو بحث کن!!!!!!!!!! دوت کن مام میایم دیگه نبینمااااااااااااا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد