پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

سلام خدمت همگی

با سلام خدمت همه دوستان گرامی

بنده ، محمد صادق نوشناس ، قراره چند وقتی در خدمتتون باشم و یکی از نویسندگان وبلاگ قرار بگیرم .

امیدوارم بتونم در کنار دوستان دیگر به دور از مشکلات در وبلاگ فعالیت کنم

لطفا بنده رو با نظرات سازنده و مفیدتون همراهی بفرمایید ...

نظرات 18 + ارسال نظر
رضا محمودی پنج‌شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 03:29 ب.ظ

خوش اومدی صادق جون
انشاالله موفق باشی و مثل ما نشی

پرستار پنج‌شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 04:20 ب.ظ http://www.nurselover.blogfa.com

با افتخار در هردو وب و سایت لینک شدید...

modest man پنج‌شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 04:32 ب.ظ http://landofsingers.blogsky.com

با آرزوی موفقیت
انشالله که بتونی فعالیت خوبی رو داشته باشی

قربون شما ...
خیلی ممنونم ازتون

morteza پنج‌شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 05:41 ب.ظ

موفق باشی صادق جان.

دست شما مرسی مرتضی جون

محرابی پنج‌شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 06:52 ب.ظ

خوش اومدین
همش مطالب خنده دار بذارینا
البته با شناختی که ازتون دارم حس میکنم بعد یه مدت هممونو به راه راست هدایت میکنید انشاالله

انشاالله ...
سعی میشه

REZAOMIDI4444 پنج‌شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 07:51 ب.ظ

خاهشا و لطفا وب رو مث فیس تون تبدیل به فیض نکنید
صب تا شب ازین چرت و پرتا زیاد تو گوشمون می کنند
دیگه شما هم بخایید از این چیزا بنویسید تحمل کردنش سخت میشه
خیلی جدی گفتم چون اگه بخاد اینجوری بشه ....
....

خب بعدش چی میشه ؟ وب رو تحریم میکنی ؟!
نه جان من ، تو وب رو تحریم کن ببینم به کسی بر میخوره ؟!

جمعی از پرستاران پنج‌شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 10:35 ب.ظ

وااااااااااااااااااااااااااااا بچه های کلاسمون کم بودند آقای ناااااااشناسم اضافه شد!!


شما لطف دارید ...

modest man پنج‌شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 11:44 ب.ظ http://loveandfaith.blogsky.com/

کاملن با رضا موافقم اینجارو فیض بوک نکنی
ولی غصه نخور اینجا اونجور نمیشه بالاخره میدونی من سه ترمی هست دارم پستای کفر آمیز میذارم پس داداش بچه ها به این راحتی هدایت بشو نیستن باید تلاشتو بالاببری


بالاخره شما پیر این عرصه ای . ما باید جلوتون لنگ بندازیم

javad جمعه 18 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 10:56 ق.ظ

به به ببین کی اومده،نوشنــــــــاس اومده
خوش اومدی

چاکریم آق جواد ...

morteza جمعه 18 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 09:52 ب.ظ

صادق جان هر مطلبی دلت میخواد بذار مثلا بعضیا شعار آزادی سر میدادن خب صادق هم دوس داره مطلب مذهبی بذاره و به فیض برسونه مارو .شما مشکل داری نخون

احسنت به تو
اگه یکی باشه که حرف منو بفهمه اون تویی مرتضی ...
یعنی دمت گرم
یکی طلبت ...

modest man یکشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 10:33 ب.ظ http://loveandfaith.blogsky.com/

مردی برادر خب یه پست بردار بذار دیگه
این وبو به تحرک دربیار

خفن بذار فقط دمت گرم

جان تو الآن به این نتیجه رسیدم که ...
.
.
آدم چقدر باید لوس باشه که تند تند پستهای بی محتوا بذاره . من صبر میکنم یه ایده خوب به ذهنم بیاد بعد ...
نمیخوام مثل بعضیا وب رو بکنم وبلاگ شخصی
نه ولی واقعا تو راس میگی . پست گذاشتن کار راحتی نیست

modest man یکشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 11:31 ب.ظ http://loveandfaith.blogsky.com/

منظورت من که نبودم
اصن وب مرده انگار
این محمودی رو ببین ایده نداره هی پستای بی مفهوم سیاسی میذاره
حالا تو بذار ببینیم چه گندی میزنی

شایدم منظورم تو بوده باشی ! کی میدونه !!
داداش ما پست میذاریم ، گند نمیزنیم ...

سعیدی دوشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 11:11 ق.ظ

آقای نجفی جنابعالی چون خودتون حضور نداری اینطور فکر می کنی وگرنه وب خیلی هم خوبه.....

احسنت به این برادرمون
الآن وب تقریبا پویاست دیگه ...

modest man دوشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 01:54 ب.ظ http://loveandfaith.blogsky.com/

چه ربطی آخه به حضور بنده داره............
من حضور فعالی هم در وب دارم و حتی روزی بیش از چهار مرتبه وب رو چک میکنم که فکر میکنم شما این مقدار هم وب رو چک نمیکنید
من فقط به صادق جان گفتم که پستی رو بذارن فقط همین

خیلی به حضورت توی وب مربوط میشه ...
چرا من هم خیلی وب رو چک میکنم
تو سه تا کامنت قبلیت جوابت رو دادم . من صبر میکنم ایده مناسبش به ذهنم بیاد بعد

سعیدی دوشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 04:17 ب.ظ

زرشک روزی 4 بار؟؟؟؟
من کلا از گوشیم آنلاینم نظر جدید بیاد سریع می فهمم

javad دوشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 04:48 ب.ظ

انقد فکر نکن بابا میچایی(خخخخخخخخ)
فعلا یکی دو تا بزار بعد دوباره فکر میکنی

نه دیگه پست بدون فکر که بدرد نمیخوره ...

modest man سه‌شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 01:24 ق.ظ http://loveandfaith.blogsky.com/

بعله باریکلا به شما

سعیدی سه‌شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 10:03 ق.ظ

دیگه خجالتم نده.....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد