پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

سلامی به تازگی بهار

سلام به دوستان و همکلاسی های عزیزم...... 

امیدوارم که حالتون خوب خوب باشه.......آرزو می کنم سال جدید پر از لطف،صفا،مهرو محبت و سرشار از شادی باشه براتون. 

می دونم 1 کم دیر شده برای گفتن این حرفا اما به قول معروف ماهی رو هروقت از آب بگیری تازس...... 

تمام تعطیلاتو مسافرت بودم جاتون خالی خیلی خوش گذشت.... 

راستی از شما چه خبر؟؟؟؟؟؟شما چی کار کردید....تو این روزای تعطیل گفتم از چند نفر خبر بگیریم.........بعضی از بچه ها فک کنم رفته بودن اردوی جهادی  مثل نوری.......بعضی ها هم مثل خودم مسافرت مثل سید علی .....بعضی ها هم مثل امیدی کلا خواب بودن..... 

 شما چه طور؟؟؟؟؟؟ 

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

ولش باوووووووووووووووو 

3 شنبه می بینمتون........تا اونموقع مواظب خودتون باشید...

 دوستون دارم با هم دوست باشید... 

فک کنم 1 کم عاشقانه شد....... 

هههههههههههههههههههههههههههههه 

 

 

نظرات 8 + ارسال نظر
javad جمعه 15 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 06:09 ب.ظ

آه خیلی دوس داشتم عیدی رو بریم شهرمون ولی رئیس کل مخالفت کرد مجبور شدیم بشینیم تو خونه.سیزده به در هم رفتیم سرکوچمون
راستی خوب شد نرفتم اردو جهادی ها وگرنه شاید الان شهید شده بودم خدارو شکر نوری حالش خوبه.

مگه اردوى جهادى چه خبر بوده????

رضا محمودی جمعه 15 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 08:44 ب.ظ

به به علی جون خوبی؟
رو به راهی؟
رو به رشدی؟
فدایی داری!

خخخخخخخ

morteza جمعه 15 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 09:38 ب.ظ

اردو تنها نبودم امین و عابدینی هم بودن.خیلی حال داد جاتون خالی

خوشجگحالم که به شما هم خوش گذشته...

morteza یکشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 01:18 ب.ظ

جواد جان اردو بود جنگ نبوده که بخواد آسیب بهمون وارد شه.تو چقد جون دوستی اه

ولش باووو
این جواد خواب دیده احتمالا......

javad یکشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 07:06 ب.ظ

بیشین بینیم با
نه عزیزم شما رفتی مسافرت از اخبار خبر ندارید.
نشنیدید یه ماشینه که حامل بچه هایه اردو جهادی بوده چپ کرده شیش نفر هم فوت کردن دولت هم به خاطره اینکه در راه اردویه جهادی مردن جز شهدا محسوب شدن؟

واقعیت داره آیا؟؟؟؟؟؟

morteza دوشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 01:29 ب.ظ

ای بابا حیف شد ایکاش ماشین ما هم چپ میکرد ما هم شهید میشدیم.اینطور شد جواد تابستون به زور هم که شده میبریمت اردو تا تو هم شهید شی

چه کار به اسمم داری چهارشنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 10:37 ق.ظ

چرا وبلاگتون انقد بد شده تورو خدا مثل قبل بشه
البته فک کنم بخاطر نیومدن من به وبلاگتونه

رامین حسن زاده پنج‌شنبه 17 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 11:40 ق.ظ http://www.helpns.blogfa.com

سلام . وب خوفی دارین .. به وب منم سر بزنین تا بین دانشگاه ما و دانشگاه شما ارتباط خوبی برقرار بشه... ماهم دانشجوی پرستاری ۹۱ دانشگاه ازاد مرندیم....منتظرتونیم به وب ما سر بزنین...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد