پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

تا بعد

سلام به دوستای گلم

چه خبرا؟

خوش میگذره بتون انشالله

راستیتش چندتا از دوستان پیغام گذاشته بودن که چرا وب کار نمیکنه و غیر فعال هستش و از این حرفا!

خواستم خدمتتون عرض کنم بنا بر تصمیم،نویسندگان دیگه انگار نمیخان فعالیتی داشته باشند تا مدتی(البته هر کدوم بنا به دلایل خاص خودشون)

حالا بازم احتمالن توی تابستون که سر بچه ها خلوت تر میشه خدمتتون میرسیم البته با این شرط که شمام نامردی نکنید و کامنت بذاریدا

البته اگه الانم هر نظری دارید یا میخاید فوحش به نویسندگان بدید نظراتونو آپ میکنما راحت باشید

با تشکر

برادر کوچک شما سید محمد نجفی

نظرات 20 + ارسال نظر
یه بنده ی خدا ... جمعه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 02:20 ب.ظ

یعنی چی آی نجفی ؟!
اصلا جمع کن از این وب برو ... ( چه ربطی داشت ؟!!)
اصلا این نویسنده های وب به درد نمیخورن ... البته به غیر از آقای نوشناس
بنده خدا زحمت میکشه میاد پست میذاره اونوقت هیچکی واسه بنده خدا کامنت نذاشته ...
اگه این آقا بخواد دیگه تو وب نیاد من بهش حق میدم ...

فوحش میخای محمد صادق انگار
اقلن آی پیتو عوض میکردی بعد ی نظر دیگه میذاشتی
پسره خنگ

I'm UNKNOWN جمعه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 02:26 ب.ظ

نه دوستان ، اینطور برخورد نکنید ...
همه نویسندگان این وب به نوع خودشون سعی و تلاش میکنند ولی این اواخر یکم سرشون شلوغ شده دیگه ...
نه ما اونطور نیستیم که به این راحتی ها قهر کنیم و دیگه وب نیاییم ...
بله ، همچین آدمی هستم من ...

داداش کسی قهر نکرده همه سرشون شلوغه
شمام اینقد چرتو پرت نگو

I'm UNKNOWN جمعه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 07:48 ب.ظ



گفتم وب از خشکی در بیاد ...

خودت پست میذاری خودت کامنت میذاری
خوشیا صادق وجدانن

ems جمعه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 08:39 ب.ظ

دعوا شما پرستارا تموم نشده هنوز . واقعا برای بعضی هاتون متاسفم خدایش چند روز دیگه باهم میخایید کار کنید

داداش برادر اخوی
چرا جو میدی دعوایی وجود نداره
بعضی از بچه ها سرشون جای دیگه به غیر از درس گرم شده نمیرسن بیان مثل مرتضی بعضیام درس دارن مثل سعیدی و محمودی
بعضیام مثل من تو وبای دیگه مشغولن
بعضیام مثل صادق الکی خوشن

ems شنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 10:24 ق.ظ

ما وقتی میایم وب شما یا دعواست یا............

یا چی؟
تکذیب میکنم

یه بنده ی خدا ... شنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 05:13 ب.ظ

هرچی این نجفی تکذیب کرد بنده تایید میکنم ...
اصلا هر چی شما بگی . باور کن ما اینجا یه سره دعوا داریم
اینقدر آدمای ... هستن اینا که نمیشه باهاشون کنار اومد ...
اصلا از قدیم گفتن وب هست و دعواهاش ...

ی بنده ی شیطان چقد حرف مفت میزنی
البته اینبارو کمی بات موافقم

morteza شنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 07:12 ب.ظ

نجفی جان ژشت سر ما چی گفتی ؟؟؟
خوبه ی نفر من رو درک کرد واقعا سرم شلوغه خب

چیزی نگفتم خب مگه سرت شلوغ نیست
تا باشه از این سر شلوغیا

ems سه‌شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 08:51 ب.ظ

ensafan ba ham kenar byid hala man shomaro nemishnasam vali khili bade. shoma dar ayande age hamkar shid chikar mikonid

dar kol vebe khobi darid

همه چیز در کلاس ما عالی شده قبلن شاید کمی مشکلات بود اما حالا میخای بیا ی سر بزن

ems یکشنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 12:16 ب.ظ

خدارو ششششششششششششششکر
انشا.... موفق باشید

دانشجوی پرستاری چهارشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 01:47 ب.ظ

سلام منم از امروز سعی میکنم بیام وبتون شمام ایشالا فعالیت داشته باشین

آفرین انشالله

علی چهارشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 01:52 ب.ظ http://atselike.blogfa.com/

با سلام
ممنون میشم منو لینک کینن و بیاین بگین که شما رو به چه اسمی لینک کنم
اینم آدرس روم منه
http://atselike.blogfa.com/

Hassan شنبه 10 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 04:37 ب.ظ

yalda یکشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 12:35 ق.ظ http://caffe-domago.blogfa.com

salam ham reshtei haye aziz

khoshal misham be manam sar bezanid...

haseli جمعه 14 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 02:04 ب.ظ

نمیتونید کاری کنید موزیک انقد تکرار نشه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
دیوونه شدم بابا موزیکای مختلف باشه بهتره
مسوولیییین کوشییین رسیدگی کنید خووووووووووووووو

haseli جمعه 14 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 02:23 ب.ظ

ااااااااااااا موزیک واس وب دیگه ای بود

کدوم موزیک؟

haseli چهارشنبه 19 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 11:47 ق.ظ

هیچی چندتا وب و باهم باز کردم فک کردم این بوده

عب نداره راحت باشید

الهه شنبه 22 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 08:14 ب.ظ http://www.delneveshteh-eh.blogfa.com

من امسال پرستاری قبول شدم...امیدوارم پرستار لایقی بشم..یه ذره از خاطرات پرستارا هم بنویسین جالب میشه به منم سر بزنین خوشحال میشم

انشالا

مصطفی جمعه 28 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 04:26 ب.ظ http://92nurse.blogfa.com

باسلام و خسته نباشید:
وبلاگ آموزشی خیلی خوب و مفیدی دارید...
امیدوارم همچنان موفق باشید
جامعه پرستاران باید افتخار کند این چنین دانشجویان فعالی در زمینه های آموزش پرستاری در اینترنت تلاش می نمایند...
با آرزوی توفیق بیشتر و موفقیت شما عزیزان...


با تبادل لینک موافق بودید اطلاع دهید...
بدرود

امیرمسعود سه‌شنبه 29 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 01:41 ق.ظ

سلام..حقیر پرستار نیستم.وب شما رو تصادفی پیدا کردم تو وب گردی شبانه خودم. خداییش دنیای مزخرف و اخلاق گندی دارن پرستارها..چرا اینقد به همدیگه بد و بیراه می گید شما؟؟؟؟هیچ کدومتون کوتاه نمیاید.......برید بابا پی کارتون..حقتونه پرستار بشید خدا وکیلی..لیاقت شما با این اخلاقتون بیشتر از این نیست..

سلام
خب تموم شد.........
خوش اومدی
میتونیم چیزی میگیم شما مریض نشو نیا بیمارستان خخخخخخخخخ
بعدش کسی که جلوی بخاری نشسته نمیتونه سرمای داخل کوچه رو درک بکنه

پرستار92 پنج‌شنبه 14 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 09:11 ب.ظ

سلام.ناشکری نکنین .بازم وب شما خوبه .بیایین وب ما سر بزنین عینهوووو قبرستونه .حالت بهم میخوره .
دریغ از یه کامنت برا نویسنده ها و پست گزاران.

خخخخخخخخ
این وب زمانی بهترین وب بود ولی حیف

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد