پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

بگی فوتوشاپه با من طرفیا

برید ادامه مطلب اما اگه بگید فوتوشاپ هستش اونوقت من میدونم با شما
صادق ابولفضل و رضا جان عزیزسورپرایز
 
  
دیگه میبخشید حوصله ام سر رفته بود گفتم برم یه ذره با این برنامه فوتوشاپ کار کنم ببینم چه خبره

بییاد فیلم کارآگاه ابولفه رو گذاشتم دانلود کنید و حالشو ببرید
(عملیات در دانشگاه)


صادق طلائی(ایده از مرتضی نوری و رضا محمودی، اجرا از بنده)

رضا بیبر(بابت آرایشت عذر میخام رضا جان خوب نشد آخه از این کارا بلد نیستیم دیگه)
این آخرین پستم هستش در این رابطه دیگه رضا جان
عذر میخام واقعن

فیلم جدید (آقا و خانم ابلفه)(راستی سانسورش کردم تا پروانه نمایش بگیره)

با تشکر
اسب آبی


محمودی جون یاد بگیر
 آدم در مورد خودش هم همیشه شوخی میکنه
نه فقط دیگران
با عذر خواهی از تمامی دوستان با معرفتی که در فوتوشاپهای من جای گرفتن
از بقیه دوستان هم عکس نداشتم والا درس میکردم
پس بچه ها بی زحمت عکسای خشملتون رو بهم بدید

نظرات 10 + ارسال نظر
Rohani پنج‌شنبه 14 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 09:58 ب.ظ

واااااااااااااااااای خیلی قشنگ وخنده دار بودن مخصوصا رضابیبر!ممنون از این همه سلیقه تون!خخخخخخخخ

خواهش

REZAOMIDI4444 پنج‌شنبه 14 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 10:10 ب.ظ


خیلی بیخود بوووود
هم تکراری هم حال بهم زن

.
.
مثل این که تو ادم بشو نیستی؟؟!!؟؟

دیگه آخریش بود

I'm UNKNOWN پنج‌شنبه 14 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 11:37 ب.ظ


نه . خوشم اومد ...
همشون باحال بودن مخصوصا اولی و رضا بیبر ...
خدا رو شکر عکس درست حسابی از صورت من نداشتی . تازه مرتضی داشت امروز تحریکم می کرد با دوچرخه بیام دانشکده ازم عکس بگیرن ...
تو به این میگی شوخی با خودت ؟! نه داداش . اگه دستم تو وبلاگ بود اسب آبی واقعی رو نشونت می دادم ...
ولی با رضا بیبر خیلی خندیدم ...
ابولفضل رفته رو هوا ... ؟!!
در آخر چون رضا رو خیلی دوست دارم :
اه اه اه . خیلی لوس بودن ...


رضا گل من هستش اذیتش نکنید بی ادبا
دیگه ساقه طلایی نخری راستیا والا یه عکس دیگه از ارانگوتان با چرخ دارم اون رو سری بعد میذارم رو کله ات ها
(میگن به یه یارو سومالیایی که هیچی گیرش نمیومده بخوره بیسکویت صادق طلایی دادن یارو از تشنگی تلف شده مرده)
خب این ابولفضل هم عملیاتش با شکست مواجه شده بدبخت رفته رو هوا

سعیدی جمعه 15 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 11:29 ق.ظ

خیلی خنده دار بود.............

morteza جمعه 15 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 12:29 ب.ظ

نجفی جان دست گلت درد نکنه عجب چیزایی ساختی.رضا جون دست مارو هم بگیر


رضا هرچی خواستی بش بگو آپ میکنم

رضا محمودی جمعه 15 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 01:11 ب.ظ

دهنت سلویس
خیلی باحال بود

دهن شمام سلویس

محرابی شنبه 16 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 02:40 ق.ظ

وااااای رضا بیبر خیلی باحال شده بود
اصا فیت صورتش شده

رضا جون ببین من نمیگم همه بچه ها از عکس تو خوششون اومده
این همه سلیقه خرج کردم تازه میک آپ تم کردم اونوخت میخای منو بگیری بزنی امروز

abolfazl hosseini fard moghaddam شنبه 16 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 04:20 ب.ظ

..........
یواش یواش دارم معروف میشما
وای نمی دونی با این هنرپیشه جدیده فیلم بازی کردن چقدر خوبه خیلی هم ...
خلاصه از همه لحاظ تامین هستم(پول و ...)


داداش دست مارو هم بگیر نوچه ای چیزی خاستی من و مرتضی هستیما

امین حائری شنبه 16 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 08:51 ب.ظ

زیبا بود دوستم
مرسی

امین جون داداش دوست دارم
انشالله باسه شما و چندتا دیگه از بچه ها رو هم فردا میذارم

REZAOMIDI4444 یکشنبه 17 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 10:41 ب.ظ

بچه ها از خیلی چیزا خوششون میاد دلیل نمیشه که !!!!!
دارم برات ....
یه دفه میبینی بد جور میخوره تو کاست ....
.
.
.
حالا فلن خوش باش بدن حالتو می پرسم .. . ..

دیگه شیخت کردم این سری تا حال کنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد