پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

سلامی به تازگی بهار

سلام به دوستان و همکلاسی های عزیزم...... 

امیدوارم که حالتون خوب خوب باشه.......آرزو می کنم سال جدید پر از لطف،صفا،مهرو محبت و سرشار از شادی باشه براتون. 

می دونم 1 کم دیر شده برای گفتن این حرفا اما به قول معروف ماهی رو هروقت از آب بگیری تازس...... 

تمام تعطیلاتو مسافرت بودم جاتون خالی خیلی خوش گذشت.... 

راستی از شما چه خبر؟؟؟؟؟؟شما چی کار کردید....تو این روزای تعطیل گفتم از چند نفر خبر بگیریم.........بعضی از بچه ها فک کنم رفته بودن اردوی جهادی  مثل نوری.......بعضی ها هم مثل خودم مسافرت مثل سید علی .....بعضی ها هم مثل امیدی کلا خواب بودن..... 

 شما چه طور؟؟؟؟؟؟ 

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

ولش باوووووووووووووووو 

3 شنبه می بینمتون........تا اونموقع مواظب خودتون باشید...

 دوستون دارم با هم دوست باشید... 

فک کنم 1 کم عاشقانه شد....... 

هههههههههههههههههههههههههههههه 

 

 

روانشناسی در قالب عکس

یه چندتا عکس رو که حاوی جملات کوتاه روانشناسانه هستش براتون میذارم

امیدوارم مفید باشه و به دردتون بخوره


  ادامه مطلب ...

ولش کن بیا یه کم بخندیم

نمیدونم چه خبره

بچه ها هم انگار با عید رفتن به تعطیلات

حالا فعلن یه پست بذاریم بخندیم تا ببینیم بعداً چه شود

 

ادامه مطلب ...

عیدتون مبارک

سلامی به زیبایی و عطر گلهای بهار تقدیم به دوستان گلم

سال نوتون مبارک باشه

و امیدوارم  سال خوب و قشنگی داشته باشید