پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

یا فاطمه الزهرا ...

شهادت صدیقه کبری ، حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) و ایام فاطمیه را بر تمامی شیعیان و محبان حضرتش تسلیت عرض میکنم ...

سعی کنیم تا در این ایام عید ، شهادت حضرت زهرا (سلام الله علیها) از یادمان نرود 

نظرات 5 + ارسال نظر
modest man دوشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 10:04 ب.ظ http://loveandfaith.blogsky.com/

بردار محترم عکس رو کوچیک کن

عزیز من . یه نگاه به قالب وبلاگ بنداز . ببین چقدر فضای اضافه داره ...
ولی باشه . کوچیکش میکنم ...

javad سه‌شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 09:00 ب.ظ

برادر نوشناس به یه روایتی ایام فاطمیه افتاده دمه عید به یه روایته دیگه هم میفته واسه بعد از دی ده به در ما روایته دومی رو بیشتر قبول داریم

ولی ما روایت اول و دوم رو با هم قبول داریم ...!!

morteza سه‌شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 11:23 ب.ظ

دمت گرم صادق جان.امیدوارم بتونم حرمت این ایام رو حفظ کنم

یا علی برادر
انشاالله ...

REZAOMIDI4444 چهارشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 01:09 ب.ظ

صادق جان قرار نبود که اینجا رو بکنی مث صفحه فیض بوکتان!!؟؟!!
لطفا افراط هم نکنید...
عید وقت شادی هست ....
وقت عزاداری تموم شــده ...

****
بد نیس این خبر رو هم بخونید:
http://www.baharnews.ir/vdchkvnx.23n-mdftt2.html

خبری که دادی درست ولی تا من یادمه از خیلی وقت پیش هم ایام فاطمیه رو عزا می گرفتند .
چیز تازه باب شده ای نیست ...!

morteza پنج‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 01:08 ب.ظ

آخه کی گفته شادی نکنید شما دوتا یعنی رضا و جواد چرا بد متوجه میشید منظور صادق رو.فقط میگه حواسمون باشه تو این شادیا بی احترامی نکنیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد