پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

شیکترین 6

خب بعد از تجارب ناموفق قبلی اینبار هم با پررویی تمام سراغ سری بعد شیکترین میرم

امیدوارم این سری دیگه مورد پسندتون واقع بشه

راسی اگه سری بعد رو هم شما پیشنهاد بدید که چی بذارم خوشحال میشم

حالا بریم به ادامه مطلب ببینیم این سری چی آوردم

آهان راسی این سری کیف آوردم ببینید برید ببینید بلکه مستفیذ شید

ضمنن نظر یادتون نره ها


  ادامه مطلب ...

کتو اسیدوز دیابتی

کتواسیدوز دیابتی یکی از عوارض حاد دیابت است. این عارضه با سه مشخصه بیوشیمیایی کتوز،اسیدوز و هایپرگلیسمی متمایز می‌شود. کتواسیدوز دیابتی می‌تواند به عنوان علامت اولیه در دیابت نوع یک بارز شود ولی معمولاً در بیماران تشخیص داده شده دیابت در موقعیت‌هایی که میزان انسولین خون کمتر از نیاز بدن است ایجاد می‌شود، همچون فراموش کردن دوز انسولین و یا افزایش ناکافی دوز انسولین در وضعیت‌های استرس همچون بیماری و جراحی. کتواسیدوز دیابتی با علایمتنفس کاسمال(تنفس سریع،عمیق،بیش از20 مرتبه در دقیقه و بدون توقف) ، نفس با بوی کتون، تهوع  و استفراغ ، دهیدراتاسیون و درد شکم و یا کاهش سطح هشیاری خود را نشان می‌دهد. درمان این وضعیت درمانی تخصصی است که معمولاً نیاز به بستری اورژانس در بخش مراقبت‌های ویژه دارد. رکن اصلی درمان هیدراتاسیون و کنترل قند و اسیدوز است.


حالا بذارید یه داستان خیلی جالب از دکتران پر مدعای این سرزمین بگم

بچه برادر من(سبا) سال پیش دچار دیابت نوع یک شد

این چند روزی بود بی حال بود حالت تهوع داشت و زیاد دستشویی میرفت و حالت تنفسش هم شدید و با سختی بود

بعدش برادرم این بچه رو برداشت برد دکتر 

حالا به نظرتون با این مشخصاتی که نام بردم و برادرم به دکتر گفته، دکتر چی تجویز کرده باشه خوبه

بعله دکتر عرض کرده اون علتای دیگه مهم نیس بچه احتمالن فشارش افتاده و زحمت کشیده بودن سرم قندی نمکی تجویز کرده بودن

بعد وقتی بچه رو بعد از تجویز خردمندانه دکتر برگردونده بودن خونه دیدن حالش بدتر شده 

سریعاً بچه رو برداشته بود و برده بود بخش کودک 

میگفت تا وارد بخش کودک شدم سریعاً دکتر وقتی بچه رو دید هنوز  معاینه نکرده بود گفت سریعاً ICU این بچه DKA شده

بعدش گفت مال چی دیر آوردید بچه رو داره از دست میره، گفتیم پیش همکارتون بردیم اینجور تشخیص دادن بعد شروع کرد چیز گفتن به اون دکتره

یعنی تا سه روز که این بچه بستری بود و بدنش به حالت نرمال برنمیگشت پدر ما در اومد و اشک همه مونو در آورد

اینم عکسای دختر برادرم

الحمدلله

و امیدوارم همه نی نی کوچولو های این جهان سالم باشن و خدا اونها رو برا پدر ومادرشون نگه داره و این سبا کوچولوی ماهم همیشه خنده بر روی لبش جاری باشه

قربونش برم اینقد بچه آرومی هست الان تزریق داره یا تست BS ازش میگیریم خیلی آروم میشینه و کوچکترین صدای آخی هم ازش در نمیاد


خواص مخمر آبجو

مخمر آبجو یا مخمر تغذیه‌ای‌، سلول‌های خشک شده و غیر فعال مخمری به ‌نامSACCHAROMY CES CEREVISIAE  است. منظور از غیر فعال این است که خاصیت تخمیر کنندگی خود را از دست داده‌ است.

مخمرها جزو قارچ‌های تک سلولی می ‌باشند. مخمر ساکارومایسس سروزیه در ور آمدن خمیر نان در نانوایی‌ها و شیرینی ‌پزی‌ها مورد استفاده قرار می ‌گیرد.  

ادامه مطلب ...

فقط بگو کدوم؟

خانوما بگند؟

آقایون بگید؟

اینم دوتایی بگید؟

صندلی داغ 4

صندلی داغ 4 همراه با آقای رضا محمودی

بر و بچ بهش رحم نکنید و هرچی دوست دارید ازش بپرسید.



ســــــــــــــــــــیگار





سیگار کشیدنم را کلاس نامیدند ؛ نمی دانستند که من از کلاس زندگی مدتهاست اخراج شده ام !


خواهشا جنجالیش نکنید که من اصلا حوصلشو ندارم
فقط بنویسید!!!!!!!!!

باید این کارو کنم

 امشب چشمانم یارای باز شدن ندارند و سنگین به روی هم
خوابیده اند
..
نمیدانم به کدامین گناه آلوده
ام ..نمیدانم به کدامین جرم درد میکشم ..
میدانم
 
امیدی نیست .. میدانم باختم.....

یه دعوای دیگه

کلن چون بچه ها عاشق جنجال و دعوا هستن یه پست جنجالی دیگه میذارم به مناسبت بازگشت(یعنی سر قضیه صندلی داغ 3 یک دفعه میزان خواننده ها از بدبختی من به 90 آی پی منحصر به فرد رسیده بود یعنی اکثر بچه ها خونده بودن. یعنی این جمعیت زیر خاکستر وب  شدیدن بالاس پس بچه ها مواظب باشید نسوزید سر این پست دوباره، چون من الان خودم سوختم اینو دارم بتون میگم)


فقط بگو کی کیه؟



از نظر دادن نسبت به برخی شماره ها جدن خودداری فرمایید

منظورم شماره های 10 11 12 14 و15 هستش

و 13 8 و 9 هم رو فقط خانومها حق گفتن دارن 

در بقیه موارد آزادید

متن بازگشت

خب من یک دور دیگه پیام هاتون خوندم

قبول دارم کمی عصبی بودم موقعی که اون متن رو نوشتم و خداحافظی کردم

الان هر جور فکر میکنم میبینم اگر بخام به درخواست های سرشار از لطف دوستانم چه آقایون و چه خانوم ها جواب رد بدم بی معرفتی کامل هستش وبازهم کار ناشایستی هستش و به قولی خانم ایکس دوباره خودم رو لوس کردم

به خاطر همین به احترام برخی دوستان برمیگردم هرچند این کار که یک مرد از روی حرف خودش برگرده خیلی سخته ولی زندگی به من آموخته که رمز موفقیت در زندگی انعطاف هستش و شکوندن خود پس یکبار دیگه خودم رو میشکانم و به جمع شما دوستان باز میگردم و امیدوارم دوباره موجب ناراحتی هیچ یک از دوستان گرامی نشم.


باتشکر برادر کوچک شما سید محمد نجفی

هفته



1- شخصیت هفته


2- سوتی هفته


3- کلاس هفته

پخش موزیک ویدئو برای من


چقدر منتظر این موزیک ویدئو بودم.


موزیک ویدئو جدید شاه ماهی موسیقی ایران ، به نام " برای من " پنجشنبه , ۱۷


اکتبر ۲۰۱۳ برابر با ۲۵ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۲۱:۰۰ از شبکه AAA Music
به وقت تهران .‬


     

انواع سبک های معروف موسیقی

چون خودم عاشق موسیقی هستم و تو این ضمینه کار کردم گفتم مطلبی در مورد دسته بندی سبک های معروف موسیقی براتون بزارم.

البته اینکه می گم عاشق موسیقی هستم نه هر موسیقی.

آهنگی شنیدن داره که واقعا روش کار شده باشه و وقتی می شنوی بتونی حس شاعر آهنگساز و به خصوص خواننده رو درک کنی.آهنگی شنیدن داره که حس کنی بخشی از وجود سازنده های اثر تو اون قطعه ست.یکی از علت ماندگاری آثار قدیمی بزگان پاپ به این علته که خواننده جزئی از وجود خودشو تو آون آهنگ گذاشته.

برای مثال وقتی شما ترانه مرداب (مربوط به دهه 70 میلادی-آهنگی از گوگوش-دومین آهنگ ماندگار تاریخ موسیقی پاپ ایران) رو گوش می کنید اصلا احساس نمی کنید که این آهنگ قدیمیه و هروقت که گوش می کنید بازم لذت می برید چون واقعا روش کار شده.

امیدوارم که خوشتون بیاد.




۱- جاز:  اکثر مورخین، زادگاه موسیقی جاز را در شهر نیو اورلئان در ایالت لوئیزیانا دانسته‌اند، با این حال، این نوع موسیقی در تمام نقاط آمریکا ریشه دارد.

تاریخ این نوع موسیقی چنان با فرهنگ آمریکا عجین گشت که بسیاری دهه ۱۹۲۰ را عصر جاز نامیدند و بسیاری این نوع موسیقی را نمادی از فردگرایی و هویت جامعه آمریکایی دانستند.
در اواخر دهه ۸۰ قرن نوزدهم، سیاهپوستان آمریکا در کافه‌ها و سالن‌های کاباره به نوعی موسیقی ابداعی روی آوردند که رگ‌تایم نام گرفت؛ در شهر نیواورلئان موسیقی جاز تدریجاً از این نوع موسیقی رفته رفته در طول سالیان بعدی شکل گرفت.

 

ادامه مطلب ...

خواص درمانی انار



 انار یکی از میوه‌های خوش آب و رنگ فصل پاییز و زمستان است تحقیقات در مورد خواص انار نشان داده است که انار ۳برابرچای سبز، آنتی‌اکسیدان دارد. نقش آنتی‌اکسیدان‌ها، حفاظت از بدن در برابر استرس‌ها، آلودگی‌های شیمیایی و میکروبی، بیماری قلبی و سرطان‌هاست.

  ادامه مطلب ...

متن استعفا و خداحافظی

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.