پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

مدرسه و دانشگاه

حلول ماه مهر را به شما دانشجویان گرامی تسلیت میگم

 یه شوخی با سه تا از اساتید میرم فقط خدا به خیر بگذرونه


استاد عباسی عزیز


ای که خود ماندی به راه و جزوه تلخت رسید

آن رخ شیرین بماندش بر به راه و پاره دردت رسید

ما برای کسب فیض  خاطراتت، بر کلاست آمدیم

ای دریغا که نبودی و غم هجر تو گل بر ما رسید


استاد خوبی گرامی


از برای کسب ده 

در درس تو ما مرده ایم

وز بر آن صد سوالت

خون دل را خورده ایم

دان چو book worm کلاست

ما همه خر را زدیم

ما به سان night owl

شب را به صب سر کرده ایم


استاد خانی گرانقدر


دانی که بیست واندی

در درس تو فتادن

از بهر ده بخواندن

با هشت و شش فتادن

پس جان دل نظر کن

این مرتبه کرم کن

گر هشت و شش گرفتن

جانا ز ده خبر کن


خب بچه ها و دوستان امر دیگه ای ندارید من دیگه کارمو به کرام الکاتبین میسپارم 

فقط برام دعا کنید اینم برا خودم مینوسم 

همای از جان خود سیری   که خاموشی نمیگیری

لبت را چون لبان فرخی دوزند   تو را در آتش اندیشه ات سوزند

هزاران فتنه انگیزند   تو را بر سر در میخانه آویزند


البته همش یه شوخی با اساتید گرانقدر و عزیزمون بود و فقط صرفاً طنز بود نه واقعیت 

بلکه در واقعیت تنها این اساتید از جانشون برای ما مایه میذارن تا یه چیزی تو این مخمون بره که آخرشم فک کنم نمیره

ضمنن شعر از من مبتدی هستش و پر از سکته های ادبی پس به بزرگواری خودتون ببخشیدم اگه خیلی بده




تعریف وتمجید ایرانیا

وقتی ما ایرانیا میخوایم از کسی تعریف کنیم:

عجب نقاشییه نکبت

چه دست فرمونی داره کصافت

چه گیتاری میزنه لامصب

عجب گلی زد بی وجدان

بی شرف کارش خیلی درسته

دوست دارم وحشتناک . . . . . . . .

وقتی میخوایم طرفو زایه کنیمو بهش نیش و کنایه بگیم:

برو شازده . . . . . .

چی میگی با معرفت ؟!؟!؟!؟!

آخه آدم حسابی ؟!؟!؟!؟!

چطوری آی کیو ؟!؟!؟!؟!

به به استاد معظم . . . . . .

کجایی با مرام ؟!؟!؟!؟!

آقای محترم . . . . . .

برو دکتر برو . . . . . .


نظرتون چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟ایرانیا واقعا این طورین؟؟

راز عشق شقایق......

 شقایق گفت با خنده ؛ نه تب دارم ، نه بیمارم
اگر سرخم چنان آتش ، حدیث دیگری دارم
گلی بودم به صحرایی ، نه با این رنگ و زیبایی
نبودم آن زمان هرگز ، نشان عشق و شیدایی ادامه مطلب ...

شوخی جدی های جالب وخنده دار

شوخی جدی های جالب و خنده دار

 یکی از دوستام عاشق یه دختره بود نامزد کردن با هم؛ خیلی همو دوست داشتن بعد از یه مدت دختره گذاشت رفت با یکی دیگه ازدواج کرد. دوستم اومده بود پیشم سرشو گذاشته بود رو زانوهام گریه می کرد و می گفت: عشق و عاشقی همش دروغه! دیگه می خوام مثل تو باشم عاشق نشم؛ وابسته نشم؛ پست باشم؛ آشغال باشم؛ عوضی باشم؛ مثل لاشخورا زندگی کنم! مونده بودم دلداریش بدم یا بزنم لهش کنم.
ادامه مطلب ...

کم بخند

بچه ها بازی والیبال ایران با ایتالیا رو تو لیگ جهانی یادتون میاد

اینم ترولش

نمیدونم اون شب مسئول سانسور خواب بود یا نه

 اصن بعد از این که چندین بار این دختر خانم دانشجو وکیل رو نشون دادن 

برا چند روز فیس و سایتهای داخل و خارج و شبکه های ماهواره ای همش باش مصاحبه میکردن

یعنی معروف شد اساسیا

حالا نمیدونم چیزی از این اتفاق شنیدید یا نه

یعنی از وقتی که روحانی اومده این ترولام جون گرفته 

روحانی مچکریم


یک قلم شکسته

زاهدا باده بنوش و ره رندانه بگیر

با صفا کام دل از دلبر جانانه بگیر

که به زهدت ندهد کوثر از آن نهر خدای

تو به دل آی و رز از روضه مستانه بگیر

کوثر=می ناب     رز=انگور-می

عزیزان ودوستان گلم اگه شعرم بد بود میبخشید و عذر میخام

من بیشتر شعرامو تو وبم خودم میذاشتم  اما اینو اینجا گذاشتم تا هم شما بخونید و هم دعوتی باشه از افرادی که دست به قلم خوبی دارند و میتونند شعر و نثر ادبی بگند(نه مثل من چرتو پرت) که بیاند تو وب کلاس این کارو انجام بدن

اگر تمایل داشتید خانوما متن و شعرهاتون رو به خانم روحانی و آقایون به خود من تحویل بدید تا دوستان بخونند و لذت ببرند و در ضمن اگر تمایل به درج نام شریفتون هم نداشتید ما قلم شما رو بی نام به نمایش خواهیم گذاشت

ممنون و امیدوارم از این طرح حمایت کنید چون میدونم همه تون به شخصه دست به قلم خوبی دارید

شباهتو داری خداییش

الان تو کفی یا نه

شیکترین 5

سلام بر دوستان گلم

خب بعد از ماه هایی وقفه دوباره سراغ پست شیکترین میرم

و بعد از جواهرات ماشین مدل مو و ساعت اینبار به سراغ کفش میریم

امیدوارم بپسندید و همچنین نظرتونو برام ارسال کنید 

ممنونم و امیدوارم خوشتون بیاد 

پس به ادامه مطلب یه سری بزنید

 

ادامه مطلب ...

چه استاد و کلاسی

به نظرتون شباهتی با کلاس ما داره؟

من که فقط فک کنم از لحاظ تعداد دانشجو و انفجار کلاس شبیه ما باشه


ترم جدید


شروع ترم جدید رو به تمام همکلاسی های گلم تبریک می گم.

و امیدوارم که این ترم براتون ترم خوبی باشه.


پیروز و موفق باشید.


                                                                                                                                      مدیر وب

                                                                                                                                  علی سعیدی

اطلاعیه


با توجه به پایین بودن سطح فکری برخی از بازدیدکنندگان این وبلاگ تصمیم گرفتم برخی از مطالب آپ شده رو پاک کنم.البته مربوط به پست های خودمه.برای اون دسته از افراد بی ظرفیت هم که خودشون می دونن آرزو می کنم یه کم بزرگ بشن و بهتر فکر کنن.


                                                                                                                                                  

                                                                                                                                             

برنامه Discussion

سلام به دوستان و همکلاسی های عزیزم

امیدوارم که حالتون خوب باشه و تابستون خوبی رو گذرونده باشید.

با شروع ترم جدید پیشنهاد یک برنامه ی فوق العاده رو تو کلاس دارم.

همه ی ما تو صحبت کردن به زبان انگلیسی مشکل داریم و هیچکدوم عالی نیستیم.

نظرتون چیه که هر هفته تو کلاس یه Discussion داشته باشیم.

Discussion هم باعث تقویت زبان انگلیسی می شه و هم از طرفی اعتماد به نفس رو بالا می بره.



حالا می خوام بدونم پایه اید یا نه؟؟؟؟