پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

پ نه پ

اینم 15 تا پ نه پ تقدیم به شما دوستان گلم


خربزه خریدم اومدم خونه،خواهرم میگه خربزه است؟

میگم پ نه پ هندونه اس داره مسخره بازی در میاره


استاد اومده سرکلاس میگه:نفری یه برگه بردارید جزوهاتونم جمع کنید.

یکی از دخترای کلاس:استاد می خواید امتحان بگیرید؟

استاد میگه پ نه پ می خوایم اسم فامیل بازی کنیم خوش بگذره.


رفتم نونوایی میگم حاجی بش دانا بربری خاشخاشلری ور. میگه سن ترک سن؟

میگم پ نه پ لرم آپگرید شدم


رفتم پرنده فروشی میگم:آقا قناری های نر و مادتون کدومان؟میگه می خوای بخری؟

میگم پ نه پ مامور منکراتم اومدم ببینم قفسشون یه وقت مختلط نباشه.

  رفیقم اومده خونه گیتارمو دیده میگه: گیتار میزنی؟

میگم پ نه پ اون زورش بیشتره وایمیستم اون منو بزنه.


سر جلسه امتحان به دختره میگم برسونیا،میگه: تقلب؟

میگم:پ نه پ مواد که یه وقت خمار نباشم


داشتیم راه میرفتیم با صورت زمین خوردم میگه:زمین خوردی؟

میگم: پ نه پ دلم یهو واسه کره زمین تنگ شد گفتم یه گاز از لپش بگیرم


از تاکسی پیاده شدم به راننده نگاه میکنم،میگه بقیه پولتو میخای؟

میگم پ نه پ میخام یه دل سیر نگات کنم که میری دلتنگت نشم


زنگ زدم پشتیبانی وایمکس، دختره گوشیو برداشته میگه:مشکلی داشتید؟

میگم پ نه پ زنگ بت زدم ببینم قرار امشب یادت نرفته باشه.


رفتم کلاس ثبت نام کنم یارو میگه متولد چه سالی هستید میگم 72. میگه 1372؟

میگم پ نه پ 72 سال پس از میلاد مسیح!


با گل رفتم بیمارستان نگهبان میگه:اومدی عیادت؟

میگم پ نه پ اومدم خواستگاری تو با این سیبیلات!


عکس برادرزاده هامو نشون دوستم دادم با مامانشون میگه عه داداشتم زن داره؟

میگم:پ نه پ خوش شانس بوده اینارو تو قرعه کشی بانک برنده شده


رفتم سر خاک مادربزرگم دارم با یه سنگ کوچولو میزنم به قبرش،خانومه اومده میگه میخای فاتحه بخونی؟

میگم پ نه پ کلید نیاوردم موندم پشت در منتظرم در رو بازکنه!


به دوستم میگم:فهمیدی مریم جدا شد؟میگه از شوهرش؟

میگم پ نه پ کف ماهیتابه چسبیده بود کفگیر زدم جدا شد


تو دندون پزشکی دکتر آمپول بی حسی رو خالی کرده روی لثه ام  بعد از یه ربع که بی حس شده میگه خوب حالا پرش کنم؟

فکر کن من با دهن باز چطوری بگم پ نه پ


نظرات 9 + ارسال نظر
یاسمین شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 03:29 ب.ظ http://donyayeyasamin.blogsky.com


خیلی باحال بودن مرسی

سلامت باشید یاسمین خانوم

I'm UNKNOWN شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 05:12 ب.ظ

ایوول . خلی باحال بودن ...
خندیدیم ...

پ نه پ میخای نخندی

REZAOMIDI4444 شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 09:33 ب.ظ

مث این که خیلی حال داری!! ولی من اصـــــــن...
برو سید جوون قربونت
بشین اون تحقیقا رو انجام بده
....
:)

تحقیقات رو هم انجام میدم دادا شما غصه نخور

علی اکرامی یکشنبه 11 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 11:15 ق.ظ http://ali-ekrami.blogfa.com

سلام وب قشنگی دارید من واسه اولین باره به وبتون سر میزنم واقعا معرکس هم از نظر قالب هم محتوا
منم یه وب علمی تو زمینه علوم پزشکی دارم خوشحال میشم تبادل لینک داشته باشیم
در صورت تمایل تو قسمت نظراتم نون بزارید تا لینکتون کنم با سپاس

اوکی نظر لطف
آقای سعیدی پیگیری بفرمایید

morteza یکشنبه 11 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 02:25 ب.ظ

به به سید ک پیدایی

سعادت نداریم دادا

javad دوشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 01:16 ب.ظ

دیشب از خونه اومدیم خونه،خواهر زادم میگه دایی میریم خونتون بشینیم منم گفتم پ ن پ داریم میریم خونمون بخوابیم
هیچی دیگه ول کن نبود میگف باید همینجا بخوابیم رفتنی هم گف مگه نگفته بودی میریم که بخوابیم!!!

چی شد؟

سعیدی سه‌شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 12:53 ب.ظ

کارآموزی بودیم یه بیمار اکسپایرشده بود داشتن می ذاشتنش تو کیسه فلانی ازم پرسید مرده؟؟؟؟گفتم پ ن پ دارن باهاش شوخی خرکی می کنن.

مادو گل دانشگاه پنج‌شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 06:11 ب.ظ

مطلب جالبی بود مرررررسی

سلامت باشید قابلی نداشت

سعید(پرستاری 92 قم) پنج‌شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 08:09 ب.ظ http://nu92ir.blogfa.com

سلام بر بروبچه های ورودی 91
روز پرستار رو هم به شما تبریک میگم
وبلاگ فوق العاده زیبا و شادی دارید
خوش حال میشم تبادل لینک کنیم
حتما به وب ما سربزنید و نظرتون رو در مورد وب ما بگید

باشه عزیزجان و همچنین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد