پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

یادش بخیر بچگیا 1

خب به امید خدا از امروز میخاییم با هم پست یادش بخیر بچگی ها رو کلید بزنیم و عکس بچگی ها بچه های کلاس رو بذاریم توی وب که ببینیم اون قدیم ندیما قیافشون چه شکلی بوده

خب کلید استارت رو با امین جان مییزنم 

پس بی زحمت ادامه مطلب

(در ضمن نفر دوم اعلام حضور کنه وعکساش رو تا روز شنبه به من تحویل بده چون میخام به امید خدا روزهای یکشنبه این پستا رو آپ کنم ضمنن اگه از خانوما هم باشه بهتره چون یکی در میون بریم فک کنم مطلوب تر باشه)

  

 خداییش بی شوخی میگم این بشر چقد عکس از بچگیاش داره ما کل آلبومو اینور اونور میکنیم اینقد عکس ازمون مال کل عمرمون نیست تازه اگرم باشه عکس چندنفری با هفت هشت ده تا بچه دیگه رو سروکول همدیگه اما این امین نمیدونم این همه عکس رو از کجا درآورده تازه همش هم تکی

1-امین منشوری

2-

3-امین خندون

4-

5-چه امکاناتی هم داشته روروکش

6-این هم امین در حافظیه

7-

8-فک کنم این عکسش از همه به حالاش شبیه تره

9-عینک مامانشه باو اون موقعه عینکی نبوده


داوطلب بعدی؟

نظرات 13 + ارسال نظر
I'm UNKNOWN سه‌شنبه 26 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 07:38 ب.ظ


جیگرتو امین جوووووووووووون ...
بابا خوشگل ...
زمان بچگی های ما دوربین عکاسی زیاد در دسترس نبود به خاطر همین هم عکس زیادی از بچگیم ندارم وگرنه بدم نمیومد بذارمشون ...
ولی امین با اون عینک قیافت شبیه مادربزرگ من شده (خدا بیامرزتش)


امیدوارم کردی من باز یکی دوتا عکس دارم

رضا محمودی سه‌شنبه 26 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 08:33 ب.ظ

سید زمان بچه گی من دوربین هنوز ساخته نشده بود

بچه ها میگفتن با فلانی فامیلی باورم نمیشد

javad سه‌شنبه 26 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 08:56 ب.ظ

ای جااااااااااااااااااااااااااانم شماره ی سه چقد خوشگله
تو عکسه آخریه با اون عشوه ای که اومده معلومه واسه دوس دختره اون موقش عکس میگرفته دهن سلویس از همون اول تو خط بود
بعدشم امینو نگاه نکن با بچه پولداره اون موقع دوربین داشتن همش عکس میگرفتن ما که دوربین نداشتیم چیکار باس بکنیم؟
یه عکس دارم عکسه یه ماهگیم هستش لامصب انقد با مزه افتادم ولی چون عکسه اوپن توشه نمیشه نشون داد کاش کلوز بودن نشون میدادم
امین اون موقع برات مای بی بی میزاشتن؟

آره بابا این امین اینا خیلی پولدارن مای بی بیو روروکو و....
اونوقت ما چی؟
فک کنم ما متعلق به تاریخ بودیم اشتباه اومدیم جلو

[ بدون نام ] سه‌شنبه 26 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 08:58 ب.ظ

وای چقدر نی نی بوده نمکی بوده

یعنی چی الانش بی نمکه

امین حائری سه‌شنبه 26 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 11:52 ب.ظ

سلام بچه ها خوبین؟
آقا چقد پولدار پولدار را میندازید نه بابا کی گفته ما پولداریم،دوربین قرضی بود ولی همش خونه ما بود نمیدونم چرا،در ضمن خب بچه اول بودم و مامان بابام مشتاق دیدارم بودن الکی
خواهشا این ایده ی محمد و من ادامه بدین و داوطلب بشین تا یادی از دوران شیرین کودکی بیفتیم

پولداری دیگه خالی نبند
راس میگه ایده رو ادامه بدید
کشتید مارو شماها هر ایده ای میدیم بعد از چند هفته باشکست سنگینی مواجه میشه

سعیدی چهارشنبه 27 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 09:56 ق.ظ

خیلی جالب بود.منم هرچی عکس داشتم ازم بردن فقط 1 عکس از 6 ماهگیم مونده.

رضا محمودی چهارشنبه 27 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 11:43 ق.ظ

نههههههههههههههه من باهاش فامیل نیستم
کاملا تکذیب میکنم

بازم دروغ

زمانی چهارشنبه 27 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 12:22 ب.ظ

به نظرمن بایدیه کارجالب ترانجام میدادید: یعنی عکس بچگی همکلاسیارومیزاشتید بعدازبچه هامیخواستیدکه حدس بزنن طرف کیه،البته ببخشیدا

آخه این لو رفته بود عکسشو سر کلاس نشون داده بود
و الا اون طرح هم مدنظر ما بود
ولی اونجور باید یه تعدادی از بچه ها با هم عکساشونو بیارن

محرابی چهارشنبه 27 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 01:06 ب.ظ

فکرکنم این ایده هم مثل صندلی داغ تقریبا مداوم بمونه. جالب میشه
اون عکس اخریه خیلی باحال بود

انشالله اگه بچه ها پایه باشن چرا که نعه

[ بدون نام ] چهارشنبه 27 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 04:17 ب.ظ

آخیییییی... عکس ۲ چقد قشنگه. فداش بشم الهی. البته فدای بچگی هاش نه حالا که دیگه آقایی شده.

استغفرالله
صلوات

REZAOMIDI4444 چهارشنبه 27 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 08:20 ب.ظ

عزیزمــــــــــــــــــــــی....
راسی اون عکس سر کلاست په کو؟؟!!؟؟
میگن به روایتی شبیه بچگی یه بنده خدای دیگه هم بودی!

کدوم بنده خدا

[ بدون نام ] چهارشنبه 27 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 10:24 ب.ظ

عکس دومی خیلی بانمک بودآدماوقتی بزرگ میشن چقدرتغییرمیکنن!!!

پس خدا به خیر کنه عکس منو ببینید چی میگید

سعیدی پنج‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 09:20 ق.ظ

من هم می گم همین کار رو بکنیم هر هفته عکس بزاریم و بگیم که حدس بزنن کیه....

باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد