پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

یادش بخیر بچگیا 2

خب به نظرتون عکس زیر متعلق به کدامیک از بچه های کلاس هستش؟


معرفی می شود ایشون کسی نبودن جز برادر محمودی

حدس بزنید لطفاً

البته فک نکنم کار زیاد سختی داشته باشید

در ضمن نظرها 24 ساعت بعد آپ خواهد شد

نظرات 15 + ارسال نظر
سعیدی یکشنبه 1 دی‌ماه سال 1392 ساعت 11:29 ق.ظ

اگه به رنگ چشم ها و رنگ مو و مدل بینی و مدل ابروها توجه کنید می فهمید.
.
.
.
محمودی

اینم نظریه بذا ببینیم بقیه چی میگن

جابر یکشنبه 1 دی‌ماه سال 1392 ساعت 11:31 ق.ظ

دقیقا خود ناکستی سید

یعنی من اینقد زشتم

javad یکشنبه 1 دی‌ماه سال 1392 ساعت 03:54 ب.ظ

من از رویه دماغ و لوپاش تشخیص میدم که:
این بچه کسی نیست جز مستر قربانی
مگه نه؟

قربانووووووووووووووو خودتی یا نه راستش رو بگو

morteza یکشنبه 1 دی‌ماه سال 1392 ساعت 05:07 ب.ظ

سید فکر کنم محمودی جون باشه

مموتیه یعنی نه بابا بیشتر فک کن

محرابی یکشنبه 1 دی‌ماه سال 1392 ساعت 06:23 ب.ظ

خود اقای محمودیه تابلوعه

یعنی محمودی تابلوعه
بیشتر عتیقه هستش جای تابلو

elham یکشنبه 1 دی‌ماه سال 1392 ساعت 07:23 ب.ظ

سلام وب خیلی نایسی دارید
یه سوال دارم میشه یه گاز از لپای این بچه بگیرم یا نه؟

ممنون و متشکر
قابل دار نیستش میخایید دوتا گاز بگیرید ازش

محرابی یکشنبه 1 دی‌ماه سال 1392 ساعت 07:48 ب.ظ

استغفرالله

واقعن استغفرالله
بابا میخاد بچگیاشو گاز بگیره نه حالاشو که
خواهشن فکر بد نکنید

I'm UNKNOWN یکشنبه 1 دی‌ماه سال 1392 ساعت 09:28 ب.ظ

اصن ضایعس
تو نگاه اول از اون دماغ زیبا و گندش فهمیدم خودشه ...
قیافه بچگیات هم مثل الآنت بود محمودی ...
الحق که هیچ فرقی نکردی .

یعنی واقعن فک کردی محمودیه

محمودی یکشنبه 1 دی‌ماه سال 1392 ساعت 09:32 ب.ظ

بچه ها چرا همگی زوم کردید رو من
کجای این بچه شبیه منه سید تو یه چیزی بگو
من فکر کنم این عکس برای قربانی باشه درست گفتم سید

کی حالا گاز رو میخاد بده به اون الهام خانوم اینارو ولش

[ بدون نام ] یکشنبه 1 دی‌ماه سال 1392 ساعت 09:50 ب.ظ

چون ابرو نداره نجفی نیس برید سراغ بقیه

ای نامردا
خدایا تیکه اندازا به ما دوتا شدن
اون خانومه هم که نیستی پس کی هستی؟
من به خانوما کار ندارم ولی اگه از آقایون باشی حسابت رو بعدن خواهم رسید

REZAOMIDI4444 یکشنبه 1 دی‌ماه سال 1392 ساعت 10:01 ب.ظ

سید جون از کیسه خلیفه می بخشی؟؟!!؟؟
سیدعلی موسوی نیس؟!؟

این خلیفه هم شانسش بد نیس
بعدن چقد به این خلیفه بخندیم خداییش
سید علی خودتی یا نه راستشو بگو

javad دوشنبه 2 دی‌ماه سال 1392 ساعت 10:40 ق.ظ

بابا فک کنم قربانی باشه. این دماغ نایسو موهایه بلاندو ابروهایه کمونیو لبولوچه ی آویزونو گونه های گل انداختش شبیه قربانیه(با این خصوصیات دهنمو سلویس میکنه)
ولی آخه قربانی که نمیاد وبلاگ این ی خورده به شک انداخته منو
عکسه بچگیاش هم منو بشاش میکنه

قربانو هم میاد وبلاگ
سر اون پست فوتوشاپه من حاج حسینم کشیدم به وب چه برسه قربانی

[ بدون نام ] سه‌شنبه 3 دی‌ماه سال 1392 ساعت 09:06 ق.ظ

دقیقا کدوم خانومه هان؟؟
تو هم آره؟؟؟؟؟

چه ربطی داره گفتم اون خانومه که تیکه میندازی نیستی
ایشون خودشون هم میدونند منظور منو
چون بی اسم نظر میدند من برای اینکه بفهمند منظورمو به این اسم میگم و الا منظور خاصی ندارم و تنها یک شوخی هستش

[ بدون نام ] سه‌شنبه 3 دی‌ماه سال 1392 ساعت 12:27 ب.ظ

خود محمودیه

[ بدون نام ] سه‌شنبه 3 دی‌ماه سال 1392 ساعت 07:34 ب.ظ

نمیدونم چراشمافکرمیکنی بهت تیکه میندازم؟
من دیگه وبلاگ نمیامو نظرنمیذارم شمام لطف کن دیگه اسمی ازمن نبر(خانومی که تیکه میندازی).


خب اسمتونو نمیدونم دیگه باید یه نشونه بدم تا بفهمی منظورمو خب
خب بابا شوخیه اتفاقاً من اصلاً از این نوع گفتارتون ناراحت نمیشم بلکه برام جالب هم هست
و مطمئنم اگه همه کسایی که میان تو وب نوع گفتار شما رو داشتند ما میتونستیم وب جذاب تری داشته باشیم
میخای اصن میگم خانومی که زود ناراحت میشی این طوری خوبه
البته بازم شوخی بودشا
آهان اصن میتونیم بگیم خانوم 239 چون این اعداد جزئی از آی پی تون هستش و من از روی اون شما رو شناسایی میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد