پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

شیکترین8

سلام علیکم به دوستان عزیز و با معرفتمون

خب دیگه الان چون زمستون شروع شد ماهم گفتیم بریم سراغ بافت و لباسای گرم

یه سری مدل بافت و بافت سویشرت رو در ادامه مطلب میذارم که امیدوارم بپسندید

پس اگه حالشو داشتید یه سری به ادامه مطلب بزنید


 

 خب چون از بچگی بمون گفتن خانوما مقدم ترن 

پس اینبار با آقایون شروع میکنیم

والا قرار نیست که هر حرفی تو بچگی بمون زدن رو قبول کنیم

البته شوخی بود این سری برای اینکه تنوعی بشه با آقایون شروع میکنیم

1-

2-

3-

4-

5-

6-

7-

8-

9-

10-

11-

12-


و مدل های زنانه

13-

14-

15-

16-

17-

18-

19-

20-

21-

22-

23-

24-

25-

26-

27-

28-

29-

30-

دیگه این سری سانسور هم کردم راحت باشید

منتظر نظرای زیباتون هستم که اشاره کنید کدوما مورد پسند حضرتتون واقع شد

البته خوب بافت کلاً تنوع مدلش کمه ولی تا جایی که شد تنوع رو مورد لحاظ قرار دادم براتون انشالله خدا خیرم بده

فک کنم این سری 10 بشم

نظرات 8 + ارسال نظر
فتوکده جمعه 6 دی‌ماه سال 1392 ساعت 12:22 ب.ظ http://tr.im/4ngj6

سلام و عرض ادب

از شما دعوت میکنیم به سایت فتــوکــده سر بزنید
ــــــ ـ ــــــــــ ــ ـــــــــــــ ـــ ـــــ ــــــــــــ ــــــــــــــ ـ ـــــــ
مرجع کارت پستال های عاشقانه - غمگین - مناسبتی - تبریک تولد و ...
ــــــ ـ ــــــــــ ــ ـــــــــــــ ـــ ـــــ ــــــــــــ ــــــــــــــ ـ ـــــــ
با کارت پستال های فانتزی کریسمس 2014 بروزیم
ــــــ ـ ــــــــــ ــ ـــــــــــــ ـــ ـــــ ــــــــــــ ــــــــــــــ ـ ـــــــ
با قابلیت ارسال کارت پستال برای دوستان و آشناییان از سایت

فقط اسم و ایمیل و پیغامتون رو براش بنویسید اتوماتیک کارت ضمیمه میشود
ــــــ ـ ــــــــــ ــ ـــــــــــــ ـــ ـــــ ــــــــــــ ــــــــــــــ ـ ـــــــ
نظرتون رو بی تعارف در مورد کارت پستال ها در سایت درج کنید
ــــــ ـ ــــــــــ ــ ـــــــــــــ ـــ ـــــ ــــــــــــ ــــــــــــــ ـ ـــــــ
دوست داشتید فتوکده رو لینک و به دوستان خود معرفی کنید
ــــــ ـ ــــــــــ ــ ـــــــــــــ ـــ ـــــ ــــــــــــ ــــــــــــــ ـ ـــــــ
فتوکده رو میتونید در گوگل نیز جستجو کنید ..
ــــــ ـ ــــــــــ ــ ـــــــــــــ ـــ ـــــ ــــــــــــ ــــــــــــــ ـ ـــــــ
استفاده از کارت های سایت با درج منبع (بدون تغییر آدرس سایت) بلامانع می باشد.
ــــــ ـ ــــــــــ ــ ـــــــــــــ ـــ ـــــ ــــــــــــ ــــــــــــــ ـ ـــــــ
آدرس سایت فتوکده بصورت لینک کوتاهه بعد از ورود آدرس اصلی رو میبینید

I'm UNKNOWN جمعه 6 دی‌ماه سال 1392 ساعت 02:11 ب.ظ

درست میبینم ...
وبلاگ پر شده از فرشته !!!!

مگه قرار نبود ایندفه از ژورنال های روز آمریکا بذاری ؟!!
این دیگه چه وضعشه ؟ رفتی از تو بهشت حوری ها رو جمع کردی که صورتشون اینقدر نورانیه ؟؟!!!!
من کلا لباس ساده میپوشم . اینقدر هم دنبال شیک و پیک نیستم .
نمرت هم همونطور که گفتی 10- هست ...

هنوز ژورنال آمریکایی نذاشتم این کارا رو میکنید وا به اون وقت که بذارم
ببینم چطور دیدی من بهشت رفتم مگه تو جهنم دوربین دارید
یه بار دیگه ببینم حوری های بهشتو دید میزنی حالتو میگیرما
بعدشم از کلات معلومه شیک پوش نیستی لازم نبود بگی

[ بدون نام ] جمعه 6 دی‌ماه سال 1392 ساعت 05:50 ب.ظ

۱۳-۲۵-۲
مدلهای مردونه اصلاقشنگ نبودن به سختی یکیشونو انتخاب کردم.
نمره:۹.۷۵(۰.۲۵هم نمیدم گفته باشم!)

ببینم خدایی نکرده قصد استاد شدن که نداری؟
چون فک کنم حساب دانشجوهارو برسی با این سخت گیریت
حالا استاد یه شعر تمنا نامه بگم 0/25 رو نمیدی
خب مدلای مردونه معلومه تنوعشون کمتره
ولی راستیتش رفته بودم دیشب یه بافت بخرم یه مدل مردونه بودش واقعن فوق العاده قشنگ بود ولی نخریدمش چون لامصب خیلی به مدل زنونه میخورد و از این آشغال پاشغلا بش آویزون بود و من هم عادت ندارم لباسای جلف بپوشم دیگه(کاش یه ذره ساده تر بود)
و متاسفانه هرچی هم گشتم تو سایتا عکسش رو پیدا نکردم براتون بذارم کفتون ببره

[ بدون نام ] جمعه 6 دی‌ماه سال 1392 ساعت 06:34 ب.ظ

آره بگوشعرتو شایدمنم مثل استادپرورش خوشم اومد!
خب حالا اون مدل رو میخریدی بعدآشغالاشو جدامیکردی بهترمیشد.

خب اگه 0/25 رو میدی
موضوعشو مشخص کن من برات شعرشو میگم
میخای اصن در مورد مدل لباس ها شعر بگم
نه بابا دختر خواهرم گفت قشنگه ولی یکی از پسرای کلاسمون تو این مایه لباس داره بچه ها مسخرش میکنن بش میگن خانوم
دیگه وقتی یه خانوم همچین چیزی میگه که ما تو دانشگاه ایران همچین چیزیو میگیم و طرفو مسخره میکنیم پس دیگه به نظرت آقایون و خانومای کلاس ما در دانشگاه قم چی میگن؟
با رضا امیدی دیگه هم لقب میشدم
تازه یقه شم آرشال بلند بود
دیگه پالتو کارآگاهیمو نمیتونستم باش بپوشم

javad جمعه 6 دی‌ماه سال 1392 ساعت 10:06 ب.ظ

اییییییییییییییییش خانوما چقد مشکل پسندن
هیچکدومش به درد نمیخوره چون من خودم یه ژاکت خومشل تر از اینا رو دارم
بعدشم سید چهره ی دخترارو نورانی کردی که چی بشه؟؟؟

کتت هم خشگله چه برسه به ژاکتت
استغفرالله
خب سری قبلی دوستان فرمودن مشکل دارد من هم بچه حرف گوش کن حرفشون رو گوش دادم دیگه
تازه بقیه شوهم رو از کله بریدم

محرابی شنبه 7 دی‌ماه سال 1392 ساعت 07:19 ب.ظ

اخه خداییش یقه ارشال اصا واسه اقایون خوب نیست.
مدلام اکثرا خوب بودن ادم دوست داره همشو داشته باشه هر سری یه جا بپوشه

خانوم محرابی رو مد نیستی الان آرشال مده
شما که پولدارید دیگه بخرید پس
دخترام که ماشالله روش گول زدن باباها رو خوب بلدن
مثل ما پسرای بدبخت نیستید سالی یه لباس بخریم
البته به غیر از حائری

محرابی شنبه 7 دی‌ماه سال 1392 ساعت 08:11 ب.ظ

اخه من پولم کجا بود. اگه پول داشتم این گوشیمو عوض میکردم انقدر بچه ها بش نگن جارودستی البته من این گوشیمو بیشتر دوست دارم راحته و بی دردسر والا به غرعان دو روز دنیا

بابا گوشی چیه
آدم باید یه 1100 بگیره و صفای دنیا رو ببره
ارزونه بیفته خراب نمیشه پرتش کنی هیچی نمیشه زیر غلطک هم بره باز سالم میمونه و.......

یکی از خانومای کلاس بغلی! دوشنبه 9 دی‌ماه سال 1392 ساعت 10:29 ب.ظ

سلام آقای نجفی.
من دفعه ی قبلی منظورم بیشتر ،نشون ندادن اندام خانوما بود تا صورتشون،
اگه بتونید مدل لباسایی رو انتخاب کنید که صرفا نشون دهنده ی لباس باشند نه چیز دیگه ای خیلی بهتر میشه.
ممنون،یا علی.

و علیکم
البته بنده همه رو لباس نمیذارم اما این دوسری رفتیم سراغ لباس اما ساعت ماشین جواهرات و.... نیز در سری های قبلمون بود
نمیدونم والا ولی اینها شاید بدتر از اون چیزایی که تو تلوزیون نشون میدند نباشه
آخه اگه اونجور هم بخام بذارم مجبورم خیلی از مدلهای قشنگ رو حذف کنم
پس میزان رضایت مخاطبین به شدت افت پیدا میکنه
حالا سری های بعد سراغ لباس احتمالن دیگه نمیریم که این مسئله هم پیش بیاد
من آخر نفهمیدم این کلاس بغلی کجاستا ولی این یاعلی من رو به یک کلاس مخصوص هدایت میکنه ها
ولی از هرجا و هرکلاسی هستید ممنونم که وب مارو مورد انتخابتون قرار دادید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد