پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

فوتوشاپ 3

باز یه چندتا فوتوشاپ درست کردم اگه حالش رو داشتید برید ادامه مطلب تا ببینید چه خبره


  هی روزگار


ابولفه ناقلا چرا رفتی اون تو

بعدشم من خیلی گنده هستما ابولفضل که کوچولو نیست

 

لقمان گفته ها به من ربطی نداره


تیم ملی 2014 با کاپیتان جواد تیم ملی

دیگه هاشم رو نگه داشتم مسی رو بگیره خداییش

دیگه کم و کسری هاشو به بزرگواری خودتون ببخشید مخصوصن آخری رو که خیلی کم روش کار کردم

منتظر نظرهاتون هم هستم

نظرات 10 + ارسال نظر
سعیدی شنبه 7 دی‌ماه سال 1392 ساعت 08:54 ق.ظ

جالب بودبه خصوص آخری

javad شنبه 7 دی‌ماه سال 1392 ساعت 11:32 ق.ظ

خعلی باحاله حائری پیر شه چقد زشت میشه
ولی پیریشم بامزس:S004:]
سید من مطمئنم ک لقمان همچین حرفی نزده ها این حرف از خودته ولی خب برای حفظ منافع جانی بروز نمیدیولی خیلی جمله ی زیبایی هستش
راستی این کاپیتان چه کاپیتان خوش استیلی هستش لامصب واقعا برازنده ی تیم ملی هستش موندم مسی چطوری میخواد بهت گل بزنه
ناشناس هم که طبق معمول چشاشو بسته و خوابه قعطیه بازیکنه که کی روش اینو انتخاب کرده با اون ریشاش

مسی به من که نمیتونه گل بزنه بشر
تازه هاشمم هست
امر دیگه ای باشه کاپیتان

I'm UNKNOWN شنبه 7 دی‌ماه سال 1392 ساعت 03:06 ب.ظ

بابا ترو خدا بیا یه عکس درست حسابی از ما بگیر داری با این عکسی که از من داری آبروم رو میبری ...
یه جوری هم درست کردی شبیه عملی هام تا حاجاقا ها ...
ولی اولیش خیلی قشنگ شده ...
امین ، ناقلا . دوست دختر پیرزن هم داری ؟!!!

صادق جون داداش
شما حرف نباشه
مگه نمیکشدی بی وجدان
خودت اونروز گفتی بم پول بده برم شیشه بخرم

محرابی شنبه 7 دی‌ماه سال 1392 ساعت 07:10 ب.ظ

اقای حائری

آقای حائری چی؟
هر آدمی بالاخره پیر میشه دیگه
مهم اینه که حاچخانومش دوسش داره

REZAOMIDI4444 شنبه 7 دی‌ماه سال 1392 ساعت 10:51 ب.ظ

تیم ملیتو عشق است
صادق جان اگه شما احیانا اصلاح بفرمایید بد نیس ...

اون باید دل و مغزشو اصلاح کنه صورتش مهم نیس

abolfazl hosseini fard moghaddam یکشنبه 8 دی‌ماه سال 1392 ساعت 07:28 ب.ظ

ولی عجب دندونای سفیدی دارما
تا حالا انقدر بهشون دقت نکرده بودم
آخه محمد عرب با اون لباست منو برا چی گذاشتی تو پاکت و گرفتی دستت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
عرب...

چه دقتی
ولی اون که من نیستم سپید دندان
دوباره بحث عرب با فارس رو را ندازید حال وحوصله ندارما

abolfazl hosseini fard moghaddam یکشنبه 8 دی‌ماه سال 1392 ساعت 07:30 ب.ظ

محمد این عکس تیم ملیه منشوریه
پاکش کن زشته

چی تیم ملی منشوریه
واضح بگو

زمانی سه‌شنبه 10 دی‌ماه سال 1392 ساعت 03:22 ق.ظ

ایییییییییییییییییشششششش حالاانگارپارک دوبل آقایون چی هست
آقایون اعتمادبه نفس دارن خدایی هرچی تصادفه مال مرداست

صلوات
یعنی خانوما اصن تصادف نمیکنن
ولی خب طبیعیه مردا بیشتر تصادف کنن چون به خاطر اعتماد بنفسشون با سرعت بالاتری رانندگی میکنن پس احتمال تصادفشون بالاتر میره

Darya چهارشنبه 11 دی‌ماه سال 1392 ساعت 05:17 ب.ظ

دمت گرم خداییش ،،آخریه خیلی باحال بود...

سلامت باشید

امین حائری چهارشنبه 11 دی‌ماه سال 1392 ساعت 05:30 ب.ظ

قربون زنم برم الهی واسه خودش پیرزنی شده
ولی من خوب موندم و چروکام کمتر حاچ خانوم
مرسی سید نمردیم دعای مامان بزرگم گرفت که همیشه می گفت پیر بشی عزیزم

خواهش میکنم
سلام حاچخانومم برسون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد