پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

طرز تهیه ی رولت خامه ای

سلام به دوستان گل....

تو این چند ماه یه سری کیک  و شیرینی درست کردم و و ازشون عکس

گرفتم سعی می کنم هر هفته یکی از این کار ها رو براتون بزارم. 

امیدوارم که خوشتون بیاد.

 

 

 

 

 

 

مواد لازم

 

خامه:150 گرم

پودر قند:100 گرم

شکلات کاکائو:به مقدار لازم

تخم مرغ:5 عدد

شکر:100 گرم

بکینگ پودر: نصف ق چ

آرد سفید:100 گرم

آب ولرم:6 ق غ

وانیل:نصف ق چ

گردو:به مقدار لازم

طرز تهیه


آرد و بکینگ پودر رو 3 بار الک کنید.

سفیده ها رو با نصف شکر اونقدر بزنید که مثل برف بشه.

زرده ها رو با مابقی شکر و آب و وانیل بزنید که مثل کرم بشه.

سفیده و زرده رو با هم مخلوط کنید و آرد و بکینگ پودر رو آروم آروم اضافه کنید.

مایه رو توی یه سینی بریزید و بزارید حدود 15 دقیقه تو فر بمونه.

وقتی خنک شد اونو روی یه پارچه تمیز و مرطوب بزارید و خامه ی آماده شده رو روی اون پهن کنید و گردوها رو بریزید و نان رو رول کنید.

روی رول کمی خامه بزنید و با کاغذ صافش کنید و روشو با شکلات رنده شده و پسته و بادوم و هرچی دوس داشتید تزیین کنید.

رول رو بزارید تو یخچال چند ساعت بمونه تا خودشو بگیره.

رول رو خارج کنید و برش بزنید.


طرز تهیه خامه

خامه رو با پودر قند و وانیل هم بزنید و بزارید فریزر تا یخ بزنه.بعد خامه رو خارج کنید و با هم زن اونقدر بزنید که به اصطلاح خودم پوک بشه و فرم بگیره.من معمولا 20 دقیقه می زنم.

 

 

 

 

 

 

 

 

  

نظرات 18 + ارسال نظر
I'm UNKNOWN دوشنبه 9 دی‌ماه سال 1392 ساعت 11:02 ب.ظ

آی جان ، به خانه بر می گردیم هم به وب اضافه شد ...
خب خب ، دست به خیر های کلاس ، آستین بالا بزنن که اینجا یه دختر خانوم خوشگل دم بخت داریم . دست پختش هم خیلی خوبه ...
تا دیر نشده اقدام کنید . از دست میره ها ...

نمیرى یه وقت خوشمزه.....

ali سه‌شنبه 10 دی‌ماه سال 1392 ساعت 12:54 ق.ظ

نمی دونم که اینو میدونی یا نه
ولی من قدرت تخیل خیلی خیلی خفنی دارم
اما این عکس هایی که من دیدم از سطح تصوراتم خیلی بالاتر بود
دمت گرم
فک نمی کردم این قدر مهارت داشته باشی

چند ساله که دارم کار مى کنم بایدم کارم خوب باشه.

raze-zibaei سه‌شنبه 10 دی‌ماه سال 1392 ساعت 01:09 ب.ظ http://raze-zibaei.blogsky.com/

سلام
وبلاگ خوبی داری
اگه با تبادل لینک موافقی وبلاگ منا با نام از شیر مرغ تا جون ادمیزاد لینک کن بعد اطلاع بده تا من هم وبلاگ شما را با نام دلخواهتون لینک کنم
منتظرم

abolfazl hosseini fard moghaddam سه‌شنبه 10 دی‌ماه سال 1392 ساعت 03:09 ب.ظ

آقای مدیر
خیلیا شاید خیلی چیزا درست بکنن و بخورن ولی این دلیل نمیشه ازش عکس بگیرن و نشون بقیه بدن

یعنی وقتی از این کامنتا میاد کل انرژی آدم از بین می ره.
من چقدر وقت گذاشتم برای این کار اونوقت اومده به من چی می گه.
من اینارو برای آموزش گذاشتم.

زمانی سه‌شنبه 10 دی‌ماه سال 1392 ساعت 06:10 ب.ظ

خدایی مامانت درست کرده توازش عکس گرفتی یاازبیرون خریدین طرز تهیشم ازگوگل سرچ کردی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بالابرید پایین بیاید این کار پسر نیست
اصن پسرابلدنیستن انقدتمیزوظریف کارکنن

نه بابا مادرم حوصله ی این کارا رو نداره.این کار خودمه تقریبا چندسالی می شه که تو خونه کیک و نون و شیرینی و از این جور چیزا درس می کنم.در ضمن من برنامه های آشپزی زیاد نگاه می کنم البته شبکه های اون ور آبی.و بیشتر کارام از اون برنامه هاس.
و یه چیز دیگه ببخشید مگه کماالملک زن بوده که نقاشی هاش اینقدر ظریف و تمیزه؟؟؟؟ها؟؟؟؟

modest man سه‌شنبه 10 دی‌ماه سال 1392 ساعت 07:01 ب.ظ http://loveandfaith.blogsky.com/

نعه واقعن از چیزی که تصور میکردم بهتر بود
ابولفضل اذیتش نکن بابا

I'm UNKNOWN سه‌شنبه 10 دی‌ماه سال 1392 ساعت 07:03 ب.ظ

دمت گرم ابولفضل .
خیلی خندیدم ...

لطفا شما ببند.......

abolfazl hosseini fard moghaddam سه‌شنبه 10 دی‌ماه سال 1392 ساعت 11:26 ب.ظ

ای بابا چرا ناراحت میشه
آدم باید انتقاد پذیر باشه
این نظر منه دیگه
می خوای ازت تعریف کنم
آفرین سعیدی جون همینطور ادامه بده خیلی این کیکه خوشمزه هس
وای واقعا دستت درد نکنه خیلی چسبید خوشمزه بود فقط یه کم شیرینیش خیلی زیاد بود و خامش هم زیاد بود

***بد نگوییم به مهتاب اگر تب داریم***

abolfazl hosseini fard moghaddam سه‌شنبه 10 دی‌ماه سال 1392 ساعت 11:50 ب.ظ

ای بابا من اصلا بلد نیستم اذیت بکنم

abolfazl hosseini fard moghaddam چهارشنبه 11 دی‌ماه سال 1392 ساعت 12:06 ق.ظ

ببخشید مهتاب جون

modest man چهارشنبه 11 دی‌ماه سال 1392 ساعت 12:20 ق.ظ http://loveandfaith.blogsky.com/

مهتاب
ابولفضل این سعیدی آخر خونت رو میریزه ها

نه بابا به خاطر یه قضیه خیلی ناراحتم البته ربطی به این پست نداره قضیه شخصیه.....

javad چهارشنبه 11 دی‌ماه سال 1392 ساعت 12:15 ب.ظ

وا این اوبلفه جدیدا چقد ضد حااااااااااااال شده اه اه اه
بچه این همه زحمت کشیده که بیاد اینجا پزشو بده بعد تو میای با این حرفات میزنی تو ذوقش
دمت گرم سعیدی واقعا زیباست ولی خب باید خوشمزه هم باشه مثلا خوده من انواع و اقسام تخم مرغ هارو میپزم که خوشگلنولی خیلی شورن
از کجا معلوم این خیلی شیرین نباشه؟؟؟

نه من کیکام طعم خوبی داره و اندازه ها رو می دونم....

امین حائری چهارشنبه 11 دی‌ماه سال 1392 ساعت 01:19 ب.ظ

خسته نباشی داش علی
ایول به تو
خوش بحال زنت

خیلی ممنون جیگر.....

javad چهارشنبه 11 دی‌ماه سال 1392 ساعت 03:05 ب.ظ

نه سعیدی جان به حرف نیست که باید بیاری بخوریم ببنیم مزش چژوریه

تفاقا دوس دارم بیارم اما واسه چندنفر?????60 نفر????

morteza چهارشنبه 11 دی‌ماه سال 1392 ساعت 04:54 ب.ظ

اقا من تو ریژیم به سر میبرم لطفا از این عکسا نذارید یا کلا بفرستش ادامه مطلب.
خودت که میبینی چه سختی دارم به خودم میدم

اما مرتضى جون تو باید با وجود این چیزا پرهیز کنى عزیزم.

mousavi چهارشنبه 11 دی‌ماه سال 1392 ساعت 09:51 ب.ظ

علیBRAVOO
فقط اگه تونستی تهیه خمیر پیتزا رو یاد بگیری یه خبر به من بده. یه نمه ای منم با این چیزا سر و کار داشتم ولی خب پیگر نبودم
جواد با این توصیفات دسپختت فشار خونت رو کنترل کن

ارى نداره که یه پست مى ذارم در این مورد.

javad پنج‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1392 ساعت 11:57 ق.ظ

سعیدی نمیخواد که عینه 60نفر بخورن که منو رضا به نمایندگی بچه هایه دیگه میخوریم شنبه بیار باشگاه منو رضا میخوریم این نوری هم نگاه میکنه

چشم حتما یه سری براتون درس می کنم.

REZAOMIDI4444 پنج‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1392 ساعت 12:37 ب.ظ

خسته نباشید
تا اینجا که شکل و قیافش خوبه فقط میمونه طعمش
که اون هم دورادور فک کنم باید خوب باشه اما خوردن کی بود مانند دیدن...
:)

فکر کنم یه سری باید دست به کار شم و یه کیک بزرگ برا کلاس درست کنم....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد