پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

مرده یا نامرده

نظرتون نسبت به مردی با شناسنامه زیر چی هست؟

همش سه تا زن داره با 20 تا بچه!یا؟

نظرات 63 + ارسال نظر
ali شنبه 14 دی‌ماه سال 1392 ساعت 10:24 ق.ظ

نظرم خوب است

خوبه دیگه
میخاد جمعیت کشور رو افزایش بده دیگه

جابری شنبه 14 دی‌ماه سال 1392 ساعت 11:38 ق.ظ

به تاریخ تولد فرزندان این مرد نکاه کنید ببینم سوتیش رو میبینید!

چیه نامرتبیش رو میگی
خوب وقتی جا نباشه مجبورن رو در و دیوار شناسنامه هم بنویسن

سعیدى شنبه 14 دی‌ماه سال 1392 ساعت 11:39 ق.ظ

خا بر سرش.واقعا متاسفم براى همچین ادمایى.این بیچاره ها از عشق چیزى نمى دونن.

خب شاید عشقش زیاد بوده داره به اشتراک میذاره تا جمعیت بیشتری مستفیض شوند

morteza شنبه 14 دی‌ماه سال 1392 ساعت 01:05 ب.ظ

ببینی وضع مالیش چطور بوده؟؟؟؟عجب خوش اشتها بوده دمش گرم

یعنی اگه هر کی پولدار باشه میتونه چندتا زن بگیره
خیلی جنست خرابه مرتضی جون

morteza شنبه 14 دی‌ماه سال 1392 ساعت 02:07 ب.ظ

البته بگما زن یکی کافیه اصاف تو این مورد حرامه. ولی در مورد بچه فکر کنم 20 تا خوب باشه.نظر تو چیه

اگه زن یکیش زیادی نباشه بچه یکیشم زیاده
عجب جمله حکیمانه ای گفتما

I'm UNKNOWN شنبه 14 دی‌ماه سال 1392 ساعت 03:11 ب.ظ

چه کار جالبی ؟ احیانا این آقا تو سیستان بلوچستان زندگی نمیکنند ؟؟ آخه شنیدم پول میدن واسه بچه دار شدن ؟!!!
کار جالبیه . ما از این عمل که در راستای افزایش جمعیت خانوار است حمایت می کنیم .
منم اگه پولش رو داشته باشم سعی میکنم شناسنامه ام رو به این فرد نزدیک کنم .
در کل خوبه ...

ایشون در قشم زندگی میکنن

javad شنبه 14 دی‌ماه سال 1392 ساعت 03:49 ب.ظ

دمش گرم ببین چقد عرضه داشته که تونسته سه تا زن داشته باشه
ولی خاک بر سرش 20تا بچه رو میخواد چیکار آخه.اصن من موندم این همه توانایی رو از کجا اورده
جوونایه این زمونه تو ی بچش هم موندن

اوس محمود گفته بود یارانه میده خب

محرابی شنبه 14 دی‌ماه سال 1392 ساعت 04:37 ب.ظ

ماشالا هزار ماشالا
بترکه چشم حسود

احسنت خانوم محرابی که از این حرکت حمایت کردید
ولی به نظر من مراقب خانمهای دیگه باشید که الان میان حسابتونو میرسن

محرابی شنبه 14 دی‌ماه سال 1392 ساعت 05:02 ب.ظ

والا خانوم دیگه ای که تو این وبلاگ نیست منم که دست تنها کاری نمیتونم بکنم مجبورم همراهی کنم باهاتون دیگه.
ولی مهم اینه که نسل این افراد منقرض شده
خانم 239 کجاییییییی؟ بیا کمک

خانم 239 داره درساشو میخونه
ولی خانوم زمانی اومده از خجالتت در بیاد
بابا نسلشون هنوز ادامه داره اما در خفی هست
البته خوب تقصیر خود خانومها هم هست دیگه وقتی میدونن این طرف زن داره مال چی میرن زنش میشن

جابری شنبه 14 دی‌ماه سال 1392 ساعت 05:26 ب.ظ

سید جان به تاریخ تولد "فرهاد"نکاه کن.به نظرت 67میفته بین 68و69؟؟؟

شاید این از یه زن دیگش بوده بعدن قضیه رو شده اد لیست شده
البته شاید شناسنامه هم تعویضی باشه چون شناسنامه پدر من هم تعویض شد ترتیب سنی یکی از برادرام درست زده نشده توش

ali شنبه 14 دی‌ماه سال 1392 ساعت 05:33 ب.ظ

سعیدی جون من خودم حرفاتو قبول دارم
ولی به نظرم کسی حق نداره به دیگری توهین کنه
یکی بدون ثبت رسمی هر روز با یکی خوش می گذرونه
یکی هم چند تا چند تا تو شناسنامه اش ثبت می کنه
یکی هم مثل من و تو یکی برای هفت پشتش بسه
حالا دلیل نمی شه که آدمای هر دسته ، بخوان دسته های دیگر رو متهم به حماقت و جهالت کنن

احسنت این سعیدی کارش همش توهینه

زمانی شنبه 14 دی‌ماه سال 1392 ساعت 06:55 ب.ظ

منیرمگه دستم بهت نرسه
بایدبهتون بگم من اگه ابن آقاروببینم واقعامیکشمش
ایشالانسل همچین مردایی منقرض بشه
والبته خاک توسراون زنایی که هووی مردم میشن
بمیرن ایشالابه همین وقت عزیز

آج جون خانوم زمانی حسابش رو برس
خانم که نبیاد بیاد از آقایون حمایت کنه
ولی نعه بنده خدا به حرف من گوش داد سریع حرفش رو پس گرفت
با تیکه حرف دومتون هم کاملاً موافقم
البته اون در مورد مردای پولدار صدق میکنه

رضا محمودی شنبه 14 دی‌ماه سال 1392 ساعت 08:14 ب.ظ

بچه ها شنیدم زن زیادی هم خمس داره مثلا اگه 5 تا باشه سر سال باید یکیش رو بدی به .........

I'm UNKNOWN شنبه 14 دی‌ماه سال 1392 ساعت 09:38 ب.ظ

این چه حرف هایی که میزنید ؟!!
خب یارو حق داره ، اصلا زورش زیاده ، گردنشم کلفته دوست داره زن بگیره ...
من خودم اگه دستم میرسید دوست داشتم از این مردا باشم . هیچ اشکالی هم ندارن ...
خانوم ها آزادی اینو دارن که زن همچین افرادی بشن یا نشن . یعنی چی تقصیر اوناست ؟!!
اتفاقا بنده از همین جا به این هموطنان عزیزم درود میفرستم که با مردی که زن داشته ازدواج کرده اند . درود بر تو هموطن
در آخر نجفی ، تو مردی عایا ؟؟!!!

بابا اقتدار
صادق جان بعد از این که همسر اولت رو اختیار کردی یادت باشه بنده بیام به ایشون این پیامت رو نشون بدم
یعنی من با این هیکل بم میخوره زن باشم

[ بدون نام ] شنبه 14 دی‌ماه سال 1392 ساعت 09:49 ب.ظ

من فک نکنم حتی ی دخترم پیدا بکنم که لیاقتم داشته باشه چه برسه سه چهارتا،اختلاف سنی هم باید کم باشه بالا 5 سال دیوانگی محضه

بابا با لیاقت
امین جان شما هم که 239 هستی نکنه با خانم 239 نسبتی دارید
پس باید برا ایشون یه اسم دیگه پیدا کنم اینجور نمیشه

امین شنبه 14 دی‌ماه سال 1392 ساعت 09:51 ب.ظ

سید نظر قبلی مال من بود اسم یادم رفت بزارم

[ بدون نام ] شنبه 14 دی‌ماه سال 1392 ساعت 10:45 ب.ظ

ازکجافهمیدید دارم درسامو میخونم؟نمیخواستم ریا بشه.

آدم باعرضه ای بوده دیگه!واقعابترکه چشم حسود.

بخون ولی بی زحمت به ماهم برسونیا
اجرکم عندالله
بچه ها خود خانومام موافقن با این طرح خدا خیرشون بده
انشالله خدا به همشون از این شوهرهای با عرضه اعطا کنه

I'm UNKNOWN شنبه 14 دی‌ماه سال 1392 ساعت 11:45 ب.ظ

امین جون ، داداش ؛ فهمیدیم طرفدار حقوق زنانی ...
الآن با این حرفات حتما کلی طرفدار خانوم هم پیدا کردی ...
خیله خب . بسه دیگه ...
میگم از این پستا نذارید بچه ها میان خز بازی در میارن ...
اه اه اه ...
.
.
( ستاد ضایع کردن بچه های کلاس[ در حال عضو گیری] )


امین جون رفیق خودته دیگه
کدوم بدبختی میاد آخه تو ستاد تو عضو بشه

REZAOMIDI4444 یکشنبه 15 دی‌ماه سال 1392 ساعت 01:29 ق.ظ

دوستان من طرح افزایش جمعیت هس هیچ موردی هم نداره
مگه شعارهاش رو نشنیدید که میگن:
..
با یه گل بهار نمیشه
فرزند بیشتر زندگی شادتر
..
فقط امیدوارم 20 تا بچه رو بتونه ساپورت کنه

الان فک کنم این بنده خدا خیلی شاده بنا به گفته ی تو

سعیدی یکشنبه 15 دی‌ماه سال 1392 ساعت 10:22 ق.ظ

به نظر من این یه نوع خیانته.
این آدم عشقو زیر پاش له کرده.

خب شاید عاشق همشون باشه
شاید اون زناشو از خیلی افراد که تنها یک زن هم دارن بیشتر دوست داشته باشه

javad یکشنبه 15 دی‌ماه سال 1392 ساعت 10:59 ق.ظ

به قوله باران دل که نیست لامصب دوکون باز کرده هرکی رو میبینه توش جا میکنه مرتیکه ی الدنگ
در ضمن سید از تو بعیده درسته اوس محمود یارانه میده اما با این تورمی که درس کرده پول یارانشون کفافه مای بی بی شون رو هم نمیده

شما حالیتون نیست اوس محمود طرحاش جهانی بود به خاطر همین اجراش طول میکشید
یعنی یه چند سال دیگه بش فرصت میداد قشنگ ایران برترین کشور دنیا میشد البته از آخرا

سعیدی یکشنبه 15 دی‌ماه سال 1392 ساعت 11:30 ق.ظ

هیچوقت نمی شه عشقو بین چند نفر تقسیم کرد.
وقتی تو با یه نفر ازدواج کردی و بعد می ری یکی دیگه رو می گیری اونوقته که زن قبلی خورد می شه و دلش می شکنه و عشقش نابود می شه.

بی خیال بابا
من هم مخالفم کاملن با چندتا زن گرفتن
اما روانشناسی روز هم میگه مرد میتونه به چند نفر عشق بورزه، به خاطر نوع شخصیت مستقلش اما زنها تنها دوست دارند یک نفر رو دوست بدارند و به اون عشق بورزند
و البته این یک خصوصیت عالی هستش برا خانوما چون دخترها وقتی ازدواج میکنند تمام وجودشون میشه همسرشون
اما در مورد مردها سکوت بکنم بهتره

morteza یکشنبه 15 دی‌ماه سال 1392 ساعت 11:53 ق.ظ

کلا ایرانیا بلد نیستن میانه رو باشن نه به اون موقع شورشو درآوردن این همه بچه آوردن و الان تو تامین شغل و مسکن و مخصوصا ازدواج به مشکل برخوردن و بعدش نه به الان که ی دونه بچه به زور میارن و تازه تو تربیت و خرج و مخارجش موندن
اصن این چه وضعیه؟؟؟؟
سید جارو باز کن دارم میام بالا منبر

داداش رو یه منبر دوتا شیخ جا نمیشن پس نیا بالا چون من اون بالا هستم و با مخ پرتت میکنم پایین
بعدشم
تکیه بر جای بزرگان نتوان زد به گزاف
تا که اسباب بزرگی همه آماده شود

ولی خداییش این دهه 80 و 90 ها چیزای مزخرفی هستن بن کل
بچه نیستن لامصبا اژدهان

خ محمودی یکشنبه 15 دی‌ماه سال 1392 ساعت 03:48 ب.ظ

با عرض سلام و خسته نباشید به شما علما و فضلای گرامی.
یکی میاد از باب روانشناسی قضیه رو بررسی میکنه.
یکی میاد تو بحث اقتصاد وارد میشه.
یکی از شادی و این حرف ها صحبت می کنه.
یکی از عشقو یکی از نفرت
یکی از بودن یکی از کشتن
یکی از حق و یکی از انصاف
یکی از مرگ و یکی از اجبار
بابا شما دیگه چه جور موجوداتی هستید؟؟؟
انگار همیشه یه توجیه برای کار های بد جامعه ی آقایون پیدا می کنید!!!
ولی اشکالی نداره- من باوجود اینکه تعدد زوجات رو قبول ندارم ولی گاهی اوقات این اجازه رو به آقایون میدم.
البته گفتم گاهی اوقات نه بیشتر...
یاعلی...
فی امان الله...

خب خانم محمودی بحث جامع هستش هرکسی از هر بابی میتونه وارد بشه
انگار مریضی من مسری بوده همه بچه ها دارن بالا منبری میشن
بعدشم ما موجودات عجیب و غریب پرستاری 91 هستیم چطور؟

[ بدون نام ] یکشنبه 15 دی‌ماه سال 1392 ساعت 07:06 ب.ظ

آقای نجفی اون آخرچه دعایی بودبرای ماکردید؟
مرد باید بی عرضه باشه واز زنش حساب ببره تا به خوشبختی برسه!اینو همه میدونن ولازم به گفتن نبود.

خوب من وقتی بالا منبر میرم آخرش هم باید دعا بکنم دیگه
مرد بی عرضه که بدرد نمیخوره و بدونید مردای بی عرضه اکثرن مادرشون جلو عرضه دار شدنشون رو گرفته پس به حرف شما که همسرش باشی نمی مونه و به حرف مادرش گوش میده
حالا انتخاب با خودتونه
من فقط مشاوره میدم
و الان یه چیزی میگم که پسرا بیان فوحشم بدن
مرد باید با عرضه باشه اما زن باید بتونه مرد رو خر کنه
که در اصطلاح عامیانه بین زن ها به میزان خر کردن شوهر، شوهر داری گفته میشه
دیگه من نباید این اصول رو به شما یاد بدم خداییش زشته

من و تو یکشنبه 15 دی‌ماه سال 1392 ساعت 07:35 ب.ظ

آقا این آقایان نجفی و نوشناس ومرتضی و ابولفه رو از وبلاگ بندازید بیرون لطفا.
به خدا مردیم از این نظرات چرت وپرت اینا.
لطفا یکم از خودشیرینی بیاید بیرون
آقای نجفی تو رو خدا اینقدر خودشیرینی نکن .

دوستان عزیز خوابگاهی چرا میایید جو رو متشنج میکنید
بعدشم ما درهای وب رو نبستیم شما هرموقع اومدی میلت رو دادی بیا به عنوان نویسنده قلم بزن
بلکه من بدبخت یه ذره کمتر پست بذارم تو این وب خراب شده
منظورتون رو هم از خود شیرینی بفرمایید؟
هر موقعه هم خواستید بنده میرم چون جز وقت گذاشتن وعلافی این وب هیچ چیزی برا من نداره
شما که اینقد انتقاد میفرمایید فقط کاش اسمتون رو مینوشتید تا بهتر بتونم پاسخگوی شما باشم
پیرو نظر دیگه شما هم باید عرض کنم لیست نویسندگی برای بچه ها نیازمند درخواست خودشون هست چون بالاخره باید یک میل رو در اختیار مدیر وبلاگ قرار بدند تا ایشون بتونه یک یوزر نویسندگی براشون ایجاد کنه
بعدش هم جالبه شما حاضر نیستید با اسم خودتون بیاید نظر بذارید اونوقت من موندم چجور میخایید مطلب بذارید

I'm UNKNOWN یکشنبه 15 دی‌ماه سال 1392 ساعت 07:45 ب.ظ

یعنی چی ؟!!
این حق مسلم مرداست . یه ذره هم کوتاه نمیام ...
آقاجون ، مرد زورشو داره ، میتونه ، چند تا زن میگیره ...
حرفیه ؟؟

چی بگم الان باز میگید خودشیرینی نکن

morteza یکشنبه 15 دی‌ماه سال 1392 ساعت 09:05 ب.ظ

سید میبینی چطور قدر مارو نمیدونن بیا بهم استعفا بدیم بریم

حالا شما هیچی من بدبخت دیگه چرا

javad یکشنبه 15 دی‌ماه سال 1392 ساعت 10:02 ب.ظ

خانوما ناراحت نشید این اصول گرا ها (ناشناس)کلا همینطوری هستند اهله شوخین این ناشناس خیلی بچه باحالیه فقط یه خورده پر حرف مثه من
ولی حالا که بحث از عشق و عاشقی شد حرفه دلمو میزنم به نظره من وقتی دو نفر عاشق هم میشن به کسه دیگه ای فکر نمیکنن نه اینکه نخوان،نمیتونن چه برسه به اینکه بره ازدواج بکنه
ودر ضمن در کشوره ما یه مرد نمیتونه همزمان با دو نفر ازدواج کنه مگر اینکه زن اول اجازه بده ایشون حتما مشکلی چیزی داشتن یا اینکه زنشون مشکل داشته که همچین کاری کردن یا شایدم پولدار بودنو خوش اشتها
پسرا انقد شعور و درک دارن که بفهمن فقط یک حق انتخاب دارن اونایی هم که خوش اشتهان اگه برعکس فکر کنن هرگز این همچین حقی رو به خودشون نمیدن
در ضمن خانوم محمودی بچه هایه ما همون طوری که گفتید فاضل اند هرکسی از یک دیدگاهی به موضوع میپردازه

آقای عاشق باز اومد رفت بالای منبر
بنده تو عمرم انسانی به عاشقی این جواد جان ندیدم

سعیدی یکشنبه 15 دی‌ماه سال 1392 ساعت 10:33 ب.ظ

یعنی چی مرد زورشو داره آقای نوشناس؟؟؟
مگه هرکی زور داره هر ....... باید بکنه؟؟؟
اگه واقعا زور داری از همسرت حمایت کن نه اینکه بهش خیانت کنی.....

الان سعیدی جون به توهم میگن خودشیرینا

[ بدون نام ] یکشنبه 15 دی‌ماه سال 1392 ساعت 10:53 ب.ظ

این چه حرفیه میزنید که مرد زورشو داره آخه اگه زورشو داشت که زن بیچاره پای نداری مرد نمیسوخت.احسنت بر آقای سعیدی واقعا خوشابحال زنش.

احسنت اقای سعیدی خوشبحال خانومت

javad یکشنبه 15 دی‌ماه سال 1392 ساعت 11:22 ب.ظ

اییییییییییییییییییییییییییییییییییییششش
چرا حرف در میاری پشت سره عادم؟؟؟
در ضمن به قوله اون مرده تو اول عشقو به من نشون بده بگو عشق چیه ؟بعد حرف در بیار عشق شمایی؟

اگه انسان عاشق باشه پس حتمن عشقی وجود داره که اون عاشقش شده دیگه
پس وقتی عاشقی عشق هم داری

[ بدون نام ] یکشنبه 15 دی‌ماه سال 1392 ساعت 11:26 ب.ظ

البته قبلش باید ببینیم تعریف عشق از نظر این جور آقایونی که میگن میشه عاشق دو تا زن بود چیه؟
باید بهشون فهموند که عشق با هوس فرق داره.
و در آخر ایشالا نسل زنهای به اصطلاح خودمون خونه خراب کن نابود بشه.آمین

ببینم شما عاشق پدرتون هستی یا مادرت
خب معلومه هردو
پس عاشق دوتا زن هم میشه بود عشق حد و مرز مشخصی نداره که
پس میشه یک فرد هم عاشق دوتا زن باشه
البته شوخی بودا دلگیر نشید من هم معتقدم انسان باید یک همسر داشته باشه
اما یک جانبه هم قضاوت نکنید بعضی اوقات هم مشکل میتونه از خانوم باشه که همسرش زن دوم میگیره ها همش کاسه کوزه ها رو سر مردای بدبخت نشکونید
چقد مظلومیم خداییش ما مردا

I'm UNKNOWN دوشنبه 16 دی‌ماه سال 1392 ساعت 01:20 ب.ظ

چیه ؟ حرف حق به مزاج افراد خوش نمیاد ؟؟ میدونم ، حقیقت تلخه . میدونم سخته قبول کنید . عیب نداره ...
این اصلاح طلبا اینقدر که فیلم های عشق و عاشقی دیدن و رمان های عشقولانه خوندن جو گیر شدن فکر میکنن دنیا مثل اوناست . برو پسر جون ...
واقعا خوش به حال زن سعیدی ، یعنی یه مردی میشی که زن تو خونه امر و نهی میکنه واست که فلان کار رو بکن و فلان رو نکن . این وضع با عاشق بودن و حرف های عشقولانه گفتن فرق میکنه ...( نمونه اش رو تو روزنامه خونده بودم . اگه شمام بشنویدش نمیگید مرده عاشق بوده که به حرف زنش گوش میکرده ، میگید مرده بی عرضه بوده که کوتاه میومده )
یعنی چی " زن پای نداری مرد نمیسوخت " ؟!!
این چه ربطی به چند زن گرفتن داره آخه ؟؟ کسی که میخواد چند تا زن بگیره باید بتونه تامین شون کنه و گرنه میشن قوز بالا قوز ...
نمیدونم همه فکر میکنن دنیا و عشق مثل این رمان های عشقی یا این فیلم های الکی یا سریال های مسخره هست که پسره عاشق دختره میشه و میگه من دیگه به هیچکی فکر نمیکنم و... ؟؟ (جمش کنید بابا این حرفا رو )
و در آخر ، سعیدی جون ، اگه دنبال اینی که طرفدار جم کنی ، بهت تبریک میگم . همین الآنش که دو تا داری . انشاالله بیشتر هم میشن ...
قشنگ خود شیرین گری در بیار ...
چه کیفی میده مردم رو مجبور کنیم بیان نظرات پرشورشون رو بذارن . ما هم بخندیم ...
برای ختم منبر صلوات بفرست ...

من از اول میدونستم تو شیخی بی وجدان
آقا من از منب میام پایین دیگه چون حریف این بشر نیستم
راس میگه سعیدی کم شیرین بازی در بیار

javad دوشنبه 16 دی‌ماه سال 1392 ساعت 05:42 ب.ظ

بیا من الان بخوام جوابه این بشره نایاب نه کم یاب رو بدممیگید خود شیرینی کرده ولی اشکال نداره بگید ما اصلاح طلبا کلا آزادی بیادن میدیم مهم خودمم که میدونم اهله خودشیرینی نیستم در کل بزا جواب بدیم دهنه ناشناسو ببندیم
الان حرفه سعیدی چه ربطی به حرف گوش کردن یا نداشتن زنش داشت؟حرف از وفاداریه تی بلا به سرپاش که بیفته شما شیخا از همه زن ذلیل تر میشید حداقل این حرفا رو پیش کسی بزن که نشناسنت
اینکه میگیم چندتا زن نباید گرفت بحثه پوله آخهبحثه عشقه بحثه محبت بحثه یک عمر زندگی بحثه وفاداری و ....
در ضمن با تمام احترامی که به خانومایه محترم دارم فکر نمیکنم منو سعیدی نیازی به خودشیرنی حداقل تویه اینجا رو داشته باشیم چون اصلاخودمون کلا شیرین هستیم
خدا لعنتت کنه نجفی با این مطلب گذاشتنت من که از سوختن نمیترسم ولی این کارارو نکن من بسوزم همه رو با هم میسوزونماااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
در ضمن ناشناس :
این چیزی رو که تو در کتاب ها میخونی ما در واقعیت سیرش کردیم(سید یه تکیبر بیا)

چرت و پرت گفتی تکبیرم میخای
با حرفات موافقم ولی اگه نظر من رو میخایید داشتن دوست دخترم یک خیانت به همسر هستش فقط به زنی نیستش که اسمش تو شناسنامه طرف هستش
و من این افراد چند زنه رو بهتر از افرادی میدونم که در خفا با چند فرد دیگه هستن
چون اگه دوست داشتن اینها سه تیکه باشه بهتر از دوست داشتنی هستش که فقط در ظاهر باشه و صداقتی پشتش نباشه

I'm UNKNOWN دوشنبه 16 دی‌ماه سال 1392 ساعت 09:49 ب.ظ

حالا باید واسه نجفی تکبیر گفت ...
تکبیییییییییییییییییییییییییییییییییر ...
.
.
نجفی جون خودم پا منبری ات میشم داش ...
به این جواد هم باید گفت : آخه بچه جون ، تریبون و منبر که بچه بازی نیست الکی ازش استفاده می کنی . کسی میره بالا منبر که حرفی داشته باشه نه اینکه بخواد الکی خودشو تو دل بقیه جا کنه ...
باشه بابا . از الآن 10 نمره به محبوبیتت اضافه شد ...

بلند ترش کن تکبیر
ولی میترسم حکم تکفیرمم صادرشه وجدانن
راس میگه جواد جون کم شیرین بازی دربیار

javad دوشنبه 16 دی‌ماه سال 1392 ساعت 09:58 ب.ظ

اییییییییییییییییییییییییییییییش ضده حال
دوستی دختروپسر قبل از ازدواج هستشو و بعد از ازدواج تموم میشه
همزمان با چند نفر بودن بده

نعه خیرم دوستی قبل از ازدواج هم خیانته
مگر اینکه بخای باهاش ازدواج کنی
که در 99 درصد موارد این صدق نمیکنه

s.a.m سه‌شنبه 17 دی‌ماه سال 1392 ساعت 12:36 ق.ظ

خدا زیادش کنه!

راستی, شغل طرف چی بوده؟

ناخداش فک کنم

سعیدى سه‌شنبه 17 دی‌ماه سال 1392 ساعت 11:09 ق.ظ

ببخشید اقاى نجفى دوستى قبل از ازدواج خیانت به کیه??به نظر م تو این دور زمونه براى ازدواج بهترین راه اشنایى قبلیه.وقتى که مطمئن شدى به هم مى خورید بعد ازدواج کنید.وقتى این کارو بکنى دیگه بهانه اى براى گرفتن زن دوم ندارى.و این بهترین کاره از نظر من.

اگر منجر به ازدواج بشه مشکل خاصی نداره ولی هم خودت میدونی هم من که اکثر این دوستی ها برای ازدواج نیست
حالا اگه شما یا دوستان دیگه خیلی صالح هستید من نمیدونم
ولی شما که همیشه این ور اونورت رو خوب نگاه میندازی به من بگو چند درصد دوستی ها منجر به ازدواج میشه؟

[ بدون نام ] سه‌شنبه 17 دی‌ماه سال 1392 ساعت 12:36 ب.ظ

دوستی دختروپسر حتی اگه منجربه ازدواج هم بشه باعث ایجادبی اعتمادی بین دوطرف میشه وآشنایی فقط بهانه ای برای سرگرم بودنه!
وقتی که خداوعده داده که اگرپاکی پیشه کنید بهترش راعطا میکنیم پس واقعاآشنایی یک بهانه است.(من منبرنرفتما)

احسنت بابا
موافقم شدید به مدت مدید
دیگه شما رفتی اون بالا تازه وعده هم به مومنین میدید که نمیدونم دوست پسر دختر نداشته باشید خدا بعدن نامبر وانش رو بتون میده اونوقت ما به این نگیم منبر
یاد منبرای قرائتی افتادم
بعدشم واقعن شما درس خوندن رو ول کردی اومدی تو وب
استغفرالله از شما بعیده

سعیدى سه‌شنبه 17 دی‌ماه سال 1392 ساعت 01:53 ب.ظ

منم نگفتم دوستى گفتم اشنایى قبلى.اصلا با دوستى کاملا مخالفم.

خب آخه مرد مومن پس من چی میگفتم تا این قبل

morteza سه‌شنبه 17 دی‌ماه سال 1392 ساعت 02:23 ب.ظ

سید جان دوستی قبل ازدواج خوب نیست بهترین راه اینه که به خانواده بگن و زیر نظر اونا با هم صحبت کنن.دیگه خسته ام بالا منبر نمیرم چقد هم پله داره

من هم با این موافق ترم و صمنن برادر شما منبری درست حسابی نیستی

رضا محمودی سه‌شنبه 17 دی‌ماه سال 1392 ساعت 03:11 ب.ظ

آقای سعیدی با کمال احترام صد در صد با نظر تو مخالفم
با اجازتون یه منبر برم لطفا تنبلی نکنید و تا آخر بخونید مخصوصا مرتضی
علی جان به نظر تو اگه کسی با یه دختر غریبه بره بیرون و گردش و دیدار کنه و کلی صحبت رد و بدل بشه اسمش رو میزارن آشنایی قبلی اون موقع میشه بفرمایید به دوستی چی میگن واونو تعریف کنین......
به نظر من خیلی از افراد وقتی با دختری دوست میشن فقط برای خوش گذرونیه و اصلا برای ازدواج نیست میدونی چرا؟؟چون پیش خودشون میگن که وقتی این دختر به راحتی با من دوست شده حتما قبلا هم با کسای زیادی دوست بوده و اصلا قابل اعتماد نیست البته حق میگن
به قول نجفی صداقتی تو این رابطه ها نیست....
البته مخالف صحبت کردن دختر و پسر نیستم اما باید از راهش وارد شد ببخشید زیاد صحبت کردم

تکبیر الله اکبر الله اکبر
شیخ صادق اومده کلن وب متحول شده لامصب
کاملن با حرفت موافقم وان هاندرد پرسنت

I'm UNKNOWN سه‌شنبه 17 دی‌ماه سال 1392 ساعت 06:28 ب.ظ

احسنت به این دوستان ...
اصلا این بچه ها رو میبینم قبطه می خورم ...
این محمودی و مرتضی بد نیستن ها . نجفی جون بفرستشون پیش خودم یکم روشون کار کنم ، فکر کنم بشه ازشون یه چیز خوب ساخت ...
هم منبر رفتن یادشون میدم هم صحبت کردن ...
البته فکر نکنم این مرتضی استعداد زیادی داشته باشه ولی محمودی خوبه ...
با نظرت موافقم محمودی تا تهش ...
مرتضی جان ، شما هم نظرات درستی میدید . حمایت بنده رو پشت سرتون دارید ...

خخخخخخ باش داش میرفستمشون

سعیدی سه‌شنبه 17 دی‌ماه سال 1392 ساعت 08:23 ب.ظ

آقای محمودی من کجا گفتم آشنایی قبلی یعنی با هم برید بیرون . بچرخید و خوش بگذرونید و حال کنید؟؟؟؟؟؟؟
لطفا شما که می ری پای منبر کامنتا رو درست بخون.
دوستی یعنی تنها هدفت دوستی و سرگرمیه اما آشنایی هدفت ازدواجه و تو این آشنایی حتما خانواده ها باید خبر داشته باشن.

سعیدی سه‌شنبه 17 دی‌ماه سال 1392 ساعت 08:25 ب.ظ

آقای نوشناس شما به زن به عنوان یک کالا نگاه می کنی.
وفاداری به همسر هیچ ربطی به زن زلیلی نداره.
من با کسی ازدواج می کنم که دوسش داشته باشم و تا آخر عمرم بهش وفادار می مونم.
حالا شما اگه می خوای برو 5 تا زن بگیر به من ربطی نداره.

سعیدی سه‌شنبه 17 دی‌ماه سال 1392 ساعت 08:28 ب.ظ

آقای محمودی اگه با کسی آشنا نباشی و باهاش ازدواج کنی از کجا می دونی که قبلا دوست پسر داشته؟؟؟اون که نمیاد بهت بگه من قبلا دوست پسر داشتم.

سعیدی سه‌شنبه 17 دی‌ماه سال 1392 ساعت 08:31 ب.ظ

من در مورد خودم بگم با اون بنده خدا که ارتباط داشتم تمام اعضای خانوادم می دونستن حتی مادرم می خواست باهاش صحبت کنه.دختره هم مادر و خواهرش می دونستن.
اما خوب یه مدت که با هم ارتباط داشتیم دیدیم اخلاقامون به هم نمی خوره.

javad سه‌شنبه 17 دی‌ماه سال 1392 ساعت 08:46 ب.ظ

بچه ها شما هزار نفریدو من تک حرفه مخالف بزنم میریزید سرم
ولی با این حال میگم:
دوستیه دخترو پسرو تایید نمیکنم ولی مثله فضلایه گرامی کلاس تکذیبش هم نمیکنم در کل بستگی به شخصوطرفش داره میتونه خوب هم باشه

دیگه داری چپ میشیا از اصلاح طلبی هم داری فاصله مگیری

I'm UNKNOWN سه‌شنبه 17 دی‌ماه سال 1392 ساعت 10:16 ب.ظ

سعیدی حرص نزن ، بعدشم همه فکراتو با هم بکن بعد بنویس که مجبور نشی تو چند تا پیام جداگونه پشت سر هم بذاری ...
جواد جون ، برو الکی شرط و شروط نذار ، اگه خوب بلد بودید شرط و شروط بذارید از پس شروط توافق نامه ی هسته ای بر میومدید که اینقدر زور به ایران تحمیل نکنند ...
جناب سعیدی ، اولا چطور پدر ایشون خبر نداشت ؟؟!!
در ثانی ، از کدوم قسمت حرفم برداشت میشه که زن کالاست ؟؟ بنده که نگفتم : " زورم میرسه میرم در مغازه دو تا زن میخرم که " ( مثال زدم ، به کسی بر نخوره ...)
زن خودش میتونه انتخاب کنه که با فردی که یکی یا دو تا زن دیگه داره ازدواج کنه . شما نمیخواد کاسه داغ تر از آش بشی ؛ مدافع حقوق فمینیسم ...
ثالثا ، بخواطر مطلع شدن از وضع طرف و خانواده و وضع تربیتی اونهاست که مردم قبل از ازدواج با کسی میرن از اهل محل و دوستان و همکاراش درباره اینکه " دختره محجوب هست یا بی بند و باره ؟ " یا " خانواده با اخلاقی هستند یا نه ؟ " و غیره تحقیق می کنند دیگه ...
آره داداش ، نمی دونی بدون ...

حقا که شیخی وجدانن
اینو راس میگه من میشناسم این نوشناسو دوتا دوست دخترشو خیلی دوست داره گفته بهشون خیانت نمیکنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد