پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

ستاد بروبچ باحال

بچه ها و دوستان عزیز و درس نخونی که مثل من تو این وب می پلکید به سه سوال زیر پاسخ بدید!

1-به شب امتحان چقد اعتقاد دارید؟

2-از کدوم یکی از امتحانای این ترم خیلی میترسید؟

3-کدوم رو میخایید بیفتید باهم بخندیم؟


نظرات 13 + ارسال نظر
javad سه‌شنبه 17 دی‌ماه سال 1392 ساعت 08:51 ب.ظ

خعلی تا ساعت دو میشینم میخونم
فارما
به حوله قوه ی الهی قراره آدم بشمو دیگه نیفتم ترمه قبل خعلی اذیت شدم

توبه گرگ مرگه
با خودمم بودما

I'm UNKNOWN سه‌شنبه 17 دی‌ماه سال 1392 ساعت 09:50 ب.ظ

بنده به شب امتحان اعتقاد دارم مث چی ...
البته با این اعتقاد راسخ ، شب امتحان هم خیلی نمیخونم . وقتی نصف جزوه مونده باشه و ساعت دوازده شب باشه به خودم میگم " بهتره بخوابم فردا سر امتحان سر حال باشم . خواب شب هم ضروریه ... "
همشون به یه اندازه برای آدمی که هیچی نخونده باشه ترسناکن ...
تا حالا که درسی رو نیفتادم ببینم چطوریه ولی دوست ندارم تو این ترم اولی که اومدم این دانشگاه امتحانش کنم ...

خالی نبند بچه خرخون
داداش امتحان کن ضرری نداره

Rohani سه‌شنبه 17 دی‌ماه سال 1392 ساعت 10:13 ب.ظ

به شب امتحان که ارادت خاصی دارم بماند
والا ازهمشون ادم میترسه مثل روان/امار/ژنیکو/تازیگیا مادر نوزادم سخت شده اصلا ازش توقع نداشتم
خدایی دوست ندارم بیوفتم ترم قبل سوالای درستمو میشمردم وقتی نمره اش به 10میرسید بلند میشدم امسال مجبورم حداقل تا12نمره بنویسم بعد برگه مو بدم بد بختیه ها...

عجبه خانم روحانی راه گم کردید
این طرفا
ما که هفت هشت نمره مینویسیم برا بقیشم استادو دعا میکنیم

[ بدون نام ] سه‌شنبه 17 دی‌ماه سال 1392 ساعت 11:43 ب.ظ

بچه هایی که تجربه ی امتحان انگل استاد ناطق رو داشتن،خیلی سخت بوده؟ دعا کنید فردا امتحان آزمایشگاه داریم.شنیدم اکثرتون افتادید.دعا کنید ما نیفتیم.

چه امتحان باحالی میگیره
به کتبی امیدوار باشید بهتره تا آزمایشگاه

[ بدون نام ] چهارشنبه 18 دی‌ماه سال 1392 ساعت 11:35 ق.ظ

امتحانای استادناطقی درسطح جهانی رتبه بالایی دارن(ازلحاظ برگزاری)!
خداییش اگه همه اساتیداز این روشها استفاده میکردند دیگه کسی نمیتونست به بقیه فخربفروشه وبگه آبروی پرسیتاری روبردید.

وحشتناک ترین امتحان بچه ها فک کنم امتحان عملی انگل بود لامصب:
وجدانن این اساتید ما نمیدونم چرا تو نمره دادن اینجورین دانشگاه های دیگه اصن از این خبرا نیس

Rohani چهارشنبه 18 دی‌ماه سال 1392 ساعت 11:41 ق.ظ

اینکه من واسه12 باید بنویسم از مجبوریه و الا اصلا خودم دوست ندارم اگه با دعا واسه استاد کار درست میشه منم به این کار متوصل شم هاااااااا؟
راستی راه گم نکردم جایی گم شده بودم تا راهمو پیدا کردم طول کشید!خخخخخخخخ

اونو دیگه باید تشخیص بدید استادش اهل دل و ایمان هست که دعا براش فایده ای داشته باشه یا نه؟
بابا ما ادبیاتمون ضیعفه جمله ادبی نگید نمیفهمم
نکنه تو درسا گم شده بودید خانم روحانی

Rohani چهارشنبه 18 دی‌ماه سال 1392 ساعت 12:25 ب.ظ

درس؟درس کجابود بابا؟ان در پس مشکلات گم شده بودم!خخخخخخخخ

الان پس لابد از پس مشکلات بر اومدید و بر قله کوه مشکلات ایستادید و اومدید وب پست گذاشتید

سعیدی چهارشنبه 18 دی‌ماه سال 1392 ساعت 01:29 ب.ظ

من که سر امتحان عملی انگل اشکم در اومده بود آخه تا به حال اینقدر استرس نداشتم اما خدارو شکر قبول شدم.
به شب امتحان که خیلی اعتقاد دارم می شینم برنامه نگاه می کنم.
از داخلی 1 می ترسم.
خدا نکنه بیفتم.

REZAOMIDI4444 چهارشنبه 18 دی‌ماه سال 1392 ساعت 01:51 ب.ظ

من به یک ساعت قبل از امتحان خیلی اعتقاد دارم ینی معجزه میشه تو این یه ساعت
اصن 90% یادگیری تو همین یه ساعت هس
امتحان کنید ...
از روان خیلی می ترسم
فک کنم اخر یه کاری دستم میده
خدا به خیر بگذرونه
:)

ولی من فقط از روان نمیترسم
بقیه امتحانا داره دیوونم میکنه

محرابی چهارشنبه 18 دی‌ماه سال 1392 ساعت 03:13 ب.ظ

1-شب امتحان مثل شب اول قبر میمونه لامصب
2-تاریخ خداوکیلی اگه افتادم سوژم نکنید
3-کلاس استاد عباسی. کلی سر کلاسش شادیم

استاد عباسی گفته فقط منو میخاد بندازه شما ها راحت باشید
باید برم یه شعر پاچه خواری براش بگم بلکه رضایت بده ندازتمون

q چهارشنبه 18 دی‌ماه سال 1392 ساعت 10:13 ب.ظ

شب خوبیه
فقط خواستم یه نظری داده باشم

بعله دیگه برا انسانهای درس خون معلومه شب خوبی هم باید باشه

morteza پنج‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1392 ساعت 11:40 ق.ظ

اغا ی سری شایعات پشت سر من درست شده اومدم تکذیب کنم میگن من درس میخونم از همین جا قاطعانه میگم که این خبر صحت نداره مخصوصا تو اقای امیدی الکی هی اس میدی میگی دور چندم هستی
دقت کردید این ترم شب امتحان طولانی تر شده چون امتحانا ساعت 10 برگزار میشه

آره سر همون دو ساعت امید من خیلی بالا رفته خداییش

Rohani یکشنبه 22 دی‌ماه سال 1392 ساعت 08:45 ب.ظ

عـــــــــــــــــــــه شما از کجا فهمیدید؟الان همچین از پس مشکلات بر اومدم که نگو میترسم از قله نیوفتم!

بعله دیگه از شما به غیر از این توقع نمیره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد