پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

برکناری آقای محمودی

توجه توجه 

آقای رضا محمودی به علت ایجاد اختلال در محیط وب و  

دخالت در امور مدریت،از نویسندگی وبلاگ برکنار شد. 

نترس بابا شوخی کردم اما حواستو جمع کن دیگه از این کارا نکنی وگرنه می سپارمت دست بچه ها......

نظرات 4 + ارسال نظر
modest man دوشنبه 23 دی‌ماه سال 1392 ساعت 01:00 ب.ظ http://loveandfaith.blogsky.com/

بندازش بیرون حال و حوصلشو ندارم
آمار وب به خاطر حضور محمودی اینقد افت پیدا کرده
صد سال یه بار میاد یه پست میذاره تازه نصف پستاشم مناسبتی هستش


راست می گی....

رضا محمودی دوشنبه 23 دی‌ماه سال 1392 ساعت 02:33 ب.ظ

آقای سعیدی چه خبرته یکم آروم تر حالا بچه ها فکر میکنند که چیکار کردم حالا
کار بدی کردم گفتم بچه ها یکم بیشتر به درسشون برسن این چند روز رو

آقای نجفی شما هیچی نگو پست کم گذاشتن بهتر از اینه که وب رو پر از چرت و پرت کنیم والا به غرعان
در ضمن به نظر شما پست های مذهبی تو روز شهادت کار بدیه؟ تعجب میکنم این حرف ها از تو میشنوم

نه کار بدی نکردی اما تعطیلی وب تو شرح وظایف شما نیست....
وب مدیر داره......

محرابی دوشنبه 23 دی‌ماه سال 1392 ساعت 03:25 ب.ظ

چقدر جو وب سنگین شده
بی زحمت یکی یه پستی چیزی بذاره دیگه یه کم بخندیم حوصلمون سر رفت

والا من که سرم خیلی شلوغه......اما بعد از امتحانات جبران می کنم.

امیر جمعه 4 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 05:05 ب.ظ

سلام ممنونم از وبلاگ قشنگت..........آیا میدونید بهترین هدیه برای کسی که عاشقش هستید میتونه یه ساعت مچی باشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟پیشنهاد میکنم از فوشگاه زیر دیدن کنید!!!!!!!
http://sorena.parsj.ir/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد