پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

دختران شایسته ۲۰۱۳

این هم عکسی از دختران شایسته ۲۰۱۳ که از هر لحاظ شایسته هستند.  

۱) زیبایی چهره 

۲)تناسب اندام 

۳)خوش پوش و شیک 

۴)بدون سابقه ی غیر اخلاقی 

 

 

 

 

  !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟

  !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟

 

 

نظرات 42 + ارسال نظر
میرحسین یکشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 05:46 ب.ظ

سلام...وبتون خیلی قشنگه...هم مطالبش هم خودش.....بازم ادامه بدین...من شما رو لینک کردم شما هم منو لینک بکنین....اگه دوس داشتین بازم تشریف بیارین....یاحق

شروین یکشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 05:47 ب.ظ

وبــًًًٌٌٌٌٍَ جالبـــــیِـٌٌََُِِِِ داریـٌَِِِ منـًٌَُِ همونًًٌٌٌٍٍَُِِ طورًٌٍٍَُِ کهًًٌٌٍَُ خواسًًٌٌٍٍتًًًٌٌٌٍٍـــهـًٌٌٍٍَُِ بودیٌََُِِِّ لینکٌٌَُِتـٌٍَُ کردمــٌََُُِ باًٌٍَُ عنوانًٌٍَُِ وبمٌٍ لینکمٌٍَُِ کنٌٍُِِ

میلاد یکشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 05:48 ب.ظ

من شما رو لینک کردم شماهم منو به اسم :
♥♥♥ از بوســــه تــــا عـــشـق ♥♥♥
لینک کنید ممنون ♥

جیگر یکشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 05:49 ب.ظ

چقد شبیه دخترای کلاسمونن

قلوه یکشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 05:49 ب.ظ

جیگررررررررر............ اشتباه از چشاته

حائری یکشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 05:50 ب.ظ

نه بابا دخترای کلاسمون خشگل ترند

لیلا سه‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:24 ق.ظ

این عکسا خوشگلی دخترا رو ثابت میکنه که اگه دخترا شبیه پسرا بشن خیلی زشت میشن ولی اگه پسرا خودشونو شبیه دخترا درست کنن خوشگل میشن

این باز برتری پسرهارو نشون می ده که در هر دو حالت باز می تونن خوشگل باشن.

namaiande kelas91 سه‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:25 ق.ظ

ببخشید جناب جیگرشمااحیانا باجیگرکلاه قرمزی نسبتی دارید...

مرتضی سه‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:26 ق.ظ

فکر کنم فقط جای کله پاچه خالی باشه
جه عجب 1 جارو پیدا کردیم که اقای جابری اونجا نظر نداده باشه

علی سه‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:37 ق.ظ

من که دلم رفت

ببینم شماره ی اینا رو می تونی برام پیدا کنی

REZAOMIDI4444 سه‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:40 ق.ظ

محمد بیا ما منتظر نظرتیم!!
ای خدا کی میشه این کل کل پسر و دختر ها تموم بشه!!!؟!!!!
ینی میشه!!!!!!!!!!!!!

سوسن خانوم سه‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:40 ق.ظ

اینا زیبای خفته اند. شما چشم بصیرت ندارید این عکسای قبل ازدواجشونه. همه مشکلشون یه اپیلاسیونه که اونم با پول شما مردا حله

اپیلاسیون که موهارو به طور دائم از بین نمی بره.باله آ باید مصرف کنند.

جیگر سه‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:42 ق.ظ

من حاضرم خود جیگر کلاه قرمزی باشم ولی شبیه اینا نباشم مثل ... حداقل اون جیگر خوشگله و بامزه

محمودی سه‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:42 ق.ظ

آقای سعیدی لطف کنید این عکس رو پاک کنید ورگر نه فکر می کنم که بهشون علاقه مند شدی.

خوب مگه بده.فقط یه کم دماغشون گندس و یه کم پرمو هستند.

لیلا سه‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:46 ق.ظ

نه دیگه آقای سعیدی منظورمو متوجه نشدید منظورم اینکه آقایون همچینم خوشگل نیستن وقتی خودشو شبیه دخترا درست میکنن تازه خوشگل میشن

عاششششششششششق سه‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 04:17 ب.ظ

گویند معشوق تو زشت است وسیاه گرزشت وسیاه است مرا چیست گناه
من عاشقم ودلم بدو گشته تباه عاشق نبود زعیب معشوق آگاه

**Sm,Av** چهارشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 09:18 ق.ظ

آفرین بر حائری.اقای جیگر!!!!!!!!!!!!!!چشاتون چپ میبینه احیانا ؟تورو خدا کجاشون شبیه ماان آخه؟؟؟؟؟؟؟؟؟ پفی..................

جیگر پنج‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 04:21 ب.ظ

حائری دستم بهت برسه ... اه اه.خانوم Sm,Av اسمتو کامل بنویس تا بشناسیمت.واقعا ببخشید مقایسه ی اشتباهی بود اینا خیلی خوشگل تر از شما هستن باید ازشون معذرت خواهی کنم

**Sm,Av** شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:38 ق.ظ

اقای جیگر خودت چرا اسمتو ننوشتی به من دستور میدی.؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟خودت اسمتو بنویس ببینم توخشگل تری یامن...............
از آقای حائری یاد بگیر یه ذره شخصیت داشته باش

دوستان خواهش می کنم به همدیگه توهین نکنید.

جیگر شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 05:58 ب.ظ

بابا ی شوخی بود دیگه به قول خودتون ی ذره جنبه داشته باشید.چشم آقای مدیر دیگه بحث رو ادامه نمیدم چون داره بی مزه میشه.از دخترای کلاس هم معذرت میخوام

Oscar یکشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:16 ق.ظ

خخخخخخخخخخ

اینا خیلی باحالن ایشالا قسمت بشه یه دوری باهاشون بزنیم

**Sm,Av** یکشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 08:12 ب.ظ

به احترام مدیر وب می بخشمتون

[ بدون نام ] یکشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 08:29 ب.ظ

راستی آقای سعیدی یادم رفت بپرسم ( باله آ) چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

کرم موبر دائمی که وقتی چندبار مصرف کنید موها رو به طور کامل از بین می بره.

حاصلی دوشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 07:55 ق.ظ

سلام به هم کلاسیای خوووبم.به وبتون خوش اومدم.ممنون که این وبو درس کردین.چ دخترااای ماهییییی چقد ناااازن دووووسشون دارم من

سلام خوش اومدید.

جیگر دوشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 05:12 ب.ظ

فقط جای تو اینجا خالی بود که اومدی.

من بحث رو تموم کرده بودم سایه دوباره شروعش کرد.میگم اینا هم اگه تو کلاسمون بودن چه کلاسی میشد گرچه الان هم دخترای کلاس زیاد با این ها فرقی ندارن اگه اینا شما دخترارو ببینن حسابی به آینده امیدوار میشن

جابری دوشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 08:25 ب.ظ

مدیر جون این عکس رو وردار از اینجا یا عکس آقایون هم بذار که همه چی برابر شه> بابا اینطور بیش بره بچه ها چند روز دیگه قرار دعوا میذارن ها

آره اتفاقا تو نظرم بود.

جیگر دوشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:25 ب.ظ

علی جون بذار عکسه بمونه مشکل از ماست که جنبه نداریم.بهترین کار اینه که کامنت های با اسم مستعار رو نذاری منم دیگه کامنت نمیذارم

لیلا سه‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:49 ق.ظ

چه جوری انتظار دارید اسم واقعیمونو بنویسیم. خانوم حاصلی صادقانه خودشو معرفی کرد آقای جیگر هم اینجوری ازشون استقبال کرد.

من دوست ندارم از کسی طرفداری کنم اما چون همه ی کامنت ها رو می خونم می دونم که منظور آقای جیگر خانم حاصلی نبود.

جیگر سه‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 09:09 ق.ظ

این آخرین کامنت منه باید بگم چون سوء تفاهم شدهمن باخانوم حاصلی نبودم منظور من آقای جابری بود اگه همه کامنت هارو خونده باشید آقای جابری همه جا هست فعال و گوش به زنگ.البته جابری جان ما مخلصتیم

**Sm,Av** سه‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 07:18 ب.ظ

داش جیگر ناراحت نشو قهر نکن اینا همش خاطره میشه ب نظر من این عکس فقط یه شوخیه همین ارزش نداره بخاطرش به هم توهین کنیم شما ام کامنت بده قهر نکن باشه داداش؟

[ بدون نام ] سه‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 07:49 ب.ظ

لیلاجون،جیگرک بمن توهینی نکرده چرااینجوری میگی!بچه های کلاس یخوده باجنبه باشیدخاهش میکنم دعوانکنید

morteza چهارشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 08:15 ق.ظ

وای من ی شب به وب سر نزدم ببین چه خبر شده از این به بعد باید همیشه انلاین باشم تا چیزی رو از دست ندم.تا دیروز دعوا بود چی شد یهو آشتی کردید؟جان من حالا از این ور شورشو در نیاریدا

جیگر چهارشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 02:24 ب.ظ

سلام بچه ها اجازه هست من دوباره باشم البته همراه با ی کم شوخی با بچه های کلاس؟
البته قول میدم که توهین نکنم و حرفام زیاد تد نباشه

حامی ژیگول!! شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:35 ق.ظ

جیگرجان قربونت برم ی ذره با ادب تر داداش گلم.من نوکرتم یه ذره رابطه تو باخانوما بهترکن.میخامت

جیگر شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 06:58 ب.ظ

چشم حامی ژیگول نوکرتم هستم داداشی گلم

javad شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 07:54 ب.ظ

بی انصافی نکنید پسرا.دخترای کلاسمون ماهن (از دید برادرانه گفتماااا)

امین حائری شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:34 ب.ظ

توجه توجه توجه توجه!!!!!!!!!!
ژیگول بالاخره لو رفت...................
اونجور که جواد حاجی زاده از دخترای کلاس تعریف میکنه مجنونم از لیلی تعریف نمیکنهجواد جون حالا این دختر بدبخت کی هست؟؟؟؟؟؟؟؟
فک کنم خودکشی کنه وقتی که بفهمه تو عاشقش شدی
شوخی کردم دلشم بخواد.پسر به این خوشتیپیتازه جدیدا عضو تیم ملی کومور شده؟مگه نه جواد
در آخر از پسر آقا مجتبی به خاطر شوخی هام عذرخواهی میکنم

حامی ژیگول یکشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:43 ق.ظ

دهنتو ببند امین جان.چشه مگه جواد .من حامی جوادم هستمایه نفر به جواد خوشگل خودم توهین کنه خودش میدونه ها.خوشتیپ خوشگل سالم .با ادب.جواد هر کیو میخوای بگو نفسم

علی یکشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:37 ب.ظ

سلام بچه ها

mr. sajjadi یکشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:30 ب.ظ

سلام به همه ی دوستان و همکلاسیای گل

سلام آقای سجادی.حال شما؟؟؟؟

javad دوشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 02:19 ب.ظ

حامی ژیگول این هندونه ها رو چیکار کنم
کسی نمی خره تو دستم باد کرده
در کل تشکر تشکر.
حائری ن به اون ضد حالت ن ب اون تعریفتکدومشو باور کنم؟؟؟

میزبان کلاس انگل دوشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 02:49 ب.ظ http://http://divoonekhoneee.blogfa.com/

سلام وب جالبی دارید
چ عجب بچه های قم یه حرکتی رفتن
منو با اسم divoonekhoneee لینک کنید
منم با اسم چرستاران جوان لینکتون کردم
ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد