پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

یادش بخیر

یادش بخیر قدیما.  

یکی از بهترین بازیهای میکرو بود. 

واقعا یادش بخیر عجب دورانی داشتیم. 

 

 

 

نظرات 10 + ارسال نظر
ی خانوم سه‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:10 ق.ظ

آاااخییییییییییییییییییییییییی الاهییییییییییییییییییییییییییییییییی

علی سه‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:11 ق.ظ

یادش بخیر
اون قدیم ها
هی یییییییییییییییییییییی

REZAOMIDI4444 سه‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:12 ق.ظ

هـــــــی!!
یادش بخــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــیر!!!!

حائری سه‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:14 ق.ظ

من میکرو نداشتم ولی به جاش سگا داشتم

**Sm,Av** چهارشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:42 ب.ظ

یادش بخیر من هنوز تفنگشو دارم.بازی قارچ خورشم خیلی خوب بود

مرتضی شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 06:03 ب.ظ

یادش بخیر چقد سر بازی های میکرو با پسر خالم دعوا میکردیم.عجب دورانی بود

سوسن خانم یکشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:57 ق.ظ

یادش بخیر داییم سگا داشت می شستم کنارش کلی التماسشو میکردم بزاره منم بازی کنم

[ بدون نام ] دوشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 04:34 ب.ظ

یه خواهشی از افرادی که با اسم مستعار کامنت میزارن دارم توروخدا این لوس بازیارو تمومش کنید به خدا اگه اسماتونو بنویسید ما نمی خوریمتون نترسید، من از طرف تمام پسرا بهتون قول میدم

javad جمعه 30 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:52 ب.ظ

من ک اولین باره این عکس رو می بینمش.دلیلش هم اینه که سگا مگا نداشتم فقط ی آتاری داشتم که اونم فرت و فرت خراب میشد خسارت های زیادی بهم میزد
به خاطر همین بی خیالش شدم رفتم بیرون با بچه های محله ی توپ پلاستیکی خریدیم و از صب تا شب بازی میکردیم.(اونجا بود ک ب فکر تیم ملی افتادم خخخخخخخ شناختید؟)ولی زیاد طول نکشید ک ی پیر مردی اومدو فرت فرت توپمونو میگرفت و پاره میکرد.
بعد دیدیم اینم ب صرفه نیس مجبور شدیم بریم شاه و وزیر،اسب سواری،لی لی بازی(با دخترای محله) و ... بازی کنیم ک دیگه خسارتی ب والدین گرام نزنیم کلا خیلی خوش گذشت.
یادش بخیییییییییییییییییییییییر

من هم میکرو هم سگا هم سونی بازی می کردم علاوه بر این بیرون می رفتم و بیشتر رابط و شاه و وزیر بازی می کردم.وای که چه خاطرات شیرینی از شاه و وزیر دارم.قانونای شما رو نمی دونم اما مثلا قانون ما اینطوری بود:60 چک متوسط+20 لگد محکم+10 سبیل آتشی

حامی ژیگول!! شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:28 ق.ظ

من برنامه بازیشو تو گوشیم دارم.خاستید درخدمتم.اینقد اه و اوه نکنید هم کلاسیای گلم.خیلی میخامتون

اگه داری به ما هم بده.خیلی دوسش دارم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد