پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

نظر سنجی شماره ۱

به نظر شما زیبایی چقدر توی انتخاب یه همسر مناسب مهمه؟آیا زیبایی همسر 

 تو زندگی خوشبختی میاره؟آیا هرکی که زیباتره شانش ازدواجش بیشتره؟آیا  

زیبایی مرد هم اهمیت داره؟ 

 

 

نظرات 94 + ارسال نظر
مرتضی پنج‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 04:30 ب.ظ

بهتر بود تا چند تا معیار رو میذاشتی تا هرکس بگه که کدوم از نظرش مهم تره یا به معیاره امتیاز میداد.2 طرف اگه تو ی سطح باشن خیلی بهتره اختلاف زیاد براشون ممکنه مشکل ایجاد کنه

به این خاطر گزینه ای نکردم چون دوست دارم تو جواب دادن دستتون باز باشه و فقط اینطور نباشه که بگید ۱ یا ۲.
فکر کنم اینطوری بهتر باشه.

REZAOMIDI4444 پنج‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 08:36 ب.ظ

هلاک این نظرسنجی هاتم!!!!

دیگه خجالتم نده!!!!!!!!!!!!

جیگر جمعه 23 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:11 ب.ظ

من که خودم جیگرم پس قیافه برام خیلی مهمه.پیدا کردن دختری که واقعا زیبایی مال خودش باشه خیلی سخته اکثر دخترا با آرایش زیبا میشن و بدون ارایش آدم ازشون میترسه.(مثل ی نفر که خوب میشناسیش)

Oscar یکشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:39 ق.ظ

انتخاب همسر

برو بابا دلت خوشه کی حوصله زن گرفتن داره اوسگولیم مگه
خودمونو بدبخت کنیم راحت وبی دردسر داریم زندگیمونو میکنیم ولمون کن توروخدا بذار این چهار صباح بقیه عمرمونو خوش باشیم

[ بدون نام ] یکشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 08:16 ب.ظ

من چند روز پیش نظر داده بودم چرا ثبتش نکردین!!!!!!!!!!!

از این لحاظ خیالتون راحت باشه. هر نظری که ثبت بشه اگر مورد دار نباشه مطمئنا تایید می کنم حتی اگه توهین به خودم باشه.

سایه یکشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 08:48 ب.ظ

آقای جی.....ررررر خیلی اعتماد به نفس کاذب داری!!!!
ما در کلاس پسری با چنین خصوصیتی نداریم و نمیبینیم........
در ضمن شما باید به فکر قیافه خودت باشی تا دیگران از نگاه کردن شما وحشت نکنند

دو تا همکلاسی دوشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:52 ق.ظ

شما خانم سایه که این حرفو میزنی معیار خودت از یه پسر یعنی پسر مثـــــــــل پسر های بعضی شهرها ابرو بگیرن* یا موهاشونو رنگ کنن*که مورد پسند شما باشن که بهش بگین این پسر جدیده و با مد روزکار ما تطبیق داره تا باهاش جلوی رفیقاتون پز بدین[:

[ بدون نام ] دوشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 04:33 ب.ظ

به نظرم همسر آیندم به خودم مربوطه باید چه ویژگی هایی داشته باشه اصلا به تو چه
یه خواهشی هم از افرادی که با اسم مستعار کامنت میزارن دارم توروخدا این لوس بازیارو تمومش کنید به خدا اگه اسماتونو بنویسید ما نمی خوریمتون نترسید، من از طرف تمام پسرا بهتون قول میدم

دوست عزیز به سوال نظر سنجی بیشتر دقت کن.

جیگر دوشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 04:37 ب.ظ

آی گفتی همکلاسی دمت گرم.میترسی بخوریمت که اسمتو ننوشتی نترس با اون قیافه ای که شما داری هیچ پسری حتی جرات میکنه نگاتون کنه چون یاد بابابزرگمون می افتیم

abolfazl hosseini fard moghaddam دوشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 04:53 ب.ظ

جیگر این اینکه امین نوشته شامل تو هم میشه ها
راستی منظورت از جیگر همونه که تو کلاه قرمزی بود؟
ببخشید توهین نشه برام سوال پیش اومده بود

جیگر دوشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 05:03 ب.ظ

آی گفتی همکلاسی دمت گرم.سایه اسمتو چرا ننوشتی ترسیدی بخوریمت.نترس با اون قیافه ی ... شما پسرا جرات نمیکنن حتی نگاتون کنن چه برسه ...

سایه دوشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 08:08 ب.ظ

اگه راست میگی چرا خودت اسمتو نمینویسی تا بیشتر باهات آشنا شیمْ!!!!جیرررررررر
ولی با خوندن کامنتات حدس میزنم که کی هستی.....
اکه میخوای میتونم اول اسم و فامیلت رو بنویسم به شرطی که صادق باشی... این بحث رو قبلا خودت شروع کردی در ضمن اگه جرات نگاه کردن به ما رو ندارید پس چرا از چشمای شما ما در امان نیستیم .... درآخر جواب آدمای سبک مغز سکوت است

نه دیگه سایه خانم این یه توهین کلی به تمام پسرای کلاسه.
منظورتون اینکه ما چشم چرونیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

زیبا دوشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 08:23 ب.ظ

چرا به این جییی...ررررررررر نمیگید که اسمش رو بنویسه!!! شما هم خیالتون از ما راحت که نمیخوریمتون... در ضمن ما رغبت نگاه کردن به شماهارو نداریم چه برسه که بخوریمتووووووووووون

جیگر دوشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:20 ب.ظ

باشه بگو ببینم من کیم؟در ضمن لطفا توهین نکنید و این بحث رو تموش کنید دیگه داره شورش در میاد.دیگه کامنتی به اسم جیگر وجود نخواهد داشت

امین حائری دوشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:23 ب.ظ

خب خانوم سایه(؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟) شما مگه نمیگید که اسم جیگر میدونید پس بگید تا ما هم بفهمیمدر ضمن از کامنتتون خیلی بدم اومد علی آقا خوب گفت شما توهین بدی کردیدباز خوبه اسمتون ننوشتید وگرنه با این حرفی که زدید دیگه ............تا الان شماها در نظر ما پسرا مثل ناموسمون بودید ولی از حالا ..............متاسفم براتون

abolfazl hosseini fard moghaddam سه‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:01 ق.ظ

ای بابا اگه به من باشه که می گم هر کس هر جور دوست داره بیاد مهم نیست کی هستید
شاید این جوری راحت ترید
به نظر من این بحث خوردن هم دیگه رو هم منتفی کنید
ببخشید اگه تو منتفی غلط املایی دارم
آخه املاش رو بلد نیستم امیدوارم درست نوشته باشم

لیلا سه‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 02:10 ق.ظ

خواهشا همه پسرای کلاس از ما دلخور و ناراحت نشن منظور خانم سایه دو سه نفره که بین دختراهم خیلی معروفن. چش چرون نیستن فقط یه کم زیاد نگاه میکنن. جای برادری بینتون خوب هم دارید.

Excellent

سایه سه‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 03:42 ب.ظ

نه آقای سعیدی من منظورم همین دو سه نفری که خودشون هم میدونند بود.... و از بقیه برادرانم عذر خواهی میکنم که سوء تفاهم شده!!!! در ضمن شما هم بیشتر منطقی تر باشید چون بیشترین توهین ها از جانب پسرا بود کمی به اینها نصیحت کنید.....ولی شما در قبال حرفای اینا واکنشی نشون نمی دید...

حق با شماست اما کامنتهایی که پسرا داده بودن بیشتر جنبه ی شوخی و طنز داشت اما معلوم بود که شما خیلی جدی حرفتونو گفتید.
اما خوب اشکال نداره.

ی دختر خوب سه‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 03:51 ب.ظ

امان از دست این آقای جیگر و خانم سایه که چه جنجالی راه انداختند.
بچه ها بس کنید این حرفارو. ناسلامتی ما دانشجوایم؛ قراره 4 سال با هم سر ی کلاس بشینیم.حالا به جای این که با هم دوست باشید و هوای همو داشته باشید دخترو پسرواز هم تفکیک میکنیدو جنجال راه میندازین!!!
واسه آدمای با کمالات زن و مرد بودن مهم نیست انسانیت مهمه.
بیاید به همدیگه به عنوان انسان نگاه کنیم نه دختر و پسر.

**Sm,Av** سه‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 07:08 ب.ظ

ای بابا این حرفا چیه صلوات بفرستید و این حرفارو تمومش کنید سایه خانم حرفات اصلا خوب نبود پسرای کلاسمون اصلا اینطور که شما میگید نیستن یه ذره به حرفاتون بیشتر دقت کنید .............
برادر حائری شما هم ناراحت نشید بیییییییخیال
بیاید باهم خوب باشیم دعوا نکنید زشته

**Sm,Av** سه‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 07:36 ب.ظ

واسه دخترا قیافه زیاد مهم نیست یعنی پسر نباید زیاد خشگل باشه در حد معمول (شبیه دخترا نباشه) بیشتر مردونگی ,پاک بودن ,غیرت, اخلاق خوب ,وعاشق بودن مهمه البته اهل دود ودمم نباشه حتی قلیون در آخر یه کمم پول داشته باشه تا گشنه نخوابن یه کمم خوش تیپ باشه
به قول آقای سعادت اصلا همچین چیزی داریم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

امین حائری سه‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 10:33 ب.ظ

خطاب به خواهر sm/av بالاخره فهمیدم کی هستید همون قضیه جوجه اردک،درست حدس ردم،خواهر چشم ما سعی میکنیم بیخیال شیم
یه خورده از بچه های دندونپزشکی یاد بگیرید ببینید چقد با هم خوبن و میگن ومیخندن

abolfazl hosseini fard moghaddam چهارشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:00 ق.ظ

وای نه به این همه دعوا نه به این تعارف تیکه و پاره کردن
به قول استاد حضوری ما ایرانیا نمی تونیم لب بوم وایسیم یا از این طرف می افتیم یا از اون طرف
ولی در کل دوستی خوبه
اصلا مهم نیست کی هستید
دختر یا پسر با هر اسمی می خواهید خودتون رو معرفی کنید ولی سایت رو ترک نکنید حتی اگه با اسم مستعار می آیید باز بیایید

سعیدی چهارشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 09:07 ق.ظ

بچه ها دقت کردین از ۲۳ کامنتی که تو این پست تا به الان گذاشته شده فقط ۳ تاش مربوط به نظر سنجی بود!!!!!!!!!

**Sm,Av** چهارشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:05 ب.ظ

برادر دیدم خیلی ناراحت شدی بخاطر همین اونطوری نوشتم تا شما متوجه شید,آفرین

امین حائری چهارشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 07:33 ب.ظ

اصلا به خاطر هوش بالای من بود که فهمیدم چه کسی هستی

خوب بابا تو خیلی باهوشی. بچه ها آقای حائری خیلی باهوشه.

حالا اجازه می دی بچه های کلاس راحت باشن!!!!!!!!!!!!
بنده خدا وقتی هویتش مشخص شد دیگه کامنت نمی ده.

**Sm,Av** چهارشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 10:43 ب.ظ

نخیر اصلا اینطور نیست درگیر درسا بودم آقای حائری قبول کن که خودم بهتون نشونی دادم اصلنم مهم نیست هویتم فاش بشه فک کنم خیلی گندش کردید(دهن لق)
انگار بمب اتم کشف کردن ذوق مرگ نشید..........

خانم **Sm,Av** من شخصا از طرف خودم و بچه ها از شما معذرت می خوام.

از طرف همون همکلاسی پنج‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 09:50 ق.ظ

خانم سایه شما که میگید دو سه تا از پسرا زیاد نگاه میکنن واقعا براتون متاسفم که همچین دیدگاهی نسبت به همکلاسیتون دارید یه ذره از Sm,Av یاد بگیر ضمنا خیلی بد حرف میزنی خــــــــــــــــــــــــــــــانم ســـــایه

**Sm,Av** پنج‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:01 ب.ظ


مرسی ولی یه نفر دیگه باید معذرت خواهی میکرد

امین حائری پنج‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:28 ب.ظ

اوه اوه حالا چه بهشون برخورد من که چیزی نگفتم و نمیگم که شما کی هستید.اصلا من از این بحثای بچگونه دیگه بدم اومده خداحافظ

javad پنج‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 06:33 ب.ظ

بابا بیخیال شید.ما مثلا همکلاسی هستیم باید هوای همدیگه رو داشته باشیم ب خدا اگه کسی بیاد و این نظرات رو بخونه خندش میگیره و بهمون میخنده.
پسرایی که ب زیاییتون مینازید باید بدونید(مشک آن است ک خود ببوید ن آنکه عطار بگوید)تازشم من مطمئنم معیار اول ی دختر عاقل زییایی نیستش.
دخترا شما هم کوتاه بیایید لططططفا.
این بحث خیلی مهمی جالبی هستش چون واسه هر دختر و پسری مهمه ک جنس مخالفش چ انتظاری داره.

ژیگول عاشق پنج‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 07:39 ب.ظ

بچه ها سلام من عاشق یکی از دخترای کلاس شدم.دارم تو عشقش میسوزم و شبا خواب ندارم.تو رو خدا راهنماییم کنید چی جوری بهش بگمشوخی نمیکنم.کمکم کنید

سلام عزیزم من که راهنماییت کردم.بهتره خودت مستقیم این مطلبو بهش بگی اما اگه روت نمی شه من می تونم کمکت کنم.

حاصلی پنج‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 08:55 ب.ظ

آخ جووووووونم علوسییییییییییییییی!!!!!!!!!!!!!!!!مبارکه ایشالااااا!!!!!!!!!!!اگه یپسر بوووودم میرفتم جلو تو چشاشو نیگامیکردم بهش میگفتم من عاشقتم .... بفهم!!!!!!!!!!اگه نمیتونی بهش بگی ژیگول آقا بمن بگو بهش میگم و بعد نتیجه رو روی وب میزارم!!فقط شیرینی یادت نره هااااااااااااااااا

**Sm,Av** پنج‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 08:59 ب.ظ

ژوگوول آقاااا منم میتووونم کمکتون کنم من ی خانومم راحتتر میتونم بهش بگم البته اگه بخواید؛قول میدم جواب بله واستون بگیرم

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:36 ب.ظ

آقای سعیدی لطفا بازم از این نظرسنحی ها بزارین. مثل این که خیلی مورد استقبال واقع میشه. نمیدونم چرا همه اینجا کامنت میزارن.

حتما منتظر نظرسنجی های بعدی باشید.

morteza پنج‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:37 ب.ظ

ژیگول جون به نظر من خودت بگی بهتره میتونی از خانوم حاصلی یاsm,av هم کمک بگیری ولی سعی کن خودت بگی از همین اول خودتو بهش ثابت کن

آره حق با مرتضی جونه.خودت بگی بهتره چون اون موقع طرف می فهمه که اعتماد به نفس بالایی داری و این برای مرد یه امتیازه.

جیگر پنج‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:40 ب.ظ

ژیگول مگه عقلتو از دست دادی ی موقع ... نشی بخوای زن بگیری این نصیحت رو از برادرت قبول کن مگرنه من میدونم و تو

ژیگول جمعه 30 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:25 ق.ظ

خانم حاصلی از ابراز همکاریتون ممنونم و همچنین از پیشنهادهایی که دادید ولی من دنبال اینم که خودم پا پیش بزارم و مشکلم اینه که نمیدونم چیجوری برم جلوهمچنین کسی نیست به این خانم sm,av باهوش بگه که شما که میخوای کمک کنی من چیجوری باید با شما در میون بزارم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟آخه من که شمارو نمیشناسم

آقای ژیگول داری شیطونی می کنیا!!!!!!!!!!!

modest man جمعه 30 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 03:35 ق.ظ http://whatsmyreligion.blogfa.com

سلام برو بچ اومدم حالی بپرسم این خل بازیا چیه در آوردید بابا زشته خجالت بکشید (حالا نه اینکه پسرای کلاس همه برد پیت یا دی کاپریویا یا انریکه اند یا اینکه دخترا همه مگان فاکس ، جسیکا آلبا یا تایلور سویفتن سر خشگلی با هم دعوا میکنن اه اه حالم به هم خورد) اسمم لاتینه، میگم بتون بعداً ولی هرکی حدس زد جایزه داره(راستی ژیگول حالمو بهم زدی بعدآ حالتو میگیرم راستی خانوم sm ژیگول میخاد گولت بزنه اسمت بگیره رو نکن یه ذره بخندیم آخه ژیگولم من که میدونم کی هستی به قول گایتون اینکارورو نکن زشته خجالت بکش) زیاد ور ور کردم می بخشید
انا احبکم و الی لقا
یا به قولی اسپانیول هاchao

لازم به حدس زدن نیست.
سلام آقای نجفی حال شما خوبه؟چه عجب به وب کلاس سر زدید.
از اسامی که نام ببردید باید بگم فقط دی کاپریویا و انریکو قیافه دارن.
bye now

modest man جمعه 30 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:06 ب.ظ http://whatsmyreligion.blogfa.com

آخه آدم حسابی به تو که نگفتم حدس بزن رفتی تو بلاگم دیدی

قبل از اینکه برم تو وبلاگت فهمیدم.نا سلامتی ما همکلاسی هستیم.طرز صحبت کردن و برخوردت باعث شد که من بفهمم کی هستی.

زیبا جمعه 30 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:34 ب.ظ

میشه آقای ژیگول خودت رو معرفی کنی؟

DJ جمعه 30 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:44 ب.ظ

سلام ژیگول(ی اسم درست و حسابی انتخاب می کردی خب)منم حرف جیگر رو تایید می کنم نکنه بچه شی بری زن بگیریا.هنوز زوده واست.برو بهش پیشنهاد دوستی بده و یه جی اف واسه خودت پیدا کن.اگه هم قبول نکرد بی خیالش شو.بعد پنج سال اگه دیدی به هم می خورید باهاش ازدواج کن.
در ضمن خانوم smav ژیگول از کجا بدونه تو کی هستی که بخواد رو کمکت حساب کنه؟؟؟؟تعارف میزنی درست و حسابی بزن
ژیگول مثل یه مرد خودت برو ب چشاش نگاه کن و بگو که دوست دارم
(ولی ژیگول فک میکنم بچه ها رو سرکار گذاشتی)
modest man طرزحرف زدنت مشخص میکنه ک نجفی هستی.دوست دااااااااااارم

[ بدون نام ] شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:15 ق.ظ

زیبایی مرد و زن باید نزدیک به هم باشه وگرنه فکر نمیکنم اون زندگی بشه بدون سرکوفت و منت باشه.

ج.سعادت شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:19 ق.ظ

آقا بنده وجدانن ژیگول دی جی جیگر نیستم منو چه به وبلاگ

توجه کنید شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:24 ق.ظ

ژیگول دی جی و جیگر لو رفتن حاجی زاده قربانی قلیچ خانی میباشند بعداً میگم خودم کیم
لو رفتید تموم شد

حامی ژیگول!! شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:24 ق.ظ

بابا ژیگول چی گفته مگه همتون داریدمیخوریدش/من نمیدونم خودش درچحدی جیگره ولی اینو میدونم دخترجیگرنداریم توکلاس.نود درصدشون ک سبیل دارن.ده درصدبقیم پنج درصدشون از دماغ فیل سقوط ازاد داشتن.میمونه پنج درصد ک خدایی دمشون گرم خدا واسه شوهرای ایندشون حفظشون کنه/ایشالا یکیشونم ژیگول میگیره!!!!!!!!!

javad شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:49 ق.ظ

سلام آقای توجه کنید!!!
من جواد حاجی زاده هستم.اگه کامنت بزارم حتما اسمم رو مینویسم.من ژیگول نیستم.

حاصلی شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:02 ب.ظ

آخیییییییییییی ژیگول تویی داداشیییی!!!!!!!!!!!هر کمکی از من برمیاد بگو کوتاهی نمیکنم!حامی ژیگول دخترای کلاسمون هم خوشگلن هم ماااااهن هم اینکه از دماغ فیل افتادن!.

ی خانوم شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:09 ب.ظ

dj واقعا حرفت زشته ینی چی دوس دختر بگیره ژیگول یمرده اهل این جلف بازیایی ک شما میگید نیس.لطفا پسرمونو از راه بدر نکن پفی

javad شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 06:21 ب.ظ

نجفی خدا بگم چیکارت کننننننننننننه(شوخیدم)
ولی دخترا باور کنید من ژیگول نیستم باباااااااااااااااا. dj هم قربانی نیس من جیگر و dj رو میشناسم ولی هنوز ژیگول واسم معماس.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد