پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

نوری و محمودی

فکر کنم یه ذره دیر شده اما بهتره بدونید که 

آقای نوری و محمودی از این به بعد به عنوان نویسنده تو این وبلاگ فعالیت می کنند. 

پس همکلاسی های عزیزم موقع نظر دادن دقت کنید که به چه پستی نظر می دید. 

شما دوستان هم اگه دوست دارید نویسنده باشید اسم و آدرس ایمیلتونو برام بفرستید. 

 

با تشکر          

  مدیر وبلاگ(علی سعیدی)  

saeediemail@yahoo.com

نظرات 5 + ارسال نظر
abolfazl hosseini fard moghaddam دوشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 04:54 ب.ظ

مرسی از اطلاع رسانیتون و این همه زحمتی که می کشید

ممنونم عزیزم من که زحمتی نمی کشم.

علی دوشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 06:31 ب.ظ http://websher.vcp.ir

سلام علی جون
فک کنم حالا که دوتا نویسنده ی خوب برا وبلاگت پیدا کردی
دیگه سالی یه مرتبه بیشتر پست نذاری؟!؟
نکنی این کارو ها
دلمون برات تنگ میشه

نه عزیزم من مثل قبل تو وبلاگ فعالم.

REZAOMIDI4444 چهارشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:46 ق.ظ

تبریک میگم
فقط تو پست های
"ABOLFAZL HOSEINI FARD MGHADDAM"
نمیشه کامنت گذاشت! ببینید مشکل از منه یا ازخودتونه!!
اصـــــــــــــــن یه وضعیه....

موفق باشید

سلام عزیزم.مشکل از خودش بود که حلش کردم.

دخترونه چهارشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 07:09 ب.ظ

خانم ها چرا هر کدومتون بلدید به عنوان نویسنده نمیاید تو وبلاگ؟بابا یکیمون باید بیاد نمیشه که همش آقایون

modest man دوشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 05:20 ب.ظ

saidi jan che shod be ma eftekhar ghalam zani dar rekabetono nemidi

عزیز من.من برات دعوت نامه فرستادم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد