پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

بدون شرح

نظرات 20 + ارسال نظر
abolfazl hosseini fard moghaddam چهارشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 04:25 ب.ظ

چیزهای خوب به سراغ کسانی می روند که باور دارند،چیزهای بهتر به سراغ کسانی میروند که صبر می کنند،و بهترین چیزها به سراغ کسانی میروند که تلاش می کنند و هیچگاه تسلیم نمی شوند.

abolfazl hosseini fard moghaddam چهارشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 04:27 ب.ظ

هرگز تسلیم نشوید
معجزه ها هر روز رخ می دهند.
شاید فردا،روز شما باشد...

ایران98 چهارشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 05:06 ب.ظ

خبر فوری خبر فوری.خانم ها(sm,av) هویت شما لو رفت(البته فقط بین 3نفر) شما در محاصره اید.و با دادن کوجکترین کامنت ضد بسر لو خواهید رفت بس کمربند های خود را بسته و با احتیاط عمل کنید.(شوخی کردم اسماتون رو نمیکیم هرجی دوست دارید بکید)

ایران ۹۸ بهتره به جای تهدید دیگران خودت رو معرفی کنی!!!

سعیدی چهارشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 05:31 ب.ظ

با حال بود آفرییییییییییییییییییییییین......

خواهش میکنم قابلی نداشت علی جون

ایران۹۸ چهارشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 06:55 ب.ظ

برو ببین پلاک ۹۸ واسه کجاس بعد میفهمی کیم چون یه گزینه بیشتر نیست<یکم دقت کن محمودی جونم.
تازه من تهدید نکردم {اخرش نوشتم که شوخی کردم}محمودی دقت کن این صد بار

ببخشید آقای جابری شوخی کردم شما هم یکم جنبه داشته باش دیگه...

ایران۹۸ چهارشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 07:03 ب.ظ

بچه ها برای ثبت نام در نمایشگاه کتاب حتما یه سری به آدرس{TIBF.NET}بزنید و اگه دوست داشتید ثبت نام کنید.همه چی رو همونجا توضیح داده

مرسی آقای جابری سایت خوبیه من که ثبت نام میکنم از بچه ها کسی نمیشگاه میره؟

morteza چهارشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 07:49 ب.ظ

اگر در زندگی به ناگاه یکی از سیمهای سازت پاره شد آهنگ زندگی را آنچنان ادامه بده که هیچ کس نداند بر تو چه گذشت......

علی چهارشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 09:21 ب.ظ http://websher.vcp.ir

از عکسی که آپ کردی خیلی خوشم اومد
تحت تاثیر قرار گرفتم

خوشحالم که ازش خوشت اومد علی آقا....

**Sm,Av** چهارشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 10:33 ب.ظ

آقای جابری مارو از چی میترسونی هر چی دلمون بخواد مینویسیم بعدشم اگه من اون نشونیها رو نمیدادم عمرا میفهمیدید پس بفهمید که عمدی بود
بعدشم آقای حائری واقن که ..............
ما قرار بود خودمونو معرفی کنیم قبلنم گفته بودم

جابری پنج‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 09:58 ق.ظ

شما رو ازچیزی نمیترسونم فقط خواستم بدونید که میدونیم کیا هستید<نترسید تا خودتون معرفی نکنید خودتون رو ـما به کسی چیزی نمیگیم>

امین حائری پنج‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:38 ب.ظ

تو رو خدا این بحثای لوس و بیمزه رو تمومش کنیدخطاب به جابری و sm.av

همون ژیگول پنج‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:04 ب.ظ

بچه ها سلام من عاشق یکی از دخترای کلاس شدم.دارم تو عشقش میسوزم و شبا خواب ندارم.تو رو خدا راهنماییم کنید چی جوری بهش بگم

DJ پنج‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 06:17 ب.ظ

بچه در حق دخترا ظلم شده.اگه پسری دختری رو بخواد راحت می تونه بره بگه من عاشقتم ی دسته گلم بده احتمالا هم اولش لوس میشه ولی بعد قبول میکن.
ولی اگه دختری پسری رو بخواد چی؟؟؟هیچی نمیتونه بگه چون ریسکش خیلی بالاس.
همون ژیگولحالا اگه واقعا دوسش داری و سرکاری نیس.اول اخلاقش رو بدون چون دختر ب قشگیش نیس ب اخلاقشه.بعد اگه دیدی از دماغ فیل نیفتاده برو بهش بگو یا نامه بده.

ی دختر خوب پنج‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:32 ب.ظ

کاشکی واقعا این عکسا زندگی آدمو تغییر می داد.
هههههههههههههییییییییی....
بیشتر وقتا اگرم نخای مجبوری تسلیم شی......

ava جمعه 30 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:11 ب.ظ

سلام آقای ژیگول میشه کمی نشونیش رو بدی تا ما هم با هاش آشنا بشیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟

modest man جمعه 30 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 07:42 ب.ظ

ژیگول جان به اولین گام و مهمترین نکته دقت کن
no money no honey
خلاصه اگه نداری پا گذاشتن تو این راه خریییییییییته راستی چجوری داری می سوزی خودتو دوگانه کن کلاسو آلوده نکنی راستی برو بچ یه ساعت مشخص کنید بعداً بیاد با هم گپ بزنیم هی همه میان تو بازه های زمانی مختلف میرن اگه پایه اید مشخص کنید الانم که همه دارن خر میزنن باسه زبان خجالت بکشید دانشجو و درس

رضا محمودی جمعه 30 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 08:18 ب.ظ

ژیگول جان گفتی داری میسوزی یه آتش نشان فرستادم خاموشت کنه!!!!!!

ج.سعادت شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:08 ق.ظ

بنده کلیه شایعات نسبت به ژیگول و جیگر دی جی بودن را رد میکنم لطفاْ اشتباه نگیرید

علی شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 10:48 ب.ظ http://websher.vcp.ir

سلام
دوستان شما نمی خواید پست جدید بزارید
ناسلامتی سه تا نویسنده داره این وبلاگ
و پست همچنان کهنه
فک کنم 6 ماه دیگه وقتی می خوایم وارد وبلاگتون بشیم باید با خودمون یه جارو و خاک انداز هم بیاریم
با این وضع تا اون موقع وبلاگ کلی خاک خورده

علی آقا من دوست دارم مطالب رو بروز کنم اما مدیر وبلاگ میگه که وبلاگ سنگین میشه و مجبورم دیرتر وب رو آپدیت کنم

حضرت جکی جان شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:37 ق.ظ

حضرت جکی جان امده است تا مشکلات عشقی شما رو حل کنه . فقط کافیه جلوی ایینه وایسی و جکی جان رو صدا کنی .
این شما و این هم معجزات جکی چان .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد