پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

نظر سنجی شماره 2

آیا از رشته تحصیلی خود در دانشگاه راضی هستید؟

آیا اگر فرصت دیگری به شما داده می شد حاضر به تغییر رشته بودید؟

در کل نظرتون رو درباره پرستاری بگین؟

 

 

نظرات 23 + ارسال نظر
modest man یکشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:08 ب.ظ

بدک نیست برای ایران اما اگر جای دیگه ای بودم به غیر از این دیار سراغ رشته دیگه ای میرفتم چون در ایران پول حاکم نه علاقه اما یه ته علاقه ای هم داریم دیگه
سخنی با صداقت تمام

سعیدی یکشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:16 ب.ظ

من از رشته ی تحصیلی خودم راضی ام.اما اگه فرصت دیگه ای بهم داده می شد رشته ی دیگه ای رو انتخاب می کردم.
به نظر من پرستاری رشته ی فوق العاده خوبیه اما متاسفانه تو ایران نسبت به کشورهای دیگه خیلی سطح پایینه....

abolfazl hosseini fard moghaddam یکشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:47 ب.ظ

من که کلا به رشته ام علاقه دارم
حاضرم جونم رو ازم بگیرن ولی رشته ام رو از دست ندم
من با علاقه و آگاهی کامل این رشته رو انتخاب کردم اگه هزار تا فرصت دیگه هم بهم میدادن باز هم همین رشته رو انتخاب می کردم

حاصلی دوشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:55 ق.ظ

منم از رشتم راضیم تازه علاقم بهش بیشترم شده ی فرصت ک هیچی ۱۰۰تا فرصتم داده میشد همینو انتخاب میکردم بعله!!!!!!!

خیلی خوب؛ اعتماد به نفس خوبی دارید امیدوارم تا آخر همین نظر رو داشته باشید...........

قربانی دوشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:46 ب.ظ

من حالم از این رشته به هم میخوره شاید دوباره برم کنکور بدم شایدم بعدا بهش علاقه مند شدم نمیدونم ....

حاصلی دوشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:17 ب.ظ

خودمم امیدوارمهمین نظروداشته باشم

morteza دوشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 02:09 ب.ظ

خیلی پشیمونم از این که پرستاری رو انتخاب کردم.شوخی کردم اگه علاقه نداشتم بیکار نیستم که الکی وقت خودم رو تلف کنم

javad دوشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 02:09 ب.ظ

قربانی خیلی با حالی
تو رشته ی پزشکی تا بخوای جایی برسی موهات سفید میشه(از بس سخته لامصب)
از رشته ی دندون خوشم نمی یاد چون دوس ندارم دهن ملت رو نگاه کنم.چندشم میشه
از رشته ی علوم آزمایشگاهی و داروسازی خوششم نمی یاد چون از بیوشمی متننننننننفرم.
می مونه رشته ی فیزیوتراپی و پرستاری.وچون رتبم ب فیزیو نمی خورد اومدم پرستاری.الانم ک از ترمکی در اومدیم رفتیم ترم دو علاقم بیشتر شده.
ولی اگه ب س سال پیش برگردیم میشنم مثل. . . درس می خوندم تا رشته ی پزشکی قبول شم.
در کل نسبت ب زحمتی ک کشیدم نتیجشم گرفتم.الانم راضیم

namaiande kelas91 دوشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 04:54 ب.ظ

درآسمان نیست کاری پرستاره تراز"پرستاری"
به امیدروزهایی خوب دراینده.........

ایران98 دوشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:09 ب.ظ

وقتی خوراکی از دستـت روی زمین می افـتد و تو ناخودآگاه می گویی: وای! «آن استریـل» شد!...



وقتی پـی به ضعیف بـودن فشار شیر آب می بری و دنبال آچـار می گردی تا به قول خودت «هیـپـوتنشن» شیر آب را برطرف کـنی!...



وقتی می نشینی و بدخواهانـت را به گرفـتن ِ«بـرین تومور» نفریـن می کنی و بدخیـم یا خوش خیم بودنش را هم مشخص!...



وقتی در ترافیک سنگین معطل می مانی و از دیگری جویا می شوی که: چـرا امروز این جا «ترومبـوز» داده؟!...



وقتی نگاهت به دیوار نم کشیده ی اتاق می افـتد و متحیر می پرسی: چرا آب باران به داخل «لـیک» داده؟!...



وقتی با اطرافیـانت دست رفاقت می دهی و بی اختـیار انگشتانت شریان های «اولـنار» و «رادیـال» آنها را لمس می کند...



وقتی میوه های بـُنجل و پلاسیده ی یخچال را میوه های «هیـپوکسی» شده می خوانی...



وقتی تلویزیون را با نمایشگر «ونـتیلاتور» اشتباه می گیری و در آن دنبـال دکمه های تنظیم مُد تـنفسی می گردی!...

.

.

.

.

آنگاه با اطمینـان خاطر می توان گفت که تو دیگر «کارشناس» شده ای. یک کارشناس پرستاری

{بچه ها قدر رشتتون رو بدونید}{به امید کارشناس شدن همتون}

ایران98 دوشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:14 ب.ظ

من پرستـارم و خـوابـو نـمیخوام اجـر در روز حسابــو نـمیخوام

آخه بـا ایـن همـه پژمرده شدن بایــدَم گفـت ثـوابـو نـمیـخوام



نیـّتـای خیــر و خالص نـمیخـوام پس نمایـنده ی مجلس نـمیخوام

خاکیـم من، به همیـن قانـعم و ژستِ دکـتر و مهنـدس نـمیخوام



وعده هـای سرکاری نـمیـخوام دیـگه از هر کسی یـاری نـمیخوام

ساعتِ کـــارو زیــادش نـکنیــد «کاهشِ ساعتِ کاری» نـمیخوام



کـار در لاس وگـاسو نـمیـخوام از سل و ایـدز هــراسو نـمیـخوام

واسه ما بیـنِ ده و بیست چه فرق؟ نـمره ی بیست کلاسو نـمیخوام!



مدرکِ کارشنـاسی نـمیخـوام از کسی حالِ اساسی نمیخـوام

بـعدِ لـو رفـتنِ این شعرِ سیاه انگ و جُرمـای سیاسی نمیخوام

دوست جیگر دوشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:16 ب.ظ

نه
بله
مزخرفه

abolfazl hosseini fard moghaddam سه‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:04 ق.ظ

ایران 98 واقعا بیستی
خیلی قشنگ بود کلی حال کردیم

امین حائری سه‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:34 ق.ظ

سلام.
من رشتمو دوس نداشتم ولی با گذشت زمان عاشقش شدم.
موقعی که میبینم حال بیمارام خوب میشه اون موقع بهترین لحظه های زندگیمه و تلخ ترینشم به رحمت خدا رفتن بیمارانم
امیدوارم بتونم تو این حرفه به مردمم خدمت کنم
خدا جونم کمکم کن

Z.B سه‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:31 ب.ظ

گرچه من دوست دارم زمان به عقب برمی گشت و میتونستم اشتباهاتمو جبران کنم ولی درمورد رشتم مطمئنم که اشتباه نکردم و این اون چیزیه که آرزوشو داشتم

modest man سه‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:44 ب.ظ

محمد جان شعرت عالی بود
امین جان تا حالا چندتا مریض درمان کردی

REZAOMIDI4444 سه‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:16 ب.ظ

با این که رشتم تو این مملکت تعریف نشده اس دوسش دارم
شاید بضی موقع ها یه حرفایی میشنوم ولی بازهم تسلیم حرفای مردم نمیشم
به قول نماینده کلاس 91
"به امید روز های خوب در اینده..."

abolfazl hosseini fard moghaddam چهارشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:09 ق.ظ

امین یه سوال می پرسم جون من راستشو بگو تا حالا چند تا از مریضات خوب شدن یا چندتاشون مردن؟
امین اون مریضه که دیروز پذیرشش کردی خوب شد؟

حامی ژیگول پنج‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:28 ب.ظ

فقط ب خاطر بازاار کارش اومدم.فقط.فقط

تو هم یه چیزیت میشه ها مگه پرستاری درآمدم داره!!!!!!!!!!

ع. ولی نژاد پنج‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 06:56 ب.ظ

قبل از اینکه بیام دانشگاه دوست داشتم
ولی بعدش که ومدم دانشگاه اطلاعاتم زیادتر شود ی کم می تر سیدم تقریبا ازش زده شده بودم
اما الان خیلی دوسش دارم به اون سختی ام که می گفتن نیست

حضرت جکی جان شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:33 ق.ظ

میدونی چیه من که میدونم همتون دارید خالی می بندید لا اقل با خودتون رو راس باشید از طرف حضرت جکی جان .
منتظر پیام های بعدی من باشید

بابا جکی جان بیخیال!!!!!!!!!!!!

لیلا احمدی جمعه 11 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:22 ق.ظ

با سلام وعرض ادب خدمت شما همکارهای آیندم
ی سوال دارم خواهشا کمکم کنید
من دانشجو برستاری ترم 2 هستم ..عاشق رشته بزشکی بودم
به علت اینکه رتبم به بزشکی نخورد اومدم این رشته
بعد 2 ترم هیچ علاقه ای به این رشته ندارم
به نظر شما ارزششو داره انصراف بزنم ودوباره کنکور شرکت کنم؟؟؟
ی سوال دیگه بعد از کارشناسی در این رشته با توجه به اینکه دانشگاه دولتی خوندم باز میتونم کنکورز سراسری شرکت کنم؟

نجفی جمعه 11 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:38 ب.ظ http://evilandangel.blogsky.com

با سلام خدمت شما خانم احمدی
به نظرم اگر شرایط زیرو دارید حتماٌ اقدام کنید
مطمئن هستید که در کنکور توانایی کسب رتبه 2500 رو دارید(با توجه به برخی شرایط و الا با رتبه بالاترهم پزشکی قبول میشید) و حوصله خوندن اون کتابهارو باز دارید
بعدش توانایی خوندن 9 یا 11سال درس رو در رشته پزشکی دارید زیرا پزشکی عمومی توفیق چندانی با پرستاری ندارد
ارزششم داره بخونید پزشکی رو خصوصاً برای تخصص یا فوق
ضمنن شما هم میتونید 2 بار در کنکور در رشته های دولتی و هزاران بار در رشته های غیر دولتی و آزاد پذیرفته بشید
پس هنوز یک شانس دیگه دارید
بازم اگه سوالی بود در حد توانمون پاسخ گوی شما هستیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد