پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

abolfazl hossini fard moghaddam

قبل از اینکه به سعیدی عزیز زحمت بدیم خواستم خودم پیش دستی کنم و زودتر بهتون بگم که ایشالله می خوام به عنوان نویسنده براتون مطلب بذارم امیدوارم بتونم اونطوری که دوست دارید مطلب بذارم

 

پیشنهادات و انتقاداتتون رو حتما بهم بگین تا تو مطالبم مدنظرم قرار بدمشون

 

مرسی از همه بروبچ پرستاری 91 و سعیدی عزیز که این محفل رو برا دور هم جمع کردن بچه ها ایجاد کرده

نظرات 4 + ارسال نظر
abolfazl hosseini fard moghaddam دوشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:06 ق.ظ

البته من یه هفته ای هست که جزو نویسنده ها هستم ولی به یه مشکلی بر خورده بودیم که خدارو شکر برطرف شد

راستی محمودی عزیز منو ببخش
همین یه دونه بود

حاصلی دوشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:52 ق.ظ

امیدوارم مطالب خوشگلی رو انتخاب کنی:مر۳۰ آقای مقدم

امیدوارم
مرسی

رضا محمودی دوشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:05 ب.ظ

عیب نداره ابولفضل جان هر وقت خواستی {یکشنبه ها} میتونی مطلب بزاری.

قربونت
ضایع نمی کردی دیگه
خودمون رفاقتونه با هم تعامل می کردیم

morteza دوشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 06:21 ب.ظ

همین که اسم تو کنار صفحه ی وبلاگ باشه فکر کنم کافیه و حسابی اینجارو شلوغش کنه

مگه چشه اسم به این کوتاهی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد