پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

نجفی و حسینی

سلام به تمام همکلاسی های گلم. 

چند وقت بود پست جدیدی نذاشته بودم.درگیر یه سری از مسائل  بودم. 

خوب راستش می خواستم ۲ تا از نویسنده های جدید وبلاگ رو بهتون  

معرفی کنم. 

آقای حسینی و آقای نجفی امیدوارم برامون مطالب جالب آپ کنید.  

                                                                                                                 با تشکر 

مدیر وب(علی سعیدی)

نظرات 6 + ارسال نظر
Milad دوشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:03 ب.ظ http://www.i01.ir

سلام
مایل به تبادل لینک هستید؟؟
آدرس www.i01.ir رو با نام زیر لینک کنید.
خرید شارژ - آی صفر یک
و بعد از لینک کردن بیاید تو سایت nemayeshtv.ir نظر بدید تا شما رو لینک کنم.
ممنون

abolfazl hosseini fard moghaddam سه‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:48 ق.ظ

مرسی سعیدی از معرفیتون
منم امیدوارم بتونیم مطالب جالبی رو آپ کنیم
امیدوارم از مطالبمون خوشتون بیاد

علی سه‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:54 ق.ظ http://websher.vcp.ir

سلام
اگه یادت باشه بهت گفته بودم که حالا که نویسنده ی جدید پیدا کردی خودتو بازنشسته نکن
خودتو که سال به سال نمی تونم ببینم گفتم شاید بتونم از طریق وبلاگت پست هات رو بخونم اما اونم که آپ نمی کنی
من حتی 2 دقیقه هم الکی تو سایت ها نمی چرخم ولی روزی نیم ساعت تا یه ساعت رو تو وبلاگت می گردم
من بخاطر تو میام اما وقتی تو نیستی چه فایده
هی .....
راستی اگه یه وقتی خواستی جواب بدی می تونی به همین ایمیل بفرستی

سلام عزیزم
امیدوارم که حالت خوب باشه.به خدا شرمنده ام.
راستش این چند وقته خیلی سرم شلوغ بود نتونستم مطلب جدید آپ کنم.
اما بهت قول می دم که زود به زود پست جدید بزارم.
راستی خیلی ممنون که هر روز به وب سر می زنی.

جیگر سه‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 04:16 ب.ظ

وای خدا خودش رحم کنه آقای نجفی از اون حرفای سر کلاس ی موقع نزنی بیان ...

modest man سه‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 06:40 ب.ظ

tnx brother

REZAOMIDI4444 سه‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:30 ب.ظ

ماشاالله به بچه های کلاس چقد فعالن !!
نتظر پستای خوبتون هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد