پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

تست هوش

این تسته شرکت ماکرو سافته   که جواب دهنده برای مدیریت در بخشی از شرکت انتخاب می شد

  حالا تست   سه تا کلید داریم و سه لامپ در سه اتاق به طوری که فقط یک بار وارد هر اتاق شویم 

  چگونه می توان گفت کدام لامپ برای کدام اتاق است؟    جواب متعاقباً اعلام خواهد شد

نظرات 12 + ارسال نظر
bestrank چهارشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 07:31 ب.ظ http://bestrank.ir/?ref=90812

سلام
وبلاگ خوب و جالب دارید
اگر مایل هستید که آمار وبلاگ شما در طول یک هفته به صورت صعودی بالا برود به سایت ما بیایید
درسایت ما آمار وب شما در طول یک هفته چندین برابر می شود
مثلا رتبه الکسای وب شما اگر 10میلیون باشد با عضویت در سایت ما و ثبت وب خود در سایت ما این آمار در طول یک هفته از 10میلیون به 2میلیون کاهش پیدا میکند واین بدان معناست که رتبه شما در گوگل و یاهو ودیگر موتورهای جستجو نیز کاهش پیدا می کند
ما منتظر شما هستیم
گروه افزایش ترافیک BESTRANK

اینم جوابه تسته طرف فرستاده خدایشش نگاه کنید کجا نظر میزارن
آخه عزیزم اینجا جاشه ناسلامتی یه مدیر بدبختم داره این وبلاگ

abolfazl hosseini fard moghaddam پنج‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:49 ق.ظ

یکی از کلید ها را روشن می کنیم و یکی دو دقیقه بعد آنرا خاموش می کنیم. حالا کلید دیگری را روشن می کنیم و به اتاق چراغها می رویم. چراغی که روشن است مربوط است به کلید دوم. دو چراغ دیگر را لمس می کنیم، آنکه گرم است مربوط است به کلید اول و البته آنکه سرد است مربوط است به کلید سوم است
اگه احساس کردی که جوابت لو میره بذار آخری تاییدش کن

نه بابا ولی احتمالاً شنیده بودی

رضا محمودی پنج‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:07 ب.ظ

خوب میشه با حرارت لامپ اینو فهمید به صورتی که دولامپ رو روشن میکنیم بعد از چند دقیقه یکی رو خاموش میکنیم و دیگری را چند دقیقه بعد خاموش میکنیم بعد لامپی که حرارت بیشتری دارد مربوط به کلیدی است که دیر تر خاموش کردیم و لامپی که حرارت آن کمتر است مربوط به لامپی است که دیر تر خاموش کردیم اون یکی هم که دیگه معلومه...

آ باریکلا ولی گمانم از ابولفضل پرسیدی

javad پنج‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 07:22 ب.ظ

خب نجفی اساسا این سوال ی مشکل اساسی داره
اگه لامپشون از نوع کم مصرف باشه چی؟
لامپهای کم مصرف ک حراراتی ندارن دوساعتم روشن کنی بعد بهشون دست بزنی مثل اولش سرده ینی حرارتی تولید نمیکنن.
پس دو حالت بیشتر نداریم یا اینکه طراح سوال موقع طرح سوال همه ی جوانب رو در نظر نگرفته یا اینکه اونموقع لامپ کم مصرف کشف نشده بودهک احتمالا دومی باشه چون من این معما رو دوره ی راهنمایی شنیده بودم.

آورین بت زیاد فکر نکن لامپ کم مصرفم داغ میشه فیلوسوف اما کمتر
یه بار امتحان کن داداش سوختی به جواب میرسی

javad پنج‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:30 ب.ظ

من مطمئنم ک داغ نمیشهامتحان کردم.تازشم اگه داغ هم بشه بعد از خاموش کردن فلفور گرماش از بین میره.
نجفی قبول کن شرکته ماکرو سافت اشتباه گرده دیگه

جواد راست و ریست نکش دیگه سوتی دادای رفت

javad جمعه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:36 ب.ظ

ورو خودت ودونی ک اشتب کردی
استدلال من حرف نداشت.
من جای تو بودم برش میداشتم

بسه نذار علنی کنم سوتیتو[:S024

abolfazl hosseini fard moghaddam جمعه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 07:51 ب.ظ

جواد بی خیال اصرار نکن نجفی راست میگه لامپ کم مصرف هم داغ میشه
در ضمن لامپ رو وقتی روشن می کنی بعد از 3-4 دقیقه خاموش می کنی بعد بلافاصله اون یکی رو میزنی و سریع میری تو اتاق و لامپ ها رو تست می کنی از زمان خاموش کردن لامپ اولی تا دست گذاشتن به اون برا تست حرارت لامپ کمتر از یک دقیقه لازمه پس تو فلفورتر از اون لامپه که بخواد سرد بشه میری و دست بهش میذاری

مگه تو بش بگی قبول کنه

javad جمعه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:43 ب.ظ

آقا قبول.
ابولفضل حسینی فرد مقدم خالص اگه عصبی شه معلوم نیس چیکار میکنه.حرف شما متینه

نه بابا عددی نیست

abolfazl hosseini fard moghaddam شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 05:33 ب.ظ

هوی نجفی
حتما جواد یه چیزی از من دیده که اینطوری میگه
پر رو بازی در نیار والا تو هم می بینیا
البته ما چاکر جواد جونمون هستیم جواد عزیزم اگه حرفت درست بود حتما جلوی این نجفی ازت حمایت می کردم

از دنگت ابولفضل داری زیاد حرف می زنی اگه تو آرنولی ما رونی کلمنیم آره داداش[:S018

abolfazl hosseini fard moghaddam یکشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:47 ق.ظ

بی خیال بیا بوست کنم و با هم آشتی کنیم آقای فلاکس

تو ام که کمبود احساسات داری میخای همه رو بوس کنی

رضا محمودی یکشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:47 ق.ظ

نجفی به جان خودم از حسینی نپرسیدم این سوال رو خودم طرح کردم دادم و دادم به بیل گیتس

abolfazl hosseini fard moghaddam یکشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:31 ب.ظ

نجفی محمودی راست میگه
در ضمن من می ترسم شما دچار کمبود احساسات بشید

دمت گرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد