پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

پول نداریم ما جماعت بدبخت nurse

این بنده خدا تایگر وود ستاره گلف پولدارترین ورزشکار جهانه با در آمده سالانه نزدیک به 80 میلون دلار سالانه یعنی  حدود  300000000000 تومان (سیصد میلیارد تومن)


اینم یه پرستار آمریکایی با درآمدی حدود  120000 دلار سالانه یعنی حدود  420000000 (چهارصد بیست میلیون سالیانه)


اینم درآمد من و تو بدبخت و این پرستارای ایرانی  حدوداٌ سالانه  18000000 حدوداٌ (هیجده میلیون تومن سالانه)


حقوق ما در 23 سال کار = حقوق یک پرستار آمریکایی

حقوق ما در 16000 سال کار   = حقوق تایگر وود

دیدید چقدر بدبختیم خداییش

نظرات 19 + ارسال نظر
سعیدی پنج‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:15 ق.ظ

واقعا اینطوریه یعنی ما ۱۸ سال کار کنیم اندازه ۱ سال کار تو آمریکا پول می گیریم.

بله 23 سال

abolfazl hosseini fard moghaddam پنج‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:42 ق.ظ

این که نجفی میگه درسته ولی با تلاش میشه یه کارایی کرد
من یه آمپول زن مطب میشناسم به طور میانگین روزانه 60 هزار تومان در آمد داره که میشه ماهی 1800 هزار تومان البته منظورم از روزانه 4 ساعت از بعد از ظهر هست حالا این 1600 هزار تومان به اضافه 1500 هزار تومان میشه به طور میانگین درآمد ماهی 3100 هزار تومان که به نظر من الان ماهی 3 میلیون هزار تومان یه در آمد قابل قبول هست

بریم آمپول زنی

مجتبی.خ پنج‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:42 ب.ظ

داداش گلم .خب پرستار اونا اندازه دکتر ما میدونه.اصلا قابل مقایسه نیستن.همینم که میدن زیاده

نه خیر داداش پرستارای ما از لحاظ علمی تو دنیا رتبه خوبی دارن خیلیاشون میرن هر کشوری رو هوا میزننشون

ز.روحانی پنج‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 07:13 ب.ظ

اینم ازشانس ماس شغلمون بین مردم که تقریبا میشه گفت محبوبیتی نداره توی محل کارمونم که دیگه نگوعجیییییییییییب واسمون سنگ تموم گذاشتن

i agree with u موافقم کاملاٌ

javad پنج‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 07:14 ب.ظ

چیکار میشه کرد؟
یا باید بری اونور ک سخته یا این که همین جا بمونی و کارت رو انجام بدی دیگه.
البته ب قول ابولفضل حسینی فر مقدم خالص درس میگه پرستار میتونه کارهای جانبی رو هم در کنار شغل اصلیش انجام بده

بازم چیزی نیست نسبت به اونور آقا جواد
به نظر من فوتبالو ادامه بده برو تیم ملی درآمدش بالاتره

javad پنج‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:27 ب.ظ

آره اونم حرفیه.
ولی ی پرستار فقط برای پول نمیکاره بیشتر واسه دلش میکاره

به قل حایری آخ آخ جواد حالم بهم زدی
هنوز دستت تو جیبت نیست بفهمی پول مهمتره یا عشق
آره دادا دنیای ما اینه

ی دختر خوب جمعه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:01 ق.ظ

هر کس خودش به خودش احترام نزاره نمیتونه از دیگران توقع داشته باشه که بهش احترام بزارن.
وقتی انقد پرستارای ایرانی ارزش خودشونو آوردن پایین که همه فقط به عنوان آمپولزن میشناسنشون معلومه نمیشه با پرستار آمریکایی مقایسشون کرد.
حالا نوبت ماست که وجهه واقعی پرستاری را به مردم نشون بدیم.
آیا می تونیم؟؟؟؟؟......؟؟؟؟؟؟؟.......

ان شالله که شما پیشتز این حرکت بشی ما هم حمایت میکنیم شاید یه وجهه ای ساختیم باسه رشتمون
یه روز خوب میاد می دونم
البته با این جماعتی که ما داریم زیاد امیدی نیست

حاصلی جمعه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:18 ب.ظ

۳۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ صفرای این تو ذهنم نمی گنجه چرااا
بی خیال حقوق بابا ما خانوما ک میتونیم باهاش کنار بیایم اما واسه شما پسرا ک باید خرج زن و بچه بدید........ بهتره ک از الان ب فکره شغل دوم باشید دوستان

اگه بیکار موندم شاید برم برا ریاست جمهوری ثبت نام کنم امکان پذیرشش از شغلا دیگه بهتره اون یارو با اون قیافش رای اورود من برم رقابت سخت میشه احتمالاً کاندیدا احتمالی ( خاتمی ، رفسنجانی ، ولایتی ، سید حسن خمینی ، قالیباف ،لاریجانی ،مشایی و من دیگه چه رقابتی بشه خداییش)
بچه 56 تا رای شما رو که دارم بسمه هرکی رای نده سرویسه فهمیدید یا جور دیگه بگم
راستی شغل اولم نیاز نیست برا ما پسرا خدا این همه پیرزنه بیوه پولدار قرار داده یکیو میگیری بعد میکشیش بعدش دیگه پول داشته باشی که تایلور سویفت یا هیلاری دافم بخای بگیری بت نه نمیگه چه برسه بقیه

javad جمعه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:42 ب.ظ

بچه ها واقعا من ب فکر اینم ک برم رئیس جمهور شم بهم رای میدید؟
اگه رای بدید ب هر کدومتون ی پراید میدم.اگه در اومدم ب جون خودم میدم.

ریئس جمهور باید بلد باشه حرف بزنه منم که از همتون خدایشش وراج ترم نه جواد جان همون تیم ملی باسه تو بهتره داداش

javad جمعه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:46 ب.ظ

راس میگیا.این کار رو هم میشه کرد.
ولی آخه پیر زن پولدار مییاد با من ازدواج کنه؟
اگه پیدا کردید لطفا ب شمارم پی ام بدید

باشه داداش منتظر تماسم باش فعلاً سه تا باسه ابولفضل مرتضی و رضا جور کردم باسه تو ام رو چشم

abolfazl hosseini fard moghaddam جمعه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 07:47 ب.ظ

نه دروغ میگه یه هفته هست داره حرفش رو میزنه من که هنوز پیرزنی با چشمای خودم ندیدم
در ضمن من خداروشکر انقدر پول دارم که اگه برا کار پرستاری ام بهم حقوق ندن هم می تونم زندگی بکنم و خرج زن و بچه بدم
خداروشکر خانواده ما از قشر سطح بالای جامعه هست پس برا منم خیلی مهم نیس که چقدر حقوق بدن ولی طمع آدمی میگه هر چقدر بیشتر بهتر پس منم حرف نجفی رو تایید می کنم و می گم حقوق یه پرستار تو ایران کمه

تو پول بدم دادی که شماره بگیری وجدانن اگه بدی 5 6 تا پیرزن تو فامیل داریم خیلی پولدارن خداییش پولو بدی شماره رو دادم یکیشون که تیلیاردر بود چند وقت پیش عمرش داد به شما چون به پدرم محرم بود نمی تونستم بگیرمش پرید رفت خداییش با اون همه ثروت حیف شد
راستی تو وضعت خوبه شبای تعطیل مگه نمیای باهم میریم بادکنک فروشی تو این پارکا دیگه به ما نگو راستی امشب بریم کدوم پارک فکر کنم هاشمی بهتره امشب داداش
دور از شوخی خداییش کلاً همه ایرانی ها تو هر شغلی درآمدشون پایینه

سعیدی جمعه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:11 ب.ظ

من هم شاید برم سراغ خوانندگی چون تا ۲ سال پیش که گیتار کار می کردم بهم پیشنهاد شد اما به خاطر کنکور دنبالش نرفتم.
امسال هم با یه نفر آشنا شدم که تو یه گروه سنتی کار می کنه و اون هم بهم پیشنهاد داد.

عالیه دست مارم بند کن

javad جمعه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:44 ب.ظ

بابا منم بلدم بحرفم.
تازشم محمود مگه بلده بحرفه؟؟؟

آره

abolfazl hosseini fard moghaddam جمعه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:45 ب.ظ

اینو قبول دارم که همه ایرانیا تو هر شغلی درآمدشون پایینه
اون پیرزنه که مرده بود خوب بوده چون زود می مرده و ما هم هر چه زودتر سرمایه دار می شدیم
مگه من نگفتم لپ تاپ و موتورم برا تو حالا چون تویی 1 میلیون هم پول نقد بهت میدم
داداش اعتماد باید 2 طرفه باشه اومدیم و من پول و اینا رو بهت دادم و پیرزنی که معرفی کردی مورد پسند نبود اونوقت من کجا برم ازت شکایت بکنم بگم که قرار بوده برا من پیرزن گیر بیاره ولی پیرزنه مورد علاقه من رو گیر نیاورده؟

همراه اولشو بنوبیس 09199703413 ایرانسلشم دارم اگه جواب نداد

[ بدون نام ] شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:15 ق.ظ

جواد حاجی زاده فقط ب فکر تیم ملی باش.خرداد بازیه ها.

اسمتو بنویس قلیچ یا قربانی هستی دیگه

javad شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:54 ب.ظ

قلیچه

نمی دونم [:S024 میدونستمم نمی

مجتبی.خ یکشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:55 ق.ظ

ن دادا.مجتبی م خلیلی.ببخشید یادم رفت ب اسمم

REZAOMIDI4444 سه‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:19 ق.ظ

سالی 700 تا پرستار از این مملکت میرن
من و تو هم یکی از اینا
به همین راحتی

به رفیق این طرفا
داداش رفتی مارم یه صدا بزن قربون دستت

حضوری دوشنبه 4 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 10:09 ب.ظ

سلام به دانشجوهای خوبم عزیزان پرستاری
بچه ها دغدغه هاتون یک به یک خوندم. بهتون حق میدم در خیلی از بخش هاش به ویژه جاهایی که به مظلومیت رشته خودتون اشاره کردید. واقعیت اینه که به نظر میرسه حالا حالاها رشته های پیراپزشکی رشته های در خدمت پزشکی باید بمونه. البته با نظر «یه دختر خوب» موافقم و معتقدم میتونید اگر پُر تلاش باشید آبروی رشته خودتون رو ارتقا بدید ما باید مثل خیلی های دیگه کم رمق و بی تفاوت و باری به هر جهت باشید.
چیزی رو که من معتقدم اینه «انسان هر چیزی بخاد بشه میتونه بشه و هر کسی در هر جایگاهی هست خودش خواسته». پس نباید یادتون نره شما مدیران بخش هستید و باید همه چیز رو کنترل کنید.
من که شما رو باور دارم و به توانایی هاتون شک ندارم.
مثل همیشه در پایان بهترین ها رو براتون آرزو میکنم.

ممنون و متشکر که وقت گذاشتید دکتر و این پست ونظرات رو مطالعه کردید
به امید روزی که پرستاری به جایگاه واقعی خودش برسه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد