پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

آرزوی من این است

 

                                              آرزوی من این است 

آرزوی من این است که دو روز طولانی                    در کنار تو باشم فارغ از پشیمانی 

آرزوی من این است یا شوی فراموشم                   یا که مثل غم هر شب گیرمت در آغوشم 

آرزوی من این است که تو مثل یک سایه                 سرپناه من باشی لحظه ی تر گریه 

آرزوی من این است نرم و عاشق وساده                 همسفر شوی با من در سکوت یک جاده 

آرزوی من این است هستی تو من باشم                لحظه های هوشیاری مستی تو من باشم 

آرزوی من این است تو غزال من باشی                   تک ستاره روشن در خیال من باشی 

آرزوی من این است در شبی پر از رویا                    پیش ماه و تو باشم لحظه ای لب دریا 

آرزوی من این است از سفر نگویی تو                     تو هم آرزویی کن اوج آرزویی تو 

آرزوی من این است مثل لیلی و مجنون                  پیروی کنیم از عشق این جنون بی قانون 

آرزوی من این است زیر سقف این دنیا                    من برای تو باشم تو برای من تنها 

نظرات 9 + ارسال نظر
abolfazl hosseini fard moghaddam جمعه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:51 ق.ظ

عجیب است که پس از گذشت یک دقیقه به پزشکی اعتماد می کنیم؛
بعد از گذشت چند ساعت به کلاهبرداری !
بعد از چند روز به دوستی
بعد از چند ماه به همکاری
بعد از چند سال به همسایه ای ...
اما بعد از یک عمر به خدا اعتماد نمی کنیم !
دیگر وقت آن رسیده که اعتمادی فراتر آنچه می بایست را به او ببخشیم.
او که یگانه است و شایسته ...

حاصلی جمعه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:11 ب.ظ

زرتشت می فرماید:
اگر دشمن پیدا کردی بدان در رسیدن ب هدفت موفق بوده ای.
اگر روزی تهدیدت کردند بدان در برابر تو ناتوانند!
اگرخیانت دیدی بدان قیمتت بالاست
و
اگر روزی تورا ترک کردند بدان با تو بودن لیاقت می خواهد

javad جمعه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:34 ب.ظ

آرزوی من این است ک برای همیشه بخوابم(بمیرم)
وااااااااای ک چ کیفی میده.

این چه آرزویی بود.
دیگه از این آرزوها نکنی ها وگرنه با خودم طرفی.
مگه ما چندتا جواد حاجی زاده داریم.

morteza جمعه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 06:58 ب.ظ

یه دختر کوری تو این دنیای نامرد زندگی میکرد .این دختره یه دوست پسری داشت که عاشقه اون بود.دختره همیشه می گفت اگه من چشمامو داشتم و بینا بودم همیشه با اون می موندم یه روز یکی پیدا شد که به اون دختر چشماشو بده. وقتی که دختره بینا شد دید که دوست پسرش کوره. بهش گفت من دیگه تو رو نمی خوام برو. پسره با ناراحتی رفت و یه لبخند تلخ بهش زد و گفت :مراقب چشمای من باش

خیلی جالب بود.

namaiande kelas91 شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 06:58 ب.ظ

آرزویم این است:
نروداشک درچشم توهرگزمگرازشوق زیاد
نرودلبخندازعمق نگاهت هرگزوبه اندازه ی
هرروزتوعاشق باشی عاشق آنکه تورامیخواهد
وبه لبخندتوازخویش رهامیگرددوتورا دوست بدارد
به همان اندازه که دلت میخواهد
تقدیم به همکلاسی های عزیز......

ایران98 یکشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:55 ب.ظ

Mersi be khater neveshteye khob namaiande.rasi bacheha behtare vae tymaye mikrob esm va kapitan enteghab konid ke reghabat jazabtar beshe.

آره حتما.
باید به بچه ها بگیم با لباس ورزشی بیان.

javad یکشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:32 ب.ظ

چه بده برای اونکه جون میدی،غریبه باشی
بگی میخوام با تو باشم،بگه میخوام که نباشی
--------------------------------------
هر چقدر هم که از من دور باشی،
شب که ماه می تابد
به کنار پنجره بیا و نگاه کن
دلم خوش است جایی را می بینم
که تو هم نگاه می کنی
--------------------------------------
گاهی با یک قطره ، لیوانی لبریز می شود
گاهی با یک کلام ، قلبی آسوده و آرام می گردد
گاهی با یک کلمه ، یک انسان نابود می شود
گاهی با یک بی مهری ، دلی می شکند
--------------------------------------

تقدیم ب همه ی عاشقا

وجودم بی تو یخ بسته****بتاب سردم زمستونم
منو مثل همون روزا****با آغوشت بپوشونم
یه جایی توی قلبت هست****که روزی خونه ی من بود
به این زودی نگو دیره****به این زودی نگو بدرود

غریبه آشنا سه‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:10 ق.ظ

آرزوی من این است مثل سیم یک گیتار زیر دست توباشم لحظه ی خوش دیدار...

همون یه نفر جمعه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:12 ق.ظ

میدونین آرزوی من چیه .
خودم زیاد بهش فکر نکردم .
ولی شاید بهترین آرزو برا من این باشه که یه روزی بیاد که دیگه دروغ نگم .
شاید اون روز ببینم مگه نه .!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد