پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

حدس بزنید کی خونده؟؟؟؟؟

 حدس بزنید این شعرو کدوم خواننده در چه زمانی خونده؟؟؟؟؟؟؟

هرکسی که بتونه جواب درست بده یه جایزه داره. (البته به جز چند نفر .)

                                                      

                                                     ؟؟؟؟؟؟؟

                      صحنه خالی صحنه خاموش             بی تحرک بی نمایش              

                      نیمکتا گیج،گیج و واژگون                 به امید یه نوازش

                      پشت صحنه بغض تصویر                 روی آینه های غمناک    

                      روی صحنه غیبت نور                      روی پرده یه وجب خاک 

                      همه رفتن همه رفتن                     همه با هم،همه جز خاطره و یاد       

                      درا باز و بسته می شن                  ولی با دلسوزس باد                            

                                               

     عمر بازیگری من عمر شبنم روی برگ بود  

             عمر عشق بازی شیشه با هوس های تگرگ بود 

              نه صدای دست و تحسین نه گل میخک و بوسه  

باورم نمی شه تو اوج داره بال من می پوسه 

                                        بنویسید بنویسید روی سنگا رو درختا 

                                        با شمام قصه نویسا بنویسید از همینجا 

                                        چند بهار پیش تر از اینها دیو صحنه زیر پام بود 

                                        توی اهل بی وفامون اسم من مثل سلام بود 

                                        حالا نه صدای تحسین نه گل میخک و بوسه 

باورم نمی شه تو اوج داره بال من می پوسه

                               

نظرات 8 + ارسال نظر
abolfazl hosseini fard moghaddam یکشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:43 ب.ظ

نمی دونم شاعرش کیه فقط میدونم گوگوش یکی از ترانه هاش با همین مضمونه

من هم شاعرو نمی خوام.خواننده و زمان خواندن شعر

علی یکشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:06 ب.ظ http://websher.vcp.ir

سلام
فک کنم از گوگوش باشه
راستی راجع به اون قضیه که توی یه کامنت برات نوشته بودم
که سرویس وبلاگدهی و اینا بود می تونی با همین ایمیل بامن در ارتباط باشی
حتی اگه نمی خوای این کار رو هم بکنی یه ایمیل به من بفرست تو رو خدا
کار دارم آخه
بعدا بهت می گم

morteza دوشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 05:08 ب.ظ

علی جون من نمیدونم این کی این شعرو خونده ولی با شناختی که از تو پیدا کرد تو عاشق خونده های گوگوشی درست گفتم؟

modest man (نجفی) دوشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:19 ب.ظ

وقتی تو بذاری خب معلوم اون پیر زن عملی خونده دیگه زمانشو نمیدونم چون فکر کنم با اون سنش از زمان احمد شاه می خونده
شوخی کردم دلگیر نشو
غریب آشنا دوست دارم بیا منو همرات ببر به شهر قصه ها

آقای نجفی با تمام احترامی که برای شما قائل هستم نمی تونم این توهین شما رو نشنیده بگیرم.
داری به کسی توهین می کنی که تا به الان ۶۰ سال روی استیج خوانندگی کرده.
کسی که تو سبک پاپ کسی رو دستش نیست.
کسی که حتی یک بار صداش تو آمریکا ممنوع شد.
کسی که بیشترین و پرجمعیترین کنسرت های سال رو داره.
کسی که از شبکه های خارجی باهاش مصاحبه می کنن.
کسی که رکورد پرجمعیت ترین کنسرت سال ۲۰۰۰ رو شکوند.
کسی که ۲۳ سال سکوت کرد.
کسی که نت هایی از موسیقی رو می خونه که کار هرکسی نیست و نخواهد بود.
اصلا پاپ بدون صدای گوگوش معنا نداره.
من که ۴ سال موسیقی پاپ کار کردم می دونم وقتی می خوای بری یه کتاب آموزش موسیقی پاپ بگیری چه برای گیتار و چه برای پیانو
نصف آهنگ های کتاب مربوط به گوگوشه.

من کسی نیستم که بخوام از گوگوش تعریف کنم.چون اون اونقدر بزرگ هست که نیاز نباشه من درموردش چیزی بگم.

برای نمونه شما آهنگ همسفر و آهنگ ماه پیشونی از خانم گوگوش رو گوش بدید و بعد بیاید اینجا و در مورد ایشون نظر بدید.

modest man (نجفی) دوشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:23 ب.ظ

ولی فک کنم4 5 سال پیش خونده بود دقیق یادم نیست

modest man (نجفی) سه‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:49 ب.ظ

بابا جوش نکن شوخیدم تازه ته شم یکی از آهنگایی شو که دوست داشتم نوشتم و به نظرت احترام می ذارم اما خواننده مورد علاقم نیست و به نظر من هنوز خیلی کار داره تا به اسطوره های ایران نزدیک بشه اما به منم بگن مطمئنن تو 5 تا خواننده های زن ایران انتخابش می کنم اما بهترینشون نه تازه ماهم از موسیقی بدور نیستیم از هر فرهنگ و کشوری بگی موسیقی دارم وبرادرمم حدود 10 سالی با انواع سازهای موسیقی کار کرده و نی سنتور سه تارم کامل بلده
و موسیقی فقط سنتی صداهم فقط کسایی دارن که توانایی خوندن موسیقی سنتی داشته باشن صدا صدایی که زیر موسیقیش پنهان نشه و بتونه به تنهایی خودشو نشون بده
البته این نظر منه و می دونم که قبول نداری و نظر تو هم برام محترمه و تا حدودیشو می پذیرم
و اینم اغراق عجیبی بود که پاپ وامدار گوگوشه درسته تونسته سبکی جدید ارائه کنه و اینم برام قابل احترامه اما جزئی از پاپه نه نصفش

گوگوش خودش اسطوره ی موسیقی پاپه و نیازی به نزدیک شدن به اسطوره ای نداره.
با این نظرت موافقم که گفتی صدا نباید زیر آهنگ مخفی بشه.چون صدای گوگوش همیشه روی آهنگ بوده و این یکی از فاکتورهایی بوده که باعث شده مردم به صدای گوگوش علاقه مند بشن.همون آهنگ همسفری که گفتم اگه گوش کنی مشخصه که صدا یعنی چی.
در مورد موسیقی سنتی هم باید بگم هرکسی یه سلیقه ای داره شما سنتی دوست داری.من پاپ دوست دارم.یکی دیگه کلاسیک یا فلامینگو.
هیچوقت نمی شه خواننده ی پاپ رو با خواننده ی سنتی مقایسه کرد چون هیچ فاکتور مشترکی ندارند.
در ضمن در مورد افتخارات و توانایی های گوگوش اگه بخوام چیزی بنویسم یه طومار می شه.
و اینکه من صدای بدون موزیک گوگوش رو گوش کردم تو آکادمی هم ما صدای بدون موزیک گوگوش رو شنیدیم .صدا واقعا صداست


صدا صدای مخملی نه یک صدای بدلی
صدا صدای قدغن فریاد جادویی زن
صحنه ی ما غزل پوش
صدا صدای گوگوش

modest man (نجفی) چهارشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:19 ب.ظ

میخای یه نظر سنجی کلی بذار در مورد خواننده مورد علاقه زن و مرد ببینیم اهالی کلاس چی میگن
البته شاید وبت منشوری بشه

شاید بعدا این کارو کردم.

یاس09 شنبه 10 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 09:54 ق.ظ

اهنگ کوچ صدا از گوگوش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد