پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

اولین روز کارآموزی

 سلام به دوستان گلم. 

 

امروز 2 تا عکس از اولین روز کارآموزی تو بیمارستان شهید بهشتی گذاشتم. 

(البته فقط گروه خودمون) 

امیدوارم که خوشتون بیاد.

 

  

 

 

 

نظرات 26 + ارسال نظر
ز.روحانی چهارشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:24 ب.ظ

امیدوارم پرستاران موفقی باشیم/همه مون/
راستی توکتابخونه بیمارستان عکس گرفتین؟

آره تو کتابخونه عکس گرفتیم.ساعت ۷ و نیم بود که منتظر خانم خوبی بودیم.

abolfazl hosseini fard moghaddam چهارشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 05:50 ب.ظ

خوش به حالتون با استاد خوبی تو شهید بهشتی کلاس دارید

خیلی ممنون.ایشون از هر لحاظ عالی هستند.
واقعا استاد با تجربه و کاردانی هستند و خیلی خوب از دانشجو حمایت می کنند.

رضا محمودی پنج‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:38 ق.ظ

استاد خوبی از همان ابتدا مدیریت بیماران را به ما سپردند و سعی میکنند که دانشجویانش مطالب را از ریشه فهمیده و در آینده پرستارانی در خور شخصیت از دست رفته ی این رشته به جامعه تحویل دهد و این رشته را فقط محدود به تزریقات نکرده اند و نشان داده اند که هدف بسیار بزگتر از این است بنده به نوبه خود از ایشان تشکر و قدر دانی میکنم...........

درسته.
به نظر من اولین و مهمترین چیز اینکه ما بتونیم با بیمار ارتباط خوب برقرار کنیم و بیمار بتونه به ما اعتماد کنه.

REZAOMIDI4444 پنج‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:23 ب.ظ

موفق باشید
ولـــــــــــــــی ما چی؟؟؟؟؟؟؟؟

خوب شما هم اگه عکس دارید برام بفرستید تا آپ کنم.

ج.سعادت پنج‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:27 ب.ظ

در پاسخ آقای محمودی. در بالین بودن و با بیمار کار کردن از ابتدا بهتر از در بیمارستان بودن و نوشتن است.

منظورتو از نوشتن نفهمیدم.
ما از همون اول هر کدوم با سه بیمار کار کردیم.در ضمن هیچ بیمارستانی بهتر از شهید بهشتی تو قم نداریم.
و تو این بیمارستان دقیقا تمام اصول پرستاری رعایت می شه و استاد خوبی هم طبق اصول به ما آموزش می ده.

javad پنج‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 07:49 ب.ظ

سعیدی خب تو ک نمی خوای نظرات ما رو ثبت کنی و ب دلخواه خودت انتخاب کنی خب بگو نظر ندیم.

آقا جواد.تو برگشتی به استاد....... توهین کردی اونوقت می خوای نظرت ثبت بشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
من همه ی نظرات مربوط به پست های خودمو آپ می کنم.مگر اینکه توهین به شخص خاصی باشه.

morteza پنج‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:34 ب.ظ

در جواب اقای سعادت : اکه ما میخواهیم فقط زدن آنژیوکت و آمپول رو یاد بگیریم پس چرا داریم 4 سال وقت خودمون رو تلف میکنیم با ی دوره 3 ماهه هم میشه اینهارو یاد گرفت و ی آدم بی سواد هم میتونه اینکارو انجام بده ولی فکر کنم کمتر کسی پیدا بشه که بتونه بیمار و مشکلش رو مدیریت کنه خانم خوبی هم سعی داره همین کارو به ما یاد بده

بله درسته.

یه نفر پنج‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:53 ب.ظ

این نمره انسان ها رو مجبور به انجام چه کارهایی که نمیکنه .خیلی بده مگه نه هنوز فکر میکنین قراره یکی به شما یه چیزی یاد بده ؟ خیلی بده فکر آدما بسته باشه مگه نه .

بابا یه کم تجملات رو بیار پایین ما هم بفهمیم چی می گی!!!!!!!!!!!!!!

abolfazl hosseini fard moghaddam جمعه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:40 ق.ظ

بچه ها بی انصافی نکنید
به نظر من خانوم دهقانی ببخشید استاد دهقانی یکی از بهترین استادایی هست که می تونیم داشته باشیم البته منظورم این نیست که خانوم خوبی بد هستن
دست هر دو تا استاد درد نکنه واقعا دارن با تمام وسعشون برامون تلاش می کنن
شاید ویژگی های آموزشی هر کدوم با هم فرق بکنه ولی در کل هر دو یک هدف رو دنبال می کنن و اون هم آموزش ما برای رسیدن به سطح یک پرستار خوب هست
در ضمن ما با استاد خوبی کارآموزی نداشتیم که بگیم کدوم بهتر هست ولی الان که با خانوم دهقانی کاراموزی داریم اینو میگم که دستش درد نکنه واقعا کارش عالی هست و استاد واقعا عالی ای هست

ما هم با خانوم دهقان تابه حال کارآموزی نداشتیم.ولی به جرات می تونم بگم کار با خانوم خوبی بهترین تجربه ی سال ۹۲ برای من بود.

رضا محمودی جمعه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:52 ق.ظ

آقایان گروه C بنده اصلا با گروه شما کاری ندارم آیا من از گروه شما انتقادی کردم؟؟؟؟؟؟؟
من فقط از گروه خودمون و استادمون صحبت کردم و شما حق مقایسه ندارین اگه حرف از مقایسه بشه حرف های زیادی برای گفتن هست.....
پس فقط راه خودتون رو برید.....

آره بابا.این بچه بازی ها رو جمع کنید.یاد کلاس اول ابتدایی افتادم.

علی جمعه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:51 ب.ظ http://websher.vcp.ir

فقط می تونم بگم به عنوان یه دوست از دیدن این عکس خیلی خوسحال شدم

خیلی ممنون عزیزم.

modest man (نجفی) جمعه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 02:22 ب.ظ

جفتشون خوبن ولی یکیشون بهتره البته از نظر هرکدوم از ما فقط باید روش نمره گیریو بلد باشید
هر استادی یک روشی داره و ما باید با روش هاشون کنار بیایم خانم دهقانی از اول وارد کار میکنه دانشجو رو بعد کم کم اطلاعاتو مطابق با درسش میده
ولی خانم خوبی اول اطلاعاتو میده بعد وارد کار میکنه
خب احتمالاً دانشجو روش اولو بهتر پسند میکنه چون عجلش برا یادگیری بهتره اما روش دوم برا گروه شما ایمن تره استادم به همین علت این روشو براتون انتخاب کرده چون بچه های گروه ما همه حرفه ای هستن از اول رفتن تو بالین

آخ جون دعوا راه انداختم بخندیم

آقای نجفی ما هم از ابتدا تو بالین بیمار کار کردیم.این اطلاعات اشتباهو نمی دونم از کجا در اوردین. این عکسا قبل از اومدن خانوم خوبی بود.در ضمن اینکه کدوم گروه قوی تره بعدا مشخص می شه.

ناشناس جمعه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 05:39 ب.ظ

بازهم؟؟؟؟؟؟

اقای سعیدی چرا کامنت منو سانسور می کنی؟؟؟؟
من که توهین نکردم!!
اخه این کارا که چی؟به خدا حقیقتو نوشتم تو بزار اگه بقیه گفتن بده اونوقت پاکش کن

والا به قرعـــــــــــــــــــــان

شما خودتو به من معرفی کن تا با هم صحبت کنیم.من با همه ی همکلاسیهام دوستم و همشونو دوست دارم.
در ضمن من خودم اونقدر عقل و شعور دارم که خوب و بد رو از هم تشخیص بدم.

منتقد جمعه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 06:33 ب.ظ

تبریک به اقای مرتضی برای قیاس همکلاسی هاشون با بی سوادها.به آقای محمودی برای ظرفیت پایین و تعیین و تکلیف برای بقیه .به آقای حسینی و سعیدی برای این که ندیده یک جانبه از شخص خاصی حمایت میکنن و آفرین به این حفظ احترام برای دوستی و همکلاس بودن!!!!

آقای یا خانم منتقد من ندیده و نشنیده حرف نمی زنم.حتما تو این ۲ روز اتفاقاتی افتاده.
در ضمن من از کسی حمایت نکردم.

سعیدی جمعه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 07:20 ب.ظ

دوستان گلم خواهش می کنم این بحث های الکی و بی فایده رو تمومش کنید.
این جور بحث ها دوستی رو از بین می بره و باعث می شه خاطرات بد از هم داشته باشیم.
لطفا کامنت های مقایسه ای ندید.اون موقع بر خلاف میلم مجبورم کامنت هارو آپ نکنم.
خواهش می کنم.

morteza جمعه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 07:23 ب.ظ

اقا یا خانم منتقد من به هم کلاسیهام بی احترامی نکردم اکه بد متوجه شدید معذرت میخوام.حق با شماس ی کم تند رفتیم اگه خانم دهقان و خوبی این کامنت هارو بخونن فکر کنم زشت باشه علی بهتر نیست این کامنت ها حذف شه؟

شاید همین کارو کردم.

ناشناس شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:18 ق.ظ

اقای سعیدی من خیلی غریبه نیستم من هم همه رو دوس دارم ولی این چه ربطی داره به حرف من؟؟ حرفی هم که دارم میزنم حرف دلمه میخام اینجا بنویسم که همه بخونن اگه میخاستم به خودت بگم بلد بودم
تو بنویس ببین بچه ها چی میگن

گفتم که نمی خوام بین ما اختلاف بیفته.
بی خیال

REZAOMIDI4444 شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:14 ق.ظ

دیدید یا نه؟؟؟؟؟؟؟
واکنش جامعه پرستاری به رفتار وزیر بهداشت

دبیرکل خانه پرستار با اشاره به رفتار توهین آمیز وزیر بهداشت با یکی از پرستاران بیمارستان امام حسین(ع)، خواستار عذرخواهی وزیر از جامعه پرستاری شد.

به گزارش نیمروز به نقل از مهر، محمد شریفی مقدم اظهارداشت: در برنامه خبری ۲۰:۳۰ که پنجشنبه گذشته پخش شد، تصاویری از بازدید وزیر بهداشت از بیمارستان امام حسین(ع) را نشان داد که در صحنه ای، وزیر بهداشت در توجیه مشکلات مردم و بیماران، پرستار مربوطه را مورد مواخذه قرار داد.

وی با بیان این مطلب که همه مردم از مشکلاتی که در بیمارستانها و مراکز درمانی وجود دارد، با خبر هستند، افزود: بیشترین ضعف در ارائه خدمات درمانی و بهداشتی، مربوط به مدیریت حاکم بر بیمارستانهاست. افرادی در راس مدیریت این بیمارستانها قرار گرفته اند که اولویت اولشان تامین منافع گروهی خاص است. در حالی که رسالت وزارت بهداشت، توجه به مشکلات و مسائل بهداشتی و درمانی مردم است.

شریفی مقدم اظهارداشت: مردم، خودشان بهترین قاضی هستند و می دانند بار سنگین خدمات سلامت بر دوش چه کسانی است.

دبیرکل خانه پرستار ادامه داد: متاسفانه تصویری که سیما آن را نشان داد، باعث آزرده خاطر شدن جامعه پرستاری شد. به طوریکه این برخورد وزیر
بهداشت با پرستار مربوطه، باعث حساسیت و التهابات فراوانی در بین جامعه پرستاری شده و آنها خواستار عذرخواهی وزیر هستند

رضا محمودی شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:38 ق.ظ

آقایان و خانم ها لطفا زود قضاوت نکنین شما که خبر ندارین به خاطر کامنت اولم چه چیزهایی که نشنیدم باشه من کم ظرفیت .....................
اصلا بیخیال این بحث رو تمومش کنین..

[ بدون نام ] شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:23 ب.ظ

از این به بعد اسم این وبلاگو بزارید دعوا.
سردرشم بنویسید: هرکس دعوا ندارد وارد نشود.................

تو رو خدا اینطوری نگید.حالا یه بحثی پیش اومده.

علی دوشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:47 ب.ظ http://pelak1136.blogsky.com/

ای پرستاران دلاوران به نام یزدان پیروز باشیدپر تلاش پر توانشاداب باشید درود بر همکاران

f دوشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 07:18 ب.ظ

سسسسسسسسسسسسسسسسلام
دلشتم نظراتتون رو تو پست اقای نجفی(زیبایی ازکدوم نوعش)میخوندم !
خیلی باحال وجالب بود!؟
چقدتوفازآهنگ ها وخواننده ها هستید؟
راستی حالاکی میخواییدروبینی هاتون چسب بزنید؟

f دوشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 07:55 ب.ظ

علی کامنتاتون خییییییییییییییییییلی باحاله
منکه نفهمیدم دعواتون سراستاد دهقان واستادخوبی بود؟
ازاین کامنت خیلی خوشم اومدوکلی خندیدم:
از این به بعد اسم این وبلاگو بزارید دعوا.
سردرشم بنویسید: هرکس دعوا ندارد وارد نشود.................
واقعایه لحظه دلم خواست بیام سرکلاستون!

فازی عاطی سه‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:40 ق.ظ http://2tadivoonee.blogfa.com/

اون اخرین عکسه اون اقاهه دماغشو عمل کرده ایا؟؟؟

بله.

خاله صغرا چهارشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 02:00 ب.ظ

چه بچه های خوشکلی

خواهش می کنم.
خشگلی از خودتونه.

one of ur professor یکشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:10 ب.ظ

hello dear students.it was so nice.
i wrote all of ur comments and enjoy really.
be successful.my dears.
regards,

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد