پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

پرستاران جوان

بچه های پرستاری 91 قم

روز زن و روز مادر بر همگی شما بانوان ایرانی مبارک

پرده بردار از رخ ای بانوی ایرانی      وای از این معشوقه بازیهای پنهانی

پریشان کن سر زلف سیاهت         گیسوانت را رها کن در پریشانی

 بانو     بانو    بانو          بانوی ایرانی       بانو  بانو    بانو      بانوی ایرانی

وای اگر چشمان مستت وا کنی      زلف پنهان گشته را را پیدا کنی 

عاشقان را واله و رسوا کنی           خود این نمی دانی بانوی ایرانی

بس که زیبایی فریماهی        سزاوار تماشایی       امان از نامسلمانی  

امان از نامسلمانی     تو خود سرشار از ایمانی      تو ای بانوی ایرانی

تو آن مهر آفرین پاکی    که خود جانباز این خاکی     

اگر همراه من باشی     ندارم هرگز از اهریمنان باکی 

تو خود سرباز میدانی      تو  ای بانوی ایرانی

بانو بانو بانو بانوی ایرانی      بانو بانو بانو بانوی ایرانی

تقدیم به تمام مادران و بانوان ایران زمین 

لازم به ذکر است این شعر سروده های پرواز همای می باشد و در قالب خیامی سروده شده است و محتوای آن دارای رندی های عاشقانه ادبی بسیار می باشد پس لطفاً دچار سو برداشت ادبی نشوید و به هیچ عنوان این شعر ضد حجاب نمی باشد  دقت کنید لطفاً  ضمناً سوالی بود در خدمتیم


نظرات 7 + ارسال نظر
سعیدی چهارشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:10 ب.ظ

من هم به نوبه ی خودم این روز عزیز رو به همه ی خانوم ها به خصوص مادران عزیز تبریک می گم.

همچنین من هم تبریک میگم

abolfazl hosseini fard moghaddam پنج‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:01 ق.ظ

همچنین منم تبریک میگم

ببینم راستی مگه تو خرد شدن بارسا رو نمی دیدی ساعت 12 اومدی تو اینترنت

abolfazl hosseini fard moghaddam پنج‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:03 ق.ظ

از پاورقی ای که به مطلبت دادی معلومه بدجوری مار گزیده ای بنای احتیاط و گرفتی قبل از برداشت اشتباه خودت مطلب و شرح دادی

آره بابا حسابمون رسیدن سر مطلب قبلی
گفتم حالا سر این یکی دیگه حکم ملحدی برامون صادر نکنند

REZAOMIDI4444 پنج‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:24 ب.ظ

عالی بود

ناقابل بود

REZAOMIDI4444 پنج‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:41 ب.ظ

اندازه ی همین مبلغی که امروز دادم واسه مامانم لباس خریدم دو سال
پیش براش سکه خریده بودم
کارمون به یه لنگه جوراب خریدن نرسه

صـــــــــــــــــــــــــــلوات !!

کار ما که رسیده حالا تو پولداری

morteza پنج‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:01 ب.ظ

اقای نجفی یکی از اون لنگه جوراب هارو هم بده به ما وضع ما هم ازاینم بدتر شده

بیا نصف کنیم لنگه دیگه شم سال بعد میدیم

REZAOMIDI4444 پنج‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:23 ب.ظ

اگه من پولدارم بگو اون چیزای تو جیبت چی بود که اون روز بهم دادی؟هنوز یکیشو یادگاری نگه داشتم

پسته هارو میگی نه بابا اونا سحر بود نخودچی بود بت دادم حالیت نشد
میخای شنبه بادوم زمینی رو جا بادوم هندی بت بدم بخوری
موسی پیش من کم آورده اون عصا اژدها کرد من نخودچی پسته کردم
حالا به رسالت اقرار می کنی شنبه برات بادوم بیارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد